abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:37:10 #151
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_145205405
quote:
10s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wel lekker? ;)
Nou vooruit ;)
You can only have the sunshine after the rain..
pi_145205410
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:37 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Nou vooruit ;)
*O*
pi_145206556
Hoe je op date kunt belanden zonder te weten dat iemand kinderen heeft is echt een van het levens grootste mysteries voor me :?

quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 01:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ondanks dat hij zelf dat voorstel doet vind ik het wel een beetje raar dat ze er automatisch vanuit gaat dat hij betaalt. Heeft ze mooi sushi gegeten en zich er snel met een berichtje weer vanaf gemaakt. Dat het niet klikt op een date kan best maar blijf het etiquette vinden dat je bij een slechte klik toch minstens aanbiedt om te splitten of het er gewoon doordrukt. Zou het zelf iig niet kunnen om dan de ander de rekening te laten oppakken.
Net of iemand denkt "Boeien dat het een kutdate was, ik heb lekker de buik weer vol rijsthompjes!" *O*

Dan eet ik liever een boterhammetje pindakaas hoor!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 5 oktober 2014 @ 07:33:47 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_145206564
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:34 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Nee niet eens, ik heb er het beste van gemaakt :D Ik kon alleen wel huilen bij de rekening _O-
Hoeveel was die rekening dan? 200 of iets in die richting?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_145206569
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoeveel was die rekening dan? 200 of iets in die richting?
60 piek :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 5 oktober 2014 @ 07:35:57 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_145206580
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe je op date kunt belanden zonder te weten dat iemand kinderen heeft is echt een van het levens grootste mysteries voor me :?

Dat snap ik ook niet :D

quote:
Net of iemand denkt "Boeien dat het een kutdate was, ik heb lekker de buik weer vol rijsthompjes!" *O*

Dan eet ik liever een boterhammetje pindakaas hoor!
Nee niet? :D

quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

60 piek :D
Wat :D wacht even, we hebben het over 30PP eten en drinken? Wtf nooit uit eten geweest in zijn leven? Of nooit verder dan de mac, burgerking? Of het wok restaurant? Man een gemiddeld restaurant ben je dat PP kwijt. Ja 60 pp he :D en een goed restaurant 100 PP.

Echt soms denk ik dat ik niet verbaaster zal zijn in de toekomst maar het lukt gewoon nog!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_145206588
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet :D

[..]

Nee niet? :D
Nou ja goed, ik hou ook gewoon verschrikkelijk veel van boterhammetjes met pindakaas :9~
  zondag 5 oktober 2014 @ 07:41:54 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_145206606
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou ja goed, ik hou ook gewoon verschrikkelijk veel van boterhammetjes met pindakaas :9~
Ik ook, maar na 2 boterhammetjes ben ik er klaar mee :P
pi_145208664
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 01:05 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ondanks dat hij zelf dat voorstel doet vind ik het wel een beetje raar dat ze er automatisch vanuit gaat dat hij betaalt. Heeft ze mooi sushi gegeten en zich er snel met een berichtje weer vanaf gemaakt. Dat het niet klikt op een date kan best maar blijf het etiquette vinden dat je bij een slechte klik toch minstens aanbiedt om te splitten of het er gewoon doordrukt. Zou het zelf iig niet kunnen om dan de ander de rekening te laten oppakken.
Naja, gebeurd is gebeurd, gevalletje van "Die zien we nooit meer terug"
pi_145208831
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon in de chat niet over gehad.
Meer dingen besproken als vrije tijdsbesteding ed.

Zij praatte ook wel eromheen; over haar vrije tijd zei ze nooit: Dag vrij, eerst naar de kinderen dan zus of zo. Het kwam er in het gesprek gisteren ook met moeite uit bij haar.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145209536
Zijn er trouwens ook nog gratis datingsites? Badoo en Paiq en zo zijn hartstikke leuk maar kosten na een tijdje toch geld en dat is niet echt iets waar ik om sta te springen _O-
pi_145209810
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:08 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Zijn er trouwens ook nog gratis datingsites? Badoo en Paiq en zo zijn hartstikke leuk maar kosten na een tijdje toch geld en dat is niet echt iets waar ik om sta te springen _O-
Ik snap echt niet waarom je voor paiq zou betalen. Ik loop daar helemaal niet tegen aan

Check de OP gewoon even
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145209832
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom je voor paiq zou betalen. Ik loop daar helemaal niet tegen aan

Check de OP gewoon even
Ik denk wel dat het hebben van tieten het een stuk aantrekkelijker en vermakelijker maakt om van de gratis versie van paiq gebruik te maken. Zeker wanneer je als man ook nog geen eens foto's hebt die niet zo aanspreken.
pi_145209933
Vrouw zijn helpt vast, maar zo groot kan het verschil toch niet zijn?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 5 oktober 2014 @ 11:34:05 #165
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_145210007
Voor die sites hoef je toch ook helemaal niet te betalen. Bij Paiq kun je gewoon speeddaten (waarom betalen voor die ene extra match per dag) en bij Badoo kun je ook gewoon vrouwen aanspreken. Je bent ook wel een imbeciel als je voor die 'superkrachten' ( :')) gaat betalen daar.

Ik had tijdje terug overigens wel heel goedkoop gegeten op een date: Om 17u op het terras gaan zitten en om 22u -zonder uit te eten- bij mij nog even een wijntje drinken. Vervolgens naar bed en tot de ontdekking komen dat we allebei niet hadden gegeten. Toen heb ik voor haar en mijzelf een heerlijke dubbele boterham met chocoladepasta gesmeerd en hebben wij die snachts in bed nog op zitten peuzelen.

Ware liefde. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_145210639
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Viel best mee hoor, fax is goedgekeurd. Niks aan het handje, die vindt wel een vriendin.
Ongetwijfeld. Neemt niet weg dat ik die online persoonlijkheid die hij zo probeert te verkopen genadeloos debiel vind.

Oneliner op paiq.
"Hahaha jij bend wel leuk hooor.... Zulle we wat drinke? ;) ;) ;)"

Kerel is 41. Deden ze vroeger niet aan taallessen?
pi_145210649
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:35 schreef ook_gek het volgende:

Wat :D wacht even, we hebben het over 30PP eten en drinken? Wtf nooit uit eten geweest in zijn leven? Of nooit verder dan de mac, burgerking? Of het wok restaurant? Man een gemiddeld restaurant ben je dat PP kwijt. Ja 60 pp he :D en een goed restaurant 100 PP.

Echt soms denk ik dat ik niet verbaaster zal zijn in de toekomst maar het lukt gewoon nog!
Echte baas hier, minimaal 200 euro voor een eerste date.
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:43:55 #168
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145211720
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:37 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Nou vooruit ;)
_O- Hij was wel op dreef gisteren qua opmerkingen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:46:37 #169
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145211797
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 10:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gewoon in de chat niet over gehad.
Meer dingen besproken als vrije tijdsbesteding ed.

Zij praatte ook wel eromheen; over haar vrije tijd zei ze nooit: Dag vrij, eerst naar de kinderen dan zus of zo. Het kwam er in het gesprek gisteren ook met moeite uit bij haar.
Hoe lang hebben jullie gesproken voordat je afsprak?

quote:
15s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Neemt niet weg dat ik die online persoonlijkheid die hij zo probeert te verkopen genadeloos debiel vind.

Oneliner op paiq.
"Hahaha jij bend wel leuk hooor.... Zulle we wat drinke? ;) ;) ;)"

Kerel is 41. Deden ze vroeger niet aan taallessen?
Weet je niet dat ze voor 1980 een andere taal spraken in grote delen van Nederland?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_145212090
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:46 schreef yats het volgende:
Weet je niet dat ze voor 1980 een andere taal spraken in grote delen van Nederland?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zo je vader kunnen zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:58:02 #171
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145212154
quote:
9s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zou zo je vader kunnen zijn.
Right... :6
pi_145212860
O ja. Er is een meet geweest. Krijgen we de komende weken weer te lezen hoe tof, leuk en lief iedereen elkaar vindt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:25:03 #173
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_145212992
Jammer dat ik er niet bij was
pi_145213013
Ik vind jou ook tof, leuk en lief HJ. Not to worry.

* DancingPhoebe geeft geruststellend klopje op je bolletje

Therethere. Therethere.
pi_145214642
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Vrouw zijn helpt vast, maar zo groot kan het verschil toch niet zijn?
Volgens een meid waar ik 1 keer mee gedateerd heb via Paiq kreeg zij elke dag een match. Ik 1 keer in de 2 weken. Dus verschil is er wel. En ze had de gratis versie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')