Jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je vorige relatie? Je bedoelt die ene van wie het tot aan het einde toe niet zeker was of jullie nu wat hadden en die jou niet vaker wilde zien?
Niet kritisch bedoeld maar zou zij het ook zo omschrijven?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja
We hadden wel wat, alleen zagen we elkaar niet veel, 1 keer per week ofzo. Dat vond ik te weinig, maar zij ging liever naar haar ouders dan voor mij in de stad te blijven... althans ze deed niet echt moeite om te blijven.
Na 3 maanden nog steeds 1x per week afspreken? Als je elkaar echt leuk vindt spreek je dan wel wat vaker af is mijn ervaring..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet kritisch bedoeld maar zou zij het ook zo omschrijven?
Maar serieus, in het begin is 1 of 2x per week echt heel normaal hoor
Je versmelt niet meteen....
Maar goed, als jij het anders ziet moet je natuurlijk doorzoeken maar misschien moet je het af en toe toetsen aan de reatieit en of het wel zo wenselijk is en zo
Tja dat ligt er aan hoe druk je het hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Na 3 maanden nog steeds 1x per week afspreken? Als je elkaar echt leuk vindt spreek je dan wel wat vaker af is mijn ervaring..
Ghe. Ik kom hier echt al te lang. Ook de met stokjes eten date-ervaring is niks nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
HJ, neem wel zo'n plastic besteksetje mee. Gewoon voor de zekerheid.
Wat is er eigenlijk met die krullenbol gebeurd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ghe. Ik kom hier echt al te lang. Ook de met stokjes eten date-ervaring is niks nieuws onder de zon.
Met v1.0 of v2.0?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die krullenbol gebeurd?
Ik heb ze allebei weleens alleen in mijn (haar?) huis achtergelaten, maar ik denk dat je de tweede bedoelt. Met de eerste heb ik nog steeds contact , al spreken we niet wekelijks af of iets. De tweede is compleet van de radar verdwenen. Was ook zo'n raar verhaal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die je alleen in haar huis achterliet.
Viel best mee hoor, fax is goedgekeurd. Niks aan het handje, die vindt wel een vriendin.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu ja, zo'n dik Zeeuws accent waarbij het klinkt alsof je een milde hersenbloeding hebt doorgemaakt is op zich wel een flinke reden om droog te slaan, daar beneden.
Vind dat iedereen dat gewoon zelf moet bepalen. Je kunt hoogstens je voorkeur aangeven. Beetje bijhouden is wel prettig ja, maar helemaal kaal terwijl iemand duidelijk wel behaard is vind ik persoonlijk helemaal niks. Zou er alleen niet op afknappen als iemand dat zelf wel prettig vindt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb echt alleen mannen ontmoet die het bij houden
Eigenlijk meer vrouwen die dat niet doen dan mannen
Ondanks dat hij zelf dat voorstel doet vind ik het wel een beetje raar dat ze er automatisch vanuit gaat dat hij betaalt. Heeft ze mooi sushi gegeten en zich er snel met een berichtje weer vanaf gemaakt. Dat het niet klikt op een date kan best maar blijf het etiquette vinden dat je bij een slechte klik toch minstens aanbiedt om te splitten of het er gewoon doordrukt. Zou het zelf iig niet kunnen om dan de ander de rekening te laten oppakken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:24 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
[..]
En toen werd het het dubbele qua prijs, en dat overviel me een beetje.
Ah, leuk dat je nog even een verslag doet. Jammer! Leuk dat het wel een interessant type was in ieder geval. De date waarbij de tijd voorbij zweeft is inderdaad waar je het voor doetquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:39 schreef Godshand het volgende:
Zo, aansluitend aan de wandelmeet, terug van de Paiqdate.
We gingen ergens wat drinken. De lokatie die ik had voorgesteld was niks dus meegelift op haar fiets naar een andere tent. Ondertussen kreeg ze een lekke band dus de sfeer zat er goed in.
Weer wat anders dan sushi stokjes,
Ik kan kort zijn: geen klik van mijn kant. Ze was zeker knap, zelfs knapper dan op de Paiq foto's. Maar rustig, beetje tussen kak en alternatief qua kleding maar wel aardig. Op zich heeft ze een interessant leven gehad, dus vond het wel leuk om haar te leren kennen.
Maar ik voelde geen klik waarbij de tijd voorbij zweeft en je voortdurend aan het lachen bent. Toen ze ook nog kinderen bleek te hebben zag ik zeker geen reden al helemaal iets serieus in haar te zien.
Dus ik was duidelijk tegen haar: geen 2e date. Haar ook uitgelegd waarom, ze kon zich er wel in vinden maar leek toch wat teleurgesteld.
Verdere details, niet geneukt, niet gezoend. Vandaag dus geen hete verhalen voor jullie voor het slapen gaan. Die eer laat ik aan Hungry_Joe
Dat dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
Dan zie je ze toch gewoon 2 dagen niet? Dat lijkt mij prima te overleven en helemaal niet zo verkeerd
En dat gaat er vanzelf af hoor, hoe ouder ze worden hoe minder ze gaan
Nee, dat is omdat er een flink verschil tussen jullie beiden zit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waar blijven al mijn welverdiende ''goed bezig'' momenten trouwens? Als El_Thijs het is staan jullie elkaar te vertrappelen om hem virtueel om de schouders te vallen. Nu doodse stilte.
Dat is zeker omdat ik een neger ben?
Tja, jammer maar helaas.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:39 schreef Godshand het volgende:
Zo, aansluitend aan de wandelmeet, terug van de Paiqdate.
We gingen ergens wat drinken. De lokatie die ik had voorgesteld was niks dus meegelift op haar fiets naar een andere tent. Ondertussen kreeg ze een lekke band dus de sfeer zat er goed in.
Weer wat anders dan sushi stokjes,
Ik kan kort zijn: geen klik van mijn kant. Ze was zeker knap, zelfs knapper dan op de Paiq foto's. Maar rustig, beetje tussen kak en alternatief qua kleding maar wel aardig. Op zich heeft ze een interessant leven gehad, dus vond het wel leuk om haar te leren kennen.
Maar ik voelde geen klik waarbij de tijd voorbij zweeft en je voortdurend aan het lachen bent. Toen ze ook nog kinderen bleek te hebben zag ik zeker geen reden al helemaal iets serieus in haar te zien.
Dus ik was duidelijk tegen haar: geen 2e date. Haar ook uitgelegd waarom, ze kon zich er wel in vinden maar leek toch wat teleurgesteld.
Verdere details, niet geneukt, niet gezoend. Vandaag dus geen hete verhalen voor jullie voor het slapen gaan. Die eer laat ik aan Hungry_Joe
Gossiequote:Op zondag 5 oktober 2014 00:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Viel best mee hoor, fax is goedgekeurd. Niks aan het handje, die vindt wel een vriendin.
Wel lekker?quote:Op zondag 5 oktober 2014 02:36 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, je bent wel leuk hoor. Nou ja, wel oké
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |