abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145191522
Het hele meteen overal blokken is een beetje overdreven inderdaad (afgaande op wat jij hier verteld, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar haar versie van de avond)

Maar hoe die rekening je nou kan overvallen blijft mij echt een raadsel. En waarom het zo belangrijk is en hoe het verweven is met haar ook
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145191631
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
Het hele meteen overal blokken is een beetje overdreven inderdaad (afgaande op wat jij hier verteld, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar haar versie van de avond)

Maar hoe die rekening je nou kan overvallen blijft mij echt een raadsel. En waarom het zo belangrijk is en hoe het verweven is met haar ook
Ze zei dat ik moest rekenen op ongeveer 17,50 pp en als ik dan afreken en het is 60 euro dan overvalt mij dat, want dat is bijna het dubbele dan waar ik op had gerekend, dus vandaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 18:14:15 ]
pi_145191741
- Zullen we gaan eten?
- Gaat dat kosten?
- Ongeveer 17,50 pp
- odakenwelleije

Ging het ongeveer zo?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_145191897
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
- Zullen we gaan eten?
- Gaat dat kosten?
- Ongeveer 17,50 pp
- odakenwelleije

Ging het ongeveer zo?
quote:
ik: Zullen we morgenavond Sushi gaan eten?
Zij: Ja lijkt mij een goed plan, reserveer jij?
ik: Ja hoor is geen probleem.
Zij: Red je dat wel qua geld? Het kost je ongeveer 17,50 per persoon
Ik: ja hoor, dat is geen probleem hoor, no worries.
Zij: Ok topper doen we dat ^^
En toen werd het het dubbele qua prijs, en dat overviel me een beetje.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 18:25:34 ]
pi_145191918
Ze zag hem, wist eigenlijk al dat dit 'm niet ging worden en dan maakt dat geklooi met die stokjes ook geen drol meer uit. Als ze hem echt leuk had gevonden tenminste. Wel een beetje een rare manier van afhandelen van haar, maar ik had er eigenlijk ook wel wat voor over gehad haar verslag te lezen.

Volgende keer gewoon wat gaan drinken dus. Met stokjes de Parkinson-patient on speed uithangen en er een teringbende met rijstkorrels overal van maken kan op date twee ook wel.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_145191932
Wat een hoer is zei.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_145191940
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ze zag hem, wist eigenlijk al dat dit 'm niet ging worden en dan maakt dat geklooi met die stokjes ook geen drol meer uit. Als ze hem echt leuk had gevonden tenminste. Wel een beetje een rare manier van afhandelen van haar, maar ik had er eigenlijk ook wel wat voor over gehad haar verslag te lezen.

Volgende keer gewoon wat gaan drinken dus. Met stokjes de Parkinson-patient on speed uithangen en er een teringbende met rijstkorrels overal van maken kan op date twee ook wel.
Volgende keer dat er gedate word ga ik wel naar de film :')
pi_145191959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een hoer is zei.
Explain please.
pi_145192009
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:26 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Als er niet gepraat word kun je inderdaad niets fout zeggen :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:29:24 #110
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145192032
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:26 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Sushi schijnt goed te werken met dates.
pi_145192039
quote:

[..]

De bios op eerste date. Altijd een verschrikkelijk goed idee. Ben benieuwd naar je tweede verslag.
pi_145192041
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Sushi schijnt goed te werken met dates.
_O-
pi_145192062
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

De bios op eerste date. Altijd een verschrikkelijk goed idee. Ben benieuwd naar je tweede verslag.
Beter dan mezelf voor lul zetten door mijn eigen gehannes met stokjes of dergelijk _O-
pi_145192074
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

7 jaar vuhkering na eerste in bioscoop... CHECK.

Maar dat zou ik evengoed niet meer doen eigenlijk.
pi_145192182
Naar de bios moet je doen als je al wat verder bent in het daten. En dan samen naar een filmhuisfilm waarbij de zaal zo goed als leeg is en je elkaar ondanks de gekke bioscoopstoelen de hele tijd omhelst, net zo lang tot zijn arm slaapt en hij een week na de date pas weer gevoel heeft in z'n pink.
pi_145192210
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Naar de bios moet je doen als je al wat verder bent in het daten. En dan samen naar een filmhuisfilm waarbij de zaal zo goed als leeg is en je elkaar ondanks de gekke bioscoopstoelen de hele tijd omhelst, net zo lang tot zijn arm slaapt en hij een week na de date pas weer gevoel heeft in z'n pink.
Ja nu heb ik dus weer zin om te daten ;(
Aargh!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:37:31 #117
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145192220
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Of je neemt gewoon een loveseat zoals een ekte baas dat zou doen.

Maar film op de eerste date is echt no-go hier.
pi_145192288
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:30 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Beter dan mezelf voor lul zetten door mijn eigen gehannes met stokjes of dergelijk _O-
Twee kaartjes a 12,50 per stuk (bij compleet niks toevoegende 3D-films), Bak popcorn en twee flesjes cola voor 38,00 euro. Kosten parkeren/OV. Neuk haar gewoon bij je thuis, man.
pi_145192317
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Twee kaartjes a 12,50 per stuk (bij compleet niks toevoegende 3D-films), Bak popcorn en twee flesjes cola voor 38,00 euro. Kosten parkeren/OV. Neuk haar gewoon bij je thuis, man.
_O-
pi_145193051
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
helemaal als ze niet verder kijkt dan die paar dingen.
Je hebt haar gesproken? :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_145194815
Wat een gedoe over stokjes hier zeg. :')
Lijkt me puur aan de sfeer en de klik te liggen. Als de klik goed is lijkt me zo´n stokjesgate alleen maar positief te werken, houd het iets luchtiger dan het nette bestek.

Dat de prijs je tegenvalt oké maar met een paar drankjes erbij kom je natuurlijk al snel op 25 - 30 euro pp.

Heb deze week 2e date gehad, rekening was deze keer voor haar, eerste keer voor mij maar goed heb het toen op 7,50 p.p. weten te houden. Pizza en drankjes. :P
Was beide keren gezellig maar weet nog niet zo goed wat ik er verder mee aan moet. Bovendien ben ik echt royaal bagger in het herkennen van signalen wat zij ervan vindt of de eerste stap nemen in meer dan gezellig praten e.d. :')
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 20:22:31 #122
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_145194881
moet eens in de zoveel tijd een beetje huilen. nu.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 20:42:49 #123
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145195504
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Je hebt haar gesproken? :')
Nee, ben helderziend.
pi_145199982
Sinds deze week eindelijk weer goede gesprekken op Tinder (komt vast door nieuwe foto's ;)).
Doordeweeks wonen ze lekker dichtbij maar goed ze studeren hier dan ook... maar in het weekend wonen ze weer 100km verderop op onbereikbare locaties in de echte uithoeken van het land ;(.

Daar was mijn vorige relatie ook op stuk gegaan, meiden blijven toch iets meer familiemensen. Dus die willen vaker naar huis. En als dat dan 100km verderop is en minimaal 2 uur met de trein is dat toch wat veel voor ff een dagje op en neer voor mijn kant, afgezien van de hoge kosten. En studenten met toetsweken en weekend al op woensdag beginnen helpt dan ook niet mee. Wordt haast een missie om ze in het weekend hier te houden dan... Als je net een relatie hebt wil je elkaar gewoon vaak ff snel zien.
pi_145200219
Dan zie je ze toch gewoon 2 dagen niet? Dat lijkt mij prima te overleven en helemaal niet zo verkeerd

En dat gaat er vanzelf af hoor, hoe ouder ze worden hoe minder ze gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')