Ze zei dat ik moest rekenen op ongeveer 17,50 pp en als ik dan afreken en het is 60 euro dan overvalt mij dat, want dat is bijna het dubbele dan waar ik op had gerekend, dus vandaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
Het hele meteen overal blokken is een beetje overdreven inderdaad (afgaande op wat jij hier verteld, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar haar versie van de avond)
Maar hoe die rekening je nou kan overvallen blijft mij echt een raadsel. En waarom het zo belangrijk is en hoe het verweven is met haar ook
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
- Zullen we gaan eten?
- Gaat dat kosten?
- Ongeveer 17,50 pp
- odakenwelleije
Ging het ongeveer zo?
En toen werd het het dubbele qua prijs, en dat overviel me een beetje.quote:ik: Zullen we morgenavond Sushi gaan eten?
Zij: Ja lijkt mij een goed plan, reserveer jij?
ik: Ja hoor is geen probleem.
Zij: Red je dat wel qua geld? Het kost je ongeveer 17,50 per persoon
Ik: ja hoor, dat is geen probleem hoor, no worries.
Zij: Ok topper doen we dat ^^
Volgende keer dat er gedate word ga ik wel naar de filmquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ze zag hem, wist eigenlijk al dat dit 'm niet ging worden en dan maakt dat geklooi met die stokjes ook geen drol meer uit. Als ze hem echt leuk had gevonden tenminste. Wel een beetje een rare manier van afhandelen van haar, maar ik had er eigenlijk ook wel wat voor over gehad haar verslag te lezen.
Volgende keer gewoon wat gaan drinken dus. Met stokjes de Parkinson-patient on speed uithangen en er een teringbende met rijstkorrels overal van maken kan op date twee ook wel.
Als er niet gepraat word kun je inderdaad niets fout zeggenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:26 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Volgende keer dat er gedate word ga ik wel naar de film
Sushi schijnt goed te werken met dates.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:26 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
De bios op eerste date. Altijd een verschrikkelijk goed idee. Ben benieuwd naar je tweede verslag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:26 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sushi schijnt goed te werken met dates.
Beter dan mezelf voor lul zetten door mijn eigen gehannes met stokjes of dergelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De bios op eerste date. Altijd een verschrikkelijk goed idee. Ben benieuwd naar je tweede verslag.
7 jaar vuhkering na eerste in bioscoop... CHECK.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De bios op eerste date. Altijd een verschrikkelijk goed idee. Ben benieuwd naar je tweede verslag.
Ja nu heb ik dus weer zin om te datenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Naar de bios moet je doen als je al wat verder bent in het daten. En dan samen naar een filmhuisfilm waarbij de zaal zo goed als leeg is en je elkaar ondanks de gekke bioscoopstoelen de hele tijd omhelst, net zo lang tot zijn arm slaapt en hij een week na de date pas weer gevoel heeft in z'n pink.
Of je neemt gewoon een loveseat zoals een ekte baas dat zou doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Naar de bios moet je doen als je al wat verder bent in het daten. En dan samen naar een filmhuisfilm waarbij de zaal zo goed als leeg is en je elkaar ondanks de gekke bioscoopstoelen de hele tijd omhelst, net zo lang tot zijn arm slaapt en hij een week na de date pas weer gevoel heeft in z'n pink.
Twee kaartjes a 12,50 per stuk (bij compleet niks toevoegende 3D-films), Bak popcorn en twee flesjes cola voor 38,00 euro. Kosten parkeren/OV. Neuk haar gewoon bij je thuis, man.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:30 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Beter dan mezelf voor lul zetten door mijn eigen gehannes met stokjes of dergelijk
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Twee kaartjes a 12,50 per stuk (bij compleet niks toevoegende 3D-films), Bak popcorn en twee flesjes cola voor 38,00 euro. Kosten parkeren/OV. Neuk haar gewoon bij je thuis, man.
Je hebt haar gesproken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
helemaal als ze niet verder kijkt dan die paar dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |