Ja, zit wat in.. Maar toch, ik viel een beetje van m`n stokkiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jah, wat had je dan verwacht? 60 euro ben je op zijn minst kwijt als je met zijn tweeën uit eten gaat. Of je moet echt schijt aan alles hebben en langs de McDrive rijden. Kun je nog met je handen eten ook.
Ja. Misschien moet je voortaan wat minder met je hand in je broek gaan zitten onder het eten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:06 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja, zit wat in.. Maar toch, ik voel een beetje van m`n stokkie
Oh jezusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Misschien moet je voortaan wat minder met je hand in je broek gaan zitten onder het eten.
Kan je beter naar de hoeren gaan, weet je tenminste dat je niet alleen een lege portemonnee hebt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Op zijn minst een blowjob voor die zes tientjes lijkt me.
Ik vrees dat je verbaasd gaat zijn over hoeveel er toch minder alleenstaand zijn dan ze voor doen komenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor hè. Wat zijn er bizar veel alleenstaande ouders op Tinder, bij de eind 20, begin dertigers! Om de swipe kom je wel een kind tegen. De samenleving, waar gaat het heen?.
Swipe ik standaard weg hier of ze moet blond plus dikke tetten zijn. Dan insta like.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor hè. Wat zijn er bizar veel alleenstaande ouders op Tinder, bij de eind 20, begin dertigers! Om de swipe kom je wel een kind tegen. De samenleving, waar gaat het heen?.
Wellicht zelfs meer dan het gewone volk, HJ, wellicht zelfs meer. Het viel me alleen op dat er zovéél zijn, maar dat komt ook deels omdat ik systematisch ontken dat ik zelf in de leeftijdscategorie zit waarbij het hebben van kinderen niet meer zo raar is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hebben alleenstaande ouders geen recht op een beetje liefde op dees' aard, c_c?
Amen vrouw, amen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wellicht zelfs meer dan het gewone volk, HJ, wellicht zelfs meer. Het viel me alleen op dat er zovéél zijn, maar dat komt ook deels omdat ik systematisch ontken dat ik zelf in de leeftijdscategorie zit waarbij het hebben van kinderen niet meer zo raar is.
Idem vrouw, idem!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap de behoefte niet om met een koter op de foto te gaan en er dan expliciet bij te vermelden dat het echt maar je nichtje/neefje/buurmeisje is hoor. Snap de gedachtegang erachter niet zo. "Kijk, ik kan ook met kleine mensen omgaan, in ieder geval net zo lang tot het duurt om een foto te maken zonder ondergekotst te worden. Zie mijn zachte persoonlijkheid. Op de volgende foto sta ik met een gedrogeerde tijger, want ik ben een keer in Thailand geweest en toen anderhalve dag van het resort af gegaan. Avontuurlijk ben ik."
*swipe*
Ik ook, ik ook. Ik huiver nog, als ik terugdenk aan de Brabo van de schattige date, die de boel volgens mij met pokon had behandeld. Mon dieu.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een piemol in welk bosje dan ook is geen gezicht. Ik ben een groot fan van manscaping.
Heb je hem al gezien?
Alsof je door clown Bassie geswaffeld wordt. Eh. Denk ik tenminste.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind ze normaal eng, maar dees is heul leuk en het chatten gaat heul leuk. Misschien krijg ik 'm zover dat hij de boel verft. Zo'n piemel in een oranje bosje is toch ook geen gezicht.
"hoorde ik van een goede vriend"quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Alsof je door clown Bassie geswaffeld wordt. Eh. Denk ik tenminste.
Ligt er wel een beetje aan hoe behaard de man is. Zo'n kale plek onder al het buikhaar is natuurlijk ook geen gezicht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gewoon scheren die hap. Geldt voor beide seksen. Het geeft geen pas om je date met haar/zijn hoofd in zo'n bos sisalwol te drukken.
Ja, ongeschoren benen of ongewaxte foef = broek blijft aan. In principe.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou de boel altijd ietwat bij. Voor een date waarbij ik actie verwacht zorg ik voor volledige stylage van "het gebied".
Sterker nog, een niet gestyled gebied zal voor mij reden zijn om de broek lekker aan te houden.
Dan trimmen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoe behaard de man is. Zo'n kale plek onder al het buikhaar is natuurlijk ook geen gezicht.
De Chewbacca-types onder ons moeten een en ander eerst eens ernstig overwegen. Da's waar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoe behaard de man is. Zo'n kale plek onder al het buikhaar is natuurlijk ook geen gezicht.
Nee, maar ik had het wel wat gezelliger verwacht want we keken er beide naar uit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Maar toch wat?
Omdat jij 60 euro uitgeeft moet ze het wel leuk vinden? Of moet ze je kussen op het eind?
Enige berichtje wat ik heb gekregen de hele dagquote:"Het was erg stil, en ik voelde helemaal geen klik sorry
Vrij kansloos wel, maargoed duidelijk toch. Meer vis in de zee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het wel wat gezelliger verwacht want we keken er beide naar uit.
Kreeg net overigens een berichtje van haar
[..]
Enige berichtje wat ik heb gekregen de hele dagEn dat kwam uit het niets, en nu heeft ze me geblockt op Whatsapp en van Facebook gegooid
![]()
Serieus, ze is nog beleefder dan je verdientquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het wel wat gezelliger verwacht want we keken er beide naar uit.
[..]
Enige berichtje wat ik heb gekregen de hele dagEn dat kwam uit het niets, en nu heeft ze me geblockt op Whatsapp en van Facebook gegooid
![]()
Je hebt amper wat gezegd op de date?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
[..]
![]()
hij was te druk bezig met de sushi aan z'n stokje spiesenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt amper wat gezegd op de date?
Beetje jammer wel, maar inderdaad duidelijker kan niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrij kansloos wel, maargoed duidelijk toch. Meer vis in de zee.
Het kwam uit het niets, deste vreemder is het.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou serieus niet zeggen dat dat uit het niets komt
Ja, maar verwachtingen komen nou eenmaal niet altijd uit bij daten. Vaker niet dan wel denk ik
En jij blijft maar refereren aan de kosten dus ik krijg het gevoel dat je dan toch denkt dat je iets koopt of zo...
Serieus, zoveel heb je niet verteld over die date maar als je het alleen al terug leest moet je toch zelf ook wel tot de conclusie komen dat het niet echt een goede aanloop was voor een 2e date?
Laat staan als je de hele date op een eerlijke manier nog eens door neemt...
Ik probeerde juist steeds een onderwerp aan te kaarten, begon over haar zangles die ze volgt en daar heeft ze dan ff over gepraat en vervolgens was het weer stil en staarde ze voor zich uit, en als ik dan maar wat vertelde wat ik had meegemaakt deze week was het "Oke" en dat was het dan wel..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt amper wat gezegd op de date?
Nee maar je denkt het wel, dat maakt je een sukkel en niet echt goed date materiaal. Sorry hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Het kwam uit het niets, en die kosten sja.. Ik heb het er niet met haar over gehad dus dat is het niet.
een slechte date dus. Hoe kan het dan dat je niet verwacht dat ze het niet ziet zittenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:00 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik probeerde juist steeds een onderwerp aan te kaarten, begon over haar zangles die ze volgt en daar heeft ze dan ff over gepraat en vervolgens was het weer stil en staarde ze voor zich uit, en als ik dan maar wat vertelde wat ik had meegemaakt deze week was het "Oke" en dat was het dan wel..
Wees blij. Met zo'n iemand wil je niet verdergaan helemaal als ze niet verder kijkt dan die paar dingen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:58 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Beetje jammer wel, maar inderdaad duidelijker kan niet.
Ja, ik dacht het wel ja... Maar dat kwam ook puur omdat ik totaal niet was voorbereid op die hoge prijs, maar ik wilde het gewoon gezellig hebben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar je denkt het wel, dat maakt je een sukkel en niet echt goed date materiaal. Sorry hoor
En als dit echt uit het niets kwam dan moet je echt iets meer gaan oefenen met zelfreflectie en het aanpassen van verwachtingspatronen...
Zit wat in ja, sommige dingen waren ook niet heel slim, maar van fouten leert menquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wees blij. Met zo'n iemand wil je niet verdergaan helemaal als ze niet verder kijkt dan die paar dingen.
Even het feit daar gelaten dat sommige dingen gewoon niet slim van je waren dan
Volgende keer ga ik ook zeker niet meer die fout maken, het klikte gewoon in het echt niet (Terwijl het op Whatsapp en Facebook enz wel klikte) En dat maakte het al meteen minder, maar goed inderdaad wat je zegt, schouders ophalen en doorgaan, plenty of fish in the sea.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Dude, het kan gewoon dat twee mensen niet klikken. Dat is niet haar fout, dat is niet jouw fout, dat is gewoon normaal en hoort bij mensen leren kennen. Zelfs als jij niet debiel had gedaan met je stokjes en zij niet om bestek had gevraagd, zelfs als jullie de rekening hadden gedeeld en jij een topdag had gehad, had het nog steeds gekund dat het gesprek kut liep, simpelweg omdat je niet bij elkaar past. Schouder ophalen en doorgaan. En de volgende keer niet naar een sushirestaurant gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |