Ja, zit wat in.. Maar toch, ik viel een beetje van m`n stokkiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jah, wat had je dan verwacht? 60 euro ben je op zijn minst kwijt als je met zijn tweeën uit eten gaat. Of je moet echt schijt aan alles hebben en langs de McDrive rijden. Kun je nog met je handen eten ook.
Ja. Misschien moet je voortaan wat minder met je hand in je broek gaan zitten onder het eten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:06 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja, zit wat in.. Maar toch, ik voel een beetje van m`n stokkie
Oh jezusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Misschien moet je voortaan wat minder met je hand in je broek gaan zitten onder het eten.
Kan je beter naar de hoeren gaan, weet je tenminste dat je niet alleen een lege portemonnee hebt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Op zijn minst een blowjob voor die zes tientjes lijkt me.
Ik vrees dat je verbaasd gaat zijn over hoeveel er toch minder alleenstaand zijn dan ze voor doen komenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor hè. Wat zijn er bizar veel alleenstaande ouders op Tinder, bij de eind 20, begin dertigers! Om de swipe kom je wel een kind tegen. De samenleving, waar gaat het heen?.
Swipe ik standaard weg hier of ze moet blond plus dikke tetten zijn. Dan insta like.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor hè. Wat zijn er bizar veel alleenstaande ouders op Tinder, bij de eind 20, begin dertigers! Om de swipe kom je wel een kind tegen. De samenleving, waar gaat het heen?.
Wellicht zelfs meer dan het gewone volk, HJ, wellicht zelfs meer. Het viel me alleen op dat er zovéél zijn, maar dat komt ook deels omdat ik systematisch ontken dat ik zelf in de leeftijdscategorie zit waarbij het hebben van kinderen niet meer zo raar is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hebben alleenstaande ouders geen recht op een beetje liefde op dees' aard, c_c?
Amen vrouw, amen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wellicht zelfs meer dan het gewone volk, HJ, wellicht zelfs meer. Het viel me alleen op dat er zovéél zijn, maar dat komt ook deels omdat ik systematisch ontken dat ik zelf in de leeftijdscategorie zit waarbij het hebben van kinderen niet meer zo raar is.
Idem vrouw, idem!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap de behoefte niet om met een koter op de foto te gaan en er dan expliciet bij te vermelden dat het echt maar je nichtje/neefje/buurmeisje is hoor. Snap de gedachtegang erachter niet zo. "Kijk, ik kan ook met kleine mensen omgaan, in ieder geval net zo lang tot het duurt om een foto te maken zonder ondergekotst te worden. Zie mijn zachte persoonlijkheid. Op de volgende foto sta ik met een gedrogeerde tijger, want ik ben een keer in Thailand geweest en toen anderhalve dag van het resort af gegaan. Avontuurlijk ben ik."
*swipe*
Ik ook, ik ook. Ik huiver nog, als ik terugdenk aan de Brabo van de schattige date, die de boel volgens mij met pokon had behandeld. Mon dieu.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een piemol in welk bosje dan ook is geen gezicht. Ik ben een groot fan van manscaping.
Heb je hem al gezien?
Alsof je door clown Bassie geswaffeld wordt. Eh. Denk ik tenminste.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind ze normaal eng, maar dees is heul leuk en het chatten gaat heul leuk. Misschien krijg ik 'm zover dat hij de boel verft. Zo'n piemel in een oranje bosje is toch ook geen gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |