ken geen bodybuilder met borsthaarquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aaaah laat dat borsthaar staan joh
Cougar...quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee... hijs ook maar 7 maand jonger of zo....
Ze geeft je ook de tijd om dat te doen... elke punt is drie seconde stilte he...quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben ik de enige die diarree krijgt van de schrijfwijze van Nikkie?
vind wel wat hebben...telegramstijl...is de inhoud wat telt...tieten...stopquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd, zeggen ze daarquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, net een eind gebreid aan de Brabo. Dude had wéér ellende met z'n ex, insert paniekerig gedoe. Hij schoot weer in de bindingsangst, en ik was al redelijk afgekoeld, gevoeltechnisch. Fun while it lasted.
Jammerquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, net een eind gebreid aan de Brabo. Dude had wéér ellende met z'n ex, insert paniekerig gedoe. Hij schoot weer in de bindingsangst, en ik was al redelijk afgekoeld, gevoeltechnisch. Fun while it lasted.
Jammer. Geen rot gevoel over verder?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, niet echt, eigenlijk. Dat terwijl ik een emoslet ben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer. Geen rot gevoel over verder?
Gelukkigquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, niet echt, eigenlijk. Dat terwijl ik een emoslet ben.
Nee, heb niets op de kaart staan, maar da's niet zo erg. Misschien is een puntje halen deze maand wel een goed idee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig
Al andere dates in de planning of dat nog niet?
Jammer maar begrijpelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, zolang je je er zelf maar prettig bij voelt toch.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, heb niets op de kaart staan, maar da's niet zo erg. Misschien is een puntje halen deze maand wel een goed idee.
Met mij willen ze niet, dus tja....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef DW457 het volgende:
Vreemd eigenlijk, iedereen in dit topic is op zoek naar dates...maar niemand komt op t idee om met elkaar te gaan daten hier...?
Ik heb in het geheel geen behoefte om Foksters te daten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:38 schreef DW457 het volgende:
Vreemd eigenlijk, iedereen in dit topic is op zoek naar dates...maar niemand komt op t idee om met elkaar te gaan daten hier...?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb in het geheel geen behoefte om Foksters te daten.
#TeamNikkie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |