lees je toch lekker erover heen als jij je eraan stoort. Er moet ook gewoon iets zijn om over te zeiken. Maakt niet uit wat imoquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben ik de enige die diarree krijgt van de schrijfwijze van Nikkie?
ja maar ik ben het summum van all evilquote:
Goh, waardoor zou dat nou komen.quote:
Waarom denk je dat ik nooit wil afspreken...quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben ik de enige die diarree krijgt van de schrijfwijze van Nikkie?
ga je me nou overal opzoeken om me te treiteren en te pesten??? Alleen omdat ik jou te jong vind?? Zielig hoor!quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga je me nou overal opzoeken om me te treiteren en te pesten??? Alleen omdat ik jou te jong vind?? Zielig hoor!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ga je me nou overal opzoeken om me te treiteren en te pesten??? Alleen omdat ik jou te jong vind?? Zielig hoor!
Jij maakt ze spontaan lesboquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goh, waardoor zou dat nou komen.
Klinkt helemaal als jouw matchquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jezus, ik heb nu een speeddate met iemand die als interesses heeft 'werk' 'leuk' 'heerlijk' 'supermario' en 'bevrijdingsdag'
wtf
Leuk is een restaurant, misschien is dat hetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe kan 'leuk' nou weer een interesse zijn?!?!
'Waar hou je van?' 'Ja momenteel ben ik helemaal gek op leuk'
quote:
Vraag hem of hij zijn werk op bevrijdingsdag met supermario als leuk en heerlijk zou omschrijven?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ow jezus, ik heb nu een speeddate met iemand die als interesses heeft 'werk' 'leuk' 'heerlijk' 'supermario' en 'bevrijdingsdag'
wtf
'Heerlijk' dan ook?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuk is een restaurant, misschien is dat het
Jup, Heerlijk is een restaurant in Amsterdamquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
'Heerlijk' dan ook?
Ik ken wel een winkel die heet Leuq. Met een q ja
Alles is wel een restaurant en/of winkelquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, Heerlijk is een restaurant in Amsterdam
visionair is het:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
wtf
"Alles" is dan weer geen restaurantquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Alles is wel een restaurant en/of winkel![]()
"Alles Wat" of "Alles met Liefde" dan weer welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Alles" is dan weer geen restaurant
Hetzelfde als altijd. En met jou?quote:
Hier primaquote:
Netjes, best serieus dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier primainmiddels schoonouders en zussen ontmoet dus gaat prima
iemand van 17?? Niet dat ik weet...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]maar je doet toch iemand van 17 nu? Hoe jong moet deze knakker dan wel niet zijn?
Klopt, 6 maanden nu bijnaquote:
Ah, tof man! Klinkt erg goed in ieder gevalquote:
Thanksquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, tof man! Klinkt erg goed in ieder geval
Vorige week woensdag een date gehad via PaiQ. We zijn gaan karten en hebben daarna wat gedronken en zitten praten. Leuke meid, en de 22e vervolgdatequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
Jij nog gedate of iets gevonden?
Nicequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vorige week woensdag een date gehad via PaiQ. We zijn gaan karten en hebben daarna wat gedronken en zitten praten. Leuke meid, en de 22e vervolgdate
Ik ook, en op dit moment gaat het prima. WhatsApp loopt prima, goed contact. Voorzichtig optimistischquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niceben benieuwd. Zal weer proberen hier af en toe mee te lezen
na 22 dates kun je het wel een relatie noemen hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, en op dit moment gaat het prima. WhatsApp loopt prima, goed contact. Voorzichtig optimistisch
Het is er toch pas 1?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
na 22 dates kun je het wel een relatie noemen hoor
Je kan het op meerdere manieren lezenquote:
Leuk man! Kost het je moeite of gaat alles van zelf? In het geval van het laatste. Dan zit het echt goed!quote:
Kost geen moeitequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk man! Kost het je moeite of gaat alles van zelf? In het geval van het laatste. Dan zit het echt goed!
Dan zit je perfect!quote:
Goed te horen dat de buurman nog steeds je muze isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:15 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb echt een blauwtjesperiode ofzo. Eerst de spontane collega, berichtje gestuurd en niks gehoord. Was niet een creepy berichtje, gewoon over iets luchtigs. Toen tot overmaat van ramp (en ik hoor jullie denken: nét goed, had je je spreekwoordelijke ballen maar moeten zoeken) kom ik de zwaaibuum (wtf) tegen op Tinder en aangezien het nu vier dagen later is en hij kort ervoor nog online was...Even zielig doen hoor. Lijk wel weer dertien
Wel een bevestiging dat ik goed bezig (!) ben door me even wat verder van het datingsitegebeuren te houden. Komt wel weer.
Jij hebt er ook één lees ik, tof dat het zo goed gaatquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed te horen dat de buurman nog steeds je muze is
Zou die blind zijn of gewoon echt geen interesse hebben? Questions questionsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:38 schreef eefje801 het volgende:
Ik blijf gewoon zwaaien tot mijn arm eraf valt hoor
Of eefje is gewoon niet zo duidelijk?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:02 schreef Vivie het volgende:
[..]
Zou die blind zijn of gewoon echt geen interesse hebben? Questions questions
4 dagen geleden op Tinder. Nog steeds geen "Match". Nuff said toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:02 schreef Vivie het volgende:
[..]
Zou die blind zijn of gewoon echt geen interesse hebben? Questions questions
Goed bezig! Wat hebben jullie wel gedaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:24 schreef Weissman het volgende:
Date gehad, niet geneukt. Niet voor herhaling vatbaar ook.
Ze had me thuis bij haar uitgenodigd. Praten, hond uitlaten, wat drinken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Goed bezig! Wat hebben jullie wel gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |