abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145178280

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 02:35:10 #2
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145178287
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Heb sinds een aantal uur contact met iemand op Paiq dat is dan wel weer prettig (eindelijk iemand die me niet wegdrukt zodra mijn foto getoond word :') ) En naja, ik had wel kunnen vragen om bestek maar ik voel me dan een nog grotere kneus dan ik al ben in zo`n situatie, maar then again, het had het misschien wel wat gezelliger gemaakt ...

Ach het is niet anders he.
Hoezo? Je kan er toch niets aan doe dat dat niet lukt. Dat je het niet leuk vond en daarna op de app erover begon heeft je gewoon genekt. En wellicht het wat lomp eten.

Handigste is om gewoon eerlijk te zijn als ze nog tegen je begint op de app, en ga er niet omheen draaien. Dus dat je een kutdag had (wat geen excuus is) en je fout was om dat op haar af te reageren.
pi_145178288
Morgen Paiq date na wandel meet. Afloop horen jullie
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145178289
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:33 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Op welke manier?...
Je zit allemaal te jammeren over dat je je een retard voelt enzo. En dat ze je wegklikken na je foto. Fuck die shit man.
pi_145178298
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je zit allemaal te jammeren over dat je je een retard voelt enzo. En dat ze je wegklikken na je foto. Fuck die shit man.
Ik voel me niet echt een retard, alleen als er dingen moeten gebeuren die mijn fijne motoriek op de proef stellen (Zoals dus schrijven bijvoorbeeld) En ja, als ik op Paiq een leuk gesprek heb met een meid dan word ik 9/10x weggeklikt zodra je elkaars foto te zien krijgt :')
pi_145178300
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt het tegen je spiegelbeeld ja!

:D
pi_145178305
Nu zijn het de eetstokjes. Volgende keer is er weer iets anders. Als je het onderliggende probleem niet aan kunt pakken, leer er dan op z'n minst mee om te gaan.
pi_145178310
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ik voel me niet echt een retard, alleen als er dingen moeten gebeuren die mijn fijne motoriek op de proef stellen (Zoals dus schrijven bijvoorbeeld) En ja, als ik op Paiq een leuk gesprek heb met een meid dan word ik 9/10x weggeklikt zodra je elkaars foto te zien krijgt :')
Paiq is dan ook gewoon kut met peren.
pi_145178313
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je hebt het tegen je spiegelbeeld ja!

:D
Verwar me niet met m'n Fok imago...
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 02:40:44 #10
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145178325
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

En je denkt dat dat bij de rest niet gebeurd? Doe dan foto's beoordelen of stuur een bericht naar iemand die jou hoog beoordeeld heeft, dan filter je al een grote groep die niet je type zijn qua uiterlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alweer een date op de planning dan? ;)
pi_145178332
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef Faxie het volgende:
Nu zijn het de eetstokjes. Volgende keer is er weer iets anders. Als je het onderliggende probleem niet aan kunt pakken, leer er dan op z'n minst mee om te gaan.
Volgende keer is het niet weer iets anders :') Het was gewoon het domste ooit om haar mee te nemen naar een Sushi tent omdat ik van mezelf wist dat het een fiasco ging worden i.v.m stokjes :')
Heb met mijn vorige date echt nog nooit dat soort dingen gehad, deze meid was dan ook bijna mijn vriendin totdat ze het toch een beter idee vond om (na intiem contact en voorstellen aan familie als "vriend" ) mij een enkele reis friendzone te geven :')
pi_145178335
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En je denkt dat dat bij de rest niet gebeurd? Doe dan foto's beoordelen of stuur een bericht naar iemand die jou hoog beoordeeld heeft, dan filter je al een grote groep die niet je type zijn qua uiterlijk.

[..]

Alweer een date op de planning dan? ;)
Nee dat niet. Maar heb al wel weer een beetje vrede met de huidige situatie.
pi_145178344
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:42 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Volgende keer is het niet weer iets anders :') Het was gewoon het domste ooit om haar mee te nemen naar een Sushi tent omdat ik van mezelf wist dat het een fiasco ging worden i.v.m stokjes :')
Heb met mijn vorige date echt nog nooit dat soort dingen gehad, deze meid was dan ook bijna mijn vriendin totdat ze het toch een beter idee vond om (na intiem contact en voorstellen aan familie als "vriend" ) mij een enkele reis friendzone te geven :')
* mompelt iets over self fulfilling prophecy...
pi_145178349
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

* mompelt iets over self fulfilling prophecy...
Self fulfilling prophecy? Geen idee wat je daarmee bedoeld.
pi_145178360
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:44 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Self fulfilling prophecy? Geen idee wat je daarmee bedoelt.
Je vertelt jezelf van tevoren al dat je gaat falen, dus je faalt.
pi_145178367
Slapen :*
pi_145178374
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je vertelt jezelf van tevoren al dat je gaat falen, dus je faalt.
Ooh op die manier, ben helaas een aardige doemdenker.

Zoals met die vorige meid, dat begreep ik gewoon echt niet... Alles duide erop dat het wel meer zou worden, ik werd bij haar beste vriendin al aangekondigd als "Haar vriend" en letterlijk 3 weken later ontweek ze me toen ik d`r wilde zoenen en zei ze achteraf dat ze met allang had gefriendzoned, naja.. ook lullig he.
pi_145178480
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

We hebben het er morgen wel over ;)
pi_145179115
Ik zou zooo graag haar kant van het verhaal eens willen lezen, op zijn c_c's beschreven...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_145179454
Gisteravond de date gehad en het was erg leuk en gezellig! *O*

Wat gegeten en gedronken. Veel gepraat en gelachen en kreeg vrij snel berichtje toen ik in de trein zat, dat ze het erg leuk vond. 2e date is ook al gepland. Naar fright night van Walibi :D
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 08:15:54 #21
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145179483
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:47 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:

[..]

Ooh op die manier, ben helaas een aardige doemdenker.

Zoals met die vorige meid, dat begreep ik gewoon echt niet... Alles duide erop dat het wel meer zou worden, ik werd bij haar beste vriendin al aangekondigd als "Haar vriend" en letterlijk 3 weken later ontweek ze me toen ik d`r wilde zoenen en zei ze achteraf dat ze met allang had gefriendzoned, naja.. ook lullig he.
Je neemt jezelf veel te serieus. Je hebt in bijna al je berichtjes over je problemen met je fijne motoriek geschreven. Nou, boehoe. Dat is toch niet zo'n ramp? Iedereen heeft wel wat.
Leer eerst eens om jezelf te lachen. Het is toch eigenlijk best wel grappig dat je dan die sushi van ellende maar aan de stokjes prikt :D
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 08:16:45 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145179489
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:12 schreef PeterPastoor het volgende:
Gisteravond de date gehad en het was erg leuk en gezellig! *O*

Wat gegeten en gedronken. Veel gepraat en gelachen en kreeg vrij snel berichtje toen ik in de trein zat, dat ze het erg leuk vond. 2e date is ook al gepland. Naar fright night van Walibi :D
Da's een leuke date-idee! Tof dat het zo'n goede date was!
pi_145179596
Man ik heb ook de motoriek van een schaap en dat weet ik van mezelf. Door een beetje zelfspot te gebruiken komt dat de sfeer aleen maar ten goede.
Mensen die zichzelf veel te serieus nemen en zich bij het minste of geringste al meteen aangevallen voelen zijn erg vermoeiend.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_145179643
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:56 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
we zouden Sushi gaan eten en dat was éigenlijk niet helemaal de bedoeling want dat is verdomde prijzig maar ik had een extraatje dus waarom ook niet.

Dit zal er ook wel vanaf gestraaaaaaaaaaaald hebben :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_145179671
Laatste keer toen ik sushi ging eten heb ik ook redelijk snel om bestek gevraagd. Ok, het was met familie maar dan nog. Als het een date was zou ik het alleen maar lachen vinden en mocht het niet lukken, gewoon weer bestek vragen! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')