Hoezo? Je kan er toch niets aan doe dat dat niet lukt. Dat je het niet leuk vond en daarna op de app erover begon heeft je gewoon genekt. En wellicht het wat lomp eten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Heb sinds een aantal uur contact met iemand op Paiq dat is dan wel weer prettig (eindelijk iemand die me niet wegdrukt zodra mijn foto getoond word) En naja, ik had wel kunnen vragen om bestek maar ik voel me dan een nog grotere kneus dan ik al ben in zo`n situatie, maar then again, het had het misschien wel wat gezelliger gemaakt ...
Ach het is niet anders he.
Je zit allemaal te jammeren over dat je je een retard voelt enzo. En dat ze je wegklikken na je foto. Fuck die shit man.quote:
Ik voel me niet echt een retard, alleen als er dingen moeten gebeuren die mijn fijne motoriek op de proef stellen (Zoals dus schrijven bijvoorbeeld) En ja, als ik op Paiq een leuk gesprek heb met een meid dan word ik 9/10x weggeklikt zodra je elkaars foto te zien krijgtquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zit allemaal te jammeren over dat je je een retard voelt enzo. En dat ze je wegklikken na je foto. Fuck die shit man.
Je hebt het tegen je spiegelbeeld ja!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zit allemaal te jammeren over dat je je een retard voelt enzo. En dat ze je wegklikken na je foto. Fuck die shit man.
Paiq is dan ook gewoon kut met peren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt een retard, alleen als er dingen moeten gebeuren die mijn fijne motoriek op de proef stellen (Zoals dus schrijven bijvoorbeeld) En ja, als ik op Paiq een leuk gesprek heb met een meid dan word ik 9/10x weggeklikt zodra je elkaars foto te zien krijgt
Verwar me niet met m'n Fok imago...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt het tegen je spiegelbeeld ja!
En je denkt dat dat bij de rest niet gebeurd? Doe dan foto's beoordelen of stuur een bericht naar iemand die jou hoog beoordeeld heeft, dan filter je al een grote groep die niet je type zijn qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt een retard, alleen als er dingen moeten gebeuren die mijn fijne motoriek op de proef stellen (Zoals dus schrijven bijvoorbeeld) En ja, als ik op Paiq een leuk gesprek heb met een meid dan word ik 9/10x weggeklikt zodra je elkaars foto te zien krijgt
Alweer een date op de planning dan?quote:
Volgende keer is het niet weer iets andersquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:37 schreef Faxie het volgende:
Nu zijn het de eetstokjes. Volgende keer is er weer iets anders. Als je het onderliggende probleem niet aan kunt pakken, leer er dan op z'n minst mee om te gaan.
Nee dat niet. Maar heb al wel weer een beetje vrede met de huidige situatie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En je denkt dat dat bij de rest niet gebeurd? Doe dan foto's beoordelen of stuur een bericht naar iemand die jou hoog beoordeeld heeft, dan filter je al een grote groep die niet je type zijn qua uiterlijk.
[..]
Alweer een date op de planning dan?
* mompelt iets over self fulfilling prophecy...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:42 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Volgende keer is het niet weer iets andersHet was gewoon het domste ooit om haar mee te nemen naar een Sushi tent omdat ik van mezelf wist dat het een fiasco ging worden i.v.m stokjes
![]()
Heb met mijn vorige date echt nog nooit dat soort dingen gehad, deze meid was dan ook bijna mijn vriendin totdat ze het toch een beter idee vond om (na intiem contact en voorstellen aan familie als "vriend" ) mij een enkele reis friendzone te geven
Self fulfilling prophecy? Geen idee wat je daarmee bedoeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
* mompelt iets over self fulfilling prophecy...
Je vertelt jezelf van tevoren al dat je gaat falen, dus je faalt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:44 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Self fulfilling prophecy? Geen idee wat je daarmee bedoelt.
Ooh op die manier, ben helaas een aardige doemdenker.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je vertelt jezelf van tevoren al dat je gaat falen, dus je faalt.
We hebben het er morgen wel overquote:
Je neemt jezelf veel te serieus. Je hebt in bijna al je berichtjes over je problemen met je fijne motoriek geschreven. Nou, boehoe. Dat is toch niet zo'n ramp? Iedereen heeft wel wat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:47 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ooh op die manier, ben helaas een aardige doemdenker.
Zoals met die vorige meid, dat begreep ik gewoon echt niet... Alles duide erop dat het wel meer zou worden, ik werd bij haar beste vriendin al aangekondigd als "Haar vriend" en letterlijk 3 weken later ontweek ze me toen ik d`r wilde zoenen en zei ze achteraf dat ze met allang had gefriendzoned, naja.. ook lullig he.
Da's een leuke date-idee! Tof dat het zo'n goede date was!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:12 schreef PeterPastoor het volgende:
Gisteravond de date gehad en het was erg leuk en gezellig!
Wat gegeten en gedronken. Veel gepraat en gelachen en kreeg vrij snel berichtje toen ik in de trein zat, dat ze het erg leuk vond. 2e date is ook al gepland. Naar fright night van Walibi
Dit zal er ook wel vanaf gestraaaaaaaaaaaald hebbenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:56 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
we zouden Sushi gaan eten en dat was éigenlijk niet helemaal de bedoeling want dat is verdomde prijzig maar ik had een extraatje dus waarom ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |