Ik wacht in spanning afquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als m'n vingers op zijn -en CC niet wil- bel ik je.
quote:
Wacht. Misschien begreep ik het verkeerd. Ik wil faxie niet, maar wil jou wel een tijdlang vingeren hoorquote:
Zie je wel, ik wist dat ik veilig kon zeggen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wacht. Misschien begreep ik het verkeerd. Ik wil faxie niet, maar wil jou wel een tijdlang vingeren hoor. Of iig een vibo ertegenaan houden, want ik ben te moe voor heftig werk. Verdomde pfeiffer.
Dat plaatje is eerder c_c dan Faxquote:
Komt goed manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:54 schreef PeterPastoor het volgende:
Toch wel enigszins gespannen voor vana. Maar wel zin in. Ben benieuwd
veel plezier!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:54 schreef PeterPastoor het volgende:
Toch wel enigszins gespannen voor vana. Maar wel zin in. Ben benieuwd
Jeetje... dat wordt wel heel serieus... heb je al nagedacht.... over trouwlocaties enzo....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
Zondag vervolg date... hij gaat voor me koken... heel apart maar heb alle datingsites op nonactief staan....
Gewoon aanbieden om die vingers te vervangen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze die al opgesnoept had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon aanbieden om die vingers te vervangen.Dan gaan ze grapjes maken over mijn vingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké als je een leuk koppie hebt kan ik ze best snappen want dan heb je vaak veel keuze en mag je eisen stellen, maar het is natuurlijk weer iemand die eigenlijk zelf niet eens eisen mag stellen als ik puur op uiterlijk en haar 'boze' gezicht beoordeelEn dan raar kijken als je lang vrijgezel blijft... Foto's vind je wel op google.
Zelf ben ik ook niet de knapste van de wereld dus ik heb ze ook niet voor het oprapen, maar ik stel ook geen eisen in profieltekst.
nee dat nogniet... maar voor het eerst ben ik tot deze conclusie gekomen..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeetje... dat wordt wel heel serieus... heb je al nagedacht.... over trouwlocaties enzo....
ditquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, want als je een hondekop hebt moet je maar accepteren dat je met een klootviool eindigt![]()
Alleen zijn is ook een hele valide optie hoor.
Wat niet wegneemt dat iemand met zo'n tekst ongetwijfeld een complete mongool is. Niet alles hoeft zo letterlijk uitgesproken te worden, met zo veel pretentie.
Waarschijnlijk makkelijker om te denken dat het aan je looks ligt want "daar kun je niet zo veel niet aan doen".quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit
Ik vind dat hele: als je niet knap bent moet je maar heel lief/meegaand zijn (en als je wel knap bent mag je een kutwijf/lul zijn) echt niet
En al helemaal niet waarom mensen die mythe in stand willen houden. Meestal mensen die beginnen met 'ik ben zelf niet echt knap maar ik weet tenminste mijn plek'
Sowieso, hoe kun je in hemelsnaam zo over jezelf praten?
Dit. Beetje gefrustreerd, Deezertje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:23 schreef BeamofLight het volgende:
Totaal niks mis met dat profiel van Remy, maar goed.
Zeker niet, maar zo'n profieltekst is niet echt pakkend zeg maar..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit. Beetje gefrustreerd, Deezertje?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:54 schreef Deezertje het volgende:
Meiden op datingsites met hele lappen tekst en eisen op de profielpagina waar een man aan moet voldoen.... wel beetje mannelijk, niet snel op teentjes getrapt, moet me aan het lachen maken etc. etc. Lees:Ligt het aan mij dat ik hier totaal geen moeite mee heb? Nu weet ik niet hoe de bewuste dame eruit ziet en of er nog meer staat qua interesses/opleiding etc maar ik heb echt ergere teksten op datingsites zien staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké als je een leuk koppie hebt kan ik ze best snappen want dan heb je vaak veel keuze en mag je eisen stellen, maar het is natuurlijk weer iemand die eigenlijk zelf niet eens eisen mag stellen als ik puur op uiterlijk en haar 'boze' gezicht beoordeelEn dan raar kijken als je lang vrijgezel blijft... Foto's vind je wel op google.
Zelf ben ik ook niet de knapste van de wereld dus ik heb ze ook niet voor het oprapen, maar ik stel ook geen eisen in profieltekst.
En bovendien, moet je omdat je niet de knapste zou zijn meteen maar iedereen accepteren en eventuele eisen laten vallen? Boy, dan kan ik ook wel ophouden met daten denk ik aangezien ik ook bepaalde voorkeuren heb en echt geen dikke 10 ben die kan kiezen wie ik wil. Bovendien, wie weet is er wel gewoon een leuke klik met die persoon die je vooraf niet verwacht had?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Serieus, ik kon oprecht wel door de grond zakken en wilde ook eigenlijk weglopen en haar alles laten betalen, maar dat kon ik ook weer niet over mijn hart verkrijgen.quote:Meneer, heeft u misschien een mes en vork voor hem?
Vervolgens kreeg ik een knuffel en was het einde date.quote:Ik denk dat ik maar eens op huis aanga, het was gezellig en tot ziens he
Het was verder wel gezellig, totdat ze om dat bestek ging vragen toen sloeg de sfeer in mijn ogen meteen om, dus toen had ik ook eigenlijk al geen zin meer in de date verder, maar ik dacht dat als ze me nog mee zou vragen bij haar thuis dat het misschien nog wel goed zou komen qua sfeer, maar dus niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:00 schreef Faxie het volgende:
Of je had je niet als een autist kunnen gedragen
Normaal eet je met die stokjes tussen je vingers en pak je de sushi met behulp van die stokjes en 2 vingers of zo (Die klem je er tussen:') ) Maar dat kan ik niet, en ik heb toen met zo`n stok gewoon de sushi er aan geprikt maar dat kon ze niet waarderen of zoquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom vroeg je zelf niet gewoon om bestek, ipv als een kleuter te hannesen? Ik bedoel, wat houdt "wel met stokjes maar niet op de traditionele manier" in? En wat voor reactie had je verwacht op je sms?
Daar heb je absoluut gelijk in! Maar ik kan nou eenmaal niks doen aan mijn slechte motoriek, en naja echt eten als een kleuter was het nou ook weer niet, ik at wel gewoon netjes, alleen ik kreeg die stokjes niet lekker onder de knie maar er is niet geknoeid of raar gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja sorry, maar als iemand tegenover je zit te eten als een kleuter, is dat ook niet bepaald aantrekkelijk. Dan kun je 100 keer beter gewoon om bestek vragen. Zo raar is dat echt niet. Ik ben bang dat je het gewoon zelf ongemakkelijk hebt gemaakt. Zo extreem asociaal is ze nou ook weer niet geweest.
Dat is natuurlijk heel wat anders, fijne motoriek is niet voor gitaar onhandig maar puur voor kleine dingetjes, zoals schrijven (kan ik niet) schilderen (kan ik niet) eten met stokjes (kan ik niet)quote:Maar hoe kan je dan gitaar spelen?
Had sowieso al mijn dag niet door wat vervelende omstandigheden, dus ik was wat vatbaarder voor dat soort dingetjes helaas, naja.. het is nou al gebeurd denk ik dan en het is jammer maar helaas, had het ook wel kunnen verplaatsen, maar dat is al eens eerder gebeurd en dan komt het ook als een sleur over, net alsof je er dan eigenlijk helemaal geen zin in hebt in zo`n date en het dus maar steeds aan het verplaatsen bent tot er bijwijze van niet meer aan gedacht wordquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:11 schreef Faxie het volgende:
Dat je dat bestek vragen de sfeer laat verziekenZoiets zou normaal juist de sfeer beter maken als je er gewoon wat luchtiger mee omgaat....
Dat ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, dan zou ik eens kappen met haar de schuld geven en gewoon erkennen dat je je dom hebt gedragen. Volgende keer beter.
Heb sinds een aantal uur contact met iemand op Paiq dat is dan wel weer prettig (eindelijk iemand die me niet wegdrukt zodra mijn foto getoond wordquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:19 schreef S95Sedan het volgende:
Tja, volgende? Wellicht reageert ze vanzelf nog. Maar je had het natuurlijk voor kunnen zijn door er gewoon een grapje over te maken of iets dergelijks. Of bij voorbaat al kunnen vragen om bestek. (Dat is namelijk echt geen probleem hoor, zat mensen die niet met stokjes kunnen eten.)
En nooit je bui af laten hangen van dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |