Ik wacht in spanning afquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als m'n vingers op zijn -en CC niet wil- bel ik je.
quote:
Wacht. Misschien begreep ik het verkeerd. Ik wil faxie niet, maar wil jou wel een tijdlang vingeren hoorquote:
Zie je wel, ik wist dat ik veilig kon zeggen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wacht. Misschien begreep ik het verkeerd. Ik wil faxie niet, maar wil jou wel een tijdlang vingeren hoor. Of iig een vibo ertegenaan houden, want ik ben te moe voor heftig werk. Verdomde pfeiffer.
Dat plaatje is eerder c_c dan Faxquote:
Komt goed manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:54 schreef PeterPastoor het volgende:
Toch wel enigszins gespannen voor vana. Maar wel zin in. Ben benieuwd
veel plezier!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:54 schreef PeterPastoor het volgende:
Toch wel enigszins gespannen voor vana. Maar wel zin in. Ben benieuwd
Jeetje... dat wordt wel heel serieus... heb je al nagedacht.... over trouwlocaties enzo....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
Zondag vervolg date... hij gaat voor me koken... heel apart maar heb alle datingsites op nonactief staan....
Gewoon aanbieden om die vingers te vervangen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze die al opgesnoept had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon aanbieden om die vingers te vervangen.Dan gaan ze grapjes maken over mijn vingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké als je een leuk koppie hebt kan ik ze best snappen want dan heb je vaak veel keuze en mag je eisen stellen, maar het is natuurlijk weer iemand die eigenlijk zelf niet eens eisen mag stellen als ik puur op uiterlijk en haar 'boze' gezicht beoordeelEn dan raar kijken als je lang vrijgezel blijft... Foto's vind je wel op google.
Zelf ben ik ook niet de knapste van de wereld dus ik heb ze ook niet voor het oprapen, maar ik stel ook geen eisen in profieltekst.
nee dat nogniet... maar voor het eerst ben ik tot deze conclusie gekomen..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeetje... dat wordt wel heel serieus... heb je al nagedacht.... over trouwlocaties enzo....
ditquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, want als je een hondekop hebt moet je maar accepteren dat je met een klootviool eindigt![]()
Alleen zijn is ook een hele valide optie hoor.
Wat niet wegneemt dat iemand met zo'n tekst ongetwijfeld een complete mongool is. Niet alles hoeft zo letterlijk uitgesproken te worden, met zo veel pretentie.
Waarschijnlijk makkelijker om te denken dat het aan je looks ligt want "daar kun je niet zo veel niet aan doen".quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit
Ik vind dat hele: als je niet knap bent moet je maar heel lief/meegaand zijn (en als je wel knap bent mag je een kutwijf/lul zijn) echt niet
En al helemaal niet waarom mensen die mythe in stand willen houden. Meestal mensen die beginnen met 'ik ben zelf niet echt knap maar ik weet tenminste mijn plek'
Sowieso, hoe kun je in hemelsnaam zo over jezelf praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |