abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145164721
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:23 schreef BeamofLight het volgende:
Totaal niks mis met dat profiel van Remy, maar goed.
Dit. Beetje gefrustreerd, Deezertje?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 19:46:10 #277
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145164727
Remy, klinkt als een tokkie.

Als we dan toch gaan generaliseren.
pi_145165286
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dit. Beetje gefrustreerd, Deezertje?
Zeker niet, maar zo'n profieltekst is niet echt pakkend zeg maar..
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 21:04:57 #279
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_145168033
Lange tekst maar komt oprecht over en is duidelijk in wat ze zoekt, beetje zelfspot. Misschien niet iedereens' idee van een leuke profieltekst maar zeker niet raar of veeleisend, vind ik.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 22:38:11 #280
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145172316
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:54 schreef Deezertje het volgende:
Meiden op datingsites met hele lappen tekst en eisen op de profielpagina waar een man aan moet voldoen.... wel beetje mannelijk, niet snel op teentjes getrapt, moet me aan het lachen maken etc. etc. Lees:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké als je een leuk koppie hebt kan ik ze best snappen want dan heb je vaak veel keuze en mag je eisen stellen, maar het is natuurlijk weer iemand die eigenlijk zelf niet eens eisen mag stellen als ik puur op uiterlijk en haar 'boze' gezicht beoordeel :') En dan raar kijken als je lang vrijgezel blijft... Foto's vind je wel op google.

Zelf ben ik ook niet de knapste van de wereld dus ik heb ze ook niet voor het oprapen, maar ik stel ook geen eisen in profieltekst.
Ligt het aan mij dat ik hier totaal geen moeite mee heb? Nu weet ik niet hoe de bewuste dame eruit ziet en of er nog meer staat qua interesses/opleiding etc maar ik heb echt ergere teksten op datingsites zien staan.

En bovendien, moet je omdat je niet de knapste zou zijn meteen maar iedereen accepteren en eventuele eisen laten vallen? Boy, dan kan ik ook wel ophouden met daten denk ik aangezien ik ook bepaalde voorkeuren heb en echt geen dikke 10 ben die kan kiezen wie ik wil. Bovendien, wie weet is er wel gewoon een leuke klik met die persoon die je vooraf niet verwacht had?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145174197
Ha ha deezertje is kaal.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_145175275
En heeft geen ballen. Goh.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_145177619
Remy klinkt enigszins herkenbaar.
pi_145177945
Dus, vanmiddag voor het eerst gedate met een meid die ik al een flinke poos spreek via Whatsapp en Facebook, we zouden Sushi gaan eten en dat was éigenlijk niet helemaal de bedoeling want dat is verdomde prijzig maar ik had een extraatje dus waarom ook niet.

Wij kwamen daar aan en het was gezellig, hadden de sushi besteld maar ik kwam er dus achter van "Ohja, het is een japans vis restaurant, ik krijg stokjes :') " Mijn fijne motoriek is echt heel erg beroerd dus ik kreeg die stokjes niet op de normale manier vast tussen mijn vingers, met andere woorden ik heb wel met de stokjes gegeten maar niet op de "traditionele" manier.

Ze keek me op een gegeven moment aan met zo`n blik van "Dit is best ongemakkelijk" En toen was het
quote:
Meneer, heeft u misschien een mes en vork voor hem?
Serieus, ik kon oprecht wel door de grond zakken en wilde ook eigenlijk weglopen en haar alles laten betalen, maar dat kon ik ook weer niet over mijn hart verkrijgen.

Nou goed, wij na amper 30 minuten weer weg want er hing al een erg gespannen sfeertje en ik voelde me echt vrij ongemakkelijk... Dus ok, wij op naar haar huis (althans, dat was een mogelijkheid geweest want ze woonde op amper 500 meter van dat Sushi tentje af)

Lopen we bij haar de straat in zegt ze
quote:
Ik denk dat ik maar eens op huis aanga, het was gezellig en tot ziens he
Vervolgens kreeg ik een knuffel en was het einde date.

Dus ik spreek haar vervolgens aan op Whatsapp een paar uur later (ik was uiteindelijk ook thuis om 9 uur) en zei dat ik het wel gezellig vond, alleen dat ik me kapot schaamde toen ze dat bestek vroeg. En nu word ik al vanaf 9 uur genegeerd :')

Dat was dus meteen het einde van het contact volgens mij :')___! Ik tref het ook wel altijd met de vrouwen hoor :') De een wil een relatie met me maar gooit me toch zonder pardon uit het niets in de friendzone, de ander vond me toen leuk maar durfde het niet aan omdat haar ouders mij niet mochten. En deze gaat mij publiekelijk voorschut zitten te zetten ( :') ) en negeert mij al de hele avond, way to go :')____!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 02:00:04 ]
pi_145177983
Of je had je niet als een autist kunnen gedragen :')
pi_145177996
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:00 schreef Faxie het volgende:
Of je had je niet als een autist kunnen gedragen :')
Het was verder wel gezellig, totdat ze om dat bestek ging vragen toen sloeg de sfeer in mijn ogen meteen om, dus toen had ik ook eigenlijk al geen zin meer in de date verder, maar ik dacht dat als ze me nog mee zou vragen bij haar thuis dat het misschien nog wel goed zou komen qua sfeer, maar dus niet.
Ze had ook een lichaamstaal van heb ik jou daar, handen in d`r zakken, hoofd omlaag, dus dat was ook echt erg geslaagd, knuffel kon er nog wel vanaf, maar ook met een houding van "Ok, omdat het moet "

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 02:07:38 ]
pi_145178003
Waarom vroeg je zelf niet gewoon om bestek, ipv als een kleuter te hannesen? Ik bedoel, wat houdt "wel met stokjes maar niet op de traditionele manier" in? En wat voor reactie had je verwacht op je sms?
pi_145178016
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom vroeg je zelf niet gewoon om bestek, ipv als een kleuter te hannesen? Ik bedoel, wat houdt "wel met stokjes maar niet op de traditionele manier" in? En wat voor reactie had je verwacht op je sms?
Normaal eet je met die stokjes tussen je vingers en pak je de sushi met behulp van die stokjes en 2 vingers of zo (Die klem je er tussen:') ) Maar dat kan ik niet, en ik heb toen met zo`n stok gewoon de sushi er aan geprikt maar dat kon ze niet waarderen of zo :') Nee... In een japans vis restaurant met bestek eten is lekker :') :')___!
Nouja, ik had op die Whatsapp niet zo zeer echt een lange reactie verwacht, verre van, maar wel *iets* van een uitleg of dergelijk, of wat ze er van vond :') weet ik veel.... (Ik ben best onhandig met meiden door onzekerheid) Maar ik sta nu in de negeerstand.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 02:08:14 ]
pi_145178042
Ja sorry, maar als iemand tegenover je zit te eten als een kleuter, is dat ook niet bepaald aantrekkelijk. Dan kun je 100 keer beter gewoon om bestek vragen. Zo raar is dat echt niet. Ik ben bang dat je het gewoon zelf ongemakkelijk hebt gemaakt. Zo extreem asociaal is ze nou ook weer niet geweest.
pi_145178052
Dat je dat bestek vragen de sfeer laat verzieken :') Zoiets zou normaal juist de sfeer beter maken als je er gewoon wat luchtiger mee omgaat....
pi_145178075
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja sorry, maar als iemand tegenover je zit te eten als een kleuter, is dat ook niet bepaald aantrekkelijk. Dan kun je 100 keer beter gewoon om bestek vragen. Zo raar is dat echt niet. Ik ben bang dat je het gewoon zelf ongemakkelijk hebt gemaakt. Zo extreem asociaal is ze nou ook weer niet geweest.
Daar heb je absoluut gelijk in! Maar ik kan nou eenmaal niks doen aan mijn slechte motoriek, en naja echt eten als een kleuter was het nou ook weer niet, ik at wel gewoon netjes, alleen ik kreeg die stokjes niet lekker onder de knie maar er is niet geknoeid of raar gedaan :') _O-

Misschien heb ik het zelf wel inderdaad wat ongemakkelijk gemaakt, maar heb d`r ook van te voren al verteld dat ik een slechte motoriek heb, waar op ze al antwoordde met
quote:
Maar hoe kan je dan gitaar spelen?
Dat is natuurlijk heel wat anders, fijne motoriek is niet voor gitaar onhandig maar puur voor kleine dingetjes, zoals schrijven (kan ik niet) schilderen (kan ik niet) eten met stokjes (kan ik niet)
pi_145178089
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:11 schreef Faxie het volgende:
Dat je dat bestek vragen de sfeer laat verzieken :') Zoiets zou normaal juist de sfeer beter maken als je er gewoon wat luchtiger mee omgaat....
Had sowieso al mijn dag niet door wat vervelende omstandigheden, dus ik was wat vatbaarder voor dat soort dingetjes helaas, naja.. het is nou al gebeurd denk ik dan en het is jammer maar helaas, had het ook wel kunnen verplaatsen, maar dat is al eens eerder gebeurd en dan komt het ook als een sleur over, net alsof je er dan eigenlijk helemaal geen zin in hebt in zo`n date en het dus maar steeds aan het verplaatsen bent tot er bijwijze van niet meer aan gedacht word :')

Terwijl ik juist super erg zin had in die date, het was ook wel gezellig en het klikte enigzins, alleen die opmerking heeft voor mij alles verprutst, zeker omdat ik al aangaf dat mijn fijne motoriek niet goed is en ik wat klunzig kan zijn met die stokjes :') Maar goed, als je dan bijna door die sushi tent gaat schreeuwen dat ik bestek nodig heb werkt dat niet bevorderlijk voor de sfeer in mijn ogen.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2014 02:17:14 ]
pi_145178117
Nou, dan zou ik eens kappen met haar de schuld geven en gewoon erkennen dat je je dom hebt gedragen. Volgende keer beter.
pi_145178121
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, dan zou ik eens kappen met haar de schuld geven en gewoon erkennen dat je je dom hebt gedragen. Volgende keer beter.
Dat ja.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 02:19:07 #295
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145178123
Tja, volgende? Wellicht reageert ze vanzelf nog.

Maar je had het natuurlijk voor kunnen zijn door er gewoon een grapje over te maken of iets dergelijks. Of bij voorbaat al kunnen vragen om bestek. (Dat is namelijk echt geen probleem hoor, zat mensen die niet met stokjes kunnen eten.)

En nooit je bui af laten hangen van dat soort dingen.
pi_145178127
Whutwhut ben ik het gewoon eens met C_C? :o

O+
pi_145178144
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:19 schreef S95Sedan het volgende:
Tja, volgende? Wellicht reageert ze vanzelf nog. Maar je had het natuurlijk voor kunnen zijn door er gewoon een grapje over te maken of iets dergelijks. Of bij voorbaat al kunnen vragen om bestek. (Dat is namelijk echt geen probleem hoor, zat mensen die niet met stokjes kunnen eten.)

En nooit je bui af laten hangen van dat soort dingen.
Heb sinds een aantal uur contact met iemand op Paiq dat is dan wel weer prettig (eindelijk iemand die me niet wegdrukt zodra mijn foto getoond word :') ) En naja, ik had wel kunnen vragen om bestek maar ik voel me dan een nog grotere kneus dan ik al ben in zo`n situatie, maar then again, het had het misschien wel wat gezelliger gemaakt ...

Ach het is niet anders he.
pi_145178163
Misschien eerst nog maar even aan jezelf werken....
pi_145178168
Ik vraag trouwens standaard om bestek bij de sushi.
pi_145178190
Dat bestek was het probleem niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')