quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gisteren gvd in mijn tepel gesneden.
Ga serieus overwegen te harsen
Uhm.. hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
date???quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:24 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Ik voel me gezegend zonder borsthaar te leven
das wel pijnlijk iddquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:
beter!quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:49 schreef Solique het volgende:
Gelukkig geen last van, af en toe een verdwaalde haar.
komt op je 17e nog welquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:49 schreef Solique het volgende:
Gelukkig geen last van, af en toe een verdwaalde haar.
Zekerquote:
Mijn 2e maal 17 danquote:
Geen idee, heb het nietquote:
Ik wacht er op mijn 28e nog steeds opquote:
Aaaah laat dat borsthaar staan johquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen... weet dat sommige vrouwen het sexy vinden maar ik absoluut niet...quote:
met jou??ja hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
daten?
[..]
Mijn 2e maal 17 dan
[..]
Geen idee, heb het niet
Ik vind het ( in mate ) wel lekker hoor. Alleen rughaar en schouderhaarquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik kan er niet tegen... weet dat sommige vrouwen het sexy vinden maar ik absoluut niet...
Vergeet kont- en beenhaar niet!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik vind het ( in mate ) wel lekker hoor. Alleen rughaar en schouderhaar
klein beetje is ook niet erg... maar die grote hoeveelheden wel..quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:47 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik vind het ( in mate ) wel lekker hoor. Alleen rughaar en schouderhaar
Ja, natuurlijk konthaar! Maar beenhaar is toch ook niet erg? Of val ik op van die grizzly's?quote:
Jij zoekt een speeltje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |