Ja.quote:
Pushup BH gebruiken, heb je die ballen zo gevondenquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:09 schreef eefje801 het volgende:
Maakt het benaderen wel een stuk makkelijker, nu nog de spreekwoordelijke ballen en het excuus vinden.
De gelegenheid waar we elkaar van kennen leent zich daar niet echt voorquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Pushup BH gebruiken, heb je die ballen zo gevonden
Ja, nu weet iedereen het!quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Mijn date is vervroegd naar komende vrijdag.
Jaquote:
Hmmmmmm, we zijn benieuwdquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:09 schreef eefje801 het volgende:
Van de week erg leuke dag gehad, iemand die ik al kende wat beter leren kennen. Is alleen volgens mij ook een fokker dus ik durf verder niks specifieks te schrijven erover Maar laat ik het zo zeggen: vond het helemaal niet erg Heb alleen geen idee wat hij verder van mij vind want het is nogal een amicaal type. Maakt het benaderen wel een stuk makkelijker, nu nog de spreekwoordelijke ballen en het excuus vinden.
Wat een goed nieuws weer, top!quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Mijn date is vervroegd naar komende vrijdag.
Je hebt nog niet afgeschrikt met je stemming?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef Cue_ het volgende:
Gister tijdens t uitgaan mn nr gegeven aan iemand die ik maar een minuut gesproken heb (moest de laatste trein halen. Die we uiteindelijk niet gehaald hebben)
Heeft vandaag gebeld, gesmst, grbeld en gewhatsappt. Helaas voor hem ben ik the day after niet in de stemming ervoor.
Maar vind t wel tof dat ie ook daadwerkelijk belt
Geen idee. Heb nog niet gereageerd of opgenomen. Slecht i know, maar zoals ik zei the dat after moet je me lekker met rust laten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt nog niet afgeschrikt met je stemming?
Misschien is hij nu een huiliehuilie verhaal op 4chan aan het postenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nog niet gereageerd of opgenomen. Slecht i know, maar zoals ik zei the dat after moet je me lekker met rust laten.
Maar was ook wel redelijk aangeschoten want kan me niet meer herinneren dat ie blijkbaar Engelstalig is, of nouja niet Nederlandstalig.
Of zo meteen hierquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:32 schreef Godshand het volgende:
Misschien is hij nu een huiliehuilie verhaal op 4chan aan het posten
Je hebt gewoon een kater dusquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nog niet gereageerd of opgenomen. Slecht i know, maar zoals ik zei the dat after moet je me lekker met rust laten.
Maar was ook wel redelijk aangeschoten want kan me niet meer herinneren dat ie blijkbaar Engelstalig is, of nouja niet Nederlandstalig.
Geeft niet. Het moest er toch een keer van komen dat ik hier openlijk toegeef welwillende mannen te bedriegen met modellenfoto's.quote:
Kan aan mij liggen maar 2 keer bellen whatsappen en smsen naar iemand die je een paar min hebt gesproken komt best wel stalkerig over.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef Cue_ het volgende:
Gister tijdens t uitgaan mn nr gegeven aan iemand die ik maar een minuut gesproken heb (moest de laatste trein halen. Die we uiteindelijk niet gehaald hebben)
Heeft vandaag gebeld, gesmst, grbeld en gewhatsappt. Helaas voor hem ben ik the day after niet in de stemming ervoor.
Maar vind t wel tof dat ie ook daadwerkelijk belt
Ik heb gewoon een geweldige indruk achter gelatenquote:Op zondag 28 september 2014 10:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar 2 keer bellen whatsappen en smsen naar iemand die je een paar min hebt gesproken komt best wel stalkerig over.
Jammer. Next!quote:Op zondag 28 september 2014 13:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat niks meer worden ben ik bang...
Ja alweer... next... next...next...next....next....quote:
Zo is het leven Faxje. Met elke date weer een stapje dichter bij de dood.quote:Op zondag 28 september 2014 14:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja alweer... next... next...next...next....next....
Ik word daar wel een beetje heel erg moe van....
Ging het sowieso al niet worden, want buitenland.quote:Op zondag 28 september 2014 13:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat niks meer worden ben ik bang...
* DancingPhoebe ziet het wel zittenquote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over twintig jaar post ik nog in deze reeks. Beetje wijze raad verstrekken aan jullie kinderen.
"Dating opa Hungry_Joe vertelt..."quote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over twintig jaar post ik nog in deze reeks. Beetje wijze raad verstrekken aan jullie kinderen.
Ik zou de beslissing puur maken op basis van wat je zelf van hem vindt, niet of hij dan misschien wel of niet enthousiaster wordt. Dat weet je nl niet.quote:Op zondag 28 september 2014 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ga weer even ontopic doen
Mijn date van laatst is erg erg enthousiast (wat ik best schattig vind)
Maar ik weet nog niet hoe ik er in sta
Wat is eerlijker? Nog een keer afspreken omdat 1 date soms niet genoeg is en iemand wel het voordeel van de twijfel/een tweede date verdient?
Of juist niet doen omdat van twijfel meestal niet zo veel komt en hij dan misschien juist nog enthousiaster wordt?
Natuurlijk word hij dan enthousiaster, ik ben awesomequote:Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zou de beslissing puur maken op basis van wat je zelf van hem vindt, niet of hij dan misschien wel of niet enthousiaster wordt. Dat weet je nl niet.
Zou je hem gewoon nog een keer willen zien om wat duidelijker beeld voor jezelf te krijgen? Nu zit je ook nog met die vorige date in je hoofdquote:Op zondag 28 september 2014 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk word hij dan enthousiaster, ik ben awesome![]()
Maar ik weet zelf gewoon echt niet wat ik over hem denk. Dus dat helpt niet
Ik vind hem heel aardig dus spreken sowieso wel. Maar ik weet niet met welk idee er achter als je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 28 september 2014 17:43 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon bedenken of je m nog eens wilt spreken en zien ongeacht wat hij wil of wat gaat gebeuren.
Als je daar al geen behoefte aan hebt dan weet je al genoeg.
Nee. Ik date precies op dezelfde manier als de meeste hier geloof ik (als in: het is echt nooit een factor)quote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef Vivie het volgende:
Vergeet soms dat je een relatie hebt, maakt dat het anders?
quote:Op zondag 28 september 2014 15:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo is het leven Faxje. Met elke date weer een stapje dichter bij de dood.
quote:Op zondag 28 september 2014 15:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ging het sowieso al niet worden, want buitenland.
Ach meidquote:Op zondag 28 september 2014 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ga weer even ontopic doen
Mijn date van laatst is erg erg enthousiast (wat ik best schattig vind)
Maar ik weet nog niet hoe ik er in sta
Wat is eerlijker? Nog een keer afspreken omdat 1 date soms niet genoeg is en iemand wel het voordeel van de twijfel/een tweede date verdient?
Of juist niet doen omdat van twijfel meestal niet zo veel komt en hij dan misschien juist nog enthousiaster wordt?
Dat het kut is snap ik prima, Faxie, maar ga nu niet op de yats-toer.quote:
Pff die luxeprobleempjes van haar altijdquote:Op zondag 28 september 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat het kut is snap ik prima, Faxie, maar ga nu niet op de yats-toer.
quote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff die luxeprobleempjes van haar altijd
En jij doet precies het tegenovergesteldequote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dan zet je lekker je eigen misère af tegen situaties van anderen om naar iedereen die het lezen - en vooral niet lezen - wil te benadrukken hoe slecht je het zelf allemaal wel niet hebt, ook goed.
Que? Ik date veel, maar het levert mij anders ook vaak genoeg mijn portie ellende op.quote:Op zondag 28 september 2014 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
En jij doet precies het tegenovergestelde
ik jank er toch ook niet dagen over? Ik wijd er een handvol, ontopic, posts aanquote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff die luxeprobleempjes van haar altijd
Nee, helaas niet. Zullen we samen janken?quote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb jij niet weer een doorsmeerdate vanavond ofzo?
Je doet niets fout, Fax heeft gewoon een kutbui die hij graag met iedereen wil delen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
Faxie: Ik snap echt niet wat ik fout heb gedaan. Je kunt dat op zijn minst uitleggen voor je gaat blocken
Je hebt het gore lef om met je luxeproblemen over daten in een datingtopic te posten. Dit is niet het topic om mooie verhalen op te hangen, dit topic is godverdomme bedoeld om te melden hoe kansloos hard je wel niet gefriendzoned bent en hoe moeilijk het is om een fatsoenlijke partner te krijgen. Kom jij aanzetten met je open relatie én je dates. Hoer.quote:Op zondag 28 september 2014 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
Faxie: Ik snap echt niet wat ik fout heb gedaan. Je kunt dat op zijn minst uitleggen voor je gaat blocken
Maar zelfs dan heb je nog een relatie, dus dan boeit dat allemaal niet, want dat is altijd nog veel meer dan Faxie heeft.. Snap dat danquote:Op zondag 28 september 2014 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
Naja volgens mij was ik ook heel eerlijk toen het fout liep met mijn vorige date en dat ik dat aardig kut vond
Maar goed. Ik zal in het vervolg proberen om mijn dates wat slechter te laten verlopen
Discussie loopt hier nog: R&P / Open relatiesquote:Op zondag 28 september 2014 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
Geen idee of die discussie al geweest is maar waarom zou je sowieso daten als je al een relatie hebt? Aandacht tekort of iets dergelijks?
Fax niet zo miepen, een vrouw rijdt niet 2.5uur voor je als ze je niet enigszins leuk vind.
quote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb jij niet weer een doorsmeerdate vanavond ofzo?
De wat? Hoor je mij hier nu klagen? Nou dan...quote:Op zondag 28 september 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat het kut is snap ik prima, Faxie, maar ga nu niet op de yats-toer.
Jezus.quote:Op zondag 28 september 2014 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
Wat?quote:Op maandag 29 september 2014 00:18 schreef Vivie het volgende:
Ik kan met gerust hart naar bed: net goed dating nieuws gehoord van iemand, I'm![]()
Fijne week alvast
Je bent blij voor iemand op dating gebied?quote:Op maandag 29 september 2014 00:18 schreef Vivie het volgende:
Ik kan met gerust hart naar bed: net goed dating nieuws gehoord van iemand, I'm![]()
Fijne week alvast
Ja, ik kan daar oprecht van genieten als iets de positieve kant op gaat ^^quote:Op maandag 29 september 2014 00:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent blij voor iemand op dating gebied?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:27 schreef Vivie het volgende:
Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.
Vertel je ze het wel of niet?quote:Op zondag 28 september 2014 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind hem heel aardig dus spreken sowieso wel. Maar ik weet niet met welk idee er achter als je snapt wat ik bedoel
[..]
Nee. Ik date precies op dezelfde manier als de meeste hier geloof ik (als in: het is echt nooit een factor)
Lijkt me vreemder als die vriend dat niet weet.quote:Op maandag 29 september 2014 07:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vertel je ze het wel of niet?lijkt me zo vreemd als mensen daar heel ok mee zijn om iemand te daten met relatie
Succes vertel ons alles na de datequote:
natuurlijk vertel ik het. Non-monogamie werkt alleen als je eerlijk bentquote:Op maandag 29 september 2014 07:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vertel je ze het wel of niet?lijkt me zo vreemd als mensen daar heel ok mee zijn om iemand te daten met relatie
whut? Is het een soort tinder maar dan voor platonische knuffels? Maar wel met foto's? Vaagquote:Op maandag 29 september 2014 08:40 schreef MissGump het volgende:
Iemand hier al aan het knuffelen gegaan via Cudllr?
Hoewel het natuurlijk alleen voor puur platonische knuffels is
Heb hem bij een ander forum ontmoet. Hij heeft hier de zelfde username en ik heb zijn foto gezien. En ja, ik heb zijn posts al door genomen. Vandaar ook dat ik zo zenuwachtig ben.quote:Op maandag 29 september 2014 08:37 schreef rhubarbje het volgende:
Waar heb je hem ontmoet dan en hoe weet je dat hij een fokker is?
Heb je zijn post historie al door genomen?
nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar wie het isquote:Op maandag 29 september 2014 08:44 schreef IGlossy het volgende:
[..]
Heb hem bij een ander forum ontmoet. Hij heeft hier de zelfde username en ik heb zijn foto gezien. En ja, ik heb zijn posts al door genomen. Vandaar ook dat ik zo zenuwachtig ben.
Misschien is hij te hoog gegrepen..
En op welk forum?quote:Op maandag 29 september 2014 08:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar wie het is
quote:Op maandag 29 september 2014 08:54 schreef MissGump het volgende:
[..]
En op welk forum?
Was het yats op rechtenforum.nl ?
Was het Silenus op ajaxforum.nl ?
Was het el_Thijs op motor-forum.nl ?
Was het Weissman op forum.bodybuilding.com ?
Was het Hungry_Joe op puanederland.nl/forum ?
Was het PeterPastoor op forumkatholiciteit.nl ?
Was het habitue op durex.nl/forum ?
Was het BoL op forum.viva.nl ?
Dat begrijp ik wel. Maar meer het idee van, iemand anders gaat daten met je, leuk single meisje, vervolgens is de date en vertel jij dat. Ik zou denken dat dus super veel mensen afhaken dan.quote:Op maandag 29 september 2014 08:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk vertel ik het. Non-monogamie werkt alleen als je eerlijk bent
En het zou ook niet fair zijn als de ander denkt dat ik single ben
Ik vertel het meestal in het eerste gesprek. En ze haken zelden af (1x in dat eerste gesprek, 1x na 2 dates. Hoewel hij niet echt afhaakte, de 'manier' van daten veranderde alleen)
Ik snap zelf ook niet zo goed waarom je mij zou datenmaar blijkbaar 'kies' ik mensen die het niet erg vinden
[..]
En op welk forum?
Zo heet ik bijna op Motormaatjequote:Op maandag 29 september 2014 08:54 schreef MissGump het volgende:
[..]
En op welk forum?
Die gedachte had ik ook ja. Maar dan ga ik meer van mezelf uit, als iemand me dat vertelt haak ik inderdaad ook af. Maar zou het niet lullig vinden ofzo, snap best dat je dat pas in een gesprek face to face vertelt.quote:Op maandag 29 september 2014 09:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Maar meer het idee van, iemand anders gaat daten met je, leuk single meisje, vervolgens is de date en vertel jij dat. Ik zou denken dat dus super veel mensen afhaken dan.Maar gelukkig valt dat dus mee. Mooi!
Dat zou ik dan weer niet begrijpen. Vind het wel van dergelijke belang dat je het voor de meet/date al verteldquote:Op maandag 29 september 2014 09:33 schreef eefje801 het volgende:
Maar zou het niet lullig vinden ofzo, snap best dat je dat pas in een gesprek face to face vertelt.
Het ligt er daarom ook maar net aan welke mensen je dat denk ik. Althans, mijn gok hierin is dat mensen met een open relatie sowieso al wat meer open minded zijn of wat meer into flexibelheid ofzo en daardoor ander 'soort' mensen date dan iemand die een vaste relatie wilt ofzo. Al weet ik natuurlijk niet wat Rhubarbje (hoop dak goed zeg) zoekt.quote:Op maandag 29 september 2014 09:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die gedachte had ik ook ja. Maar dan ga ik meer van mezelf uit, als iemand me dat vertelt haak ik inderdaad ook af. Maar zou het niet lullig vinden ofzo, snap best dat je dat pas in een gesprek face to face vertelt.
daarom vertel ik het meteenquote:Op maandag 29 september 2014 09:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Maar meer het idee van, iemand anders gaat daten met je, leuk single meisje, vervolgens is de date en vertel jij dat. Ik zou denken dat dus super veel mensen afhaken dan.Maar gelukkig valt dat dus mee. Mooi!
[..]
En op welk forum?
[..]
En op welk forum?
Hoor het liever van te voren ja, je voelt je toch een beetje voor het blok gezet dan. Maar zou niet meteen opstaan en weglopen, eerder vragen naar het waarom en wat ze dan zoeken. En dan aangeven wat ik zelf zoek.quote:Op maandag 29 september 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet begrijpen. Vind het wel van dergelijke belang dat je het voor de meet/date al verteld
Ipv van een profiel nu eerst een "hands-on" approach?quote:Op maandag 29 september 2014 08:40 schreef MissGump het volgende:
Iemand hier al aan het knuffelen gegaan via Cudllr?
Hoewel het natuurlijk alleen voor puur platonische knuffels is
Haha, het had gekund, maar nee.quote:Op maandag 29 september 2014 11:08 schreef Vivie het volgende:
[..]
Geef het nou maar toe yats, its you!
Bakkie thee nodig Eef?quote:Op maandag 29 september 2014 15:17 schreef eefje801 het volgende:
aaarghh ik moet echt even niet te enthousiast worden voor ik iets geregeld heb enzo, functioneer dan echt als een malloot Adem in, adem uit. Tijdje geleden dit.
Kwestie van even buiten gaan staan. Vies weer...quote:Op maandag 29 september 2014 16:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dankje dankje
Koude douche mag ookKan me echt voor geen meter concentreren.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 29 september 2014 15:17 schreef eefje801 het volgende:
aaarghh ik moet echt even niet te enthousiast worden voor ik iets geregeld heb enzo, functioneer dan echt als een mallootAdem in, adem uit. Tijdje geleden dit.
Wie en is er al gedate?quote:Op maandag 29 september 2014 18:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja hoorrrr ik was het net vergetenIk vind iemand leuk.
De overbuurman?quote:Op maandag 29 september 2014 18:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja hoorrrr ik was het net vergetenIk vind iemand leuk.
Oh de fokker?quote:Op maandag 29 september 2014 18:17 schreef eefje801 het volgende:
Nee geen buurman, iemand die ik al kende. Had ik al geschreven immersMaar nu ben ik heel druk aan het zijn met niet te enthousiast zijn, dus tja.
Oh wat kut! Daar kun je best even mee zitten... Veel beterschap! En zorg goed voor jezelfquote:Op maandag 29 september 2014 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blijk de ziekte van Pfeiffer te hebben, dus ik ben haske zielig enzo. Brabo geappt. Eerste reactie "oh god heb ik dat nu ook?". Daar gaat m'n ik-voel-me-zielig-kom-me-thee-brengen-moment.
nah mijn manco is te enthousiast zijn voor ik dingen helder heb, positieve signalen wel gehad maar die kunnen ook anders uitgelegd worden. Gelukkig binnenkort meer kans om het uit te vinden.quote:Op maandag 29 september 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh de fokker?
Ben je enthousiast omdat je positieve signalen krijgt of gewoon omdat je enthousiast bent?
Er wordt alleen maar voor me gezorgd als ik er tongactie tegenover zetquote:Op maandag 29 september 2014 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh wat kut! Daar kun je best even mee zitten... Veel beterschap! En zorg goed voor jezelf
Ik zou wel voor je willen komen zorgen maar aangezien de kans op tongen nu 0 is wil ik het toch eigenlijk niet![]()
Toch balen clums, sterkte ermee en beterschapquote:Op maandag 29 september 2014 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er wordt alleen maar voor me gezorgd als ik er tongactie tegenover zet.
En ik ben niet meer acuut besmettelijk. Funfact: 80% van de volwassenen heeft antigenen tegen Pfeiffer dus heeft het al eens meegemaakt, vaak zonder het te weten. [/dr. clown]
Leek het maar zo of was het een korte date?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, vandaag een date gehad...
...en die was erg geslaagd! Een hele leuke en vlotte meid ook. Praatte ook veel (net als ik), goedlachs en erg enthousiast. Karten had ze nog nooit gedaan en ik ben haar ook een keer of 5 voorbij gegaan
Veel gepraat daarna over van alles, erg leuk gehad. Ze vond het voor herhaling vatbaar, waarop ik antwoordde dat ze een dag moest doorgeven waarop ze vrij was, en dan regel ik wat we gaan doen. Heel pril allemaal nog maar ik ben er best van onder de indruk
Dus zeker een vervolg!
Karten was de eerste date neem ik aan ? Hoe kwam je daar zo op ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
...en die was erg geslaagd! Een hele leuke en vlotte meid ook. Praatte ook veel (net als ik), goedlachs en erg enthousiast. Karten had ze nog nooit gedaan en ik ben haar ook een keer of 5 voorbij gegaan
Veel gepraat daarna over van alles, erg leuk gehad. Ze vond het voor herhaling vatbaar, waarop ik antwoordde dat ze een dag moest doorgeven waarop ze vrij was, en dan regel ik wat we gaan doen. Heel pril allemaal nog maar ik ben er best van onder de indruk
Dus zeker een vervolg!
Standaard 3 zoenen op de wang, en de date was een paar uurtjesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leek het maar zo of was het een korte date?
Gezoend?
Kwam tijdens het gesprek op PaiQ al aan bod, en ze had dat nog nooit gedaan. Dus ineens vroeg ze wanneer we gingen karten en zo ging het balletje rollen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:28 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Karten was de eerste date neem ik aan ? Hoe kwam je daar zo op ?
Thanks hab!quote:
Leuk hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
Dus zeker een vervolg!
Ouch.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:26 schreef IGlossy het volgende:
Ik kan kort zijn over mijn FOK!ker date.
Hij heeft al een relatie. Dus ik heb bedankt. Pijn
wtf, wat een enorm vage gang van zakenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef IGlossy het volgende:
We zouden vrijdag afspreken. Vandaag belde hij dat hij me wilde zien. We hebben bij de chinees gegeten en daar heeft hij het me verteld. Ik mag zijn minnares zijn. Zal mij aan niets ontbreken blabla.
Heb heel even bijna geaccepteerd, maar nee.
Zou het graag geven, maar het zou niet netjes zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Zonder naam en rugnummer kunnen we hier te weinig mee.
Thanksquote:
Ik ben vrijgezelquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef IGlossy het volgende:
We zouden vrijdag afspreken. Vandaag belde hij dat hij me wilde zien. We hebben bij de chinees gegeten en daar heeft hij het me verteld. Ik mag zijn minnares zijn. Zal mij aan niets ontbreken blabla.
Ik ben ook gewoon een hele toffe ventquote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dat je sterkste USP?
Cause honey, it ain't all that U...
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
O, jammer. Ik heb juist wel weer eens zin in een monsterpenis.
ik las t net bij thijs... maaarrr verschilletje... ik won van mn date... die mannen vd kartbaan zeiden dat ze twijfelden in welke kart de vrouw nou zat hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Uhm... Gekart? Dat heb ik eerder gelezen
Thijs wou gewoon niet als een watje overkomen hierquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik las t net bij thijs... maaarrr verschilletje... ik won van mn date... die mannen vd kartbaan zeiden dat ze twijfelden in welke kart de vrouw nou zat hahaha
haha lol..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thijs wou gewoon niet als een watje overkomen hier
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hahahaha. te laat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thijs!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
Dus zeker een vervolg!
Shit je het me doorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thanksquote:
Goed bezig manquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
Dus zeker een vervolg!
Thanksquote:
Mooi Thijs, leuk dat het zo goed klikt met je date!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
Vervolgdate inmiddels gepland. Wel pas de 22e maar kon niet eerder vanwege drukke agenda's. Heb haar gezegd dat ze de dag en avond vrij moet houden, en dat ik de rest regel.
Je kan weiss vragen of hij het erg vindt?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:48 schreef IGlossy het volgende:
[..]
Zou het graag geven, maar het zou niet netjes zijn.
Nice, wat ga je doen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
Vervolgdate inmiddels gepland. Wel pas de 22e maar kon niet eerder vanwege drukke agenda's. Heb haar gezegd dat ze de dag en avond vrij moet houden, en dat ik de rest regel.
En volgende stap is gezetquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, had het zelf ook niet verwacht. We zullen zien waar dit naartoe gaat, voorlopig schep ik mijn verwachtingen niet al te hoog.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mooi Thijs, leuk dat het zo goed klikt met je date!
Ik zit nog te twijfelen tussen een bezoek aan een dierentuin of pretpark, maar in de avond zeker uit eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is het gesprek gebleven? Drankje erbij. Beetje lol hebben.
Jij wil alleen maar wat drinken lijkt me saaiquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:55 schreef LesMiserables het volgende:
Klef, ongemakkelijk, is allemaal hetzelfde.
Nee, ik wil haar beter leren kennen. Gaat een stuk makkelijker als je tegenover elkaar zit dan als je elkaar eens in de paar minuten lapt. En goeie gesprekken zijn alles behalve saai.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar wat drinken lijkt me saai
Dat klopt wel maar er zijn ook andere dingen die je kunt doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Nee, ik wil haar beter leren kennen. Gaat een stuk makkelijker als je tegenover elkaar zit dan als je elkaar eens in de paar minuten lapt. En goeie gesprekken zijn alles behalve saai.
Ben ik ook zeker mee eens, al die andere dingen zijn over het algemeen wel 'low profile' zoals ik al aangaf. Een kleine expositie, wandeling, hapje eten halen. Karten, dierentuin en pretpark ging mij gewoon wat ver maar zoals ik zei, als het werkt werkt het.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar er zijn ook andere dingen die je kunt doen.
Ik denk dat je gelijk hebt misschien die dingen later doen als je elkaar een beetje kent.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ben ik ook zeker mee eens, al die andere dingen zijn over het algemeen wel 'low profile' zoals ik al aangaf. Een kleine expositie, wandeling, hapje eten halen. Karten, dierentuin en pretpark ging mij gewoon wat ver maar zoals ik zei, als het werkt werkt het.
Euh ja dit dus.quote:
Zijn er in verschillende lengtes qua rijtijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:37 schreef habitue het volgende:
Daarbij zon heat met karten duurt wat? 12 minuten? Daar omheen tijd zat om elkaar te leren kennen.
15 minuten maximaal dacht ik, al deed ik nog een extra rondje zonder er erg in te hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:59 schreef eefje801 het volgende:
Volgens mij is het juist slim om iets actiefs te gaan doen en samen iets mee te maken. Onderscheid je je mee van de rest. En je zit echt niet continu in zo'n autootje.
Niet eens etenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij was de conclusie al eerder dat mensen hier liever saai gaan eten toch?
Eerste date liever rustig ergens eten/bios of simpel ergens wat drinken om elkaar te leren kennen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij was de conclusie al eerder dat mensen hier liever saai gaan eten toch?
Komop... De bios?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerste date liever rustig ergens eten/bios of simpel ergens wat drinken om elkaar te leren kennen.
Al ben ik ook wel eens op eerste date de kermis op gegaan omdat zij dat zo graag wilde
Ach ja, als de dame daar zin in heeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komop... De bios?(ja discussie vaak genoeg geweest)
Ja en? Je begint toch niet al op date 1 met alles doen wat zij wilquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach ja, als de dame daar zin in heeft.
Bios wel eens op de 3de+ date gedaan, had ik niet echt eerder willen doen. Op de 4de date ben je wel al in die fase dat je een beetje kunt geinen of elkaar opgeilen. Eten is vooral leuk als het niet formeel en beetje spontaan is, vapiano binnen wandelen, even wat bij de toko halen, dat soort verhalen. Grootste fout ooit (datewise) was 2de date sushi gaan eten met iemand die 'mwah' was (en blijkbaar sushi niet lekker vond, ze had het nog nooit geprobeerd). Zonde van het geld en van de tijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerste date liever rustig ergens eten/bios of simpel ergens wat drinken om elkaar te leren kennen.
Al ben ik ook wel eens op eerste date de kermis op gegaan omdat zij dat zo graag wilde
Op een eerste date uiteten?? Hell noquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet eens etenAls het dan kut is zit je er nogal lang mee
Ik zou het eigenlijk ook niet fijn vinden als iemand een hele dag voor mij gaat plannen en dat het een verassing moet zijn en zo
Beetje too much, too soon of zo
Ja en dan door laten schemeren hoe ontzettend competatief ik ben en dat ik heel graag win (ik ben eerder een slechte winnaar dan een slechte verliezer) Dat is echt pas iets waar ze na een maand achter mogen komenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:27 schreef MissGump het volgende:
Daarom gewoon altijd bordspelletjes doen: je kunt er gewoon bij praten, je kunt er gewoon bij drinken en je hebt wat te doen! Opgelost!
Ik heb wel spelletjes meegenomen naar de kroeg, maar dat was niet op een date. Dus thuis of naar een kroeg gaan waar ze bordspellen hebben.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:42 schreef LesMiserables het volgende:
Bordspellen zijn super tof! Alleen doe je dat dan thuis bij iemand of neem je iets mee naar het terras?
Beter dat dan een saaie die nergens iets om geeft!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja en dan door laten schemeren hoe ontzettend competatief ik ben en dat ik heel graag win (ik ben eerder een slechte winnaar dan een slechte verliezer) Dat is echt pas iets waar ze na een maand achter mogen komen
Precies, competitief zijn is de shit en zien de meeste vrouwen graag. Een beetje trash talk tijdens het spelletje en het kringetje is rondquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik heb wel spelletjes meegenomen naar de kroeg, maar dat was niet op een date. Dus thuis of naar een kroeg gaan waar ze bordspellen hebben.![]()
In amsterdam zit volgens mij zelfs ergens een speciale spelletjeskroeg, zou voor mij echt een topdate zijn.
[..]
Beter dat dan een saaie die nergens iets om geeft!
Ik kan me daar nooit zo lang op concentreren. Zoiets als pictionary lijkt me wel wat om te doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:27 schreef MissGump het volgende:
Daarom gewoon altijd bordspelletjes doen: je kunt er gewoon bij praten, je kunt er gewoon bij drinken en je hebt wat te doen! Opgelost!
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef IGlossy het volgende:
Lol_butthurt_beta. Net echte mannen met ballen, zie je ook te weinigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een vrouw met principes, zie je niet veel
Kan niet tegen mijn verlies. Geen goed ideequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:27 schreef MissGump het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:08 schreef Godshand het volgende:
Overigens gisteren met een FOK!ster afgesproken. Was wel gezellig, werd laat
Geen karten, of bordspellen, gewoon ordinair de kroeg..
Wordt vervolgd..
Daarom beschrijf ik nooit fok!datesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:14 schreef eefje801 het volgende:
Enige jammere is dat fokdates hier altijd zo vaaaag beschreven worden omdat de ander meeleest.
Zo'n tegenvaller voor jou ja?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:37 schreef Godshand het volgende:
Paiq opgezegd. Ben er helemaal klaar mee.
Met nog 1 iemand hou ik contact buiten Paiq om.
Het is niet meer zo leuk als 8 jaar geleden..quote:
Komt omdat het niet meer op uitnodiging is, denk ik. (onder andere)quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is niet meer zo leuk als 8 jaar geleden..
Teveel betalen, te weinig ervoor terug..
Kan nog steeds, uitnodigen voor creditsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Komt omdat het niet meer op uitnodiging is, denk ik. (onder andere)
De enige fokdate die ik me kan herinneren die uitgebreid werd beschreven is die van Andro en Coco en dat werd ook daadwerkelijk wat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom beschrijf ik nooit fok!dates
En volgens mij zijn die nog steeds samenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De enige fokdate die ik me kan herinneren die uitgebreid werd beschreven is die van Andro en Coco en dat werd ook daadwerkelijk wat.
Jawel, maar je kunt je ook gewoon inschrijven. Dat kon toen nog niet. Alleen op uitnodiging. Dus wel minder mensen maar ook minder rare typjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan nog steeds, uitnodigen voor credits
Minder rare types is allleen maar goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jawel, maar je kunt je ook gewoon inschrijven. Dat kon toen nog niet. Alleen op uitnodiging. Dus wel minder mensen maar ook minder rare typjes.
Ik logde er afgelopen week weer eens een keertje in. Dat fotospelletje gedaan maar het is lelijk, lelijker, lelijkst momenteel. En dan moet je dus selecteren van 1 naar 4. Waardoor je er dus een paar in de ''finale'' overhoudt die net iets minder afstotelijk zijn dan de rest. Krijg je weer oneliners. ''Ik zag dat je nogal onder de indruk was van mijn foto, keertje chatten? ;-)'' Euh. Nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is niet meer zo leuk als 8 jaar geleden..
Teveel betalen, te weinig ervoor terug..
Heb het meer over van die rukkertjes, maar die zijn grotendeels naar Tinder verhuisd nu. (nu pun intended, Joe)quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Minder rare types is allleen maar goed.
Of jij hebt een zwak voor probleemgevallen?
Geeft niks, die rukkertjes doen mij weer extra goed uit de verf komen daar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb het meer over van die rukkertjes, maar die zijn grotendeels naar Tinder verhuisd nu. (nu pun intended, Joe)
Gezegend zijn zij die het snappen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geeft niks, die rukkertjes doen mij weer extra goed uit de verf komen daar.
Ik heb het precies andersom, best wel wat knappe vrouwen maar geen oneliners.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik logde er afgelopen week weer eens een keertje in. Dat fotospelletje gedaan maar het is lelijk, lelijker, lelijkst momenteel. En dan moet je dus selecteren van 1 naar 4. Waardoor je er dus een paar in de ''finale'' overhoudt die net iets minder afstotelijk zijn dan de rest. Krijg je weer oneliners. ''Ik zag dat je nogal onder de indruk was van mijn foto, keertje chatten? ;-)'' Euh. Nee.
Dan maar Tinder. Toffe app.
Misschien ligt het ook wel aan de leeftijdscategorie. Ik kan me ook niet herinneren dat het daar een paar jaar geleden zó erg was. Maar goed, ik ben natuurlijk praktisch bejaard geworden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het precies andersom, best wel wat knappe vrouwen maar geen oneliners.
Ik krijg wel steeds oneliners, maar van lelijke 40+ vrouwenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het precies andersom, best wel wat knappe vrouwen maar geen oneliners.
Op Tinder regent het dan weer matches in de twintiger categorie die een oudere mannen-dingetje hebben. Is ook wel wat voor jou, Godshand.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik krijg wel steeds oneliners, maar van lelijke 40+ vrouwen
Heb ik niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Op Tinder regent het dan weer matches in de twintiger categorie die een oudere mannen-dingetje hebben. Is ook wel wat voor jou, Godshand.
Geen idee of dat het is. Ik denk wel dat er verschil zit qua benadering door vrouwen naarmate ze ouder worden. Vrouwen van begin 20 verwachten toch meer het initiatief van een man terwijl de vrouwen van eind 20 die ik sprak juist zelf wat meer de touwtjes in handen namen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel aan de leeftijdscategorie. Ik kan me ook niet herinneren dat het daar een paar jaar geleden zó erg was. Maar goed, ik ben natuurlijk praktisch bejaard geworden.
Is dat een beschaafde benaming voor een papa-complex of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Op Tinder regent het dan weer matches in de twintiger categorie die een oudere mannen-dingetje hebben. Is ook wel wat voor jou, Godshand.
Wacht maar tot je dertigers gaat daten en ze je strak aan blijven kijken en ze je broek losknopen terwijl je je eerste kop koffie amper achter de kiezen hebt. Kun je je lol op.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:28 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee of dat het is. Ik denk wel dat er verschil zit qua benadering door vrouwen naarmate ze ouder worden. Vrouwen van begin 20 verwachten toch meer het initiatief van een man terwijl de vrouwen van eind 20 die ik sprak juist zelf wat meer de touwtjes in handen namen.
Dus jij toont 0 initiatief? Ja zo kom je er welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:28 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee of dat het is. Ik denk wel dat er verschil zit qua benadering door vrouwen naarmate ze ouder worden. Vrouwen van begin 20 verwachten toch meer het initiatief van een man terwijl de vrouwen van eind 20 die ik sprak juist zelf wat meer de touwtjes in handen namen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dertigers gaat daten en ze je strak aan blijven kijken en ze je broek losknopen terwijl je je eerste kop koffie amper achter de kiezen hebt. Kun je je lol op.
Valt wel mee. Zijn in de regel wel vrouwen met een uitgesproken mening die ervan houden als er flink wat tegengas gegeven wordt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is dat een beschaafde benaming voor een papa-complex of valt dat wel mee?
Maar als je pro-IS bent hoef je niet eens op tinder, dan krijg je al een seksslaaf cadeauquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Het is ook teveel PVV publiek, dus die denkt: vast pro-IS, naar links ermee...
Waar lees je dat? Ik toon gewoon initiatief op een date.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus jij toont 0 initiatief? Ja zo kom je er wel
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar als je pro-IS bent hoef je niet eens op tinder, dan krijg je al een seksslaaf cadeau
Maar wel dé oplossing voor de rukkertjesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar als je pro-IS bent hoef je niet eens op tinder, dan krijg je al een seksslaaf cadeau![]()
Edit: voor de volledigheid http://www.nu.nl/buitenla(...)kertje-jongeren.html
Met wijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Go Thijs.
Niets mis met een date in een dierentuin of pretpark, míts er van tevoren door beide een voorliefde voor uitgesproken is. Ik zou het niet echt als verrassing plannen. Dan kun je misschien beter een leuk park uitzoeken of ergens aan het water gaan zitten.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Go Thijs.
Niets mis met een date in een dierentuin of pretpark, míts er van tevoren door beide een voorliefde voor uitgesproken is. Ik zou het niet echt als verrassing plannen. Dan kun je misschien beter een leuk park uitzoeken of ergens aan het water gaan zitten.
Dat mag je lekker zelf opdrinken.quote:
Dan bel ik wel vriendenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Dat mag je lekker zelf opdrinken.
Sounds like a deal, daten?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
And lots of it. En dan buitenseks.
Wat ik dus wel heel gek vind de laatste tijd, is dat ik bij het foto's beoordelen echt veel onaantrekkelijke mannen zie, (Of dat je eerste scherm de 4 lekkerste bevat, waardoor je eindigt met 2 lekkertjes en 2 gnomen, ghaaaaaaaaaaaaaah) maar dat toch zeker 80% van mijn oneliners komt van mannen die imo een hele dikke voldoende scoren op looks. Ik vermoed echt dat er een complot achter zit om de cijfers van de foto's van de gnomen een boost te geven oid...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik logde er afgelopen week weer eens een keertje in. Dat fotospelletje gedaan maar het is lelijk, lelijker, lelijkst momenteel. En dan moet je dus selecteren van 1 naar 4. Waardoor je er dus een paar in de ''finale'' overhoudt die net iets minder afstotelijk zijn dan de rest. Krijg je weer oneliners. ''Ik zag dat je nogal onder de indruk was van mijn foto, keertje chatten? ;-)'' Euh. Nee.
Je bent zelf God's gift to men zeker?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat ik dus wel heel gek vind de laatste tijd, is dat ik bij het foto's beoordelen echt veel onaantrekkelijke mannen zie, (Of dat je eerste scherm de 4 lekkerste bevat, waardoor je eindigt met 2 lekkertjes en 2 gnomen, ghaaaaaaaaaaaaaah) maar dat toch zeker 80% van mijn oneliners komt van mannen die imo een hele dikke voldoende scoren op looks. Ik vermoed echt dat er een complot achter zit om de cijfers van de foto's van de gnomen een boost te geven oid...
Nee hoor ik heb overgewicht, hangtieten een ragebol en soms voetschimmel. Jij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent zelf God's gift to men zeker?
He bahquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb overgewicht, hangtieten een ragebol en soms voetschimmel. Jij?
Innemend jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nog geregeld neuken he. Zal mijn innemende persoonlijkheid wel zijn.
Als m'n vingers op zijn -en CC niet wil- bel ik je.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
He bah
Ook overgewicht, kalend, eczeem. Hangen heb ik geen last van.
Daten?
Ik wacht in spanning afquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als m'n vingers op zijn -en CC niet wil- bel ik je.
quote:
Wacht. Misschien begreep ik het verkeerd. Ik wil faxie niet, maar wil jou wel een tijdlang vingeren hoorquote:
Zie je wel, ik wist dat ik veilig kon zeggen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wacht. Misschien begreep ik het verkeerd. Ik wil faxie niet, maar wil jou wel een tijdlang vingeren hoor. Of iig een vibo ertegenaan houden, want ik ben te moe voor heftig werk. Verdomde pfeiffer.
Dat plaatje is eerder c_c dan Faxquote:
Komt goed manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:54 schreef PeterPastoor het volgende:
Toch wel enigszins gespannen voor vana. Maar wel zin in. Ben benieuwd
veel plezier!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:54 schreef PeterPastoor het volgende:
Toch wel enigszins gespannen voor vana. Maar wel zin in. Ben benieuwd
Jeetje... dat wordt wel heel serieus... heb je al nagedacht.... over trouwlocaties enzo....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
Zondag vervolg date... hij gaat voor me koken... heel apart maar heb alle datingsites op nonactief staan....
Gewoon aanbieden om die vingers te vervangen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze die al opgesnoept had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon aanbieden om die vingers te vervangen.Dan gaan ze grapjes maken over mijn vingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké als je een leuk koppie hebt kan ik ze best snappen want dan heb je vaak veel keuze en mag je eisen stellen, maar het is natuurlijk weer iemand die eigenlijk zelf niet eens eisen mag stellen als ik puur op uiterlijk en haar 'boze' gezicht beoordeelEn dan raar kijken als je lang vrijgezel blijft... Foto's vind je wel op google.
Zelf ben ik ook niet de knapste van de wereld dus ik heb ze ook niet voor het oprapen, maar ik stel ook geen eisen in profieltekst.
nee dat nogniet... maar voor het eerst ben ik tot deze conclusie gekomen..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jeetje... dat wordt wel heel serieus... heb je al nagedacht.... over trouwlocaties enzo....
ditquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, want als je een hondekop hebt moet je maar accepteren dat je met een klootviool eindigt![]()
Alleen zijn is ook een hele valide optie hoor.
Wat niet wegneemt dat iemand met zo'n tekst ongetwijfeld een complete mongool is. Niet alles hoeft zo letterlijk uitgesproken te worden, met zo veel pretentie.
Waarschijnlijk makkelijker om te denken dat het aan je looks ligt want "daar kun je niet zo veel niet aan doen".quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit
Ik vind dat hele: als je niet knap bent moet je maar heel lief/meegaand zijn (en als je wel knap bent mag je een kutwijf/lul zijn) echt niet
En al helemaal niet waarom mensen die mythe in stand willen houden. Meestal mensen die beginnen met 'ik ben zelf niet echt knap maar ik weet tenminste mijn plek'
Sowieso, hoe kun je in hemelsnaam zo over jezelf praten?
Dit. Beetje gefrustreerd, Deezertje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:23 schreef BeamofLight het volgende:
Totaal niks mis met dat profiel van Remy, maar goed.
Zeker niet, maar zo'n profieltekst is niet echt pakkend zeg maar..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit. Beetje gefrustreerd, Deezertje?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:54 schreef Deezertje het volgende:
Meiden op datingsites met hele lappen tekst en eisen op de profielpagina waar een man aan moet voldoen.... wel beetje mannelijk, niet snel op teentjes getrapt, moet me aan het lachen maken etc. etc. Lees:Ligt het aan mij dat ik hier totaal geen moeite mee heb? Nu weet ik niet hoe de bewuste dame eruit ziet en of er nog meer staat qua interesses/opleiding etc maar ik heb echt ergere teksten op datingsites zien staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké als je een leuk koppie hebt kan ik ze best snappen want dan heb je vaak veel keuze en mag je eisen stellen, maar het is natuurlijk weer iemand die eigenlijk zelf niet eens eisen mag stellen als ik puur op uiterlijk en haar 'boze' gezicht beoordeelEn dan raar kijken als je lang vrijgezel blijft... Foto's vind je wel op google.
Zelf ben ik ook niet de knapste van de wereld dus ik heb ze ook niet voor het oprapen, maar ik stel ook geen eisen in profieltekst.
En bovendien, moet je omdat je niet de knapste zou zijn meteen maar iedereen accepteren en eventuele eisen laten vallen? Boy, dan kan ik ook wel ophouden met daten denk ik aangezien ik ook bepaalde voorkeuren heb en echt geen dikke 10 ben die kan kiezen wie ik wil. Bovendien, wie weet is er wel gewoon een leuke klik met die persoon die je vooraf niet verwacht had?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Serieus, ik kon oprecht wel door de grond zakken en wilde ook eigenlijk weglopen en haar alles laten betalen, maar dat kon ik ook weer niet over mijn hart verkrijgen.quote:Meneer, heeft u misschien een mes en vork voor hem?
Vervolgens kreeg ik een knuffel en was het einde date.quote:Ik denk dat ik maar eens op huis aanga, het was gezellig en tot ziens he
Het was verder wel gezellig, totdat ze om dat bestek ging vragen toen sloeg de sfeer in mijn ogen meteen om, dus toen had ik ook eigenlijk al geen zin meer in de date verder, maar ik dacht dat als ze me nog mee zou vragen bij haar thuis dat het misschien nog wel goed zou komen qua sfeer, maar dus niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:00 schreef Faxie het volgende:
Of je had je niet als een autist kunnen gedragen
Normaal eet je met die stokjes tussen je vingers en pak je de sushi met behulp van die stokjes en 2 vingers of zo (Die klem je er tussen:') ) Maar dat kan ik niet, en ik heb toen met zo`n stok gewoon de sushi er aan geprikt maar dat kon ze niet waarderen of zoquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom vroeg je zelf niet gewoon om bestek, ipv als een kleuter te hannesen? Ik bedoel, wat houdt "wel met stokjes maar niet op de traditionele manier" in? En wat voor reactie had je verwacht op je sms?
Daar heb je absoluut gelijk in! Maar ik kan nou eenmaal niks doen aan mijn slechte motoriek, en naja echt eten als een kleuter was het nou ook weer niet, ik at wel gewoon netjes, alleen ik kreeg die stokjes niet lekker onder de knie maar er is niet geknoeid of raar gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja sorry, maar als iemand tegenover je zit te eten als een kleuter, is dat ook niet bepaald aantrekkelijk. Dan kun je 100 keer beter gewoon om bestek vragen. Zo raar is dat echt niet. Ik ben bang dat je het gewoon zelf ongemakkelijk hebt gemaakt. Zo extreem asociaal is ze nou ook weer niet geweest.
Dat is natuurlijk heel wat anders, fijne motoriek is niet voor gitaar onhandig maar puur voor kleine dingetjes, zoals schrijven (kan ik niet) schilderen (kan ik niet) eten met stokjes (kan ik niet)quote:Maar hoe kan je dan gitaar spelen?
Had sowieso al mijn dag niet door wat vervelende omstandigheden, dus ik was wat vatbaarder voor dat soort dingetjes helaas, naja.. het is nou al gebeurd denk ik dan en het is jammer maar helaas, had het ook wel kunnen verplaatsen, maar dat is al eens eerder gebeurd en dan komt het ook als een sleur over, net alsof je er dan eigenlijk helemaal geen zin in hebt in zo`n date en het dus maar steeds aan het verplaatsen bent tot er bijwijze van niet meer aan gedacht wordquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:11 schreef Faxie het volgende:
Dat je dat bestek vragen de sfeer laat verziekenZoiets zou normaal juist de sfeer beter maken als je er gewoon wat luchtiger mee omgaat....
Dat ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, dan zou ik eens kappen met haar de schuld geven en gewoon erkennen dat je je dom hebt gedragen. Volgende keer beter.
Heb sinds een aantal uur contact met iemand op Paiq dat is dan wel weer prettig (eindelijk iemand die me niet wegdrukt zodra mijn foto getoond wordquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:19 schreef S95Sedan het volgende:
Tja, volgende? Wellicht reageert ze vanzelf nog. Maar je had het natuurlijk voor kunnen zijn door er gewoon een grapje over te maken of iets dergelijks. Of bij voorbaat al kunnen vragen om bestek. (Dat is namelijk echt geen probleem hoor, zat mensen die niet met stokjes kunnen eten.)
En nooit je bui af laten hangen van dat soort dingen.
Op welke manier?...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:22 schreef Faxie het volgende:
Misschien eerst nog maar even aan jezelf werken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |