Ipv van een profiel nu eerst een "hands-on" approach?quote:Op maandag 29 september 2014 08:40 schreef MissGump het volgende:
Iemand hier al aan het knuffelen gegaan via Cudllr?
Hoewel het natuurlijk alleen voor puur platonische knuffels is
Haha, het had gekund, maar nee.quote:Op maandag 29 september 2014 11:08 schreef Vivie het volgende:
[..]
Geef het nou maar toe yats, its you!
Bakkie thee nodig Eef?quote:Op maandag 29 september 2014 15:17 schreef eefje801 het volgende:
aaarghh ik moet echt even niet te enthousiast worden voor ik iets geregeld heb enzo, functioneer dan echt als een malloot Adem in, adem uit. Tijdje geleden dit.
Kwestie van even buiten gaan staan. Vies weer...quote:Op maandag 29 september 2014 16:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dankje dankje
Koude douche mag ookKan me echt voor geen meter concentreren.
Op maandag 29 september 2014 16:31 schreef yats het volgende:
Wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 29 september 2014 15:17 schreef eefje801 het volgende:
aaarghh ik moet echt even niet te enthousiast worden voor ik iets geregeld heb enzo, functioneer dan echt als een mallootAdem in, adem uit. Tijdje geleden dit.
Wie en is er al gedate?quote:Op maandag 29 september 2014 18:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja hoorrrr ik was het net vergetenIk vind iemand leuk.
De overbuurman?quote:Op maandag 29 september 2014 18:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja hoorrrr ik was het net vergetenIk vind iemand leuk.
Oh de fokker?quote:Op maandag 29 september 2014 18:17 schreef eefje801 het volgende:
Nee geen buurman, iemand die ik al kende. Had ik al geschreven immersMaar nu ben ik heel druk aan het zijn met niet te enthousiast zijn, dus tja.
Oh wat kut! Daar kun je best even mee zitten... Veel beterschap! En zorg goed voor jezelfquote:Op maandag 29 september 2014 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blijk de ziekte van Pfeiffer te hebben, dus ik ben haske zielig enzo. Brabo geappt. Eerste reactie "oh god heb ik dat nu ook?". Daar gaat m'n ik-voel-me-zielig-kom-me-thee-brengen-moment.
nah mijn manco is te enthousiast zijn voor ik dingen helder heb, positieve signalen wel gehad maar die kunnen ook anders uitgelegd worden. Gelukkig binnenkort meer kans om het uit te vinden.quote:Op maandag 29 september 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh de fokker?
Ben je enthousiast omdat je positieve signalen krijgt of gewoon omdat je enthousiast bent?
Er wordt alleen maar voor me gezorgd als ik er tongactie tegenover zetquote:Op maandag 29 september 2014 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh wat kut! Daar kun je best even mee zitten... Veel beterschap! En zorg goed voor jezelf
Ik zou wel voor je willen komen zorgen maar aangezien de kans op tongen nu 0 is wil ik het toch eigenlijk niet![]()
Toch balen clums, sterkte ermee en beterschapquote:Op maandag 29 september 2014 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er wordt alleen maar voor me gezorgd als ik er tongactie tegenover zet.
En ik ben niet meer acuut besmettelijk. Funfact: 80% van de volwassenen heeft antigenen tegen Pfeiffer dus heeft het al eens meegemaakt, vaak zonder het te weten. [/dr. clown]
Leek het maar zo of was het een korte date?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, vandaag een date gehad...
...en die was erg geslaagd! Een hele leuke en vlotte meid ook. Praatte ook veel (net als ik), goedlachs en erg enthousiast. Karten had ze nog nooit gedaan en ik ben haar ook een keer of 5 voorbij gegaan
Veel gepraat daarna over van alles, erg leuk gehad. Ze vond het voor herhaling vatbaar, waarop ik antwoordde dat ze een dag moest doorgeven waarop ze vrij was, en dan regel ik wat we gaan doen. Heel pril allemaal nog maar ik ben er best van onder de indruk
Dus zeker een vervolg!
Karten was de eerste date neem ik aan ? Hoe kwam je daar zo op ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
...en die was erg geslaagd! Een hele leuke en vlotte meid ook. Praatte ook veel (net als ik), goedlachs en erg enthousiast. Karten had ze nog nooit gedaan en ik ben haar ook een keer of 5 voorbij gegaan
Veel gepraat daarna over van alles, erg leuk gehad. Ze vond het voor herhaling vatbaar, waarop ik antwoordde dat ze een dag moest doorgeven waarop ze vrij was, en dan regel ik wat we gaan doen. Heel pril allemaal nog maar ik ben er best van onder de indruk
Dus zeker een vervolg!
Standaard 3 zoenen op de wang, en de date was een paar uurtjesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leek het maar zo of was het een korte date?
Gezoend?
Kwam tijdens het gesprek op PaiQ al aan bod, en ze had dat nog nooit gedaan. Dus ineens vroeg ze wanneer we gingen karten en zo ging het balletje rollen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:28 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Karten was de eerste date neem ik aan ? Hoe kwam je daar zo op ?
Thanks hab!quote:
Leuk hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
Dus zeker een vervolg!
Ouch.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:26 schreef IGlossy het volgende:
Ik kan kort zijn over mijn FOK!ker date.
Hij heeft al een relatie. Dus ik heb bedankt. Pijn
wtf, wat een enorm vage gang van zakenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef IGlossy het volgende:
We zouden vrijdag afspreken. Vandaag belde hij dat hij me wilde zien. We hebben bij de chinees gegeten en daar heeft hij het me verteld. Ik mag zijn minnares zijn. Zal mij aan niets ontbreken blabla.
Heb heel even bijna geaccepteerd, maar nee.
Zou het graag geven, maar het zou niet netjes zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Zonder naam en rugnummer kunnen we hier te weinig mee.
Thanksquote:
Ik ben vrijgezelquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef IGlossy het volgende:
We zouden vrijdag afspreken. Vandaag belde hij dat hij me wilde zien. We hebben bij de chinees gegeten en daar heeft hij het me verteld. Ik mag zijn minnares zijn. Zal mij aan niets ontbreken blabla.
Heb heel even bijna geaccepteerd, maar nee.
Ik ben ook gewoon een hele toffe ventquote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dat je sterkste USP?
Cause honey, it ain't all that U...
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
O, jammer. Ik heb juist wel weer eens zin in een monsterpenis.
ik las t net bij thijs... maaarrr verschilletje... ik won van mn date... die mannen vd kartbaan zeiden dat ze twijfelden in welke kart de vrouw nou zat hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Uhm... Gekart? Dat heb ik eerder gelezen
Thijs wou gewoon niet als een watje overkomen hierquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik las t net bij thijs... maaarrr verschilletje... ik won van mn date... die mannen vd kartbaan zeiden dat ze twijfelden in welke kart de vrouw nou zat hahaha
haha lol..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thijs wou gewoon niet als een watje overkomen hier
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hahahaha. te laat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thijs!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
Dus zeker een vervolg!
Shit je het me doorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thanksquote:
Goed bezig manquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
Dus zeker een vervolg!
Thanksquote:
Mooi Thijs, leuk dat het zo goed klikt met je date!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
Vervolgdate inmiddels gepland. Wel pas de 22e maar kon niet eerder vanwege drukke agenda's. Heb haar gezegd dat ze de dag en avond vrij moet houden, en dat ik de rest regel.
Je kan weiss vragen of hij het erg vindt?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:48 schreef IGlossy het volgende:
[..]
Zou het graag geven, maar het zou niet netjes zijn.
Nice, wat ga je doen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
Vervolgdate inmiddels gepland. Wel pas de 22e maar kon niet eerder vanwege drukke agenda's. Heb haar gezegd dat ze de dag en avond vrij moet houden, en dat ik de rest regel.
En volgende stap is gezetquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, had het zelf ook niet verwacht. We zullen zien waar dit naartoe gaat, voorlopig schep ik mijn verwachtingen niet al te hoog.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mooi Thijs, leuk dat het zo goed klikt met je date!
Ik zit nog te twijfelen tussen een bezoek aan een dierentuin of pretpark, maar in de avond zeker uit eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is het gesprek gebleven? Drankje erbij. Beetje lol hebben.
Jij wil alleen maar wat drinken lijkt me saaiquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:55 schreef LesMiserables het volgende:
Klef, ongemakkelijk, is allemaal hetzelfde.
Nee, ik wil haar beter leren kennen. Gaat een stuk makkelijker als je tegenover elkaar zit dan als je elkaar eens in de paar minuten lapt. En goeie gesprekken zijn alles behalve saai.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar wat drinken lijkt me saai
Dat klopt wel maar er zijn ook andere dingen die je kunt doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Nee, ik wil haar beter leren kennen. Gaat een stuk makkelijker als je tegenover elkaar zit dan als je elkaar eens in de paar minuten lapt. En goeie gesprekken zijn alles behalve saai.
Ben ik ook zeker mee eens, al die andere dingen zijn over het algemeen wel 'low profile' zoals ik al aangaf. Een kleine expositie, wandeling, hapje eten halen. Karten, dierentuin en pretpark ging mij gewoon wat ver maar zoals ik zei, als het werkt werkt het.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar er zijn ook andere dingen die je kunt doen.
Ik denk dat je gelijk hebt misschien die dingen later doen als je elkaar een beetje kent.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ben ik ook zeker mee eens, al die andere dingen zijn over het algemeen wel 'low profile' zoals ik al aangaf. Een kleine expositie, wandeling, hapje eten halen. Karten, dierentuin en pretpark ging mij gewoon wat ver maar zoals ik zei, als het werkt werkt het.
Euh ja dit dus.quote:
Zijn er in verschillende lengtes qua rijtijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:37 schreef habitue het volgende:
Daarbij zon heat met karten duurt wat? 12 minuten? Daar omheen tijd zat om elkaar te leren kennen.
15 minuten maximaal dacht ik, al deed ik nog een extra rondje zonder er erg in te hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:59 schreef eefje801 het volgende:
Volgens mij is het juist slim om iets actiefs te gaan doen en samen iets mee te maken. Onderscheid je je mee van de rest. En je zit echt niet continu in zo'n autootje.
Niet eens etenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij was de conclusie al eerder dat mensen hier liever saai gaan eten toch?
Eerste date liever rustig ergens eten/bios of simpel ergens wat drinken om elkaar te leren kennen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:09 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij was de conclusie al eerder dat mensen hier liever saai gaan eten toch?
Komop... De bios?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerste date liever rustig ergens eten/bios of simpel ergens wat drinken om elkaar te leren kennen.
Al ben ik ook wel eens op eerste date de kermis op gegaan omdat zij dat zo graag wilde
Ach ja, als de dame daar zin in heeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komop... De bios?(ja discussie vaak genoeg geweest)
Ja en? Je begint toch niet al op date 1 met alles doen wat zij wilquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach ja, als de dame daar zin in heeft.
Bios wel eens op de 3de+ date gedaan, had ik niet echt eerder willen doen. Op de 4de date ben je wel al in die fase dat je een beetje kunt geinen of elkaar opgeilen. Eten is vooral leuk als het niet formeel en beetje spontaan is, vapiano binnen wandelen, even wat bij de toko halen, dat soort verhalen. Grootste fout ooit (datewise) was 2de date sushi gaan eten met iemand die 'mwah' was (en blijkbaar sushi niet lekker vond, ze had het nog nooit geprobeerd). Zonde van het geld en van de tijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerste date liever rustig ergens eten/bios of simpel ergens wat drinken om elkaar te leren kennen.
Al ben ik ook wel eens op eerste date de kermis op gegaan omdat zij dat zo graag wilde
Op een eerste date uiteten?? Hell noquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet eens etenAls het dan kut is zit je er nogal lang mee
Ik zou het eigenlijk ook niet fijn vinden als iemand een hele dag voor mij gaat plannen en dat het een verassing moet zijn en zo
Beetje too much, too soon of zo
Ja en dan door laten schemeren hoe ontzettend competatief ik ben en dat ik heel graag win (ik ben eerder een slechte winnaar dan een slechte verliezer) Dat is echt pas iets waar ze na een maand achter mogen komenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:27 schreef MissGump het volgende:
Daarom gewoon altijd bordspelletjes doen: je kunt er gewoon bij praten, je kunt er gewoon bij drinken en je hebt wat te doen! Opgelost!
Ik heb wel spelletjes meegenomen naar de kroeg, maar dat was niet op een date. Dus thuis of naar een kroeg gaan waar ze bordspellen hebben.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:42 schreef LesMiserables het volgende:
Bordspellen zijn super tof! Alleen doe je dat dan thuis bij iemand of neem je iets mee naar het terras?
Beter dat dan een saaie die nergens iets om geeft!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja en dan door laten schemeren hoe ontzettend competatief ik ben en dat ik heel graag win (ik ben eerder een slechte winnaar dan een slechte verliezer) Dat is echt pas iets waar ze na een maand achter mogen komen
Precies, competitief zijn is de shit en zien de meeste vrouwen graag. Een beetje trash talk tijdens het spelletje en het kringetje is rondquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik heb wel spelletjes meegenomen naar de kroeg, maar dat was niet op een date. Dus thuis of naar een kroeg gaan waar ze bordspellen hebben.![]()
In amsterdam zit volgens mij zelfs ergens een speciale spelletjeskroeg, zou voor mij echt een topdate zijn.
[..]
Beter dat dan een saaie die nergens iets om geeft!
Ik kan me daar nooit zo lang op concentreren. Zoiets als pictionary lijkt me wel wat om te doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:27 schreef MissGump het volgende:
Daarom gewoon altijd bordspelletjes doen: je kunt er gewoon bij praten, je kunt er gewoon bij drinken en je hebt wat te doen! Opgelost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |