Standaard 3 zoenen op de wang, en de date was een paar uurtjesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leek het maar zo of was het een korte date?
Gezoend?
Kwam tijdens het gesprek op PaiQ al aan bod, en ze had dat nog nooit gedaan. Dus ineens vroeg ze wanneer we gingen karten en zo ging het balletje rollen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:28 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Karten was de eerste date neem ik aan ? Hoe kwam je daar zo op ?
Thanks hab!quote:
Leuk hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, vandaag een date gehad...
...en die was erg geslaagd! Een hele leuke en vlotte meid ook. Praatte ook veel (net als ik), goedlachs en erg enthousiast. Karten had ze nog nooit gedaan en ik ben haar ook een keer of 5 voorbij gegaan
Veel gepraat daarna over van alles, erg leuk gehad. Ze vond het voor herhaling vatbaar, waarop ik antwoordde dat ze een dag moest doorgeven waarop ze vrij was, en dan regel ik wat we gaan doen. Heel pril allemaal nog maar ik ben er best van onder de indruk
Dus zeker een vervolg!
Ouch.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:26 schreef IGlossy het volgende:
Ik kan kort zijn over mijn FOK!ker date.
Hij heeft al een relatie. Dus ik heb bedankt. Pijn
wtf, wat een enorm vage gang van zakenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef IGlossy het volgende:
We zouden vrijdag afspreken. Vandaag belde hij dat hij me wilde zien. We hebben bij de chinees gegeten en daar heeft hij het me verteld. Ik mag zijn minnares zijn. Zal mij aan niets ontbreken blabla.
Heb heel even bijna geaccepteerd, maar nee.
Zou het graag geven, maar het zou niet netjes zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Zonder naam en rugnummer kunnen we hier te weinig mee.
Thanksquote:
Ik ben vrijgezelquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef IGlossy het volgende:
We zouden vrijdag afspreken. Vandaag belde hij dat hij me wilde zien. We hebben bij de chinees gegeten en daar heeft hij het me verteld. Ik mag zijn minnares zijn. Zal mij aan niets ontbreken blabla.
Heb heel even bijna geaccepteerd, maar nee.
Ik ben ook gewoon een hele toffe ventquote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dat je sterkste USP?
Cause honey, it ain't all that U...
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
O, jammer. Ik heb juist wel weer eens zin in een monsterpenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |