ik las t net bij thijs... maaarrr verschilletje... ik won van mn date... die mannen vd kartbaan zeiden dat ze twijfelden in welke kart de vrouw nou zat hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Uhm... Gekart? Dat heb ik eerder gelezen
Thijs wou gewoon niet als een watje overkomen hierquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik las t net bij thijs... maaarrr verschilletje... ik won van mn date... die mannen vd kartbaan zeiden dat ze twijfelden in welke kart de vrouw nou zat hahaha
haha lol..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thijs wou gewoon niet als een watje overkomen hier
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hahahaha. te laat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thijs!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, vandaag een date gehad...
...en die was erg geslaagd! Een hele leuke en vlotte meid ook. Praatte ook veel (net als ik), goedlachs en erg enthousiast. Karten had ze nog nooit gedaan en ik ben haar ook een keer of 5 voorbij gegaan
Veel gepraat daarna over van alles, erg leuk gehad. Ze vond het voor herhaling vatbaar, waarop ik antwoordde dat ze een dag moest doorgeven waarop ze vrij was, en dan regel ik wat we gaan doen. Heel pril allemaal nog maar ik ben er best van onder de indruk
Dus zeker een vervolg!
Shit je het me doorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thanksquote:
Goed bezig manquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, vandaag een date gehad...
...en die was erg geslaagd! Een hele leuke en vlotte meid ook. Praatte ook veel (net als ik), goedlachs en erg enthousiast. Karten had ze nog nooit gedaan en ik ben haar ook een keer of 5 voorbij gegaan
Veel gepraat daarna over van alles, erg leuk gehad. Ze vond het voor herhaling vatbaar, waarop ik antwoordde dat ze een dag moest doorgeven waarop ze vrij was, en dan regel ik wat we gaan doen. Heel pril allemaal nog maar ik ben er best van onder de indruk
Dus zeker een vervolg!
Thanksquote:
Mooi Thijs, leuk dat het zo goed klikt met je date!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
Vervolgdate inmiddels gepland. Wel pas de 22e maar kon niet eerder vanwege drukke agenda's. Heb haar gezegd dat ze de dag en avond vrij moet houden, en dat ik de rest regel.
Je kan weiss vragen of hij het erg vindt?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:48 schreef IGlossy het volgende:
[..]
Zou het graag geven, maar het zou niet netjes zijn.
Nice, wat ga je doen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
Vervolgdate inmiddels gepland. Wel pas de 22e maar kon niet eerder vanwege drukke agenda's. Heb haar gezegd dat ze de dag en avond vrij moet houden, en dat ik de rest regel.
En volgende stap is gezetquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:11 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, had het zelf ook niet verwacht. We zullen zien waar dit naartoe gaat, voorlopig schep ik mijn verwachtingen niet al te hoog.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mooi Thijs, leuk dat het zo goed klikt met je date!
Ik zit nog te twijfelen tussen een bezoek aan een dierentuin of pretpark, maar in de avond zeker uit eten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is het gesprek gebleven? Drankje erbij. Beetje lol hebben.
Jij wil alleen maar wat drinken lijkt me saaiquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:55 schreef LesMiserables het volgende:
Klef, ongemakkelijk, is allemaal hetzelfde.
Nee, ik wil haar beter leren kennen. Gaat een stuk makkelijker als je tegenover elkaar zit dan als je elkaar eens in de paar minuten lapt. En goeie gesprekken zijn alles behalve saai.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar wat drinken lijkt me saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |