Ja.quote:
Pushup BH gebruiken, heb je die ballen zo gevondenquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:09 schreef eefje801 het volgende:
Maakt het benaderen wel een stuk makkelijker, nu nog de spreekwoordelijke ballen en het excuus vinden.
De gelegenheid waar we elkaar van kennen leent zich daar niet echt voorquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Pushup BH gebruiken, heb je die ballen zo gevonden
Ja, nu weet iedereen het!quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Mijn date is vervroegd naar komende vrijdag.
Jaquote:
Hmmmmmm, we zijn benieuwdquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:09 schreef eefje801 het volgende:
Van de week erg leuke dag gehad, iemand die ik al kende wat beter leren kennen. Is alleen volgens mij ook een fokker dus ik durf verder niks specifieks te schrijven erover Maar laat ik het zo zeggen: vond het helemaal niet erg Heb alleen geen idee wat hij verder van mij vind want het is nogal een amicaal type. Maakt het benaderen wel een stuk makkelijker, nu nog de spreekwoordelijke ballen en het excuus vinden.
Wat een goed nieuws weer, top!quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Mijn date is vervroegd naar komende vrijdag.
Je hebt nog niet afgeschrikt met je stemming?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef Cue_ het volgende:
Gister tijdens t uitgaan mn nr gegeven aan iemand die ik maar een minuut gesproken heb (moest de laatste trein halen. Die we uiteindelijk niet gehaald hebben)
Heeft vandaag gebeld, gesmst, grbeld en gewhatsappt. Helaas voor hem ben ik the day after niet in de stemming ervoor.
Maar vind t wel tof dat ie ook daadwerkelijk belt
Geen idee. Heb nog niet gereageerd of opgenomen. Slecht i know, maar zoals ik zei the dat after moet je me lekker met rust laten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt nog niet afgeschrikt met je stemming?
Misschien is hij nu een huiliehuilie verhaal op 4chan aan het postenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nog niet gereageerd of opgenomen. Slecht i know, maar zoals ik zei the dat after moet je me lekker met rust laten.
Maar was ook wel redelijk aangeschoten want kan me niet meer herinneren dat ie blijkbaar Engelstalig is, of nouja niet Nederlandstalig.
Of zo meteen hierquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:32 schreef Godshand het volgende:
Misschien is hij nu een huiliehuilie verhaal op 4chan aan het posten
Je hebt gewoon een kater dusquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nog niet gereageerd of opgenomen. Slecht i know, maar zoals ik zei the dat after moet je me lekker met rust laten.
Maar was ook wel redelijk aangeschoten want kan me niet meer herinneren dat ie blijkbaar Engelstalig is, of nouja niet Nederlandstalig.
Geeft niet. Het moest er toch een keer van komen dat ik hier openlijk toegeef welwillende mannen te bedriegen met modellenfoto's.quote:
Kan aan mij liggen maar 2 keer bellen whatsappen en smsen naar iemand die je een paar min hebt gesproken komt best wel stalkerig over.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef Cue_ het volgende:
Gister tijdens t uitgaan mn nr gegeven aan iemand die ik maar een minuut gesproken heb (moest de laatste trein halen. Die we uiteindelijk niet gehaald hebben)
Heeft vandaag gebeld, gesmst, grbeld en gewhatsappt. Helaas voor hem ben ik the day after niet in de stemming ervoor.
Maar vind t wel tof dat ie ook daadwerkelijk belt
Ik heb gewoon een geweldige indruk achter gelatenquote:Op zondag 28 september 2014 10:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar 2 keer bellen whatsappen en smsen naar iemand die je een paar min hebt gesproken komt best wel stalkerig over.
Jammer. Next!quote:Op zondag 28 september 2014 13:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat niks meer worden ben ik bang...
Ja alweer... next... next...next...next....next....quote:
Zo is het leven Faxje. Met elke date weer een stapje dichter bij de dood.quote:Op zondag 28 september 2014 14:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja alweer... next... next...next...next....next....
Ik word daar wel een beetje heel erg moe van....
Ging het sowieso al niet worden, want buitenland.quote:Op zondag 28 september 2014 13:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat niks meer worden ben ik bang...
* DancingPhoebe ziet het wel zittenquote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over twintig jaar post ik nog in deze reeks. Beetje wijze raad verstrekken aan jullie kinderen.
"Dating opa Hungry_Joe vertelt..."quote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over twintig jaar post ik nog in deze reeks. Beetje wijze raad verstrekken aan jullie kinderen.
Ik zou de beslissing puur maken op basis van wat je zelf van hem vindt, niet of hij dan misschien wel of niet enthousiaster wordt. Dat weet je nl niet.quote:Op zondag 28 september 2014 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ga weer even ontopic doen
Mijn date van laatst is erg erg enthousiast (wat ik best schattig vind)
Maar ik weet nog niet hoe ik er in sta
Wat is eerlijker? Nog een keer afspreken omdat 1 date soms niet genoeg is en iemand wel het voordeel van de twijfel/een tweede date verdient?
Of juist niet doen omdat van twijfel meestal niet zo veel komt en hij dan misschien juist nog enthousiaster wordt?
Natuurlijk word hij dan enthousiaster, ik ben awesomequote:Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zou de beslissing puur maken op basis van wat je zelf van hem vindt, niet of hij dan misschien wel of niet enthousiaster wordt. Dat weet je nl niet.
Zou je hem gewoon nog een keer willen zien om wat duidelijker beeld voor jezelf te krijgen? Nu zit je ook nog met die vorige date in je hoofdquote:Op zondag 28 september 2014 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk word hij dan enthousiaster, ik ben awesome![]()
Maar ik weet zelf gewoon echt niet wat ik over hem denk. Dus dat helpt niet
Ik vind hem heel aardig dus spreken sowieso wel. Maar ik weet niet met welk idee er achter als je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 28 september 2014 17:43 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon bedenken of je m nog eens wilt spreken en zien ongeacht wat hij wil of wat gaat gebeuren.
Als je daar al geen behoefte aan hebt dan weet je al genoeg.
Nee. Ik date precies op dezelfde manier als de meeste hier geloof ik (als in: het is echt nooit een factor)quote:Op zondag 28 september 2014 17:36 schreef Vivie het volgende:
Vergeet soms dat je een relatie hebt, maakt dat het anders?
quote:Op zondag 28 september 2014 15:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo is het leven Faxje. Met elke date weer een stapje dichter bij de dood.
quote:Op zondag 28 september 2014 15:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ging het sowieso al niet worden, want buitenland.
Ach meidquote:Op zondag 28 september 2014 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ga weer even ontopic doen
Mijn date van laatst is erg erg enthousiast (wat ik best schattig vind)
Maar ik weet nog niet hoe ik er in sta
Wat is eerlijker? Nog een keer afspreken omdat 1 date soms niet genoeg is en iemand wel het voordeel van de twijfel/een tweede date verdient?
Of juist niet doen omdat van twijfel meestal niet zo veel komt en hij dan misschien juist nog enthousiaster wordt?
Dat het kut is snap ik prima, Faxie, maar ga nu niet op de yats-toer.quote:
Pff die luxeprobleempjes van haar altijdquote:Op zondag 28 september 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat het kut is snap ik prima, Faxie, maar ga nu niet op de yats-toer.
quote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff die luxeprobleempjes van haar altijd
En jij doet precies het tegenovergesteldequote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dan zet je lekker je eigen misère af tegen situaties van anderen om naar iedereen die het lezen - en vooral niet lezen - wil te benadrukken hoe slecht je het zelf allemaal wel niet hebt, ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |