Ja.quote:
Pushup BH gebruiken, heb je die ballen zo gevondenquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:09 schreef eefje801 het volgende:
Maakt het benaderen wel een stuk makkelijker, nu nog de spreekwoordelijke ballen en het excuus vinden.
De gelegenheid waar we elkaar van kennen leent zich daar niet echt voorquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Pushup BH gebruiken, heb je die ballen zo gevonden
Ja, nu weet iedereen het!quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Mijn date is vervroegd naar komende vrijdag.
Jaquote:
Hmmmmmm, we zijn benieuwdquote:Op zaterdag 27 september 2014 18:09 schreef eefje801 het volgende:
Van de week erg leuke dag gehad, iemand die ik al kende wat beter leren kennen. Is alleen volgens mij ook een fokker dus ik durf verder niks specifieks te schrijven erover Maar laat ik het zo zeggen: vond het helemaal niet erg Heb alleen geen idee wat hij verder van mij vind want het is nogal een amicaal type. Maakt het benaderen wel een stuk makkelijker, nu nog de spreekwoordelijke ballen en het excuus vinden.
Wat een goed nieuws weer, top!quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Mijn date is vervroegd naar komende vrijdag.
Je hebt nog niet afgeschrikt met je stemming?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef Cue_ het volgende:
Gister tijdens t uitgaan mn nr gegeven aan iemand die ik maar een minuut gesproken heb (moest de laatste trein halen. Die we uiteindelijk niet gehaald hebben)
Heeft vandaag gebeld, gesmst, grbeld en gewhatsappt. Helaas voor hem ben ik the day after niet in de stemming ervoor.
Maar vind t wel tof dat ie ook daadwerkelijk belt
Geen idee. Heb nog niet gereageerd of opgenomen. Slecht i know, maar zoals ik zei the dat after moet je me lekker met rust laten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt nog niet afgeschrikt met je stemming?
Misschien is hij nu een huiliehuilie verhaal op 4chan aan het postenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nog niet gereageerd of opgenomen. Slecht i know, maar zoals ik zei the dat after moet je me lekker met rust laten.
Maar was ook wel redelijk aangeschoten want kan me niet meer herinneren dat ie blijkbaar Engelstalig is, of nouja niet Nederlandstalig.
Of zo meteen hierquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:32 schreef Godshand het volgende:
Misschien is hij nu een huiliehuilie verhaal op 4chan aan het posten
Je hebt gewoon een kater dusquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nog niet gereageerd of opgenomen. Slecht i know, maar zoals ik zei the dat after moet je me lekker met rust laten.
Maar was ook wel redelijk aangeschoten want kan me niet meer herinneren dat ie blijkbaar Engelstalig is, of nouja niet Nederlandstalig.
Geeft niet. Het moest er toch een keer van komen dat ik hier openlijk toegeef welwillende mannen te bedriegen met modellenfoto's.quote:
Kan aan mij liggen maar 2 keer bellen whatsappen en smsen naar iemand die je een paar min hebt gesproken komt best wel stalkerig over.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef Cue_ het volgende:
Gister tijdens t uitgaan mn nr gegeven aan iemand die ik maar een minuut gesproken heb (moest de laatste trein halen. Die we uiteindelijk niet gehaald hebben)
Heeft vandaag gebeld, gesmst, grbeld en gewhatsappt. Helaas voor hem ben ik the day after niet in de stemming ervoor.
Maar vind t wel tof dat ie ook daadwerkelijk belt
Ik heb gewoon een geweldige indruk achter gelatenquote:Op zondag 28 september 2014 10:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar 2 keer bellen whatsappen en smsen naar iemand die je een paar min hebt gesproken komt best wel stalkerig over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |