quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef IGlossy het volgende:
We zouden vrijdag afspreken. Vandaag belde hij dat hij me wilde zien. We hebben bij de chinees gegeten en daar heeft hij het me verteld. Ik mag zijn minnares zijn. Zal mij aan niets ontbreken blabla.
Heb heel even bijna geaccepteerd, maar nee.
Lol_butthurt_beta. Net echte mannen met ballen, zie je ook te weinigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een vrouw met principes, zie je niet veel
Kan niet tegen mijn verlies. Geen goed ideequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:27 schreef MissGump het volgende:
Daarom gewoon altijd bordspelletjes doen: je kunt er gewoon bij praten, je kunt er gewoon bij drinken en je hebt wat te doen! Opgelost!
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:08 schreef Godshand het volgende:
Overigens gisteren met een FOK!ster afgesproken. Was wel gezellig, werd laat
Geen karten, of bordspellen, gewoon ordinair de kroeg..
Wordt vervolgd..
Daarom beschrijf ik nooit fok!datesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:14 schreef eefje801 het volgende:
Enige jammere is dat fokdates hier altijd zo vaaaag beschreven worden omdat de ander meeleest.
Zo'n tegenvaller voor jou ja?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:37 schreef Godshand het volgende:
Paiq opgezegd. Ben er helemaal klaar mee.
Met nog 1 iemand hou ik contact buiten Paiq om.
Het is niet meer zo leuk als 8 jaar geleden..quote:
Komt omdat het niet meer op uitnodiging is, denk ik. (onder andere)quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is niet meer zo leuk als 8 jaar geleden..
Teveel betalen, te weinig ervoor terug..
Kan nog steeds, uitnodigen voor creditsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Komt omdat het niet meer op uitnodiging is, denk ik. (onder andere)
De enige fokdate die ik me kan herinneren die uitgebreid werd beschreven is die van Andro en Coco en dat werd ook daadwerkelijk wat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom beschrijf ik nooit fok!dates
En volgens mij zijn die nog steeds samenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De enige fokdate die ik me kan herinneren die uitgebreid werd beschreven is die van Andro en Coco en dat werd ook daadwerkelijk wat.
Jawel, maar je kunt je ook gewoon inschrijven. Dat kon toen nog niet. Alleen op uitnodiging. Dus wel minder mensen maar ook minder rare typjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan nog steeds, uitnodigen voor credits
Minder rare types is allleen maar goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jawel, maar je kunt je ook gewoon inschrijven. Dat kon toen nog niet. Alleen op uitnodiging. Dus wel minder mensen maar ook minder rare typjes.
Ik logde er afgelopen week weer eens een keertje in. Dat fotospelletje gedaan maar het is lelijk, lelijker, lelijkst momenteel. En dan moet je dus selecteren van 1 naar 4. Waardoor je er dus een paar in de ''finale'' overhoudt die net iets minder afstotelijk zijn dan de rest. Krijg je weer oneliners. ''Ik zag dat je nogal onder de indruk was van mijn foto, keertje chatten? ;-)'' Euh. Nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is niet meer zo leuk als 8 jaar geleden..
Teveel betalen, te weinig ervoor terug..
Heb het meer over van die rukkertjes, maar die zijn grotendeels naar Tinder verhuisd nu. (nu pun intended, Joe)quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Minder rare types is allleen maar goed.
Of jij hebt een zwak voor probleemgevallen?
Geeft niks, die rukkertjes doen mij weer extra goed uit de verf komen daar.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb het meer over van die rukkertjes, maar die zijn grotendeels naar Tinder verhuisd nu. (nu pun intended, Joe)
Gezegend zijn zij die het snappen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geeft niks, die rukkertjes doen mij weer extra goed uit de verf komen daar.
Ik heb het precies andersom, best wel wat knappe vrouwen maar geen oneliners.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik logde er afgelopen week weer eens een keertje in. Dat fotospelletje gedaan maar het is lelijk, lelijker, lelijkst momenteel. En dan moet je dus selecteren van 1 naar 4. Waardoor je er dus een paar in de ''finale'' overhoudt die net iets minder afstotelijk zijn dan de rest. Krijg je weer oneliners. ''Ik zag dat je nogal onder de indruk was van mijn foto, keertje chatten? ;-)'' Euh. Nee.
Dan maar Tinder. Toffe app.
Misschien ligt het ook wel aan de leeftijdscategorie. Ik kan me ook niet herinneren dat het daar een paar jaar geleden zó erg was. Maar goed, ik ben natuurlijk praktisch bejaard geworden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het precies andersom, best wel wat knappe vrouwen maar geen oneliners.
Ik krijg wel steeds oneliners, maar van lelijke 40+ vrouwenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het precies andersom, best wel wat knappe vrouwen maar geen oneliners.
Op Tinder regent het dan weer matches in de twintiger categorie die een oudere mannen-dingetje hebben. Is ook wel wat voor jou, Godshand.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik krijg wel steeds oneliners, maar van lelijke 40+ vrouwen
Heb ik niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Op Tinder regent het dan weer matches in de twintiger categorie die een oudere mannen-dingetje hebben. Is ook wel wat voor jou, Godshand.
Geen idee of dat het is. Ik denk wel dat er verschil zit qua benadering door vrouwen naarmate ze ouder worden. Vrouwen van begin 20 verwachten toch meer het initiatief van een man terwijl de vrouwen van eind 20 die ik sprak juist zelf wat meer de touwtjes in handen namen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel aan de leeftijdscategorie. Ik kan me ook niet herinneren dat het daar een paar jaar geleden zó erg was. Maar goed, ik ben natuurlijk praktisch bejaard geworden.
Is dat een beschaafde benaming voor een papa-complex of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Op Tinder regent het dan weer matches in de twintiger categorie die een oudere mannen-dingetje hebben. Is ook wel wat voor jou, Godshand.
Wacht maar tot je dertigers gaat daten en ze je strak aan blijven kijken en ze je broek losknopen terwijl je je eerste kop koffie amper achter de kiezen hebt. Kun je je lol op.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:28 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee of dat het is. Ik denk wel dat er verschil zit qua benadering door vrouwen naarmate ze ouder worden. Vrouwen van begin 20 verwachten toch meer het initiatief van een man terwijl de vrouwen van eind 20 die ik sprak juist zelf wat meer de touwtjes in handen namen.
Dus jij toont 0 initiatief? Ja zo kom je er welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:28 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee of dat het is. Ik denk wel dat er verschil zit qua benadering door vrouwen naarmate ze ouder worden. Vrouwen van begin 20 verwachten toch meer het initiatief van een man terwijl de vrouwen van eind 20 die ik sprak juist zelf wat meer de touwtjes in handen namen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dertigers gaat daten en ze je strak aan blijven kijken en ze je broek losknopen terwijl je je eerste kop koffie amper achter de kiezen hebt. Kun je je lol op.
Valt wel mee. Zijn in de regel wel vrouwen met een uitgesproken mening die ervan houden als er flink wat tegengas gegeven wordt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is dat een beschaafde benaming voor een papa-complex of valt dat wel mee?
Maar als je pro-IS bent hoef je niet eens op tinder, dan krijg je al een seksslaaf cadeauquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Het is ook teveel PVV publiek, dus die denkt: vast pro-IS, naar links ermee...
Waar lees je dat? Ik toon gewoon initiatief op een date.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus jij toont 0 initiatief? Ja zo kom je er wel
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar als je pro-IS bent hoef je niet eens op tinder, dan krijg je al een seksslaaf cadeau
Maar wel dé oplossing voor de rukkertjesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar als je pro-IS bent hoef je niet eens op tinder, dan krijg je al een seksslaaf cadeau![]()
Edit: voor de volledigheid http://www.nu.nl/buitenla(...)kertje-jongeren.html
Met wijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Go Thijs.
Niets mis met een date in een dierentuin of pretpark, míts er van tevoren door beide een voorliefde voor uitgesproken is. Ik zou het niet echt als verrassing plannen. Dan kun je misschien beter een leuk park uitzoeken of ergens aan het water gaan zitten.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Go Thijs.
Niets mis met een date in een dierentuin of pretpark, míts er van tevoren door beide een voorliefde voor uitgesproken is. Ik zou het niet echt als verrassing plannen. Dan kun je misschien beter een leuk park uitzoeken of ergens aan het water gaan zitten.
Dat mag je lekker zelf opdrinken.quote:
Dan bel ik wel vriendenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat sowieso.
[..]
Dat mag je lekker zelf opdrinken.
Sounds like a deal, daten?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
And lots of it. En dan buitenseks.
Wat ik dus wel heel gek vind de laatste tijd, is dat ik bij het foto's beoordelen echt veel onaantrekkelijke mannen zie, (Of dat je eerste scherm de 4 lekkerste bevat, waardoor je eindigt met 2 lekkertjes en 2 gnomen, ghaaaaaaaaaaaaaah) maar dat toch zeker 80% van mijn oneliners komt van mannen die imo een hele dikke voldoende scoren op looks. Ik vermoed echt dat er een complot achter zit om de cijfers van de foto's van de gnomen een boost te geven oid...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik logde er afgelopen week weer eens een keertje in. Dat fotospelletje gedaan maar het is lelijk, lelijker, lelijkst momenteel. En dan moet je dus selecteren van 1 naar 4. Waardoor je er dus een paar in de ''finale'' overhoudt die net iets minder afstotelijk zijn dan de rest. Krijg je weer oneliners. ''Ik zag dat je nogal onder de indruk was van mijn foto, keertje chatten? ;-)'' Euh. Nee.
Je bent zelf God's gift to men zeker?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat ik dus wel heel gek vind de laatste tijd, is dat ik bij het foto's beoordelen echt veel onaantrekkelijke mannen zie, (Of dat je eerste scherm de 4 lekkerste bevat, waardoor je eindigt met 2 lekkertjes en 2 gnomen, ghaaaaaaaaaaaaaah) maar dat toch zeker 80% van mijn oneliners komt van mannen die imo een hele dikke voldoende scoren op looks. Ik vermoed echt dat er een complot achter zit om de cijfers van de foto's van de gnomen een boost te geven oid...
Nee hoor ik heb overgewicht, hangtieten een ragebol en soms voetschimmel. Jij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent zelf God's gift to men zeker?
He bahquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb overgewicht, hangtieten een ragebol en soms voetschimmel. Jij?
Innemend jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nog geregeld neuken he. Zal mijn innemende persoonlijkheid wel zijn.
Als m'n vingers op zijn -en CC niet wil- bel ik je.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
He bah
Ook overgewicht, kalend, eczeem. Hangen heb ik geen last van.
Daten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |