Que? Ik date veel, maar het levert mij anders ook vaak genoeg mijn portie ellende op.quote:Op zondag 28 september 2014 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
En jij doet precies het tegenovergestelde
ik jank er toch ook niet dagen over? Ik wijd er een handvol, ontopic, posts aanquote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff die luxeprobleempjes van haar altijd
Nee, helaas niet. Zullen we samen janken?quote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb jij niet weer een doorsmeerdate vanavond ofzo?
Je doet niets fout, Fax heeft gewoon een kutbui die hij graag met iedereen wil delen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
Faxie: Ik snap echt niet wat ik fout heb gedaan. Je kunt dat op zijn minst uitleggen voor je gaat blocken
Je hebt het gore lef om met je luxeproblemen over daten in een datingtopic te posten. Dit is niet het topic om mooie verhalen op te hangen, dit topic is godverdomme bedoeld om te melden hoe kansloos hard je wel niet gefriendzoned bent en hoe moeilijk het is om een fatsoenlijke partner te krijgen. Kom jij aanzetten met je open relatie én je dates. Hoer.quote:Op zondag 28 september 2014 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
Faxie: Ik snap echt niet wat ik fout heb gedaan. Je kunt dat op zijn minst uitleggen voor je gaat blocken
Maar zelfs dan heb je nog een relatie, dus dan boeit dat allemaal niet, want dat is altijd nog veel meer dan Faxie heeft.. Snap dat danquote:Op zondag 28 september 2014 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
Naja volgens mij was ik ook heel eerlijk toen het fout liep met mijn vorige date en dat ik dat aardig kut vond
Maar goed. Ik zal in het vervolg proberen om mijn dates wat slechter te laten verlopen
Discussie loopt hier nog: R&P / Open relatiesquote:Op zondag 28 september 2014 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
Geen idee of die discussie al geweest is maar waarom zou je sowieso daten als je al een relatie hebt? Aandacht tekort of iets dergelijks?
Fax niet zo miepen, een vrouw rijdt niet 2.5uur voor je als ze je niet enigszins leuk vind.
quote:Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb jij niet weer een doorsmeerdate vanavond ofzo?
De wat? Hoor je mij hier nu klagen? Nou dan...quote:Op zondag 28 september 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat het kut is snap ik prima, Faxie, maar ga nu niet op de yats-toer.
Jezus.quote:Op zondag 28 september 2014 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
Wat?quote:Op maandag 29 september 2014 00:18 schreef Vivie het volgende:
Ik kan met gerust hart naar bed: net goed dating nieuws gehoord van iemand, I'm![]()
Fijne week alvast
Je bent blij voor iemand op dating gebied?quote:Op maandag 29 september 2014 00:18 schreef Vivie het volgende:
Ik kan met gerust hart naar bed: net goed dating nieuws gehoord van iemand, I'm![]()
Fijne week alvast
Ja, ik kan daar oprecht van genieten als iets de positieve kant op gaat ^^quote:Op maandag 29 september 2014 00:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent blij voor iemand op dating gebied?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:27 schreef Vivie het volgende:
Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.
Vertel je ze het wel of niet?quote:Op zondag 28 september 2014 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind hem heel aardig dus spreken sowieso wel. Maar ik weet niet met welk idee er achter als je snapt wat ik bedoel
[..]
Nee. Ik date precies op dezelfde manier als de meeste hier geloof ik (als in: het is echt nooit een factor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |