abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144839165
pi_144839281
Is ook echt goddelijk Bluezz!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144839356
Ik ga hem maken! Vrijdag of zo, alleen de Feta is niet zo'n goeie voor g.. mss ff tweaken met wat anders.
pi_144839429
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga hem maken! Vrijdag of zo, alleen de Feta is niet zo'n goeie voor g.. mss ff tweaken met wat anders.
Hmm, oh ja. G ook heel erg lactose-intolerant of niet? Want anders kan feta geloof ik wel.

Het zoute/zilte is wel nodig. Misschien met uhh, ansjovis ofzo?
pi_144839732
Jouw foto was wel een stuk beter dan die van mij :P Volgens mij heb je er wat minder rucola in gedaan :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144839871
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
Jouw foto was wel een stuk beter dan die van mij :P Volgens mij heb je er wat minder rucola in gedaan :?
Dank! O+
4 handjes. Maar dat lag allemaal onderop. Als je er dan half warme vijgen en zo op stort dan slinkt het en zie je er niks meer van. :P
pi_144840886
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dank! O+
4 handjes. Maar dat lag allemaal onderop. Als je er dan half warme vijgen en zo op stort dan slinkt het en zie je er niks meer van. :P
In de chaos zondag heb ik dat er bovenop gegooid. Zonde want toen zag je niet meer wat er onder lag voor lekkers :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144841943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt mij ook heerlijk. Alleen zijn er 3 ingrediënten bij waar ik niet van hou: sinaasappel, vijgen en feta.
Dan blijft er niet veel voor mij over. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_144842089
Rucola?

o|O

Onze smaken zijn zo enorm verschillend _O-
't Blijft lastig iets maken wat we alle2 erg lekker vinden.
pi_144844694
Het lijkt mij heerlijk :9 :9 Maar ik lust dan ook alles wat er in gaat ;) ;)
pi_144844719
Welkom thuis B & G :*
pi_144844726
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 07:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Het lijkt mij heerlijk :9 :9 Maar ik lust dan ook alles wat er in gaat ;) ;)
Ik lust überhaupt alles :') Durf alleen geen garnalen meer te eten na die acute allergische reactie 8-)
Ross is ook supermakkelijk O+ O+ (itt mijn ex, die luste bijna niets)

Goedemorgen allemaal :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144844756
Ohja! Mogge!

Ik lust ook veel ja! En wat ik niet lust maak ik gewoon niet klaar :+ Tav lust iets minder maar heeft er gelukkig veel bij geleerd in de loop der jaren ^O^

Werd net wakker gekust door een heel harig klein prinsje O+
Straks met een meisje van naailes naar Zwolle naar het stoffenspektakel. Kijken of we mooie herfst en winter stofjes op de kop kunnen tikken voor weinig :)
  woensdag 24 september 2014 @ 07:57:43 #14
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_144844764
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 07:54 schreef Sunnythesun het volgende:

Werd net wakker gekust door een heel harig klein prinsje O+

Heeft TAV zich weer niet geschoren?
pi_144844770
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 07:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Heeft TAV zich weer niet geschoren?
Dat zou kunnen, maar hij was iig niet gekrompen ;)
Ik was al lang blij dat Sam de four-legged-death-jump achterwegen liet vanochtend..
pi_144844775
Ik lust bijna alles, maar door de coeliakie is er heel veel wat ik niet kan eten en dat levert met andere mensen wel eens problemen op. Het is eigenlijk altijd beter voor mij om zelf te koken.

Wat ik niet erg lekker vindt zijn peulvruchten en spek, maar ja die hoef ik ook niet te kopen nu ik alleen woon :)
pi_144845076
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 07:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik lust überhaupt alles :') Durf alleen geen garnalen meer te eten na die acute allergische reactie 8-)
Ross is ook supermakkelijk O+ O+ (itt mijn ex, die luste bijna niets)

Goedemorgen allemaal :W
Tomaten (rauw) en olijven. Verder lust ik alles.

Soms vind ik het zo super irritant dat de duutser geen vlees eet. Een lekker stoofpotje, bijvoorbeeld... :9

Vannacht hadden we hier de eerste nachtvorst, winter komt er nu echt aan!
pi_144846034
Olijven eet ik ook niet. Verder geloof ik alles.

En ik werd net pas wakker. Dat was niet het plan. :{
pi_144846145
Ga jij zondag nog naar de sunday market Lonaa?
pi_144846256
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 09:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ga jij zondag nog naar de sunday market Lonaa?
Uh, ja dat wilde ik eigenlijk wel. Vriendinnetjes supporten, maar ik krijg 's middags een andere vriendin op bezoek, dus het wordt even passen en meten.

Als ik ga, zal het aan het einde van de middag zijn.

Jij dan? Jij was de vorige keer niet geweest toch?
pi_144846282
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 09:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Uh, ja dat wilde ik eigenlijk wel. Vriendinnetjes supporten, maar ik krijg 's middags een andere vriendin op bezoek, dus het wordt even passen en meten.

Als ik ga, zal het aan het einde van de middag zijn.

Jij dan? Jij was de vorige keer niet geweest toch?
Nee, en ik weet het ook nog niet zeker. Zaterdag verjaardag van mijn zusje in het westen dus misschien ben ik wel gewoon te moe. Maar anders zal ik ook niet te vroeg gaan iig..
pi_144846293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee, en ik weet het ook nog niet zeker. Zaterdag verjaardag van mijn zusje in het westen dus misschien ben ik wel gewoon te moe. Maar anders zal ik ook niet te vroeg gaan iig..
En morgen dan? Naar *O* Shawn James *O* ?
pi_144846357
Ik lust eigenlijk alles wel, alleen ansjovis vind ik niet zo lekker als er ergens hele in zitten. Maar bijvoorbeeld door een warme saus verwerkt vind ik het niet erg. En blauwe kaas moet ik nog aan wennen.

Oesters en mosselen vind ik niet geweldig, maar ook niet smerig.
pi_144846840
brr, tis zo koud op kantoor! Gister werkte ik thuis, maar vertelden de mensen dat het 16 graden was, binnen. En vandaag kan dat niet veel beter zijn, na de nachtvorst. Brrrrr...
pi_144846905
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
brr, tis zo koud op kantoor! Gister werkte ik thuis, maar vertelden de mensen dat het 16 graden was, binnen. En vandaag kan dat niet veel beter zijn, na de nachtvorst. Brrrrr...
Winterjas aan dus? :D
pi_144847232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Winterjas aan dus? :D
buiten nog niet niet, veel te warm. Ik heb een lekkere softshell jas, die is perfect voor nu. Pas als het dik onder de nul gaat dan doe ik de winterjas aan. Anders loop ik de helft van het jaar in dezelfde jas en wordt ik er stapel gek van.

Op kantoor is het vooral vervelend, stilstaan/stilzitten maakt dat ik het nog kouder krijg.
pi_144847333
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

buiten nog niet niet, veel te warm. Ik heb een lekkere softshell jas, die is perfect voor nu. Pas als het dik onder de nul gaat dan doe ik de winterjas aan. Anders loop ik de helft van het jaar in dezelfde jas en wordt ik er stapel gek van.

Op kantoor is het vooral vervelend, stilstaan/stilzitten maakt dat ik het nog kouder krijg.
Ik bedoelde ook eigenlijk op kantoor ;) Dat je buiten nog niet met je winterjas loopt snap ik :D
pi_144847721
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook eigenlijk op kantoor ;) Dat je buiten nog niet met je winterjas loopt snap ik :D
Nee, heb van die halve handschoentjes aan, en een sjaal om.
pi_144849669
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
Ik lust eigenlijk alles wel, alleen ansjovis vind ik niet zo lekker als er ergens hele in zitten. Maar bijvoorbeeld door een warme saus verwerkt vind ik het niet erg. En blauwe kaas moet ik nog aan wennen.

Oh ansjovis en blauwe kaas vind ik inderdaad ook niet lekker. Ik probeer het wel af en toe, maar mijn favoriet wordt het denk ik niet ;)

Ben nu al vier dagen alles zelf aan het maken en mijn huid is weer pukkelvrij, bijna exceemvrij en ik heb geen pijn meer :) Ik denk dat dit wel eens heel goed uit kan gaan pakken.
pi_144849694
Ik vind het hier in Nederland ook maar koud. Heb de verwarming aangedaan. Moeten nog even wennen na die heerlijke Italiaanse temperaturen.

En wat is je eigen bed en douche toch eigenlijk lekker. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 september 2014 @ 12:07:43 #31
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144849754
Oh absoluut, als thuiskomen niet het fijnste van je vakantie is ben je te kort op vakantie geweest.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_144849884
Ik ben de vriezer aan het inpakken met honden en kattenvoer. En het past niet. Tenminste, niet zoals ik het wil. Meh.
pi_144850498
Wat zijn de tomaatjes uit mijn mini moestuin mooi rood geworden de afgelopen week O+
Die gaan we vanavond eens in een salade verwerken :9

En de oostindische kers en de bougainville ook al zo mooi groot en vol *O*
Dat is ook het leuke van thuiskomen, de tuin :D

En problemen even opruimen in mijn opgerichte FB pagina :P
pi_144850524
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wat is een softshell jas?

Ik heb een nieuwe winterjas. Kan niet wachten om hem aan te doen _O-
pi_144850793
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat is een softshell jas?

Ik heb een nieuwe winterjas. Kan niet wachten om hem aan te doen _O-
een soort jas met een wat dikkere, technische stof. Ademend, maar redelijk wind en een beetje water-dicht. Veel dikker en warmer dan een regen jas, maar niet warmer dan m'n goede winterjas. Een soort van tussen-in jas, dus. Lastig uit te leggen!

Ik heb vooral zin in m'n mutsen voor in de winter! :)
pi_144850875
Ik pas weer in m'n oude winterjas, dat is misschien nog wel fijner dan een nieuwe kopen. O+
pi_144851003
Haha mijn facebookpagina over Utreg staat in het Utrechtse Stadsblad.
Er was een relletje, dat is opgepikt en geplaatst in de krant, in het Utregs.. zo leuk :D

pi_144851512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:05 schreef golfer het volgende:
Ik vind het hier in Nederland ook maar koud. Heb de verwarming aangedaan. Moeten nog even wennen na die heerlijke Italiaanse temperaturen.

En wat is je eigen bed en douche toch eigenlijk lekker. *O*
Hier in het midden is het net pas echt herfstig, ik heb het de afgelopen twee weken alleen maar warm gehad. Ik ben eigenlijk wel blij met de verandering ;)

Maar het is vast een overgang na Italië ja :)
pi_144851923
Onze blog van de vakantie staat nu mooi op 1 pagina en alle dagen netjes onder elkaar... was ff een dingetje voor g _O_
Heerlijk om nog ff terug te zien.
pi_144852041
quote:
17s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Onze blog van de vakantie staat nu mooi op 1 pagina en alle dagen netjes onder elkaar... was ff een dingetje voor g _O_
Ik vind jullie blog altijd erg leuk om te lezen O+
pi_144853616
Tx :)
Het is ook fijn voor onszelf als naslagwerk.
pi_144853808
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Tx :)
Het is ook fijn voor onszelf als naslagwerk.
Eigenlijk is het gewoon patsen met vakanties :{w

:P
  woensdag 24 september 2014 @ 14:48:34 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144854950
Vind jullie blogjes ook erg leuk om te le lezen :Y

Topchef op rtl5, dat is toch herhaling?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144855380
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind jullie blogjes ook erg leuk om te le lezen :Y

Topchef op rtl5, dat is toch herhaling?
Ja klopt ik keek gisteren voor het eerst in 11 maanden hier weer tv en dat was een herhaling van een vorig seizoen ;)
  woensdag 24 september 2014 @ 15:02:25 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144855544
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:58 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja klopt ik keek gisteren voor het eerst in 11 maanden hier weer tv en dat was een herhaling van een vorig seizoen ;)
Thanks, dan hoef ik niet terug te kijken :P

En trouwens, wat heerlijk om te lezen dat je leven zo fijn op de rails is komen te zitten! Superknap gedaan!
Heb je nog contact met je ex?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 september 2014 @ 15:31:14 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144856672
Loop je een rondje buiten plots een zeer lokale bui :'). Gelukkig stond ik in Beeckestijn onder veel bomen en viel de regen voor mij mee.

Al was het wel leuk voor enkele foto's. Was wat foto's van de gemeente aan het maken zodat we die kunnen gebruiken als kop bij een artikel op onze d66 pagina.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_144857090
Zo dat was een flink spektakel dat stoffenspektakel :+
4 mooie stofjes op de kop getikt, daar kan ik nog wel ff mee voort :s)

@ Lonaa: denk het niet @ morgen :N
pi_144857960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Wilde boel wel? :7
pi_144858126
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wilde boel wel? :7
Nou! Half refo-Overijssel liep er, nou dan weet je het wel w/

Er is veel blauwe stof verkocht Isa ;)
pi_144858467
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh men..... dat belooft wat :7

Hmmm....het regent hier. Ik moet straks op de fiets :P
pi_144859147
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:

@ Lonaa: denk het niet @ morgen :N
Oh zonde. ;(
pi_144859311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:31 schreef borisz het volgende:
Loop je een rondje buiten plots een zeer lokale bui :'). Gelukkig stond ik in Beeckestijn onder veel bomen en viel de regen voor mij mee.

Al was het wel leuk voor enkele foto's. Was wat foto's van de gemeente aan het maken zodat we die kunnen gebruiken als kop bij een artikel op onze d66 pagina.
Kunnen we ze ergens bekijken? Hier ook volop herfst.

Ik zit inmiddels lekker in mijn 'studio/tuinkamer' de eerste klanken te oefenen van de Disco voor het popkoor vanavond *O* B. de koorleider heeft er weer wat moois van gebrouwen, 3 stemmig Billy Jean, het swingt de pan uit, vet!!!
pi_144859740
Hallo liefies! :W

Welkom thuis Bee&Gee!

Heb met de werken van Igor Stravinsky iedereen het kantoor uitgejaagd en nu bemn ik de komende drie uur hier nog lekker alleen. Ik krijg de sfeer van Penny Dreadful maar niet uit mijn hoofd, dus ik ga me maar eens verdiepen in baksels uit de Victoriaanse tijd. :9
(Mits het hier rustig blijft aan de telefoon)
Let me see you stripped down to the bone
pi_144859950
O, en ik had een bakblunder vanmorgen! }:| Gebeurt ook wel 'es. *)

Kijk, deze karwijzaad/sesambroodjes zien er op zich best lieftallig uit:

Behalve als je weet dat ze eigenlijk zo hadden moeten worden:
http://www.soulkitchenrec(...)/twisted-snail-buns/

Een essentiële stap, te weten het inkwasten van het uitgerolde deeg met olijfolie, ben ik glad vergeten, waardoor de laagjes bij de tweede rijs weer helemaal aan elkaar groeiden en ik dus een veel te compact broodje had. Grrr.
Nou ja, lekker waren ze wel! :9
pi_144859998
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:

Gorgonzola!! O+ O+ Héérlijk.
En mosselen heb ik nog maar 1x echt heel lekker gegeten, met een saffraansaus in een bedrijfskantine/restaurant.

quote:
17s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Mooi! Het stomme is dat je wel eens hoort dat mensen het irritant vinden als ze weer vakantiefoto's moeten kijken bij familie/vrienden, maar ik vind dat stiekem reuze leuk :+ Daarbij altijd handig om te onthouden wie waar heen is geweest op vakantie, voor de tips mocht je er ooit zelf heen willen *)

En Bluezz, wat grappig over die Ries :D (prima te lezen dat Utrechts)

quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:

Er is veel blauwe stof verkocht Isa ;)
:D prachtig!

Jagärtrut, wat heb jij het idioot koud op je werk 8)7 Ik zou echt een wollen trui of zo aandoen :')
Ik zit nu ook met een fleecedekentje om, want ik ben nat geregend op de fiets. Verder is het hier niet heel koud, en ik las dat het dit weekend alweer over de 20 kon worden! KOmt mooi uit, want ik wilde nog steeds naar het Archeon. Nog mensen die mee wilden?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144860040
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef minilot het volgende:

Kijk, deze karwijzaad/sesambroodjes zien er op zich best lieftallig uit:

[ afbeelding ]

Behalve als je weet dat ze eigenlijk zo hadden moeten worden:
http://www.soulkitchenrec(...)/twisted-snail-buns/

Een essentiële stap, te weten het inkwasten van het uitgerolde deeg met olijfolie, ben ik glad vergeten, waardoor de laagjes bij de tweede rijs weer helemaal aan elkaar groeiden en ik dus een veel te compact broodje had. Grrr.
Nou ja, lekker waren ze wel! :9
Het ziet er heerlijk uit, alleen dus niet zo móói als op bij het recept. Nou ja, volgende keer beter *O*
pi_144860069
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het ziet er heerlijk uit, alleen dus niet zo móói als op bij het recept. Nou ja, volgende keer beter *O*
Jep, volgende keer beter, al heb ik wel even hard staan vloeken. :')
pi_144860459
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
we noemen dat "rustiek" :7
pi_144860476
Rustiek is voor amateurs! }:|

;)
pi_144860528
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:45 schreef Isabeau het volgende:
en ik las dat het dit weekend alweer over de 20 kon worden! KOmt mooi uit, want ik wilde nog steeds naar het Archeon. Nog mensen die mee wilden?
Ik bedacht misschien 25km te gaan wandelen zondag :') En zaterdag moet ik huishouden, sporten en toetje maken het etentje 's avonds. Helaas dus -O-
pi_144860544
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef minilot het volgende:
Rustiek is voor amateurs! }:|

;)
Klopt :P Amateurtje *)
pi_144860607
Ik vraag me wel eens af of ik hier in de buurt nou degene ben die gewoon het minste zeurt/cared over dingen, of dat ik asociaal ben. :{

Volgens onze schuin-boven-buurvrouw heeft onze recht-boven-buurvrouw last van geluidsoverlast en vinden ze, allebei, onze tuin een bende. Nu is onze tuin inderdaad niet fantastisch bijgehouden, maar het is geen vuilnisbelt en de hond doet er niet z'n behoefte. wb geluidsoverlast hebben we, natuurlijk, wel eens ruzie (en schreeuwt lief heel hard dan. ;( ) maar verder geen feestjes, geen harde tv, geen harde muziek.
De recht-boven-buurvrouw zelf, die dus klaagt over geluidsoverlast (maar dan niet tegen ons) is zelf ontzettend luidruchtig. Gezellige, harde, arabische muziek en tv. Rondrennende kinderen, vriendinnen (en zijzelf) die niet op normaal niveau kunnen communiceren, soms tot 2 uur 's nachts op doordeweekse dagen. En daar klaag ik nooit over. Ik erger me er wel aan, maar dat hou ik voor mezelf. Tot op zekere hoogte zijn dat nou eenmaal de geluiden die je hebt als je in huisjes woont met dunne wandjes.

Maar ben ik dan ontzettend makkelijk en asociaal? Of zeurt iedereen gewoon?
pi_144860651
Foto van tuin. Anders kunnen we er niks over zeggen hè? *)
En niet stiekem eerst opruimen! :D
pi_144860674
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik bedacht misschien 25km te gaan wandelen zondag :') En zaterdag moet ik huishouden, sporten en toetje maken het etentje 's avonds. Helaas dus -O-
Wat voor toetje ga je maken? :)
pi_144860777
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:59 schreef minilot het volgende:
Foto van tuin. Anders kunnen we er niks over zeggen hè? *)
En niet stiekem eerst opruimen! :D
Je hebt ooit al een foto van m'n voortuin gezien. ;)

De achtertuin is veel gras, dat gemaaid moet worden hoor, dat wel. (maar wel platgetrapt is door hond)
Maar geen afval ofzo (tenminste, als de recht-boven-buurvrouw geen los afval op haar balkon legt wat dan in onze tuin waait)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 september 2014 @ 17:05:49 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144860883
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Kunnen we ze ergens bekijken? Hier ook volop herfst.
Zal evt zo wat uploaden. :+
Zijn gewoon simpele foto's met mijn Canon nogwat. De gymzaal, sportvelden, rotonde, station Driehuis, bushalte, speelplaatsen enz. De collectie van Velsen mocht wel worden uitgebreid. Staat toch even net wat beter om een lokale foto te gebruiken dan een algemene.
pi_144861141
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De achtertuin is veel gras, dat gemaaid moet worden hoor, dat wel. (maar wel platgetrapt is door hond)
Maar geen afval ofzo (tenminste, als de recht-boven-buurvrouw geen los afval op haar balkon legt wat dan in onze tuin waait)
Als het alleen om te hoog gras gaat dan is het inderdaad gezeur! Maar dat weten we pas écht als we een foto hebben gezien. ;)
pi_144861181
Oeeeee. Victoriaanse sugarplums!

http://brytontaylor.com/f(...)rian-sugarplums.html

Tof, maar je moet wel gedurende twaalf uur achter elkaar in de buurt van de oven blijven. :')
pi_144861630
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ik hier in de buurt nou degene ben die gewoon het minste zeurt/cared over dingen, of dat ik asociaal ben. :{

Volgens onze schuin-boven-buurvrouw heeft onze recht-boven-buurvrouw last van geluidsoverlast en vinden ze, allebei, onze tuin een bende. Nu is onze tuin inderdaad niet fantastisch bijgehouden, maar het is geen vuilnisbelt en de hond doet er niet z'n behoefte. wb geluidsoverlast hebben we, natuurlijk, wel eens ruzie (en schreeuwt lief heel hard dan. ;( ) maar verder geen feestjes, geen harde tv, geen harde muziek.
De recht-boven-buurvrouw zelf, die dus klaagt over geluidsoverlast (maar dan niet tegen ons) is zelf ontzettend luidruchtig. Gezellige, harde, arabische muziek en tv. Rondrennende kinderen, vriendinnen (en zijzelf) die niet op normaal niveau kunnen communiceren, soms tot 2 uur 's nachts op doordeweekse dagen. En daar klaag ik nooit over. Ik erger me er wel aan, maar dat hou ik voor mezelf. Tot op zekere hoogte zijn dat nou eenmaal de geluiden die je hebt als je in huisjes woont met dunne wandjes.

Sommige mensen klagen gewoon graag. Ik irriteer me ook aan sommige buren, maar niet erg genoeg om mensen erop aan te spreken. En je eigen herrie en rommel zie je natuurlijk niet. :)
pi_144861693
Hier onweert het :o

En ik heb net tempeh gebakken, maar ik vind het echt niet lekker :') Misschien heb ik iets fout gedaan, maar voortaan laat ik het geloof ik liggen in de winkel.. :{
pi_144861767
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:58 schreef Lonaa het volgende:

Misschien beseffen ze wel niet echt waar het geluid vandaan komt ;) Ze klagen misschien wel over elkaar, maar denken dat jij het bent omdat jij er tussenin zit :)
pi_144861780
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:29 schreef Selestha het volgende:
En ik heb net tempeh gebakken, maar ik vind het echt niet lekker :') Misschien heb ik iets fout gedaan, maar voortaan laat ik het geloof ik liggen in de winkel.. :{
Wat heb je er verder mee gedaan? Want in basis zit er weinig smaak aan.. Inderdaad niet bepaald lekker.

Maar als je het zo klaarmaakt vreet ik mijn vingers erbij op!
http://www.aziatische-ingredienten.nl/recept-tempeh-kering/

Foto RobinOok:

O+ :9
pi_144861837
Ik heb besloten me er niet meer druk over te maken. ^O^

De tuin moet sowieso 1 van deze weekenden winterklaar gemaakt worden. Dan wordt ie automatisch opgeruimder en met gemaaid gras en al.
pi_144861851
Sinds er een paar nieuwe mensen in het appartementencomplex zijn komen wonen hebben wij ook veel meer geluidsoverlast -O-
Een van de redenen waarom we wellicht eerder gaan kopen.
pi_144861863
Zo.. Net eens met Bonduelle gebeld! Jaja. :)

Zij verkopen namelijk, volgens hun website, pruimen op siroop:

Alleen, die heb ik hier nooit ergens in een supermarkt zien staan.
Nou, de vriendelijke Vlaming van de klantenservice gaat mij straks een lijst met verkoopadressen in mijn postcodegebied sturen. Jeej!

Toch nog sugarplums maken dit weekend! *)
pi_144861900
Oh lekker mini. :9

Ik heb nog een kilo heel erg rijpe pruimen liggen en nog geen doel.
pi_144861901
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:34 schreef Sarabi het volgende:
Sinds er een paar nieuwe mensen in het appartementencomplex zijn komen wonen hebben wij ook veel meer geluidsoverlast -O-
Een van de redenen waarom we wellicht eerder gaan kopen.
Wij zijn vorig jaar ook mede wegens geluidoverlast van de bovenburen verhuisd. }:|
pi_144861913
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat heb je er verder mee gedaan? Want in basis zit er weinig smaak aan.. Inderdaad niet bepaald lekker.

Foto RobinOok:
[ afbeelding ]

Het ligt misschien aan het type tempeh, ik zie net dat het rijst-tempeh is? Ik heb geloof ik niet zo opgelet. Ik vond dit in ieder geval chemisch smaken; en dat wat jij gelinkt hebt is inderdaad heerlijk :9

Ik had het gebakken met sambal en geserveerd met pindasaus.
pi_144861920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Wij zijn vorig jaar ook mede wegens geluidoverlast van de bovenburen verhuisd. }:|
Jammer is dat.
Het is hier niet echt erg genoeg om over te klagen, maar ik hou gewoon heel erg van mijn rust.

Maar goed vriendlief moet eerst 'even' afstuderen.
pi_144861953
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:36 schreef Selestha het volgende:

[..]

Het ligt misschien aan het type tempeh, ik zie net dat het rijst-tempeh is? Ik heb geloof ik niet zo opgelet. Ik vond dit in ieder geval chemisch smaken; en dat wat jij gelinkt hebt is inderdaad heerlijk :9

Ik had het gebakken met sambal en geserveerd met pindasaus.
Huh, rijst-tempeh?! Daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord! Foto van verpakking? Ben nou wel benieuwd naar wat je hebt gekocht! :)
pi_144861966
Hier vanavond de couscoussalde. Vroeg thuis van het wrk, dus hij staat al in de koelkast. Nu wachten tot de duutser thuis is, en dan nog even haloumni bakken.

Erbij een sap van ananas, appel en mint. Gister hadden we ook een lekker sapje van wortel, gember, appel en sinaasappel. Best een tof ding, zo'n sapcentrifuge!
pi_144862015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Best een tof ding, zo'n sapcentrifuge!
Ja, dat lijkt me ook wel. Maar ik vind ze zo duuuuuur. En ik heb nog drie euro en twintig cent over tot het einde van deze week. :')

Wat voor sapcentrifuge heb je? :)
pi_144862038
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Huh, rijst-tempeh?! Daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord! Foto van verpakking? Ben nou wel benieuwd naar wat je hebt gekocht! :)

Deze van de biowinkel, maar dan de rijstversie. Mijn verpakking ligt onder een berg gebakken tempeh :P
pi_144862074
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg balen, heb ik ook een keer moeten doen.

In feite is dit, nu je het zegt; het eerste huis waar ik zelfstandig gewoond heb zónder geluidsoverlast O+
pi_144862077
quote:
12s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:39 schreef Selestha het volgende:
Deze van de biowinkel, maar dan de rijstversie. Mijn verpakking ligt onder een berg gebakken tempeh :P
:D

Maar die op de foto ziet er inderdada gewoon uit als normale tempeh, waarmee je RobinOoks geniale recept prima mee kunt maken.
Rijsttempeh: zou het niet weten! Maar als ik het tegenkom, laten liggen dus? ;)
pi_144862092
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me ook wel. Maar ik vind ze zo duuuuuur. En ik heb nog drie euro en twintig cent over tot het einde van deze week. :')

Wat voor sapcentrifuge heb je? :)
wij hebben er eentje van philips. Koste rond de 100 euro, in de aanbieding voor 50 euro gekost. Dat vond ik best een okaye prijs! Deze: http://www.bol.com/nl/p/p(...)00/9200000010997934/
pi_144862094
quote:
15s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Selestha het volgende:
In feite is dit, nu je het zegt; het eerste huis waar ik zelfstandig gewoond heb zónder geluidsoverlast O+
Verrukkelijk! :) :Y
pi_144862105
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef PdeHoog het volgende:

Waarom kan je niet wandelen in het Archeon? :P
pi_144862149
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar die op de foto ziet er inderdada gewoon uit als normale tempeh, waarmee je RobinOoks geniale recept prima mee kunt maken.
Rijsttempeh: zou het niet weten! Maar als ik het tegenkom, laten liggen dus? ;)
Ja het is tempeh die dus voor 60% uit soyabonen bestaat en de rest is dus gefermenteerde rijst ofzo. Ik weet niet. Het was niet mijn smaak ;)

Ik geniet nu trouwens wel van een andere verassing: mijn vader had blikjes kokosmelk voor mij gekocht toen ik hier net kwam wonen en eentje bleek geen kokosmelk maar kokoscrème voor pina colada te zijn en die ben ik nu heerlijk aan het opdrinken in een cocktail O+
pi_144862163
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wij hebben er eentje van philips. Koste rond de 100 euro, in de aanbieding voor 50 euro gekost. Dat vond ik best een okaye prijs! Deze: http://www.bol.com/nl/p/p(...)00/9200000010997934/
O, dat is inderdaad best te doen! Ik sla 'm even op, voor als ik ooit weer geld heb. :)

En ah, ik zie dat Coolblue 'm ook in het assortiment heeft. Fijn, want daar gaat dan flink wat personeelskorting vanaf. 8-)
pi_144862177
quote:
12s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:43 schreef Selestha het volgende:
..en die ben ik nu heerlijk aan het opdrinken in een cocktail O+
Je bent in een paradijsje voor jezelf thuisgekomen! :D *O*
pi_144862205
Cocktails. :9
pi_144862209
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar kan je best kilometers maken :Y ;)
pi_144862210
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Je bent in een paradijsje voor jezelf thuisgekomen! :D *O*
Ja zo voelt het echt ja :D

Ik heb het gevoel dat ik het nu zelfs beter heb dan voor ik wegga ;)
pi_144862272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat voor toetje ga je maken? :)
Ik heb ooit eens een errug lekkere sinaasappelmousse gemaakt naar een recept van Cees Holtkamp. Die wilde ik in de herhaling doen :9

Tenzij je briljante andere suggesties hebt :? Het moet klaar zijn als ik hier de deur uit ga. Wil er daar niets meer aan hoeven doen, anders dan misschien nog ff slagroom kloppen en erop spuiten :Y)
pi_144862289
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Foto RobinOok:
[ afbeelding ]

Dat spul is echt zo mega lekker :9~
pi_144862310
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef Lonaa het volgende:
Oh lekker mini. :9

Ik heb nog een kilo heel erg rijpe pruimen liggen en nog geen doel.
Pruimencake, Pruimen Tarte Tartin, gewoon zo, pruimenjam, pruimensap :9~
pi_144862362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tajine met pruimen, stoofvlees met pruimen, pruimenchutney O+
pi_144862368
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

pruimencrumble met bruine suiker en kaneel. pruimen en kaneel is zo lekker!
pi_144862374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat me dat meer kost dan die EUR 2.50 die ik nu ga betalen voor de http://www.geuzendag.nl/geuzenwandeling.htm :Y) En wandelen in het Archeon gaat vast niet met een, hopelijk, gemiddelde snelheid van 5-5,5 km / uur. Ik voorzie heel veel slenterwerk :Y)
pi_144862405
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

pruimencrumble met bruine suiker en kaneel. pruimen en kaneel is zo lekker!
Hmmm...klinkt bijna net zo lekker als de appel-stroopwafel-crumble :9
pi_144862415
Heb ik iets gemist over een Archeonmeet ofzo?
pi_144862427
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens een errug lekkere sinaasappelmousse gemaakt naar een recept van Cees Holtkamp. Die wilde ik in de herhaling doen :9

Tenzij je briljante andere suggesties hebt :? Het moet klaar zijn als ik hier de deur uit ga. Wil er daar niets meer aan hoeven doen, anders dan misschien nog ff slagroom kloppen en erop spuiten :Y)
Mousse van Cees klinkt prima! ^O^
pi_144862505
Ik vraag me wel eens af hoeveel kilometer ik maak als ik een dagje in de Efteling ben (gemiddeld elke twee weken een keer). Ik loop er ook altijd stevig door. Niks van dat geslenter! :)
Ik weet toevallig dat de volledige Sprookjesbosroute zo'n twee kilometer is en dat het voltallige pretpark ongeveer zeventig hectare beslaat, maar hoever ik nou loop op een gemiddelde dag? Geen idee!
pi_144862624
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:53 schreef minilot het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoeveel kilometer ik maak als ik een dagje in de Efteling ben (gemiddeld elke twee weken een keer). Ik loop er ook altijd stevig door. Niks van dat geslenter! :)
Ik weet toevallig dat de volledige Sprookjesbosroute zo'n twee kilometer is en dat het voltallige pretpark ongeveer zeventig hectare beslaat, maar hoever ik nou loop op een gemiddelde dag? Geen idee!
Heb je een smartphone? Volgens mij wel he? Zet voor de grap gewoon eens een runkeeper of zo aan :Y)
pi_144862712
Lonaa, volgens mij zijn je buren zeikerds 8-) Ik heb die foto van je tuin gezien en er zijn hier buurten waar ze zouden willen dat de tuinen er zo uitzien :D Het is geen 'mooie tuin', maar het was verder wel opgeruimd en zo. Wat ik me herinner hoor!
pi_144862716
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb je een smartphone? Volgens mij wel he? Zet voor de grap gewoon eens een runkeeper of zo aan :Y)
O, dat is eigenlijk wel gewoon een goed idee. Ik heb gewoon Endomondo, die ik ook gebruik bij halfslachtige stukjes hardlopen en als ik verre stukken ga fietsen.

Niet eerder aan gedacht om het ook eens bij te houden voor al die dagen in de Efteling, terwijl ik daar toch steeds weer flink wat kilometers maak. Ik interpreteer dat helemaal niet als lichaamsbeweging, maar dat is het natuurlijk wel! :)

Dank voor de tip Pee! :*
pi_144862791
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef minilot het volgende:

[..]

O, dat is eigenlijk wel gewoon een goed idee. Ik heb gewoon Endomondo, die ik ook gebruik bij halfslachtige stukjes hardlopen en als ik verre stukken ga fietsen.

Niet eerder aan gedacht om het ook eens bij te houden voor al die dagen in de Efteling, terwijl ik daar toch steeds weer flink wat kilometers maak. Ik interpreteer dat helemaal niet als lichaamsbeweging, maar dat is het natuurlijk wel! :)

Dank voor de tip Pee! :*
Ik ben ook wel nieuwsgierig, dus eigenbelang :Y)
pi_144862847
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben ook wel nieuwsgierig, dus eigenbelang :Y)
Je hoort het na mijn eerstvolgende Eftelingbezoekje, ergens volgende week :Y
pi_144862912
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Je hoort het na mijn eerstvolgende Eftelingbezoekje, ergens volgende week :Y
^O^ Ook graag de gemiddelde wandelsnelheden 8-) Of misschien zelfs wel de route *)
pi_144863191
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
Of misschien zelfs wel de route *)
Da's wel heel privé! ;)
pi_144863208
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Da's wel heel privé! ;)
Pfff. De Efteling en prive *)
pi_144863213
Awww, regenboog uit mijn kantoorraam!

pi_144863232
Ok. Eten bij de buuf vanavond :W
pi_144863402
Smakelijk!
pi_144863410
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Pfff. De Efteling en prive *)
Je moest eens weten! >:)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 september 2014 @ 19:47:32 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144867106
Kraan maakt nu bij DWDD Coulibiac :+.
pi_144868347
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor ik ècht moet uitwijken naar een andere supermarkt. Mijn supermarkt sluit op 2 oktober om te worden verbouwd tot een AH, maar ze zijn geloof ik al helemaal gestopt met bevoorraden. Inmiddels zijn de koel en diepvriesruimtes vrijwel leeg (nog een zielig beetje over, lijkt wel een Russische winkel uit de jaren '80) en ook de gewone schappen zijn nu zo ingedeeld dat bovenste en onderste schap volledig leeg zijn met een (jawel) rood-wit lint er over gespannen :')

Brood wordt nog wel gewoon dagelijks gebakken ^O^
pi_144868667
Wij krijgen een mega-estafette biowinkel hier :o
pi_144868944
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wij krijgen een mega-estafette biowinkel hier :o
Nou, ik was met Lein een hele tijd geleden in zo'n Hippe Biowinkel en ik vond het echt 10x niks :X Zou daar nooit echt mijn boodschappen gaan doen, eerlijk gezegd.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 september 2014 @ 20:36:01 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144869382
Lang leve de kleine reformzaak hier in IJmuiden :+.

Kreeg er vroeger altijd een snoepje bij het boodschappen doen :+. Nu haal ik er eens in de zoveel tijd boodschappen voor oma en ook soms wel wat voor bij ons in huis.
  woensdag 24 september 2014 @ 21:05:38 #122
63722 z80
I fink you freaky
pi_144870964
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik was met Lein een hele tijd geleden in zo'n Hippe Biowinkel en ik vond het echt 10x niks :X Zou daar nooit echt mijn boodschappen gaan doen, eerlijk gezegd.
de bio tent hier in Kleve vind ik ook niets. veel te duur voor wat ze hebben.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_144873152
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga het eerst eens aanschouwen voor ik gillend weer naar buiten ren :Y)
pi_144877215
Morgen is het afhaaldag. :D
Ik ga een weeshuisportie boerenkool maken. Er worden 4 porties afgehaald, 1 portie bewaar ik in de vriezer voor iemand, we moeten er zelf van eten en het zou tof zijn als er dan nog 2 porties overblijven voor ons in de vriezer. 9 maaltijden dus. :D
pi_144880118
Suc6 Lonaa!
Boerenkool O+
pi_144880204
Heeeeeerlijk gezongen, bijgekletst en geborreld. Wat een warm bad is dit popkoor geworden.
Er stoppen mensen met zingen maar er komen ook mensen bij, die moeiteloos worden opgenomen en bijgepraat over voorgaande thema's en hoe we het allemaal organiseren!

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 25-09-2014 00:25:50 ]
pi_144881188
Op onze repetitieavond hadden wij een optreden op een Korenavond, in de Week van de Hospice.,
Wij waren de uitsmijter van de avond met vrolijke popsongs, een stuk of 8.
De reacties waren enthousiast met meeklappen etc.
Er was een koor met lieflijke a cappella...ik vond het meer poesiealbumliedjes.
Een koor dat prachtig zong met diverse klassiekere liederen, a capella.
En een groot smartlappenkoor, beetje monotoon. w/

Leuk dat jullie weer een enthousiaste start hebben :7
pi_144881643
Wij zingen gewoon in de leukste koren AX *O*

poesiealbumliedjes _O-
pi_144881957
Goedemorgen :O Vandaag maar een half dagje. Vanmiddag wat dingen thuis regelen :Y)
pi_144882345
Mogge. Eens kijken of ik vandaag wat vorderingen kan maken met de studie. :s)
pi_144882357
Vanmiddag naar de tandarts -O- Goedemorgen!
  donderdag 25 september 2014 @ 07:59:18 #132
3878 Vork
Manisch creatief
pi_144882378
'morgen, nog altijd vanuit een grote fietsenfabriek hier in de buurt. Zolang ze mij hier klussen toe blijven schuiven, lijkt het net of ik werk heb.
pi_144882398
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet maandag :s)
pi_144882658
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 07:59 schreef Vork het volgende:
'morgen, nog altijd vanuit een grote fietsenfabriek hier in de buurt. Zolang ze mij hier klussen toe blijven schuiven, lijkt het net of ik werk heb.
^O^
pi_144882675
In het kader van de experimentjes vandaag eens met hartslagmonitor om naar kantoor gefietst. De hoeveelheid verbrande kcals nam met 50% af :P Wat is nu betrouwbaarder is de grote vraag :P
pi_144882707
De tabellen van verbruik bij inspanning en in rust vind je op inet.
Ik zou naar de cm'c kijken en mate van strakheid én welbevinden. *O*

Sportschool B-)

# goed bezig.
pi_144882773
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:27 schreef AnneX het volgende:
De tabellen van verbruik bij inspanning en in rust vind je op inet.
Ik zou naar de cm'c kijken en mate van strakheid én welbevinden. *O*

Sportschool B-)

# goed bezig.
Het gaat om het experiment en het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid, Anne :Y) De rest zit wel goed :7

edit: hoewel...het mag allemaal wat strakker eigenlijk wel :P

[ Bericht 7% gewijzigd door PdeHoog op 25-09-2014 08:38:37 ]
pi_144882780
Goedemorgen. :W
pi_144882900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het gaat om het experiment en het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid, Anne :Y) De rest zit wel goed :7

edit: hoewel...het mag allemaal wat strakker eigenlijk wel :P
Nou dan heb ik goed nieuws voor je.
Het is fijn en meegenomen dat de sportschool dicht bij je huis is en dat je er uiteindelijk geen erge hekel aan hebt.
Het gaat wel even duren...strakheid. *O* een goed doel.

Goeiemorgen allemaal.
Tof nieuws voor Vork en ( ook nog) voor Selestha met de goeie start ^O^
  donderdag 25 september 2014 @ 08:52:47 #140
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_144883080
Jippie, eindelijk weer wat sollicitaties lopen. Projectcoördinator bij een vertaalbureau (dat is een long shot, maar toch), medewerker webcare/klantenservice (voor verschillende bedrijven) en inval-schoonmaakster. Duim voor me!! ;)
pi_144883461
Goedemorgen :W

Raar dagje vandaag.
Eerst werken en vanavond om half 11 pas optreden.
En tussendoor inpakken en het huis opruimen omdat ik morgen op vakantie ga.
pi_144883914
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Thanks, dan hoef ik niet terug te kijken :P

En trouwens, wat heerlijk om te lezen dat je leven zo fijn op de rails is komen te zitten! Superknap gedaan!
Heb je nog contact met je ex?
Dankjewel :)

We hebben nog wel contact, maar niet erg soepel. Hij communiceert alleen sporadisch iets praktisch, ieder ander contact vermijdt hij. Zegt dat hij niets te zeggen heeft. Dus als het praktische aspect over is, vermoed ik dat hij het contact gaat verbreken.
pi_144883941
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:00 schreef Lonaa het volgende:
Morgen is het afhaaldag. :D
Ik ga een weeshuisportie boerenkool maken. Er worden 4 porties afgehaald, 1 portie bewaar ik in de vriezer voor iemand, we moeten er zelf van eten en het zou tof zijn als er dan nog 2 porties overblijven voor ons in de vriezer. 9 maaltijden dus. :D
Succes vandaag! Laat weten wat de reacties zijn ;)
pi_144884009
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:38 schreef Selestha het volgende:

[..]

Succes vandaag! Laat weten wat de reacties zijn ;)
Thanks! Het zijn allemaal mensen die ik ken, en voor sommige heb ik bij Atak al wel eens gekookt. Vind het wel leuk, niet heel erg spannend. En ik heb een 15 liter pan, das ook wel makkelijk. :P
pi_144885108
Sooo, spierballen om zo veel kilo's aard te stampen voor boerenkool voor zo veel pp.

En gaat Broer Borisz nu naar Jordanië? met de f16's mee. Bah.
pi_144889799
Hoi allemaal! :W

Lonaa, heb je ook nog klanten via Thuissafgehaald momenteel?
Ik zit nog steeds te wikken en wegen of ik dat wil gaan doen :)

quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:37 schreef Selestha het volgende:
We hebben nog wel contact, maar niet erg soepel. Hij communiceert alleen sporadisch iets praktisch, ieder ander contact vermijdt hij. Zegt dat hij niets te zeggen heeft. Dus als het praktische aspect over is, vermoed ik dat hij het contact gaat verbreken.
Jemig, dat is wel heftig. Ik dacht dat jullie van plan waren om dikke vrienden te blijven. Of heb ik dat verkeerd onthouden?

quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef AnneX het volgende:
met de f16's mee. Bah.
O, brr! :{

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 25-09-2014 13:28:02 ]
pi_144890031
Bleeh, paar vrienden (incl. beste vriend) zitten nu op de EAS, de jaarlijkse Europese pretparkbeurs, dit keer in Amsterdam..

(waar ik zelf 'ns ns in een paneldiscussie zat toen de beurs in 2011 in Londen was:
Lig gerust even dubbel om mijn beroerde Engels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest wazige monoloog, eindigend in dubbelliggen vanaf plusminus 19:20 :+ )

..en ik ben gewoon aan het werk omdat ik te laat was om een kaartje te regelen. }:| En daarbij geen geld heb om naar Amsterdam te reizen :')

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 25-09-2014 14:06:52 ]
pi_144890035
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef AnneX het volgende:
En gaat Broer Borisz nu naar Jordanië? met de f16's mee. Bah.
Irak he :D Niet naar Jordanië.
pi_144890051
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef minilot het volgende:
Bleeh, paar vrienden (incl. beste vriend) zitten nu op de EAS, de jaarlijkse Europese pretparkbeurs, dit keer in Amsterdam..

(waar ik zelf 'ns ns in een paneldiscussie zat toen de beurs in 2011 in Londen was: )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
)

..en ik ben gewoon aan het werk omdat ik te laat was om een kaartje te regelen. }:| En daarbij geen geld heb om naar Amsterdam te reizen :')
Salaris nog niet gestort :? Hier wel gelukkig :P
pi_144890080
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Salaris nog niet gestort :? Hier wel gelukkig :P
Haha, nee joh, dan ken je mijn baas niet. Laten storten scheelt één-achtste eurocent aan rente hè? :+ Maandag pas, denk ik.
pi_144890165
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Haha, nee joh, dan ken je mijn baas niet. Laten storten scheelt één-achtste eurocent aan rente hè? :+ Maandag pas, denk ik.
pi_144890242
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja, ik lach er ook maar om :+
pi_144890325
Bloes, wat klinkt je koor gezellig! :)

Anne, wat moet ik me precies voorstellen bij 'poesiealbumliedjes'? :D

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Succeeeees! :*
pi_144890545
quote:

(waar ik zelf 'ns ns in een paneldiscussie zat toen de beurs in 2011 in Londen was:
SPOILER
Meest wazige monoloog, eindigend in dubbelligen vanaf plusminus 19:20 :+ )

Haha tof :D
pi_144890898
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Haha tof :D
Ik was vooraf stikzenuwachtig: een zaal vol pretparkdirecteuren en marketingmanagers en mijn Engels is qua spraak (in tegenstelling tot schrift) echt belabberd en ik had sinds spreekbeurten op de middelbare school niet meer voor een groep gesproken.
Maar het bleek zo te zijn: áls ik eenmaal begin te lullen, dan gá ik ook. Beetje genant hoe je duidelijk kunt zien dat ik wiebelend en ongeduldig op mijn beurt zit te wachten wanneer iemand anders eens aan het woord is. :')
pi_144890937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik was vooraf stikzenuwachtig: een zaal vol pretparkdirecteuren en marketingmanagers en mijn Engels is qua spraak (in tegenstelling tot schrift) echt belabberd en ik had sinds spreekbeurten op de middelbare school niet meer voor een groep gesproken.
Maar het bleek zo te zijn: áls ik eenmaal begin te lullen, dan gá ik ook. Beetje genant hoe je duidelijk kunt zien dat ik wiebelend en ongeduldig op mijn beurt zit te wachten als iemand anders aan het woord is. :')
:D je stem is lager dan ik had gedacht :D hij klinkt zoals die van mij in mijn hoofd (maar niet op band, dan klink ik dus hoger..)
pi_144890981
mini, via thuisafgehaald eigenlijk niet. Dat is bij die ene keer gebleven. Heb het idee dat weinig mensen afhalen.

Er staat een experiment-taartje in de oven. Ga zo eens aardappels schillen. En ik heb zin in vanavond. *O* *O*
pi_144890984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D je stem is lager dan ik had gedacht :D hij klinkt zoals die van mij in mijn hoofd (maar niet op band, dan klink ik dus hoger..)
Da's omdat ik verschrikkelijk mijn best zit te doen om nog enigzins serieus over te komen. Privé piep ik als Calimero >:)

Edit: O gut, vanaf 03:23 in het filmpje ook een langdurige closeup! CUL-SC, ontmoet mijn hazentanden! :+ :D

[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 25-09-2014 14:06:38 ]
pi_144891883
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Irak he :D Niet naar Jordanië.
Oh, ik begreep dat zij gelegerd worden in Jordanië.
Ja, dus?!

Dacht ik een handige app te hebben om via de ipad internationaal te bellen voor weinig...werkt het niet o|O
Skypen heeft geen zin, want degenen die wij evt. willen bellen, doen daar niet aan.
Ringcredible is uncredible -O-
Heeft iemand een andere tip?
En anders bellen wij maar niet voor ruim een euro per minuut. 8)7

Mini :W
Het waren allemaal dames, die kweelden zoetige teksten.
Lachten niet, keken in het tekstboek en niet de zaal in, staan stokstijf op het podium en treden vaker op in de regio.
Begin november is er een Korendag met workshops, en dan ook juryrapport.
Wij zingen en swingen en lachen en letten op de pianiste/ dirigente dan alleen maar.
pi_144891935
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:
Skypen heeft geen zin, want degenen die wij evt. willen bellen, doen daar niet aan.
O, wat jammer/onhandigaar een specifieke reden voor? Iets waar misschien iets aan te doen is? Skype is wel zo verschrikkelijk handig om in contact te blijven met mensen die ver weg zijn!
pi_144892070
Ja skype...ik vond het zo grappig dat JT vertelde hoe zij en de duutser ieder in het thuisland, samen zaten te werken. *)
90+ heeft een vaste lijn.
Zwagers zijn noobs en digibeet.

Wij mailen dan maar.
pi_144892256
Aaah, okee. Negentigplus, dan snap ik het :)
pi_144892846
O, die broodjes die gisteren mislukt waren wegens overgeslagen stapje in het recept?
Vanmorgen nog een keer gemaakt, nu volgens de instructies! *)

pi_144893089
Die zien er mooi uit Mini ^O^
pi_144893189
Nog niet perfect, maar dichterbij wat de bedoeling is in elk geval! :)
pi_144893411
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh, ik begreep dat zij gelegerd worden in Jordanië.
Ja, dus?!

Dacht ik een handige app te hebben om via de ipad internationaal te bellen voor weinig...werkt het niet o|O
Ringcredible is uncredible -O-
Heeft iemand een andere tip?
En anders bellen wij maar niet voor ruim een euro per minuut. 8)7

Mini :W
Het waren allemaal dames, die kweelden zoetige teksten.
Lachten niet, keken in het tekstboek en niet de zaal in, staan stokstijf op het podium en treden vaker op in de regio.
Begin november is er een Korendag met workshops, en dan ook juryrapport.
Wij zingen en swingen en lachen en letten op de pianiste/ dirigente dan alleen maar.
je kunt met skype ook redelijk voordelig naar gewone telefoons bellen. Moet je wat geld op je skype account storten. Zo bel ik altijd met m'n ouders, want die zijn nooit online op skype. Skype out heet het.
pi_144893419
Zeg mensen, eens even een vraagje..

Mijn lief en ik willen volgende week samen een nachtje weg in Belgie, Duitsland, Luxemburg of in de noordelijke helft van Frankrijk.

We hebben weinig geld, maar we willen wel een tof mini-tripje maken. Ik ben even op zoek naar inspiratie. Betaalbare overnachtingsplekken vinden lukt meestal probleemloos via Booking.com maar ik weet even niet waar we eens naar kunnen gaan kijken, als bezienswaardigheid/activiteit zeg maar.

Onze interesses zijn momenteel vooral:
- Negentiende-eeuw
- Vleesetende planten en andere exotische flora
- Kassen (waar je van die flora in kunt stoppen)
- Merkwaardige natuur (zoals rare grottenstelsels)
- Wetenschap

Dus. Weet iemand iets om te doen/bekijken in de ons omliggende landen dat een beetje bij ons past en wat echt niet te missen is? Nou ja, behalve grotten dan,w ant daarvan hebben er er de laatste maanden al een aantal gezien.

Ik wil zelf ook graag online gaan grasduinen maar ik heb het zo druuuuuuuk. Tips zijn dus superwelkom.

[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 25-09-2014 15:33:26 ]
pi_144893428
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:33 schreef AnneX het volgende:
Ja skype...ik vond het zo grappig dat JT vertelde hoe zij en de duutser ieder in het thuisland, samen zaten te werken. *)
90+ heeft een vaste lijn.
Zwagers zijn noobs en digibeet.

Wij mailen dan maar.
ja, dat was gezellig.

Weet je, soms mis ik het in andere landen wonen wel eens, je hebt op een hele andere manier contact. Gek he!
pi_144893733
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Weet je, soms mis ik het in andere landen wonen wel eens, je hebt op een hele andere manier contact. Gek he!
Dat snap ik wel. :Y Al zal het deels ook wel een beetje nostalgie zijn, denk je niet?
pi_144893803
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:21 schreef minilot het volgende:
Hoi allemaal! :W

Lonaa, heb je ook nog klanten via Thuissafgehaald momenteel?
Ik zit nog steeds te wikken en wegen of ik dat wil gaan doen :)

[..]

Jemig, dat is wel heftig. Ik dacht dat jullie van plan waren om dikke vrienden te blijven. Of heb ik dat verkeerd onthouden?

[..]

O, brr! :{
Ik was dat van plan, en hij zei dat ook te zijn. Hij gedraagt zich er alleen helaas niet naar, maar misschien is het nu nog even te pijnlijk voor hem. Kan natuurlijk ook een fase zijn ;)

En mijn uitkering is toegekend, morgen of maandag wordt het eerste bedrag gestort! *O*
pi_144893853
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. :Y Al zal het deels ook wel een beetje nostalgie zijn, denk je niet?
jazeker, en behoefte aan het huis eens helemaal voor mezelf te hebben...
pi_144894117
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

jazeker, en behoefte aan het huis eens helemaal voor mezelf te hebben...
Mja, dat hoor ik heel vaak om me heem van mensen in een relatie, maar dat gevoel ken ik dan weer niet. Als mijn lief thuis is zit -ie me op geen enkele manier in de weg en ik denk echt nóóit: was -ie maar even de deur uit. Ik vind het maar ongezellig als -ie niet ergens in een hoekje met een laptop zit terwijl ik aan het rondhobbelen ben in huis. :)
pi_144894161
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:26 schreef Selestha het volgende:
Ik was dat van plan, en hij zei dat ook te zijn. Hij gedraagt zich er alleen helaas niet naar, maar misschien is het nu nog even te pijnlijk voor hem. Kan natuurlijk ook een fase zijn ;)
Maar dat je het daar dan niet over hebt joh! Als je een tijdje samen hebt gewoond en zelf staat je neus de kant van vriendschap op en iemand ontwijkt je zodra de wegen van elkaar gescheiden zijn, dan pols je toch even hoe de vork in de steel zit bij de ander, lijkt me? Ik zou wel benieuwd zijn. :)
pi_144894180
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Mja, dat hoor ik heel vaak om me heem van mensen in een relatie, maar dat gevoel ken ik dan weer niet. Als mijn lief thuis is zit -ie me op geen enkele manier in de weg en ik denk echt nóóit: was -ie maar even de deur uit. Ik vind het maar ongezellig als -ie niet ergens in een hoekje met een laptop zit terwijl ik aan het rondhobbelen ben in huis. :)
oh, hij zit me ook helemaal niet in de weg, maar ik vind echt alleen zijn erg fijn soms. Waarschijnlijk omdat ik het ook zo sterk gewend ben in die 3 jaar op afstand relatie. Maar, vind het ook heerlijk als hij er is!
pi_144894366
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar dat je het daar dan niet over hebt joh! Als je een tijdje samen hebt gewoond en zelf staat je neus de kant van vriendschap op en iemand ontwijkt je zodra de wegen van elkaar gescheiden zijn, dan pols je toch even hoe de vork in de steel zit bij de ander, lijkt me? Ik zou wel benieuwd zijn. :)
Heb ik ook gevraagd. Antwoord is dat hij niet zo'n prater is en dat hij dingen op afstand wil houden. Ik heb hem constant gepolst, maar het betekent niet dat hij in gesprek gaat. Helaas :{
pi_144894421
quote:
12s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:42 schreef Selestha het volgende:

[..]

Heb ik ook gevraagd. Antwoord is dat hij niet zo'n prater is en dat hij dingen op afstand wil houden. Ik heb hem constant gepolst, maar het betekent niet dat hij in gesprek gaat. Helaas :{
Mja, da's wel pech hebben. Nou ja, count your blessings zou ik zeggen: het gaat je zoetjes voor de wind sinds je weer in Nederland bent, toch? :*
pi_144894777
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Er staat een experiment-taartje in de oven.
Wat heb je precies gemaakt? :)
pi_144894866
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

je kunt met skype ook redelijk voordelig naar gewone telefoons bellen. Moet je wat geld op je skype account storten. Zo bel ik altijd met m'n ouders, want die zijn nooit online op skype. Skype out heet het.
^O^ ga ik naar kijken.
pi_144895025
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat heb je precies gemaakt? :)
Een tarte tatin met pruimen zonder recept :P

Boter en suiker in de pan, halve pruimen erop, even laten karameliseren.
Deeg gemaakt van bloem, suiker, boter, karnemelk en baking soda. En kaneel.
Kneden tot het als een lekker deeg voelde, uitrollen, over de pruimen, in de oven.

Ik heb m omgekeerd en mezelf gebrand aan pruimen/suikersap, maar hij is heel en ziet er lekker uit. Straks na de boerenkool maar even proeven. :9
pi_144895277
Weliswaar nog geen 90+, maar wij skypen ook niet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_144896158
Hmmm opeens een brief van de belastingdienst dat we de zorgtoeslag van 2013 moeten terugbetalen.
Maar daar zijn we al meebezig en uberhaupt maar een half jaar in 2013 gehad.
pi_144896780
quote:

SPOILER
Meest wazige monoloog, eindigend in dubbelliggen vanaf plusminus 19:20 :+ )

* Isabeau zet filmpje aan
Ross: What's that about?
Isa: (uitleg over amusementparcs)
Ross: My god, they sound so dutch :{

Tandarts overleeft. Zonder verdoving, want dat vind ik het allerallerergste. Ze heeft wel 5x gevraagd of ik het zeker wist. Tweehonderd euro armer. Wel 1,5 uur in het gezelschap van twee erg leuke meiden. De autogarage is duurder, zeg maar.

Salad in a jar: pot 4, dag 3, ijsbergsla klein beetje slapjes aan het worden, niet ernstig of zo. Tomaatjes zalig gemarineerd in vinaigrette. Ben de Griekse salade helemaal beu :') Nòg een dag Griekse salade.
pi_144896943
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm opeens een brief van de belastingdienst dat we de zorgtoeslag van 2013 moeten terugbetalen.
Inderdaad nagekeken en een (deel) van dat bedrag zijn we al een tijd aan het afbetalen -O-
Wat een gezeur weer, eens kijken hoe we dit duidelijk kunnen maken aan de BD.
pi_144897159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Isabeau zet filmpje aan
Ross: What's that about?
Isa: (uitleg over amusementparcs)
Ross: My god, they sound so dutch :{
Tja.. dat zijn ze nu eenmaal he :+
pi_144897196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja.. dat zijn ze nu eenmaal he :+
:Y maar het is wel heel lelijk Engels, dat Nederlandse Engels.
pi_144897225
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja vind ik ook. Ik vraag me wel eens af of mensen uit andere landen dat ook vinden. En of ze het ook bij hun eigen 'Engels-vorm' hebben, dat ze het lelijk vinden..
pi_144897253
quote:

[..]

Duits-engels is nog erger vind ik. Zweeds engels is wel charmant. Maar, omdat de Zweden hun werkwoorden niet vervoegen, vergeten ze steeds de s achter werkwoorden bij hij/zij/het...rete-irritant!
pi_144897288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef Jagärtrut het volgende:

Duits-engels is nog erger vind ik. Zweeds engels is wel charmant. Maar, omdat de Zweden hun werkwoorden niet vervoegen, vergeten ze steeds de s achter werkwoorden bij hij/zij/het...rete-irritant!
Ja, Duits Engels is zowaar misschien nog wel lelijker. Zweeds Engels ken ik niet!
pi_144897336
Een goed schots accent aanleren zou voor Nederlanders makkelijker zijn dan het 'hoog-Engels' :Y Klinkt nog warmer ook O+
pi_144897422
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Een goed schots accent aanleren zou voor Nederlanders makkelijker zijn dan het 'hoog-Engels' :Y Klinkt nog warmer ook O+
Ross kan dat ook heel mooi :D Maar goed, ik vind zijn stem sowieso geweldig :@
pi_144897612
quote:

[..]

Die dame aan de rechterkant van het panel (voor de kijkers) is Duits hè? ;)
pi_144897740
Maar Isa, Ross zal toch ook Nederlands spreken met een accent?

Misschien intussen héél licht, maar ik denk dat je het lang bij mensen blijft horen, waar ze vandaan komen.

Maar misschien is hij wel zo'n Timmermans-toptalent. Die heb je wel natuurlijk. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_144897801
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar Isa, Ross zal toch ook Nederlands spreken met een accent?
Nou, verbazingwekkend genoeg heeft Ross amper een accent :o Ik sta er zelf van te kijken! Hij klinkt helemaal niet zoals 'vooral doorgaan' Barrie Stevens :D
pi_144897933
Mijn zonder-recept-tarte-tatin :9 en hij is lekker!
pi_144897949
Yum, mag ik ook een stukje, Lonaa *O*
pi_144897961
Vanavond voor de verandering tijdens deze vakantie maar weer eens uit eten. :O
We gaan naar een voor ons onbekend restaurant.

SPOILER
Poef.....gone! ©golfer
pi_144897967
:Y Kom maar halen!

Alle afhalers krijgen ook een stukje als ze willen. :Y
pi_144897978
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:42 schreef golfer het volgende:

SPOILER
Ik ga voor de verandering (en dan echt voor de verandering) eens sparen. :')

SPOILER
pi_144898071
Ik ben gelukkig niet chronisch ziek *O*
pi_144898159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gelukkig niet chronisch ziek *O*
pi_144898200
Zo weer een uurtje teksten geoefend en gezongen.
Hoop tekst, vooral dat liedje Fantasy :o
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 september 2014 @ 17:54:30 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144898259
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:42 schreef golfer het volgende:

SPOILER
Heb er 1x heerlijk gegeten. ^O^. Al weer tig jaar geleden in de tweede editie van de restaurantweek.

edit: in 2008 dus. Verslagje teruggevonden. Foto's helaas niet. :+

[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 25-09-2014 18:04:32 ]
pi_144898261
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Zo'n mededeling kreeg ik ook!
Inmiddels -toen- stopgezet.

Mmmmlekker pruimen tarte tatin. :Y)
pi_144898369
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zo'n mededeling kreeg ik ook!
Inmiddels -toen- stopgezet.

Mmmmlekker pruimen tarte tatin. :Y)
Deden ze niet moeilijk?
pi_144898399
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, verbazingwekkend genoeg heeft Ross amper een accent :o Ik sta er zelf van te kijken! Hij klinkt helemaal niet zoals 'vooral doorgaan' Barrie Stevens :D
Dat is knap! :D

'Scheveningen' gaat ook helemaal goed?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_144898437
Hoezo?
Er was gisteravond een med. van MijnOverheid én het is onverwacht -O-
De rek. volgt nog.
Gelijk stopgezet ( of eerder) na die ellende van FFT.
pi_144898736
Hoi :W
Wie van jullie maakt wel eens iets met orzo en heeft nog een lekker receptje liggen? :9
pi_144899087
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:02 schreef AnneX het volgende:
Hoezo?
Er was gisteravond een med. van MijnOverheid én het is onverwacht -O-
De rek. volgt nog.
Gelijk stopgezet ( of eerder) na die ellende van FFT.
Volgens mij begrijp ik het niet helemaal
Wat heb je stop gezet?
pi_144899152
De zorgtoeslag heb ik toenderijd té laat stopgezet.

Wat is moeilijk gegaan bij jou dan?

@ Aure: orzo?

Hele kleine compensatie voor de fysieke ellende, golfer -O-
pi_144899264
Dit is orzo:

Rijstpasta achtig iets. Vandaag voor het eerst gegeten, erg lekker!
pi_144899302
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:16 schreef Aure het volgende:
Hoi :W
Wie van jullie maakt wel eens iets met orzo en heeft nog een lekker receptje liggen? :9
*steekt vinger op*
Is vooral lekker met stoofvlees :Y Vind ik dan.. Heb wel een pasta-stoof recept op mijn facebook staan wat ook met orzo lekker is :Y
pi_144899322
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:32 schreef AnneX het volgende:
De zorgtoeslag heb ik toenderijd té laat stopgezet.

Wat is moeilijk gegaan bij jou dan?

Dat hadden wij ook te laat gedaan :Y maar zijn dat ondertussen al ruim een half jaar aan het terugbetalen.
En nu hebben we weer een nieuwe rekening gekregen (met een ander (minder) bedrag), met een betalingsregeling.

Dus even goed in de gaten houden dat we niet teveel nu moeten terugbetalen.
pi_144899333
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

*steekt vinger op*
Is vooral lekker met stoofvlees :Y Vind ik dan.. Heb wel een pasta-stoof recept op mijn facebook staan wat ook met orzo lekker is :Y
Mmm dat klinkt ook goed ja! Ik had er vandaag een soort van risottoachtig iets van gemaakt. Ik ga eens op je fb spieken :)
pi_144899391
Zo, hehe.
3 porties opgehaald. De 4e liet afweten, moest ineens werken en of ik het tot morgen kan bewaren. Het ligt nog in m'n koelkast, morgenavond gaat het in de vriezer.

De portie voor mijn conspumtiemunten-voor-eten-deal ligt ook in de vriezer, wij hebben lekker gegeten, lief eet er morgen nog van en toen had ik nog 1 portie over. :D
pi_144899423
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:39 schreef Aure het volgende:

[..]

Mmm dat klinkt ook goed ja! Ik had er vandaag een soort van risottoachtig iets van gemaakt. Ik ga eens op je fb spieken :)
Ik had het ook een keer met lamsvlees gemaakt, erg lekker, maar dat recept heb ik niet zo paraat. Staat in een van mijn deliciousmappen ergens..
pi_144899491
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:41 schreef Lonaa het volgende:
Zo, hehe.
3 porties opgehaald. De 4e liet afweten, moest ineens werken en of ik het tot morgen kan bewaren. Het ligt nog in m'n koelkast, morgenavond gaat het in de vriezer.

De portie voor mijn conspumtiemunten-voor-eten-deal ligt ook in de vriezer, wij hebben lekker gegeten, lief eet er morgen nog van en toen had ik nog 1 portie over. :D
Ik zou dat toch niet durven, hoe maf dat misschien klinkt! Wel leuk voor jou! *O*
pi_144899511
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou dat toch niet durven, hoe maf dat misschien klinkt! Wel leuk voor jou! *O*
Durven koken of durven afhalen?
pi_144899540
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:45 schreef Lonaa het volgende:

Durven koken of durven afhalen?
Durven maken voor vreemde mensen die er dan voor betalen en het in mijn huis komen afhalen :7
pi_144899591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Durven maken voor vreemde mensen die er dan voor betalen en het in mijn huis komen afhalen :7
Haha. Nou heb ik maar 1 x vreemden over de vloer gehad hoor! Alle andere keren waren mensen die ik al kende en die hier soms zelfs al eens eerder zijn geweest voor iets anders. ;)
Wel grappig om te horen dat meer dan de helft vraagt: 'Maaruhh, doe je dat vaker, koken zodat mensen het kunnen afhalen?' want ze vinden het toch allemaal wel heel erg makkelijk :P
pi_144899676
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:47 schreef Lonaa het volgende:

Haha. Nou heb ik maar 1 x vreemden over de vloer gehad hoor! Alle andere keren waren mensen die ik al kende en die hier soms zelfs al eens eerder zijn geweest voor iets anders. ;)
Wel grappig om te horen dat meer dan de helft vraagt: 'Maaruhh, doe je dat vaker, koken zodat mensen het kunnen afhalen?' want ze vinden het toch allemaal wel heel erg makkelijk :P
Nou, het is ook gewoon makkelijk! Kant & klaar in de supermarkt is meestal niet echt lekker en de maaltijden van thuisbezorgd waar ik woon zijn allemaal fastfood (pizza, shoarma, dat idee). Dus als je dan veel werkt, geen zin hebt om te koken, maar wel lekker wilt eten zonder dat het altijd fastfood is dan is het wel een oplossing :Y
pi_144899868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, het is ook gewoon makkelijk! Kant & klaar in de supermarkt is meestal niet echt lekker en de maaltijden van thuisbezorgd waar ik woon zijn allemaal fastfood (pizza, shoarma, dat idee). Dus als je dan veel werkt, geen zin hebt om te koken, maar wel lekker wilt eten zonder dat het altijd fastfood is dan is het wel een oplossing :Y
Ja, ik snap het ook direct hoor! :Y Wel fijn dat we elkaar daarin kunnen vinden.

Net als die techneuten, die altijd fastfood bestellen als ze moeten werken, die vinden het ook echt een enorme uitkomst voor af en toe.
  donderdag 25 september 2014 @ 18:58:29 #223
13783 Anthraxx
pi_144899903
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik snap het ook direct hoor! :Y Wel fijn dat we elkaar daarin kunnen vinden.

Net als die techneuten, die altijd fastfood bestellen als ze moeten werken, die vinden het ook echt een enorme uitkomst voor af en toe.
Om die reden zorgt het bedrijf bij ons voor maaltijden die gekookt worden door verschillende gastvrouwen of de wat kleinere catering bedrijven. Geef fastfood meer maar gewone maaltijden om uit te kiezen.
pi_144899965
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Om die reden zorgt het bedrijf bij ons voor maaltijden die gekookt worden door verschillende gastvrouwen of de wat kleinere catering bedrijven. Geef fastfood meer maar gewone maaltijden om uit te kiezen.
Bij ons meestal ook, maar als alleen eigen crew moet werken (een man of 4/5) dan is het de moeite niet. Bij grotere crews altijd wel hoor. Ik kook daar ook. :P
pi_144899982
Haha. 1 van de afhalers plaatste een "dankjewel" op m'n facebookpagina. Of ie volgende week donderdag weer wat af kan halen. :D

Misschien moet ik donderdag maar afhaaldag maken. :D
pi_144900713
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Haha. 1 van de afhalers plaatste een "dankjewel" op m'n facebookpagina. Of ie volgende week donderdag weer wat af kan halen. :D

Misschien moet ik donderdag maar afhaaldag maken. :D
Leuk idee :D

Denk dat de kip-chorizo-stoof van Ainsley Harriot echt wel een goed receptje is voor dat soort dagen :Y In grote hoeveelheden te fabriceren :9
pi_144900974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Leuk idee :D

Denk dat de kip-chorizo-stoof van Ainsley Harriot echt wel een goed receptje is voor dat soort dagen :Y In grote hoeveelheden te fabriceren :9
Dat klinkt wel lekker. :9 even receptje zoeken
pi_144902159
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat klinkt wel lekker. :9 even receptje zoeken
Is goed te vinden :Y
  donderdag 25 september 2014 @ 20:12:36 #229
63722 z80
I fink you freaky
pi_144902454
quote:

[..]

moet je een keer Frans Engels horen. :X dat is echt een ramp. daarbij klinkt Duits Engels nog goed.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:36 schreef Aure het volgende:
Dit is orzo:
[ afbeelding ]

Rijstpasta achtig iets. Vandaag voor het eerst gegeten, erg lekker!
de grieken gebruiken deze pasta graag in stoofpotten.zowel met lam als met rund vlees.

quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

en net die optie wordt bij ons wegbezuinigd. enkel de bobo's houden de catering.
pi_144902518
Nou de 'stage' make-up zit er weer op.
Ziet er niet uit :D ben normaal alleen maar van de mascara, als ik al iets van make-up gebruik.

Over 2 uurtjes optreden en dan vakantie *O*
pi_144902546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:14 schreef Sarabi het volgende:
Nou de 'stage' make-up zit er weer op.
Ziet er niet uit :D ben normaal alleen maar van de mascara, als ik al iets van make-up gebruik.

Over 2 uurtjes optreden en dan vakantie *O*
Het is ook bedoeld om goed te zien vanaf een afstandje hè :7 Lekker overdreven dus 8-)
Veel plezier! Met beide dingen ;)
pi_144902591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is ook bedoeld om goed te zien vanaf een afstandje hè :7 Lekker overdreven dus 8-)
Veel plezier! Met beide dingen ;)
Das waar :D maar nu durft mijn vriendje niet meer dichtbij te komen.

Dankjewel! Gaat goed komen :)
pi_144902643
Hij is natuurlijk bang dat je afgeeft haha!
  donderdag 25 september 2014 @ 20:44:46 #234
63722 z80
I fink you freaky
pi_144903649
@ Mini
pi_144904454
Ik ben Orphan Black aan het kijken, best interessant *O*
Alleen eindigen alle afleveringen tot nu toe met een major cliffhanger }:|
pi_144904519
quote:
6s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:44 schreef z80 het volgende:
@ Mini
[ afbeelding ]
:D!
pi_144904550
Hoi vanaf de Pathèweecee. Bijna tijd voor The Maze Runner!
pi_144904633
O, en we overwegen volgende week uit te wijken naar Londen voor een dagje Kew Gardens (want dat zou ik supergraag eens zien!), en dan slapen in zo'n luizig appartementje van een paar tientjes via AirBnB. :) Verder niet teveel Londen zelf in, want dat kost teveel :')
pi_144904861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:06 schreef minilot het volgende:
Hoi vanaf de Pathèweecee. Bijna tijd voor The Maze Runner!
Oh ik ben er net van terug! Geweldig O+

Ik vond deze film echt indrukkwekkend, heel spannend en grijpt je aan. Ik kijk uit naar de volgende en ga de boeken ook lezen. Aanrader!

Laat weten wat jij vindt ;)
pi_144905303
Vast leuk! Ik hou meestal wel van dit soort films :)
pi_144905671
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef minilot het volgende:
Vast leuk! Ik hou meestal wel van dit soort films :)
Wat is het voor soort film?
pi_144905735
Goedenavond *O* Terug van sporten. Techniek liet de boel in de steek -O- Apparaat met mijn trainingsprogramma was dood. Logisch want draait nog op XP :')

Nou maar een beetje uit mijn hoofd gedaan :')
pi_144905955
Ik heb een zelf gemaakt A4tje aan mijn bidon gemaakt met mijn trainingsprogramma :+ Gaat nooit kapot! Nou ja, en als het stuk is kan ik een nieuwe uitprinten *)
pi_144906348
Kew gardens...eindelijk iemand die ervan heeft gehoord ( en ik ben er geweest ooit).
Met de boot erheen op de Thames, als het water niet té hoog staat, want dan kan die niet onder de brug door. :D

En de musea zijn nog steeds gratis ? in Londen. O-)

Succes, Saar. *O*
pi_144906462
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een zelf gemaakt A4tje aan mijn bidon gemaakt met mijn trainingsprogramma :+ Gaat nooit kapot! Nou ja, en als het stuk is kan ik een nieuwe uitprinten *)
Slim :Y Bidon moet ik ook nog eens scoren. Zo'n spa-flesje is op den duur niet heel hygienisch meer :P
pi_144906581
Ik krijg mijn schema sowieso gewoon op papier :+ maar weet het na een tijdje wel uit mijn hoofd ;)
  donderdag 25 september 2014 @ 21:51:55 #247
63722 z80
I fink you freaky
pi_144906684
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Slim :Y Bidon moet ik ook nog eens scoren. Zo'n spa-flesje is op den duur niet heel hygienisch meer :P
neem een wat grotere bidon en het liefst een doorzichtige. zeker als je langer gaat sporten of lopen is een wat grotere fles wel handig. en een doorzichtige is makkelijke met schoonmaken. kun je tenminste zien of deze schoon is.
pi_144906965
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik krijg mijn schema sowieso gewoon op papier :+ maar weet het na een tijdje wel uit mijn hoofd ;)
Ze werken bij ons met van die sleutels :) En we hebben net vorige week nieuw schema uitgedacht dus dat zit nog niet helemaal in mijn systeem. Moet zeggen dat ik een aardig eind kwam wel.
pi_144907002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:51 schreef z80 het volgende:

[..]

neem een wat grotere bidon en het liefst een doorzichtige. zeker als je langer gaat sporten of lopen is een wat grotere fles wel handig. en een doorzichtige is makkelijke met schoonmaken. kun je tenminste zien of deze schoon is.
Als ik ga lopen in Delft neem ik niets mee. Als ik tochten ga doen, vul ik 1 of 2 waterflessen van aluminium. Ideaal spul. Maar ik ga wel ff op zoek naar een 3/4 liter bidon. Dat past nog wel in alle houders denk ik :P
pi_144907252
*burb*
Gemengde gevoelens over het restaurant. Recensie komt morgen wel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_144914042
Vandaag lag de brief ook bij mij op de mat.
http://www.nu.nl/economie(...)fors-bezuinigen.html

Laten we hopen dat ik er niet weer uitlig komend jaar :(
  vrijdag 26 september 2014 @ 01:29:08 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_144914057
Urk uit, altijd lastig.
SPOILER
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 september 2014 @ 02:48:26 #253
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144914579
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 september 2014 01:29 schreef golfer het volgende:
Urk uit, altijd lastig.
SPOILER
Ook op dit tijdstip snap ik het ;)
pi_144914607
Ik snap jet niet.

\We;trusten. De band was fantastisch. Het gesprek met ze ook.
he bier ook. Ondertussen en daarna. Trusten.
pi_144914947
Mogguh :O
  vrijdag 26 september 2014 @ 06:38:57 #256
3878 Vork
Manisch creatief
pi_144914955
Ja hoi.
pi_144914987
Momenteel minder koud op de fiets dan afgelopen dinsdag. Fijn. :)
#gaap
pi_144914998
Ik twijfel nog over de fiets :P Ik heb ook een flinke dreun in mijn kop op dit moment. Heel irritant.
pi_144915077
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag lag de brief ook bij mij op de mat.
http://www.nu.nl/economie(...)fors-bezuinigen.html

Laten we hopen dat ik er niet weer uitlig komend jaar :(
Balen zeg! :*
En dan dit ook:
"Bos schrijft dat de bezuinigingen nodig zijn omdat de kosten sneller stijgen dan de opbrengsten. Het ziekenhuis doet grote investeringen, onder meer in een elektronisch patiëntendossier dat het deelt met het AMC."
Daar zit jij toch voor in een werkgroep? Wat rottig dat je als ziekenhuis op zo'n manier toch wat afgestraft wordt voor vooruitgang. Maar misschien zie ik dat verkeerd hoor, weet er niet zoveel vanaf,
pi_144915078
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 06:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel nog over de fiets :P Ik heb ook een flinke dreun in mijn kop op dit moment. Heel irritant.
Dreun? :*
pi_144915097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is het voor soort film?
Dystopisch! O+

Ik vond 'm trouwens wel heel leuk, maar verder niet héél goed. Veel beter dan Divergent, veel minder goed dan The Hunger Games. Maar is qua plot en young adult-doelgroep wel helemaal van hetzelfde laken een pak. :Y
Toffe setting in elk geval, en wel een heel prettig sfeertje in de eerste helft van de film. Beetje Lord of The Flies-light. *)
Heb me uitstekend vermaakt, maar meer ook niet. :)
pi_144915134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Dreun? :*
Koppijn. Denk te weinig water na het sporten gister.
pi_144915186
Ah zo. Liter water drinken, asperientje erin en hop: de frisse lucht in!
pi_144915197
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:31 schreef minilot het volgende:
Ah zo. Liter water drinken, asperientje erin en hop: de frisse lucht in!
Je weet dat je lichaam maar een kwart tot een halve liter per kwartier aankan he :P
pi_144915236
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:12 schreef minilot het volgende:
Dystopisch! O+

Ik vond 'm trouwens wel heel leuk, maar verder niet héél goed. Veel beter dan Divergent, veel minder goed dan The Hunger Games. Maar is qua plot en young adult-doelgroep wel helemaal van hetzelfde laken een pak. :Y
Toffe setting in elk geval, en wel een heel prettig sfeertje in de eerste helft van de film. Beetje Lord of The Flies-light. *)
Oh, dat vind ik samen met post-apocalyptische films altijd leuk :Y

Ik ga zo ook lekker fietsen. Dinsdag was het idd best koud 's morgens.
pi_144915247
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je weet dat je lichaam maar een kwart tot een halve liter per kwartier aankan he :P
Nee, wist ik niet!
Ik drink zodra ik wakker wordt graag meteen drie grote longdrinkglazen koud water. In één minuut.
Moet ik me zorgen maken? :o
pi_144915251
Welnee :D
pi_144915302
Dacht ik al! :7
  vrijdag 26 september 2014 @ 08:07:28 #269
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_144915455
Eerste echte "schooldag" vandaag, ik zal proberen niet te huilen op het schoolplein straks :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_144915465
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:07 schreef TAV74 het volgende:
Eerste echte "schooldag" vandaag, ik zal proberen niet te huilen op het schoolplein straks :P
Wacht Sun je vanmiddag weer op bij het hek? En mag je dan een ijsje als je zoet bent geweest? O+
pi_144915473
Ik zit thuis met een kopje thee en een koekje op hem te wachten :+
pi_144915848
:W
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_144915873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:07 schreef TAV74 het volgende:
Have fun :7
pi_144915875
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:41 schreef roos85 het volgende:
pi_144915955
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, wist ik niet!
Ik drink zodra ik wakker wordt graag meteen drie grote longdrinkglazen koud water. In één minuut.
Moet ik me zorgen maken? :o
Bij het dubbele wel :P En bij extreem warm (zweterig) weer ook.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_144915971
Gisteren bij Shabu Shabu gegeten :9
Zat ineens na ronde 3 bomvol :') terwijl ik vrij veel honger had en niet de rondes vol benutte :D
pi_144915975
Arghl.. Waarom is het reizen naar Londen toch altijd prijzig? Stomme Noordzee! }:|
pi_144916005
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Bij het dubbele wel :P En bij extreem warm (zweterig) weer ook.
Weet ik hoor. ;) Na een paar jaar rare rave-feestjes (met heel veel rondgaande MDMA) bezocht te hebben is het concept van téveel water drinken er goed ingepeperd. *)
pi_144916038
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Weet ik hoor. ;) Na een paar jaar rare rave-feestjes (met heel veel rondgaande MDMA) bezocht te hebben is het concept van téveel water drinken er goed ingepeperd. *)
ORS FTW :P

Ook tegen katers trouwens.
pi_144916043
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
Arghl.. Waarom is het reizen naar Londen toch altijd prijzig? Stomme Noordzee! }:|
Omdat je dat soort dingen iets vroeger moet plannen :P
pi_144916051
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

ORS FTW :P

Ook tegen katers trouwens.
ORS?
pi_144916076
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

ORS?
Oral Rehydration Solution. Water met zout en suiker. Neemt je lichaam beter op dan water. Kater is uitdroging, dus het opnemen van water helpt :)
pi_144916087
pi_144916106
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Oral Rehydration Solution. Water met zout en suiker. Neemt je lichaam beter op dan water. Kater is uitdroging, dus het opnemen van water helpt :)
Ah. Weer wat geleerd :D
pi_144916148
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Kokoswater! :Y :9
pi_144916157
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Kokoswater! :Y :9
Ja, of Ayran (Turkse yoghurtdrank met zout).
pi_144916164
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
Heb je al tickets geboekt? Anders kunnen ze je misschien hier helpen aan goedkope tickets:
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #30
pi_144916171
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Omdat je dat soort dingen iets vroeger moet plannen :P
Snap ik, maar het is gewoon balen dat die plas water er tussen zit. Bij auto-bestemmingen binnen Europa hoef je vooraf niet na te denken: de snelweg erheen kost altijd evenveel. :)
pi_144916185
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Snap ik, maar het is gewoon balen dat die plas water er tussen zit. Bij auto-bestemmingen binnen Europa hoef je vooraf niet na te denken: de snelweg erheen kost altijd evenveel. :)
Klopt :D
pi_144916207
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:59 schreef roos85 het volgende:

[..]

Heb je al tickets geboekt? Anders kunnen ze je misschien hier helpen aan goedkope tickets:
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #30
Nah, zelf vliegtickets vinden lukt altijd wel (en er is voor volgende week naar Londen niks dat ecth goedkoop is - logisch ook wel), maar we vinden juist met de auto zo lollig. Links rijden, moeilijk doen: O+ En als we gaan volgende week, gaan we toch alleen naar Kew Gardens, niet de stad Londen zelf in.
pi_144916275
Neem de boot :) Waarschijnlijk niet goedkoper, kost meer tijd, maar je kan je auto meenemen en het is leuk :D :P
pi_144916344
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Neem de boot :) Waarschijnlijk niet goedkoper, kost meer tijd, maar je kan je auto meenemen en het is leuk :D :P
Ja, da's voor nu de beste optie. :Y Ik vond zojuist een aardige prijs voor een overtocht via Duinkerken-Dover, zeventig euro voor een retourtje auto + 2 personen. Veerboot doet er nod geen twee uur over. Best te doen, en Duinkerken is voor ons heel wat dichterbij dan Calais! :)

(Al een paar keer met de auto in Engeland geweest, is altijd dolle pret. :) Boot an sich wat minder, lief neigt al gauw naar zeeziek worden. Watje! >:) )

Niettemin, ik ben nu een keer of twaalf naar Londen gegaan en het blijft gewoon altijd wel een beetje gedoe en gemiep voor iets dat gevoelsmatig zo dichtbij ligt.

Op zaterdagavond besluiten dat je de volgende dag wel een dagje Disneyland Parijs wilt betekent een paar krentenbollen in een tas gooien, 's ochtends op een zelfgekozen tijd in de auto gaan zitten en hoppa. Het zou fijn zijn als het met Londen ook zo zou werken. :)
  vrijdag 26 september 2014 @ 09:17:55 #293
13783 Anthraxx
pi_144916461
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, da's voor nu de beste optie. :Y Ik vond zojuist een aardige prijs voor een overtocht via Duinkerken-Dover, zeventig euro voor een retourtje auto + 2 personen. Veerboot doet er nod geen twee uur over. Best te doen, en Duinkerken is voor ons heel wat dichterbij dan Calais! :)

(Al een paar keer met de auto in Engeland geweest, is altijd dolle pret. :) Boot an sich wat minder, lief neigt al gauw naar zeeziek worden. Watje! >:) )

Niettemin, ik ben nu een keer of twaalf naar Londen gegaan en het blijft gewoon altijd wel een beetje gedoe en gemiep voor iets dat gevoelsmatig zo dichtbij ligt.

Op zaterdagavond besluiten dat je de volgende dag wel een dagje Disneyland Parijs wilt betekent een paar krentenbollen in een tas gooien, 's ochtends op een zelfgekozen tijd in de auto gaan zitten en hoppa. Het zou fijn zijn als het met Londen ook zo zou werken. :)
Heel wat dichterbij is ook wat overdreven :P. De twee steden liggen op ongeveer 45 km van elkaar vandaan.
pi_144916494
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Nah, zelf vliegtickets vinden lukt altijd wel (en er is voor volgende week naar Londen niks dat ecth goedkoop is - logisch ook wel), maar we vinden juist met de auto zo lollig. Links rijden, moeilijk doen: O+ En als we gaan volgende week, gaan we toch alleen naar Kew Gardens, niet de stad Londen zelf in.
Was goed bedoelde tip ;)

Wist niet dat je een auto had :D
pi_144916517
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:17 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Heel wat dichterbij is ook wat overdreven :P. De twee steden liggen op ongeveer 45 km van elkaar vandaan.
Scheelt ruim een half uur. En wij wonen al flink in het zuidwesten hè, dus da's best een aardig hapje van de totale reistijd. :)
pi_144916531
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:19 schreef roos85 het volgende:

[..]

Was goed bedoelde tip ;)

Wist niet dat je een auto had :D
Ikzelf heb geen rijbewijs, maar mijn lief wel en we hebben een klein en zeer zuinig autootje :)

Dank voor het meedenken hoor! O+
  vrijdag 26 september 2014 @ 09:32:40 #297
45206 Pietverdriet
pi_144916727
Kwam deze tegen in het fundatopic, vond het zo mooi

pi_144916787
Goedemorgen :W

Beetje een kater van het optreden, was niet ons beste ooit helaas.
Nu nog even een drukke ochtend vol met inpakken, poetsen etc en dan een weekje relaxen.
  vrijdag 26 september 2014 @ 09:38:06 #299
45206 Pietverdriet
pi_144916830
Ben ook nog aan het wakker worden, sinds zes uur, maar lukt niet en heb een deadline.
pi_144917066
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Dystopisch! O+

Ik vond hem duisterder dan de Hunger Games (die is trouwens ook mijn favoriet) maar zeker heel erg tof en ik vind hem wel een aanrader ;) Ligt er net aan wat je zoekt denk ik.

Maar tof dat je het leuk gehad heb :D
pi_144917073
Dicht dan maar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')