Hmm, oh ja. G ook heel erg lactose-intolerant of niet? Want anders kan feta geloof ik wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga hem maken! Vrijdag of zo, alleen de Feta is niet zo'n goeie voor g.. mss ff tweaken met wat anders.
Dank!quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
Jouw foto was wel een stuk beter dan die van mijVolgens mij heb je er wat minder rucola in gedaan
In de chaos zondag heb ik dat er bovenop gegooid. Zonde want toen zag je niet meer wat er onder lag voor lekkersquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dank!![]()
4 handjes. Maar dat lag allemaal onderop. Als je er dan half warme vijgen en zo op stort dan slinkt het en zie je er niks meer van.
Lijkt mij ook heerlijk. Alleen zijn er 3 ingrediënten bij waar ik niet van hou: sinaasappel, vijgen en feta.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga hem maken! Vrijdag of zo, alleen de Feta is niet zo'n goeie voor g.. mss ff tweaken met wat anders.
Ik lust überhaupt allesquote:Op woensdag 24 september 2014 07:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Het lijkt mij heerlijk![]()
Maar ik lust dan ook alles wat er in gaat
![]()
Heeft TAV zich weer niet geschoren?quote:Op woensdag 24 september 2014 07:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Werd net wakker gekust door een heel harig klein prinsje![]()
Dat zou kunnen, maar hij was iig niet gekrompenquote:Op woensdag 24 september 2014 07:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft TAV zich weer niet geschoren?
Tomaten (rauw) en olijven. Verder lust ik alles.quote:Op woensdag 24 september 2014 07:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lust überhaupt allesDurf alleen geen garnalen meer te eten na die acute allergische reactie
Ross is ook supermakkelijk![]()
(itt mijn ex, die luste bijna niets)
Goedemorgen allemaal
Uh, ja dat wilde ik eigenlijk wel. Vriendinnetjes supporten, maar ik krijg 's middags een andere vriendin op bezoek, dus het wordt even passen en meten.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ga jij zondag nog naar de sunday market Lonaa?
Nee, en ik weet het ook nog niet zeker. Zaterdag verjaardag van mijn zusje in het westen dus misschien ben ik wel gewoon te moe. Maar anders zal ik ook niet te vroeg gaan iig..quote:Op woensdag 24 september 2014 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uh, ja dat wilde ik eigenlijk wel. Vriendinnetjes supporten, maar ik krijg 's middags een andere vriendin op bezoek, dus het wordt even passen en meten.
Als ik ga, zal het aan het einde van de middag zijn.
Jij dan? Jij was de vorige keer niet geweest toch?
En morgen dan? Naarquote:Op woensdag 24 september 2014 10:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, en ik weet het ook nog niet zeker. Zaterdag verjaardag van mijn zusje in het westen dus misschien ben ik wel gewoon te moe. Maar anders zal ik ook niet te vroeg gaan iig..
Winterjas aan dus?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
brr, tis zo koud op kantoor! Gister werkte ik thuis, maar vertelden de mensen dat het 16 graden was, binnen. En vandaag kan dat niet veel beter zijn, na de nachtvorst. Brrrrr...
buiten nog niet niet, veel te warm. Ik heb een lekkere softshell jas, die is perfect voor nu. Pas als het dik onder de nul gaat dan doe ik de winterjas aan. Anders loop ik de helft van het jaar in dezelfde jas en wordt ik er stapel gek van.quote:
Ik bedoelde ook eigenlijk op kantoorquote:Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
buiten nog niet niet, veel te warm. Ik heb een lekkere softshell jas, die is perfect voor nu. Pas als het dik onder de nul gaat dan doe ik de winterjas aan. Anders loop ik de helft van het jaar in dezelfde jas en wordt ik er stapel gek van.
Op kantoor is het vooral vervelend, stilstaan/stilzitten maakt dat ik het nog kouder krijg.
Nee, heb van die halve handschoentjes aan, en een sjaal om.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk op kantoorDat je buiten nog niet met je winterjas loopt snap ik
Oh ansjovis en blauwe kaas vind ik inderdaad ook niet lekker. Ik probeer het wel af en toe, maar mijn favoriet wordt het denk ik nietquote:Op woensdag 24 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
Ik lust eigenlijk alles wel, alleen ansjovis vind ik niet zo lekker als er ergens hele in zitten. Maar bijvoorbeeld door een warme saus verwerkt vind ik het niet erg. En blauwe kaas moet ik nog aan wennen.
Oesters en mosselen vind ik niet geweldig, maar ook niet smerig.
Wat is een softshell jas?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
buiten nog niet niet, veel te warm. Ik heb een lekkere softshell jas, die is perfect voor nu. Pas als het dik onder de nul gaat dan doe ik de winterjas aan. Anders loop ik de helft van het jaar in dezelfde jas en wordt ik er stapel gek van.
Op kantoor is het vooral vervelend, stilstaan/stilzitten maakt dat ik het nog kouder krijg.
een soort jas met een wat dikkere, technische stof. Ademend, maar redelijk wind en een beetje water-dicht. Veel dikker en warmer dan een regen jas, maar niet warmer dan m'n goede winterjas. Een soort van tussen-in jas, dus. Lastig uit te leggen!quote:Op woensdag 24 september 2014 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is een softshell jas?
Ik heb een nieuwe winterjas. Kan niet wachten om hem aan te doen
Hier in het midden is het net pas echt herfstig, ik heb het de afgelopen twee weken alleen maar warm gehad. Ik ben eigenlijk wel blij met de veranderingquote:Op woensdag 24 september 2014 12:05 schreef golfer het volgende:
Ik vind het hier in Nederland ook maar koud. Heb de verwarming aangedaan. Moeten nog even wennen na die heerlijke Italiaanse temperaturen.
En wat is je eigen bed en douche toch eigenlijk lekker.
Ik vind jullie blog altijd erg leuk om te lezenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Onze blog van de vakantie staat nu mooi op 1 pagina en alle dagen netjes onder elkaar... was ff een dingetje voor g
Heerlijk om nog ff terug te zien.
Eigenlijk is het gewoon patsen met vakantiesquote:Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Tx
Het is ook fijn voor onszelf als naslagwerk.
Ja klopt ik keek gisteren voor het eerst in 11 maanden hier weer tv en dat was een herhaling van een vorig seizoenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind jullie blogjes ook erg leuk om te le lezen
Topchef op rtl5, dat is toch herhaling?
Thanks, dan hoef ik niet terug te kijkenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:58 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja klopt ik keek gisteren voor het eerst in 11 maanden hier weer tv en dat was een herhaling van een vorig seizoen
Wilde boel wel?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was een flink spektakel dat stoffenspektakel![]()
4 mooie stofjes op de kop getikt, daar kan ik nog wel ff mee voort![]()
Nou! Half refo-Overijssel liep er, nou dan weet je het welquote:
Oh men..... dat belooft watquote:Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou! Half refo-Overijssel liep er, nou dan weet je het wel
Oh zonde.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was een flink spektakel dat stoffenspektakel![]()
4 mooie stofjes op de kop getikt, daar kan ik nog wel ff mee voort![]()
@ Lonaa: denk het niet @ morgen
Kunnen we ze ergens bekijken? Hier ook volop herfst.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:31 schreef borisz het volgende:
Loop je een rondje buiten plots een zeer lokale bui. Gelukkig stond ik in Beeckestijn onder veel bomen en viel de regen voor mij mee.
Al was het wel leuk voor enkele foto's. Was wat foto's van de gemeente aan het maken zodat we die kunnen gebruiken als kop bij een artikel op onze d66 pagina.
Gorgonzola!!quote:Op woensdag 24 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
Ik lust eigenlijk alles wel, alleen ansjovis vind ik niet zo lekker als er ergens hele in zitten. Maar bijvoorbeeld door een warme saus verwerkt vind ik het niet erg. En blauwe kaas moet ik nog aan wennen.
Oesters en mosselen vind ik niet geweldig, maar ook niet smerig.
Mooi! Het stomme is dat je wel eens hoort dat mensen het irritant vinden als ze weer vakantiefoto's moeten kijken bij familie/vrienden, maar ik vind dat stiekem reuze leukquote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Onze blog van de vakantie staat nu mooi op 1 pagina en alle dagen netjes onder elkaar... was ff een dingetje voor g
Heerlijk om nog ff terug te zien.
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou! Half refo-Overijssel liep er, nou dan weet je het wel
Er is veel blauwe stof verkocht Isa![]()
Het ziet er heerlijk uit, alleen dus niet zo móói als op bij het recept. Nou ja, volgende keer beterquote:Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
O, en ik had een bakblunder vanmorgen!Gebeurt ook wel 'es.
![]()
Kijk, deze karwijzaad/sesambroodjes zien er op zich best lieftallig uit:
[ afbeelding ]
Behalve als je weet dat ze eigenlijk zo hadden moeten worden:
http://www.soulkitchenrec(...)/twisted-snail-buns/
Een essentiële stap, te weten het inkwasten van het uitgerolde deeg met olijfolie, ben ik glad vergeten, waardoor de laagjes bij de tweede rijs weer helemaal aan elkaar groeiden en ik dus een veel te compact broodje had. Grrr.
Nou ja, lekker waren ze wel!
Jep, volgende keer beter, al heb ik wel even hard staan vloeken.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ziet er heerlijk uit, alleen dus niet zo móói als op bij het recept. Nou ja, volgende keer beter
we noemen dat "rustiek"quote:Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
O, en ik had een bakblunder vanmorgen!Gebeurt ook wel 'es.
![]()
Ik bedacht misschien 25km te gaan wandelen zondagquote:Op woensdag 24 september 2014 16:45 schreef Isabeau het volgende:
en ik las dat het dit weekend alweer over de 20 kon worden! KOmt mooi uit, want ik wilde nog steeds naar het Archeon. Nog mensen die mee wilden?
Kloptquote:
Wat voor toetje ga je maken?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedacht misschien 25km te gaan wandelen zondagEn zaterdag moet ik huishouden, sporten en toetje maken het etentje 's avonds. Helaas dus
Je hebt ooit al een foto van m'n voortuin gezien.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:59 schreef minilot het volgende:
Foto van tuin. Anders kunnen we er niks over zeggen hè?![]()
En niet stiekem eerst opruimen!
Zal evt zo wat uploaden.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kunnen we ze ergens bekijken? Hier ook volop herfst.
Als het alleen om te hoog gras gaat dan is het inderdaad gezeur! Maar dat weten we pas écht als we een foto hebben gezien.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt ooit al een foto van m'n voortuin gezien.
De achtertuin is veel gras, dat gemaaid moet worden hoor, dat wel. (maar wel platgetrapt is door hond)
Maar geen afval ofzo (tenminste, als de recht-boven-buurvrouw geen los afval op haar balkon legt wat dan in onze tuin waait)
Sommige mensen klagen gewoon graag. Ik irriteer me ook aan sommige buren, maar niet erg genoeg om mensen erop aan te spreken. En je eigen herrie en rommel zie je natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ik hier in de buurt nou degene ben die gewoon het minste zeurt/cared over dingen, of dat ik asociaal ben.
Volgens onze schuin-boven-buurvrouw heeft onze recht-boven-buurvrouw last van geluidsoverlast en vinden ze, allebei, onze tuin een bende. Nu is onze tuin inderdaad niet fantastisch bijgehouden, maar het is geen vuilnisbelt en de hond doet er niet z'n behoefte. wb geluidsoverlast hebben we, natuurlijk, wel eens ruzie (en schreeuwt lief heel hard dan.) maar verder geen feestjes, geen harde tv, geen harde muziek.
De recht-boven-buurvrouw zelf, die dus klaagt over geluidsoverlast (maar dan niet tegen ons) is zelf ontzettend luidruchtig. Gezellige, harde, arabische muziek en tv. Rondrennende kinderen, vriendinnen (en zijzelf) die niet op normaal niveau kunnen communiceren, soms tot 2 uur 's nachts op doordeweekse dagen. En daar klaag ik nooit over. Ik erger me er wel aan, maar dat hou ik voor mezelf. Tot op zekere hoogte zijn dat nou eenmaal de geluiden die je hebt als je in huisjes woont met dunne wandjes.
Maar ben ik dan ontzettend makkelijk en asociaal? Of zeurt iedereen gewoon?
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt ooit al een foto van m'n voortuin gezien.
De achtertuin is veel gras, dat gemaaid moet worden hoor, dat wel. (maar wel platgetrapt is door hond)
Maar geen afval ofzo (tenminste, als de recht-boven-buurvrouw geen los afval op haar balkon legt wat dan in onze tuin waait)
Misschien beseffen ze wel niet echt waar het geluid vandaan komtquote:Op woensdag 24 september 2014 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ik hier in de buurt nou degene ben die gewoon het minste zeurt/cared over dingen, of dat ik asociaal ben.
Volgens onze schuin-boven-buurvrouw heeft onze recht-boven-buurvrouw last van geluidsoverlast en vinden ze, allebei, onze tuin een bende. Nu is onze tuin inderdaad niet fantastisch bijgehouden, maar het is geen vuilnisbelt en de hond doet er niet z'n behoefte. wb geluidsoverlast hebben we, natuurlijk, wel eens ruzie (en schreeuwt lief heel hard dan.) maar verder geen feestjes, geen harde tv, geen harde muziek.
De recht-boven-buurvrouw zelf, die dus klaagt over geluidsoverlast (maar dan niet tegen ons) is zelf ontzettend luidruchtig. Gezellige, harde, arabische muziek en tv. Rondrennende kinderen, vriendinnen (en zijzelf) die niet op normaal niveau kunnen communiceren, soms tot 2 uur 's nachts op doordeweekse dagen. En daar klaag ik nooit over. Ik erger me er wel aan, maar dat hou ik voor mezelf. Tot op zekere hoogte zijn dat nou eenmaal de geluiden die je hebt als je in huisjes woont met dunne wandjes.
Maar ben ik dan ontzettend makkelijk en asociaal? Of zeurt iedereen gewoon?
Wat heb je er verder mee gedaan? Want in basis zit er weinig smaak aan.. Inderdaad niet bepaald lekker.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:29 schreef Selestha het volgende:
En ik heb net tempeh gebakken, maar ik vind het echt niet lekkerMisschien heb ik iets fout gedaan, maar voortaan laat ik het geloof ik liggen in de winkel..
Wij zijn vorig jaar ook mede wegens geluidoverlast van de bovenburen verhuisd.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:34 schreef Sarabi het volgende:
Sinds er een paar nieuwe mensen in het appartementencomplex zijn komen wonen hebben wij ook veel meer geluidsoverlast![]()
Een van de redenen waarom we wellicht eerder gaan kopen.
Het ligt misschien aan het type tempeh, ik zie net dat het rijst-tempeh is? Ik heb geloof ik niet zo opgelet. Ik vond dit in ieder geval chemisch smaken; en dat wat jij gelinkt hebt is inderdaad heerlijkquote:Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat heb je er verder mee gedaan? Want in basis zit er weinig smaak aan.. Inderdaad niet bepaald lekker.
Maar als je het zo klaarmaakt vreet ik mijn vingers erbij op!
http://www.aziatische-ingredienten.nl/recept-tempeh-kering/
Foto RobinOok:
[ afbeelding ]
![]()
Jammer is dat.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar ook mede wegens geluidoverlast van de bovenburen verhuisd.
Huh, rijst-tempeh?! Daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord! Foto van verpakking? Ben nou wel benieuwd naar wat je hebt gekocht!quote:Op woensdag 24 september 2014 17:36 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het ligt misschien aan het type tempeh, ik zie net dat het rijst-tempeh is? Ik heb geloof ik niet zo opgelet. Ik vond dit in ieder geval chemisch smaken; en dat wat jij gelinkt hebt is inderdaad heerlijk
Ik had het gebakken met sambal en geserveerd met pindasaus.
Ja, dat lijkt me ook wel. Maar ik vind ze zo duuuuuur. En ik heb nog drie euro en twintig cent over tot het einde van deze week.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Best een tof ding, zo'n sapcentrifuge!
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Huh, rijst-tempeh?! Daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord! Foto van verpakking? Ben nou wel benieuwd naar wat je hebt gekocht!
Dat is wel heel erg balen, heb ik ook een keer moeten doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar ook mede wegens geluidoverlast van de bovenburen verhuisd.
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:39 schreef Selestha het volgende:
Deze van de biowinkel, maar dan de rijstversie. Mijn verpakking ligt onder een berg gebakken tempeh
wij hebben er eentje van philips. Koste rond de 100 euro, in de aanbieding voor 50 euro gekost. Dat vond ik best een okaye prijs! Deze: http://www.bol.com/nl/p/p(...)00/9200000010997934/quote:Op woensdag 24 september 2014 17:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel. Maar ik vind ze zo duuuuuur. En ik heb nog drie euro en twintig cent over tot het einde van deze week.![]()
Wat voor sapcentrifuge heb je?
Verrukkelijk!quote:Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Selestha het volgende:
In feite is dit, nu je het zegt; het eerste huis waar ik zelfstandig gewoond heb zónder geluidsoverlast
Waarom kan je niet wandelen in het Archeon?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik bedacht misschien 25km te gaan wandelen zondagEn zaterdag moet ik huishouden, sporten en toetje maken het etentje 's avonds. Helaas dus
Ja het is tempeh die dus voor 60% uit soyabonen bestaat en de rest is dus gefermenteerde rijst ofzo. Ik weet niet. Het was niet mijn smaakquote:Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar die op de foto ziet er inderdada gewoon uit als normale tempeh, waarmee je RobinOoks geniale recept prima mee kunt maken.
Rijsttempeh: zou het niet weten! Maar als ik het tegenkom, laten liggen dus?
O, dat is inderdaad best te doen! Ik sla 'm even op, voor als ik ooit weer geld heb.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wij hebben er eentje van philips. Koste rond de 100 euro, in de aanbieding voor 50 euro gekost. Dat vond ik best een okaye prijs! Deze: http://www.bol.com/nl/p/p(...)00/9200000010997934/
Je bent in een paradijsje voor jezelf thuisgekomen!quote:Op woensdag 24 september 2014 17:43 schreef Selestha het volgende:
..en die ben ik nu heerlijk aan het opdrinken in een cocktail
Daar kan je best kilometers makenquote:Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom kan je niet wandelen in het Archeon?
Ja zo voelt het echt jaquote:Op woensdag 24 september 2014 17:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Je bent in een paradijsje voor jezelf thuisgekomen!![]()
Ik heb ooit eens een errug lekkere sinaasappelmousse gemaakt naar een recept van Cees Holtkamp. Die wilde ik in de herhaling doenquote:
Dat spul is echt zo mega lekkerquote:Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat heb je er verder mee gedaan? Want in basis zit er weinig smaak aan.. Inderdaad niet bepaald lekker.
Maar als je het zo klaarmaakt vreet ik mijn vingers erbij op!
http://www.aziatische-ingredienten.nl/recept-tempeh-kering/
Foto RobinOok:
[ afbeelding ]
![]()
Pruimencake, Pruimen Tarte Tartin, gewoon zo, pruimenjam, pruimensapquote:Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef Lonaa het volgende:
Oh lekker mini.
Ik heb nog een kilo heel erg rijpe pruimen liggen en nog geen doel.
Tajine met pruimen, stoofvlees met pruimen, pruimenchutneyquote:Op woensdag 24 september 2014 17:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pruimencake, Pruimen Tarte Tartin, gewoon zo, pruimenjam, pruimensap
pruimencrumble met bruine suiker en kaneel. pruimen en kaneel is zo lekker!quote:Op woensdag 24 september 2014 17:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pruimencake, Pruimen Tarte Tartin, gewoon zo, pruimenjam, pruimensap
Omdat me dat meer kost dan die EUR 2.50 die ik nu ga betalen voor de http://www.geuzendag.nl/geuzenwandeling.htmquote:Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom kan je niet wandelen in het Archeon?
Hmmm...klinkt bijna net zo lekker als de appel-stroopwafel-crumblequote:Op woensdag 24 september 2014 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
pruimencrumble met bruine suiker en kaneel. pruimen en kaneel is zo lekker!
Mousse van Cees klinkt prima!quote:Op woensdag 24 september 2014 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een errug lekkere sinaasappelmousse gemaakt naar een recept van Cees Holtkamp. Die wilde ik in de herhaling doen
Tenzij je briljante andere suggesties hebtHet moet klaar zijn als ik hier de deur uit ga. Wil er daar niets meer aan hoeven doen, anders dan misschien nog ff slagroom kloppen en erop spuiten
Heb je een smartphone? Volgens mij wel he? Zet voor de grap gewoon eens een runkeeper of zo aanquote:Op woensdag 24 september 2014 17:53 schreef minilot het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoeveel kilometer ik maak als ik een dagje in de Efteling ben (gemiddeld elke twee weken een keer). Ik loop er ook altijd stevig door. Niks van dat geslenter!
Ik weet toevallig dat de volledige Sprookjesbosroute zo'n twee kilometer is en dat het voltallige pretpark ongeveer zeventig hectare beslaat, maar hoever ik nou loop op een gemiddelde dag? Geen idee!
O, dat is eigenlijk wel gewoon een goed idee. Ik heb gewoon Endomondo, die ik ook gebruik bij halfslachtige stukjes hardlopen en als ik verre stukken ga fietsen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je een smartphone? Volgens mij wel he? Zet voor de grap gewoon eens een runkeeper of zo aan
Ik ben ook wel nieuwsgierig, dus eigenbelangquote:Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat is eigenlijk wel gewoon een goed idee. Ik heb gewoon Endomondo, die ik ook gebruik bij halfslachtige stukjes hardlopen en als ik verre stukken ga fietsen.
Niet eerder aan gedacht om het ook eens bij te houden voor al die dagen in de Efteling, terwijl ik daar toch steeds weer flink wat kilometers maak. Ik interpreteer dat helemaal niet als lichaamsbeweging, maar dat is het natuurlijk wel!
Dank voor de tip Pee!![]()
Je hoort het na mijn eerstvolgende Eftelingbezoekje, ergens volgende weekquote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig, dus eigenbelang
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Je hoort het na mijn eerstvolgende Eftelingbezoekje, ergens volgende week
Pfff. De Efteling en privequote:
Nou, ik was met Lein een hele tijd geleden in zo'n Hippe Biowinkel en ik vond het echt 10x niksquote:Op woensdag 24 september 2014 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wij krijgen een mega-estafette biowinkel hier
de bio tent hier in Kleve vind ik ook niets. veel te duur voor wat ze hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik was met Lein een hele tijd geleden in zo'n Hippe Biowinkel en ik vond het echt 10x niksZou daar nooit echt mijn boodschappen gaan doen, eerlijk gezegd.
Ik ga het eerst eens aanschouwen voor ik gillend weer naar buiten renquote:Op woensdag 24 september 2014 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik was met Lein een hele tijd geleden in zo'n Hippe Biowinkel en ik vond het echt 10x niksZou daar nooit echt mijn boodschappen gaan doen, eerlijk gezegd.
Ik moet maandagquote:Op donderdag 25 september 2014 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Vanmiddag naar de tandartsGoedemorgen!
quote:Op donderdag 25 september 2014 07:59 schreef Vork het volgende:
'morgen, nog altijd vanuit een grote fietsenfabriek hier in de buurt. Zolang ze mij hier klussen toe blijven schuiven, lijkt het net of ik werk heb.
Het gaat om het experiment en het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid, Annequote:Op donderdag 25 september 2014 08:27 schreef AnneX het volgende:
De tabellen van verbruik bij inspanning en in rust vind je op inet.
Ik zou naar de cm'c kijken en mate van strakheid én welbevinden.![]()
Sportschool![]()
# goed bezig.
Nou dan heb ik goed nieuws voor je.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat om het experiment en het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid, AnneDe rest zit wel goed
edit: hoewel...het mag allemaal wat strakker eigenlijk wel
Dankjewelquote:Op woensdag 24 september 2014 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks, dan hoef ik niet terug te kijken
En trouwens, wat heerlijk om te lezen dat je leven zo fijn op de rails is komen te zitten! Superknap gedaan!
Heb je nog contact met je ex?
Succes vandaag! Laat weten wat de reacties zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 23:00 schreef Lonaa het volgende:
Morgen is het afhaaldag.
Ik ga een weeshuisportie boerenkool maken. Er worden 4 porties afgehaald, 1 portie bewaar ik in de vriezer voor iemand, we moeten er zelf van eten en het zou tof zijn als er dan nog 2 porties overblijven voor ons in de vriezer. 9 maaltijden dus.
Thanks! Het zijn allemaal mensen die ik ken, en voor sommige heb ik bij Atak al wel eens gekookt. Vind het wel leuk, niet heel erg spannend. En ik heb een 15 liter pan, das ook wel makkelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:38 schreef Selestha het volgende:
[..]
Succes vandaag! Laat weten wat de reacties zijn
Jemig, dat is wel heftig. Ik dacht dat jullie van plan waren om dikke vrienden te blijven. Of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:37 schreef Selestha het volgende:
We hebben nog wel contact, maar niet erg soepel. Hij communiceert alleen sporadisch iets praktisch, ieder ander contact vermijdt hij. Zegt dat hij niets te zeggen heeft. Dus als het praktische aspect over is, vermoed ik dat hij het contact gaat verbreken.
O, brr!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest wazige monoloog, eindigend in dubbelliggen vanaf plusminus 19:20)
..en ik ben gewoon aan het werk omdat ik te laat was om een kaartje te regelen.En daarbij geen geld heb om naar Amsterdam te reizen
[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 25-09-2014 14:06:52 ]Let me see you stripped down to the bone
Irak hequote:Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef AnneX het volgende:
En gaat Broer Borisz nu naar Jordanië? met de f16's mee. Bah.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef minilot het volgende:
Bleeh, paar vrienden (incl. beste vriend) zitten nu op de EAS, de jaarlijkse Europese pretparkbeurs, dit keer in Amsterdam..
(waar ik zelf 'ns ns in een paneldiscussie zat toen de beurs in 2011 in Londen was: )Salaris nog niet gestortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. )
..en ik ben gewoon aan het werk omdat ik te laat was om een kaartje te regelen.En daarbij geen geld heb om naar Amsterdam te reizen
Hier wel gelukkig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Haha, nee joh, dan ken je mijn baas niet. Laten storten scheelt één-achtste eurocent aan rente hè?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Salaris nog niet gestortHier wel gelukkig
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, nee joh, dan ken je mijn baas niet. Laten storten scheelt één-achtste eurocent aan rente hè?Maandag pas, denk ik.
Succeeeees!quote:Op donderdag 25 september 2014 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Vanmiddag naar de tandartsGoedemorgen!
(waar ik zelf 'ns ns in een paneldiscussie zat toen de beurs in 2011 in Londen was:
Lig gerust even dubbel om mijn beroerde Engels:Haha tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest wazige monoloog, eindigend in dubbelligen vanaf plusminus 19:20)
![]()
Ik was vooraf stikzenuwachtig: een zaal vol pretparkdirecteuren en marketingmanagers en mijn Engels is qua spraak (in tegenstelling tot schrift) echt belabberd en ik had sinds spreekbeurten op de middelbare school niet meer voor een groep gesproken.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik was vooraf stikzenuwachtig: een zaal vol pretparkdirecteuren en marketingmanagers en mijn Engels is qua spraak (in tegenstelling tot schrift) echt belabberd en ik had sinds spreekbeurten op de middelbare school niet meer voor een groep gesproken.
Maar het bleek zo te zijn: áls ik eenmaal begin te lullen, dan gá ik ook. Beetje genant hoe je duidelijk kunt zien dat ik wiebelend en ongeduldig op mijn beurt zit te wachten als iemand anders aan het woord is.
Da's omdat ik verschrikkelijk mijn best zit te doen om nog enigzins serieus over te komen. Privé piep ik als Calimeroquote:Op donderdag 25 september 2014 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]je stem is lager dan ik had gedacht
hij klinkt zoals die van mij in mijn hoofd (maar niet op band, dan klink ik dus hoger..)
Oh, ik begreep dat zij gelegerd worden in Jordanië.quote:
O, wat jammer/onhandigaar een specifieke reden voor? Iets waar misschien iets aan te doen is? Skype is wel zo verschrikkelijk handig om in contact te blijven met mensen die ver weg zijn!quote:Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:
Skypen heeft geen zin, want degenen die wij evt. willen bellen, doen daar niet aan.
je kunt met skype ook redelijk voordelig naar gewone telefoons bellen. Moet je wat geld op je skype account storten. Zo bel ik altijd met m'n ouders, want die zijn nooit online op skype. Skype out heet het.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ik begreep dat zij gelegerd worden in Jordanië.
Ja, dus?!
Dacht ik een handige app te hebben om via de ipad internationaal te bellen voor weinig...werkt het niet![]()
Skypen heeft geen zin, want degenen die wij evt. willen bellen, doen daar niet aan.
Ringcredible is uncredible![]()
Heeft iemand een andere tip?
En anders bellen wij maar niet voor ruim een euro per minuut.
Mini![]()
Het waren allemaal dames, die kweelden zoetige teksten.
Lachten niet, keken in het tekstboek en niet de zaal in, staan stokstijf op het podium en treden vaker op in de regio.
Begin november is er een Korendag met workshops, en dan ook juryrapport.
Wij zingen en swingen en lachen en letten op de pianiste/ dirigente dan alleen maar.
ja, dat was gezellig.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:33 schreef AnneX het volgende:
Ja skype...ik vond het zo grappig dat JT vertelde hoe zij en de duutser ieder in het thuisland, samen zaten te werken.![]()
90+ heeft een vaste lijn.
Zwagers zijn noobs en digibeet.
Wij mailen dan maar.
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Weet je, soms mis ik het in andere landen wonen wel eens, je hebt op een hele andere manier contact. Gek he!
Ik was dat van plan, en hij zei dat ook te zijn. Hij gedraagt zich er alleen helaas niet naar, maar misschien is het nu nog even te pijnlijk voor hem. Kan natuurlijk ook een fase zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 13:21 schreef minilot het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Lonaa, heb je ook nog klanten via Thuissafgehaald momenteel?
Ik zit nog steeds te wikken en wegen of ik dat wil gaan doen
[..]
Jemig, dat is wel heftig. Ik dacht dat jullie van plan waren om dikke vrienden te blijven. Of heb ik dat verkeerd onthouden?
[..]
O, brr!
jazeker, en behoefte aan het huis eens helemaal voor mezelf te hebben...quote:Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.Al zal het deels ook wel een beetje nostalgie zijn, denk je niet?
Mja, dat hoor ik heel vaak om me heem van mensen in een relatie, maar dat gevoel ken ik dan weer niet. Als mijn lief thuis is zit -ie me op geen enkele manier in de weg en ik denk echt nóóit: was -ie maar even de deur uit. Ik vind het maar ongezellig als -ie niet ergens in een hoekje met een laptop zit terwijl ik aan het rondhobbelen ben in huis.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jazeker, en behoefte aan het huis eens helemaal voor mezelf te hebben...
Maar dat je het daar dan niet over hebt joh! Als je een tijdje samen hebt gewoond en zelf staat je neus de kant van vriendschap op en iemand ontwijkt je zodra de wegen van elkaar gescheiden zijn, dan pols je toch even hoe de vork in de steel zit bij de ander, lijkt me? Ik zou wel benieuwd zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:26 schreef Selestha het volgende:
Ik was dat van plan, en hij zei dat ook te zijn. Hij gedraagt zich er alleen helaas niet naar, maar misschien is het nu nog even te pijnlijk voor hem. Kan natuurlijk ook een fase zijn
oh, hij zit me ook helemaal niet in de weg, maar ik vind echt alleen zijn erg fijn soms. Waarschijnlijk omdat ik het ook zo sterk gewend ben in die 3 jaar op afstand relatie. Maar, vind het ook heerlijk als hij er is!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Mja, dat hoor ik heel vaak om me heem van mensen in een relatie, maar dat gevoel ken ik dan weer niet. Als mijn lief thuis is zit -ie me op geen enkele manier in de weg en ik denk echt nóóit: was -ie maar even de deur uit. Ik vind het maar ongezellig als -ie niet ergens in een hoekje met een laptop zit terwijl ik aan het rondhobbelen ben in huis.
Heb ik ook gevraagd. Antwoord is dat hij niet zo'n prater is en dat hij dingen op afstand wil houden. Ik heb hem constant gepolst, maar het betekent niet dat hij in gesprek gaat. Helaasquote:Op donderdag 25 september 2014 15:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar dat je het daar dan niet over hebt joh! Als je een tijdje samen hebt gewoond en zelf staat je neus de kant van vriendschap op en iemand ontwijkt je zodra de wegen van elkaar gescheiden zijn, dan pols je toch even hoe de vork in de steel zit bij de ander, lijkt me? Ik zou wel benieuwd zijn.
Mja, da's wel pech hebben. Nou ja, count your blessings zou ik zeggen: het gaat je zoetjes voor de wind sinds je weer in Nederland bent, toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:42 schreef Selestha het volgende:
[..]
Heb ik ook gevraagd. Antwoord is dat hij niet zo'n prater is en dat hij dingen op afstand wil houden. Ik heb hem constant gepolst, maar het betekent niet dat hij in gesprek gaat. Helaas
Wat heb je precies gemaakt?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Er staat een experiment-taartje in de oven.
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je kunt met skype ook redelijk voordelig naar gewone telefoons bellen. Moet je wat geld op je skype account storten. Zo bel ik altijd met m'n ouders, want die zijn nooit online op skype. Skype out heet het.
Een tarte tatin met pruimen zonder receptquote:
Bleeh, paar vrienden (incl. beste vriend) zitten nu op de EAS, de jaarlijkse Europese pretparkbeurs, dit keer in Amsterdam..
(waar ik zelf 'ns ns in een paneldiscussie zat toen de beurs in 2011 in Londen was:
Lig gerust even dubbel om mijn beroerde Engels:* Isabeau zet filmpje aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest wazige monoloog, eindigend in dubbelliggen vanaf plusminus 19:20)
Ross: What's that about?
Isa: (uitleg over amusementparcs)
Ross: My god, they sound so dutch
Tandarts overleeft. Zonder verdoving, want dat vind ik het allerallerergste. Ze heeft wel 5x gevraagd of ik het zeker wist. Tweehonderd euro armer. Wel 1,5 uur in het gezelschap van twee erg leuke meiden. De autogarage is duurder, zeg maar.
Salad in a jar: pot 4, dag 3, ijsbergsla klein beetje slapjes aan het worden, niet ernstig of zo. Tomaatjes zalig gemarineerd in vinaigrette. Ben de Griekse salade helemaal beuNòg een dag Griekse salade.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Inderdaad nagekeken en een (deel) van dat bedrag zijn we al een tijd aan het afbetalenquote:Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm opeens een brief van de belastingdienst dat we de zorgtoeslag van 2013 moeten terugbetalen.
Maar daar zijn we al meebezig en uberhaupt maar een half jaar in 2013 gehad.
Tja.. dat zijn ze nu eenmaal hequote:Op donderdag 25 september 2014 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau zet filmpje aan
Ross: What's that about?
Isa: (uitleg over amusementparcs)
Ross: My god, they sound so dutch
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja.. dat zijn ze nu eenmaal he
Ja vind ik ook. Ik vraag me wel eens af of mensen uit andere landen dat ook vinden. En of ze het ook bij hun eigen 'Engels-vorm' hebben, dat ze het lelijk vinden..quote:Op donderdag 25 september 2014 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar het is wel heel lelijk Engels, dat Nederlandse Engels.
Duits-engels is nog erger vind ik. Zweeds engels is wel charmant. Maar, omdat de Zweden hun werkwoorden niet vervoegen, vergeten ze steeds de s achter werkwoorden bij hij/zij/het...rete-irritant!quote:Op donderdag 25 september 2014 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, Duits Engels is zowaar misschien nog wel lelijker. Zweeds Engels ken ik niet!quote:Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Duits-engels is nog erger vind ik. Zweeds engels is wel charmant. Maar, omdat de Zweden hun werkwoorden niet vervoegen, vergeten ze steeds de s achter werkwoorden bij hij/zij/het...rete-irritant!
Ross kan dat ook heel mooiquote:Op donderdag 25 september 2014 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Een goed schots accent aanleren zou voor Nederlanders makkelijker zijn dan het 'hoog-Engels'Klinkt nog warmer ook
Die dame aan de rechterkant van het panel (voor de kijkers) is Duits hè?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Nou, verbazingwekkend genoeg heeft Ross amper een accentquote:Op donderdag 25 september 2014 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar Isa, Ross zal toch ook Nederlands spreken met een accent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor de verandering tijdens deze vakantie maar weer eens uit eten.![]()
We gaan naar een voor ons onbekend restaurant.Ik ga voor de verandering (en dan echt voor de verandering) eens sparen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gelukkig niet chronisch ziek
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor de verandering tijdens deze vakantie maar weer eens uit eten.![]()
We gaan naar een voor ons onbekend restaurant.Heb er 1x heerlijk gegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Al weer tig jaar geleden in de tweede editie van de restaurantweek.
edit: in 2008 dus. Verslagje teruggevonden. Foto's helaas niet.
[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 25-09-2014 18:04:32 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zo'n mededeling kreeg ik ook!quote:Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm opeens een brief van de belastingdienst dat we de zorgtoeslag van 2013 moeten terugbetalen.
Maar daar zijn we al meebezig en uberhaupt maar een half jaar in 2013 gehad.
Deden ze niet moeilijk?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo'n mededeling kreeg ik ook!
Inmiddels -toen- stopgezet.
Mmmmlekker pruimen tarte tatin.![]()
Dat is knap!quote:Op donderdag 25 september 2014 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, verbazingwekkend genoeg heeft Ross amper een accentIk sta er zelf van te kijken! Hij klinkt helemaal niet zoals 'vooral doorgaan' Barrie Stevens
Volgens mij begrijp ik het niet helemaalquote:Op donderdag 25 september 2014 18:02 schreef AnneX het volgende:
Hoezo?
Er was gisteravond een med. van MijnOverheid én het is onverwacht![]()
De rek. volgt nog.
Gelijk stopgezet ( of eerder) na die ellende van FFT.
*steekt vinger op*quote:Op donderdag 25 september 2014 18:16 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
Wie van jullie maakt wel eens iets met orzo en heeft nog een lekker receptje liggen?
Dat hadden wij ook te laat gedaanquote:Op donderdag 25 september 2014 18:32 schreef AnneX het volgende:
De zorgtoeslag heb ik toenderijd té laat stopgezet.
Wat is moeilijk gegaan bij jou dan?
Mmm dat klinkt ook goed ja! Ik had er vandaag een soort van risottoachtig iets van gemaakt. Ik ga eens op je fb spiekenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*steekt vinger op*
Is vooral lekker met stoofvleesVind ik dan.. Heb wel een pasta-stoof recept op mijn facebook staan wat ook met orzo lekker is
Ik had het ook een keer met lamsvlees gemaakt, erg lekker, maar dat recept heb ik niet zo paraat. Staat in een van mijn deliciousmappen ergens..quote:Op donderdag 25 september 2014 18:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Mmm dat klinkt ook goed ja! Ik had er vandaag een soort van risottoachtig iets van gemaakt. Ik ga eens op je fb spieken
Ik zou dat toch niet durven, hoe maf dat misschien klinkt! Wel leuk voor jou!quote:Op donderdag 25 september 2014 18:41 schreef Lonaa het volgende:
Zo, hehe.
3 porties opgehaald. De 4e liet afweten, moest ineens werken en of ik het tot morgen kan bewaren. Het ligt nog in m'n koelkast, morgenavond gaat het in de vriezer.
De portie voor mijn conspumtiemunten-voor-eten-deal ligt ook in de vriezer, wij hebben lekker gegeten, lief eet er morgen nog van en toen had ik nog 1 portie over.
Durven koken of durven afhalen?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou dat toch niet durven, hoe maf dat misschien klinkt! Wel leuk voor jou!
Durven maken voor vreemde mensen die er dan voor betalen en het in mijn huis komen afhalenquote:
Haha. Nou heb ik maar 1 x vreemden over de vloer gehad hoor! Alle andere keren waren mensen die ik al kende en die hier soms zelfs al eens eerder zijn geweest voor iets anders.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Durven maken voor vreemde mensen die er dan voor betalen en het in mijn huis komen afhalen
Nou, het is ook gewoon makkelijk! Kant & klaar in de supermarkt is meestal niet echt lekker en de maaltijden van thuisbezorgd waar ik woon zijn allemaal fastfood (pizza, shoarma, dat idee). Dus als je dan veel werkt, geen zin hebt om te koken, maar wel lekker wilt eten zonder dat het altijd fastfood is dan is het wel een oplossingquote:Op donderdag 25 september 2014 18:47 schreef Lonaa het volgende:
Haha. Nou heb ik maar 1 x vreemden over de vloer gehad hoor! Alle andere keren waren mensen die ik al kende en die hier soms zelfs al eens eerder zijn geweest voor iets anders.![]()
Wel grappig om te horen dat meer dan de helft vraagt: 'Maaruhh, doe je dat vaker, koken zodat mensen het kunnen afhalen?' want ze vinden het toch allemaal wel heel erg makkelijk
Ja, ik snap het ook direct hoor!quote:Op donderdag 25 september 2014 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het is ook gewoon makkelijk! Kant & klaar in de supermarkt is meestal niet echt lekker en de maaltijden van thuisbezorgd waar ik woon zijn allemaal fastfood (pizza, shoarma, dat idee). Dus als je dan veel werkt, geen zin hebt om te koken, maar wel lekker wilt eten zonder dat het altijd fastfood is dan is het wel een oplossing
Om die reden zorgt het bedrijf bij ons voor maaltijden die gekookt worden door verschillende gastvrouwen of de wat kleinere catering bedrijven. Geef fastfood meer maar gewone maaltijden om uit te kiezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook direct hoor!Wel fijn dat we elkaar daarin kunnen vinden.
Net als die techneuten, die altijd fastfood bestellen als ze moeten werken, die vinden het ook echt een enorme uitkomst voor af en toe.
Bij ons meestal ook, maar als alleen eigen crew moet werken (een man of 4/5) dan is het de moeite niet. Bij grotere crews altijd wel hoor. Ik kook daar ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om die reden zorgt het bedrijf bij ons voor maaltijden die gekookt worden door verschillende gastvrouwen of de wat kleinere catering bedrijven. Geef fastfood meer maar gewone maaltijden om uit te kiezen.
Leuk ideequote:Op donderdag 25 september 2014 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Haha. 1 van de afhalers plaatste een "dankjewel" op m'n facebookpagina. Of ie volgende week donderdag weer wat af kan halen.![]()
Misschien moet ik donderdag maar afhaaldag maken.
Dat klinkt wel lekker.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk idee
Denk dat de kip-chorizo-stoof van Ainsley Harriot echt wel een goed receptje is voor dat soort dagenIn grote hoeveelheden te fabriceren
Is goed te vindenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lekker.even receptje zoeken
moet je een keer Frans Engels horen.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:13 schreef Isabeau het volgende:
de grieken gebruiken deze pasta graag in stoofpotten.zowel met lam als met rund vlees.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:36 schreef Aure het volgende:
Dit is orzo:
[ afbeelding ]
Rijstpasta achtig iets. Vandaag voor het eerst gegeten, erg lekker!
en net die optie wordt bij ons wegbezuinigd. enkel de bobo's houden de catering.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook direct hoor!Wel fijn dat we elkaar daarin kunnen vinden.
Net als die techneuten, die altijd fastfood bestellen als ze moeten werken, die vinden het ook echt een enorme uitkomst voor af en toe.
Het is ook bedoeld om goed te zien vanaf een afstandje hèquote:Op donderdag 25 september 2014 20:14 schreef Sarabi het volgende:
Nou de 'stage' make-up zit er weer op.
Ziet er niet uitben normaal alleen maar van de mascara, als ik al iets van make-up gebruik.
Over 2 uurtjes optreden en dan vakantie
Das waarquote:Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook bedoeld om goed te zien vanaf een afstandje hèLekker overdreven dus
Veel plezier! Met beide dingen
Oh ik ben er net van terug! Geweldigquote:Op donderdag 25 september 2014 21:06 schreef minilot het volgende:
Hoi vanaf de Pathèweecee. Bijna tijd voor The Maze Runner!
Wat is het voor soort film?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef minilot het volgende:
Vast leuk! Ik hou meestal wel van dit soort films
Slimquote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een zelf gemaakt A4tje aan mijn bidon gemaakt met mijn trainingsprogrammaGaat nooit kapot! Nou ja, en als het stuk is kan ik een nieuwe uitprinten
neem een wat grotere bidon en het liefst een doorzichtige. zeker als je langer gaat sporten of lopen is een wat grotere fles wel handig. en een doorzichtige is makkelijke met schoonmaken. kun je tenminste zien of deze schoon is.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SlimBidon moet ik ook nog eens scoren. Zo'n spa-flesje is op den duur niet heel hygienisch meer
Ze werken bij ons met van die sleutelsquote:Op donderdag 25 september 2014 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik krijg mijn schema sowieso gewoon op papiermaar weet het na een tijdje wel uit mijn hoofd
Als ik ga lopen in Delft neem ik niets mee. Als ik tochten ga doen, vul ik 1 of 2 waterflessen van aluminium. Ideaal spul. Maar ik ga wel ff op zoek naar een 3/4 liter bidon. Dat past nog wel in alle houders denk ikquote:Op donderdag 25 september 2014 21:51 schreef z80 het volgende:
[..]
neem een wat grotere bidon en het liefst een doorzichtige. zeker als je langer gaat sporten of lopen is een wat grotere fles wel handig. en een doorzichtige is makkelijke met schoonmaken. kun je tenminste zien of deze schoon is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:29 schreef golfer het volgende:
Urk uit, altijd lastig.Ook op dit tijdstip snap ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Balen zeg!quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag lag de brief ook bij mij op de mat.
http://www.nu.nl/economie(...)fors-bezuinigen.html
Laten we hopen dat ik er niet weer uitlig komend jaar
Dreun?quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel nog over de fietsIk heb ook een flinke dreun in mijn kop op dit moment. Heel irritant.
Dystopisch!quote:
Koppijn. Denk te weinig water na het sporten gister.quote:
Je weet dat je lichaam maar een kwart tot een halve liter per kwartier aankan hequote:Op vrijdag 26 september 2014 07:31 schreef minilot het volgende:
Ah zo. Liter water drinken, asperientje erin en hop: de frisse lucht in!
Oh, dat vind ik samen met post-apocalyptische films altijd leukquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:12 schreef minilot het volgende:
Dystopisch!![]()
Ik vond 'm trouwens wel heel leuk, maar verder niet héél goed. Veel beter dan Divergent, veel minder goed dan The Hunger Games. Maar is qua plot en young adult-doelgroep wel helemaal van hetzelfde laken een pak.![]()
Toffe setting in elk geval, en wel een heel prettig sfeertje in de eerste helft van de film. Beetje Lord of The Flies-light.![]()
Heb me uitstekend vermaakt, maar meer ook niet.
Nee, wist ik niet!quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet dat je lichaam maar een kwart tot een halve liter per kwartier aankan he
Wacht Sun je vanmiddag weer op bij het hek? En mag je dan een ijsje als je zoet bent geweest?quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:07 schreef TAV74 het volgende:
Eerste echte "schooldag" vandaag, ik zal proberen niet te huilen op het schoolplein straks
Have funquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:07 schreef TAV74 het volgende:
Eerste echte "schooldag" vandaag, ik zal proberen niet te huilen op het schoolplein straks
Bij het dubbele welquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet!
Ik drink zodra ik wakker wordt graag meteen drie grote longdrinkglazen koud water. In één minuut.
Moet ik me zorgen maken?
Weet ik hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij het dubbele welEn bij extreem warm (zweterig) weer ook.
ORS FTWquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Weet ik hoor.Na een paar jaar rare rave-feestjes (met heel veel rondgaande MDMA) bezocht te hebben is het concept van téveel water drinken er goed ingepeperd.
Omdat je dat soort dingen iets vroeger moet plannenquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
Arghl.. Waarom is het reizen naar Londen toch altijd prijzig? Stomme Noordzee!
ORS?quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ORS FTW![]()
Ook tegen katers trouwens.
Oral Rehydration Solution. Water met zout en suiker. Neemt je lichaam beter op dan water. Kater is uitdroging, dus het opnemen van water helptquote:
Ah. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oral Rehydration Solution. Water met zout en suiker. Neemt je lichaam beter op dan water. Kater is uitdroging, dus het opnemen van water helpt
Kokoswater!quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oral Rehydration Solution. Water met zout en suiker. Neemt je lichaam beter op dan water. Kater is uitdroging, dus het opnemen van water helpt
Heb je al tickets geboekt? Anders kunnen ze je misschien hier helpen aan goedkope tickets:quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
Arghl.. Waarom is het reizen naar Londen toch altijd prijzig? Stomme Noordzee!
Snap ik, maar het is gewoon balen dat die plas water er tussen zit. Bij auto-bestemmingen binnen Europa hoef je vooraf niet na te denken: de snelweg erheen kost altijd evenveel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat je dat soort dingen iets vroeger moet plannen
Kloptquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is gewoon balen dat die plas water er tussen zit. Bij auto-bestemmingen binnen Europa hoef je vooraf niet na te denken: de snelweg erheen kost altijd evenveel.
Nah, zelf vliegtickets vinden lukt altijd wel (en er is voor volgende week naar Londen niks dat ecth goedkoop is - logisch ook wel), maar we vinden juist met de auto zo lollig. Links rijden, moeilijk doen:quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je al tickets geboekt? Anders kunnen ze je misschien hier helpen aan goedkope tickets:
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #30
Ja, da's voor nu de beste optie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Neem de bootWaarschijnlijk niet goedkoper, kost meer tijd, maar je kan je auto meenemen en het is leuk
![]()
Heel wat dichterbij is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, da's voor nu de beste optie.Ik vond zojuist een aardige prijs voor een overtocht via Duinkerken-Dover, zeventig euro voor een retourtje auto + 2 personen. Veerboot doet er nod geen twee uur over. Best te doen, en Duinkerken is voor ons heel wat dichterbij dan Calais!
![]()
(Al een paar keer met de auto in Engeland geweest, is altijd dolle pret.Boot an sich wat minder, lief neigt al gauw naar zeeziek worden. Watje!
)
Niettemin, ik ben nu een keer of twaalf naar Londen gegaan en het blijft gewoon altijd wel een beetje gedoe en gemiep voor iets dat gevoelsmatig zo dichtbij ligt.
Op zaterdagavond besluiten dat je de volgende dag wel een dagje Disneyland Parijs wilt betekent een paar krentenbollen in een tas gooien, 's ochtends op een zelfgekozen tijd in de auto gaan zitten en hoppa. Het zou fijn zijn als het met Londen ook zo zou werken.![]()
Was goed bedoelde tipquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, zelf vliegtickets vinden lukt altijd wel (en er is voor volgende week naar Londen niks dat ecth goedkoop is - logisch ook wel), maar we vinden juist met de auto zo lollig. Links rijden, moeilijk doen:En als we gaan volgende week, gaan we toch alleen naar Kew Gardens, niet de stad Londen zelf in.
Scheelt ruim een half uur. En wij wonen al flink in het zuidwesten hè, dus da's best een aardig hapje van de totale reistijd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heel wat dichterbij is ook wat overdreven. De twee steden liggen op ongeveer 45 km van elkaar vandaan.
Ikzelf heb geen rijbewijs, maar mijn lief wel en we hebben een klein en zeer zuinig autootjequote:Op vrijdag 26 september 2014 09:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was goed bedoelde tip
Wist niet dat je een auto had
Ik vond hem duisterder dan de Hunger Games (die is trouwens ook mijn favoriet) maar zeker heel erg tof en ik vind hem wel een aanraderquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Dystopisch!![]()
Ik vond 'm trouwens wel heel leuk, maar verder niet héél goed. Veel beter dan Divergent, veel minder goed dan The Hunger Games. Maar is qua plot en young adult-doelgroep wel helemaal van hetzelfde laken een pak.![]()
Toffe setting in elk geval, en wel een heel prettig sfeertje in de eerste helft van de film. Beetje Lord of The Flies-light.![]()
Heb me uitstekend vermaakt, maar meer ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |