abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144839165
pi_144839281
Is ook echt goddelijk Bluezz!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144839356
Ik ga hem maken! Vrijdag of zo, alleen de Feta is niet zo'n goeie voor g.. mss ff tweaken met wat anders.
pi_144839429
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga hem maken! Vrijdag of zo, alleen de Feta is niet zo'n goeie voor g.. mss ff tweaken met wat anders.
Hmm, oh ja. G ook heel erg lactose-intolerant of niet? Want anders kan feta geloof ik wel.

Het zoute/zilte is wel nodig. Misschien met uhh, ansjovis ofzo?
pi_144839732
Jouw foto was wel een stuk beter dan die van mij :P Volgens mij heb je er wat minder rucola in gedaan :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144839871
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
Jouw foto was wel een stuk beter dan die van mij :P Volgens mij heb je er wat minder rucola in gedaan :?
Dank! O+
4 handjes. Maar dat lag allemaal onderop. Als je er dan half warme vijgen en zo op stort dan slinkt het en zie je er niks meer van. :P
pi_144840886
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dank! O+
4 handjes. Maar dat lag allemaal onderop. Als je er dan half warme vijgen en zo op stort dan slinkt het en zie je er niks meer van. :P
In de chaos zondag heb ik dat er bovenop gegooid. Zonde want toen zag je niet meer wat er onder lag voor lekkers :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144841943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt mij ook heerlijk. Alleen zijn er 3 ingrediënten bij waar ik niet van hou: sinaasappel, vijgen en feta.
Dan blijft er niet veel voor mij over. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_144842089
Rucola?

o|O

Onze smaken zijn zo enorm verschillend _O-
't Blijft lastig iets maken wat we alle2 erg lekker vinden.
pi_144844694
Het lijkt mij heerlijk :9 :9 Maar ik lust dan ook alles wat er in gaat ;) ;)
pi_144844719
Welkom thuis B & G :*
pi_144844726
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 07:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Het lijkt mij heerlijk :9 :9 Maar ik lust dan ook alles wat er in gaat ;) ;)
Ik lust überhaupt alles :') Durf alleen geen garnalen meer te eten na die acute allergische reactie 8-)
Ross is ook supermakkelijk O+ O+ (itt mijn ex, die luste bijna niets)

Goedemorgen allemaal :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144844756
Ohja! Mogge!

Ik lust ook veel ja! En wat ik niet lust maak ik gewoon niet klaar :+ Tav lust iets minder maar heeft er gelukkig veel bij geleerd in de loop der jaren ^O^

Werd net wakker gekust door een heel harig klein prinsje O+
Straks met een meisje van naailes naar Zwolle naar het stoffenspektakel. Kijken of we mooie herfst en winter stofjes op de kop kunnen tikken voor weinig :)
  woensdag 24 september 2014 @ 07:57:43 #14
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_144844764
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 07:54 schreef Sunnythesun het volgende:

Werd net wakker gekust door een heel harig klein prinsje O+

Heeft TAV zich weer niet geschoren?
pi_144844770
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 07:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Heeft TAV zich weer niet geschoren?
Dat zou kunnen, maar hij was iig niet gekrompen ;)
Ik was al lang blij dat Sam de four-legged-death-jump achterwegen liet vanochtend..
pi_144844775
Ik lust bijna alles, maar door de coeliakie is er heel veel wat ik niet kan eten en dat levert met andere mensen wel eens problemen op. Het is eigenlijk altijd beter voor mij om zelf te koken.

Wat ik niet erg lekker vindt zijn peulvruchten en spek, maar ja die hoef ik ook niet te kopen nu ik alleen woon :)
pi_144845076
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 07:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik lust überhaupt alles :') Durf alleen geen garnalen meer te eten na die acute allergische reactie 8-)
Ross is ook supermakkelijk O+ O+ (itt mijn ex, die luste bijna niets)

Goedemorgen allemaal :W
Tomaten (rauw) en olijven. Verder lust ik alles.

Soms vind ik het zo super irritant dat de duutser geen vlees eet. Een lekker stoofpotje, bijvoorbeeld... :9

Vannacht hadden we hier de eerste nachtvorst, winter komt er nu echt aan!
pi_144846034
Olijven eet ik ook niet. Verder geloof ik alles.

En ik werd net pas wakker. Dat was niet het plan. :{
pi_144846145
Ga jij zondag nog naar de sunday market Lonaa?
pi_144846256
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 09:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ga jij zondag nog naar de sunday market Lonaa?
Uh, ja dat wilde ik eigenlijk wel. Vriendinnetjes supporten, maar ik krijg 's middags een andere vriendin op bezoek, dus het wordt even passen en meten.

Als ik ga, zal het aan het einde van de middag zijn.

Jij dan? Jij was de vorige keer niet geweest toch?
pi_144846282
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 09:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Uh, ja dat wilde ik eigenlijk wel. Vriendinnetjes supporten, maar ik krijg 's middags een andere vriendin op bezoek, dus het wordt even passen en meten.

Als ik ga, zal het aan het einde van de middag zijn.

Jij dan? Jij was de vorige keer niet geweest toch?
Nee, en ik weet het ook nog niet zeker. Zaterdag verjaardag van mijn zusje in het westen dus misschien ben ik wel gewoon te moe. Maar anders zal ik ook niet te vroeg gaan iig..
pi_144846293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee, en ik weet het ook nog niet zeker. Zaterdag verjaardag van mijn zusje in het westen dus misschien ben ik wel gewoon te moe. Maar anders zal ik ook niet te vroeg gaan iig..
En morgen dan? Naar *O* Shawn James *O* ?
pi_144846357
Ik lust eigenlijk alles wel, alleen ansjovis vind ik niet zo lekker als er ergens hele in zitten. Maar bijvoorbeeld door een warme saus verwerkt vind ik het niet erg. En blauwe kaas moet ik nog aan wennen.

Oesters en mosselen vind ik niet geweldig, maar ook niet smerig.
pi_144846840
brr, tis zo koud op kantoor! Gister werkte ik thuis, maar vertelden de mensen dat het 16 graden was, binnen. En vandaag kan dat niet veel beter zijn, na de nachtvorst. Brrrrr...
pi_144846905
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
brr, tis zo koud op kantoor! Gister werkte ik thuis, maar vertelden de mensen dat het 16 graden was, binnen. En vandaag kan dat niet veel beter zijn, na de nachtvorst. Brrrrr...
Winterjas aan dus? :D
pi_144847232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Winterjas aan dus? :D
buiten nog niet niet, veel te warm. Ik heb een lekkere softshell jas, die is perfect voor nu. Pas als het dik onder de nul gaat dan doe ik de winterjas aan. Anders loop ik de helft van het jaar in dezelfde jas en wordt ik er stapel gek van.

Op kantoor is het vooral vervelend, stilstaan/stilzitten maakt dat ik het nog kouder krijg.
pi_144847333
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

buiten nog niet niet, veel te warm. Ik heb een lekkere softshell jas, die is perfect voor nu. Pas als het dik onder de nul gaat dan doe ik de winterjas aan. Anders loop ik de helft van het jaar in dezelfde jas en wordt ik er stapel gek van.

Op kantoor is het vooral vervelend, stilstaan/stilzitten maakt dat ik het nog kouder krijg.
Ik bedoelde ook eigenlijk op kantoor ;) Dat je buiten nog niet met je winterjas loopt snap ik :D
pi_144847721
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook eigenlijk op kantoor ;) Dat je buiten nog niet met je winterjas loopt snap ik :D
Nee, heb van die halve handschoentjes aan, en een sjaal om.
pi_144849669
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
Ik lust eigenlijk alles wel, alleen ansjovis vind ik niet zo lekker als er ergens hele in zitten. Maar bijvoorbeeld door een warme saus verwerkt vind ik het niet erg. En blauwe kaas moet ik nog aan wennen.

Oh ansjovis en blauwe kaas vind ik inderdaad ook niet lekker. Ik probeer het wel af en toe, maar mijn favoriet wordt het denk ik niet ;)

Ben nu al vier dagen alles zelf aan het maken en mijn huid is weer pukkelvrij, bijna exceemvrij en ik heb geen pijn meer :) Ik denk dat dit wel eens heel goed uit kan gaan pakken.
pi_144849694
Ik vind het hier in Nederland ook maar koud. Heb de verwarming aangedaan. Moeten nog even wennen na die heerlijke Italiaanse temperaturen.

En wat is je eigen bed en douche toch eigenlijk lekker. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 24 september 2014 @ 12:07:43 #31
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144849754
Oh absoluut, als thuiskomen niet het fijnste van je vakantie is ben je te kort op vakantie geweest.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_144849884
Ik ben de vriezer aan het inpakken met honden en kattenvoer. En het past niet. Tenminste, niet zoals ik het wil. Meh.
pi_144850498
Wat zijn de tomaatjes uit mijn mini moestuin mooi rood geworden de afgelopen week O+
Die gaan we vanavond eens in een salade verwerken :9

En de oostindische kers en de bougainville ook al zo mooi groot en vol *O*
Dat is ook het leuke van thuiskomen, de tuin :D

En problemen even opruimen in mijn opgerichte FB pagina :P
pi_144850524
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wat is een softshell jas?

Ik heb een nieuwe winterjas. Kan niet wachten om hem aan te doen _O-
pi_144850793
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat is een softshell jas?

Ik heb een nieuwe winterjas. Kan niet wachten om hem aan te doen _O-
een soort jas met een wat dikkere, technische stof. Ademend, maar redelijk wind en een beetje water-dicht. Veel dikker en warmer dan een regen jas, maar niet warmer dan m'n goede winterjas. Een soort van tussen-in jas, dus. Lastig uit te leggen!

Ik heb vooral zin in m'n mutsen voor in de winter! :)
pi_144850875
Ik pas weer in m'n oude winterjas, dat is misschien nog wel fijner dan een nieuwe kopen. O+
pi_144851003
Haha mijn facebookpagina over Utreg staat in het Utrechtse Stadsblad.
Er was een relletje, dat is opgepikt en geplaatst in de krant, in het Utregs.. zo leuk :D

pi_144851512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:05 schreef golfer het volgende:
Ik vind het hier in Nederland ook maar koud. Heb de verwarming aangedaan. Moeten nog even wennen na die heerlijke Italiaanse temperaturen.

En wat is je eigen bed en douche toch eigenlijk lekker. *O*
Hier in het midden is het net pas echt herfstig, ik heb het de afgelopen twee weken alleen maar warm gehad. Ik ben eigenlijk wel blij met de verandering ;)

Maar het is vast een overgang na Italië ja :)
pi_144851923
Onze blog van de vakantie staat nu mooi op 1 pagina en alle dagen netjes onder elkaar... was ff een dingetje voor g _O_
Heerlijk om nog ff terug te zien.
pi_144852041
quote:
17s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Onze blog van de vakantie staat nu mooi op 1 pagina en alle dagen netjes onder elkaar... was ff een dingetje voor g _O_
Ik vind jullie blog altijd erg leuk om te lezen O+
pi_144853616
Tx :)
Het is ook fijn voor onszelf als naslagwerk.
pi_144853808
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Tx :)
Het is ook fijn voor onszelf als naslagwerk.
Eigenlijk is het gewoon patsen met vakanties :{w

:P
  woensdag 24 september 2014 @ 14:48:34 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144854950
Vind jullie blogjes ook erg leuk om te le lezen :Y

Topchef op rtl5, dat is toch herhaling?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_144855380
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind jullie blogjes ook erg leuk om te le lezen :Y

Topchef op rtl5, dat is toch herhaling?
Ja klopt ik keek gisteren voor het eerst in 11 maanden hier weer tv en dat was een herhaling van een vorig seizoen ;)
  woensdag 24 september 2014 @ 15:02:25 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_144855544
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:58 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja klopt ik keek gisteren voor het eerst in 11 maanden hier weer tv en dat was een herhaling van een vorig seizoen ;)
Thanks, dan hoef ik niet terug te kijken :P

En trouwens, wat heerlijk om te lezen dat je leven zo fijn op de rails is komen te zitten! Superknap gedaan!
Heb je nog contact met je ex?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 september 2014 @ 15:31:14 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144856672
Loop je een rondje buiten plots een zeer lokale bui :'). Gelukkig stond ik in Beeckestijn onder veel bomen en viel de regen voor mij mee.

Al was het wel leuk voor enkele foto's. Was wat foto's van de gemeente aan het maken zodat we die kunnen gebruiken als kop bij een artikel op onze d66 pagina.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_144857090
Zo dat was een flink spektakel dat stoffenspektakel :+
4 mooie stofjes op de kop getikt, daar kan ik nog wel ff mee voort :s)

@ Lonaa: denk het niet @ morgen :N
pi_144857960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Wilde boel wel? :7
pi_144858126
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wilde boel wel? :7
Nou! Half refo-Overijssel liep er, nou dan weet je het wel w/

Er is veel blauwe stof verkocht Isa ;)
pi_144858467
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh men..... dat belooft wat :7

Hmmm....het regent hier. Ik moet straks op de fiets :P
pi_144859147
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:

@ Lonaa: denk het niet @ morgen :N
Oh zonde. ;(
pi_144859311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:31 schreef borisz het volgende:
Loop je een rondje buiten plots een zeer lokale bui :'). Gelukkig stond ik in Beeckestijn onder veel bomen en viel de regen voor mij mee.

Al was het wel leuk voor enkele foto's. Was wat foto's van de gemeente aan het maken zodat we die kunnen gebruiken als kop bij een artikel op onze d66 pagina.
Kunnen we ze ergens bekijken? Hier ook volop herfst.

Ik zit inmiddels lekker in mijn 'studio/tuinkamer' de eerste klanken te oefenen van de Disco voor het popkoor vanavond *O* B. de koorleider heeft er weer wat moois van gebrouwen, 3 stemmig Billy Jean, het swingt de pan uit, vet!!!
pi_144859740
Hallo liefies! :W

Welkom thuis Bee&Gee!

Heb met de werken van Igor Stravinsky iedereen het kantoor uitgejaagd en nu bemn ik de komende drie uur hier nog lekker alleen. Ik krijg de sfeer van Penny Dreadful maar niet uit mijn hoofd, dus ik ga me maar eens verdiepen in baksels uit de Victoriaanse tijd. :9
(Mits het hier rustig blijft aan de telefoon)
Let me see you stripped down to the bone
pi_144859950
O, en ik had een bakblunder vanmorgen! }:| Gebeurt ook wel 'es. *)

Kijk, deze karwijzaad/sesambroodjes zien er op zich best lieftallig uit:

Behalve als je weet dat ze eigenlijk zo hadden moeten worden:
http://www.soulkitchenrec(...)/twisted-snail-buns/

Een essentiële stap, te weten het inkwasten van het uitgerolde deeg met olijfolie, ben ik glad vergeten, waardoor de laagjes bij de tweede rijs weer helemaal aan elkaar groeiden en ik dus een veel te compact broodje had. Grrr.
Nou ja, lekker waren ze wel! :9
pi_144859998
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:

Gorgonzola!! O+ O+ Héérlijk.
En mosselen heb ik nog maar 1x echt heel lekker gegeten, met een saffraansaus in een bedrijfskantine/restaurant.

quote:
17s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Mooi! Het stomme is dat je wel eens hoort dat mensen het irritant vinden als ze weer vakantiefoto's moeten kijken bij familie/vrienden, maar ik vind dat stiekem reuze leuk :+ Daarbij altijd handig om te onthouden wie waar heen is geweest op vakantie, voor de tips mocht je er ooit zelf heen willen *)

En Bluezz, wat grappig over die Ries :D (prima te lezen dat Utrechts)

quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:

Er is veel blauwe stof verkocht Isa ;)
:D prachtig!

Jagärtrut, wat heb jij het idioot koud op je werk 8)7 Ik zou echt een wollen trui of zo aandoen :')
Ik zit nu ook met een fleecedekentje om, want ik ben nat geregend op de fiets. Verder is het hier niet heel koud, en ik las dat het dit weekend alweer over de 20 kon worden! KOmt mooi uit, want ik wilde nog steeds naar het Archeon. Nog mensen die mee wilden?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144860040
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef minilot het volgende:

Kijk, deze karwijzaad/sesambroodjes zien er op zich best lieftallig uit:

[ afbeelding ]

Behalve als je weet dat ze eigenlijk zo hadden moeten worden:
http://www.soulkitchenrec(...)/twisted-snail-buns/

Een essentiële stap, te weten het inkwasten van het uitgerolde deeg met olijfolie, ben ik glad vergeten, waardoor de laagjes bij de tweede rijs weer helemaal aan elkaar groeiden en ik dus een veel te compact broodje had. Grrr.
Nou ja, lekker waren ze wel! :9
Het ziet er heerlijk uit, alleen dus niet zo mķķi als op bij het recept. Nou ja, volgende keer beter *O*
pi_144860069
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het ziet er heerlijk uit, alleen dus niet zo mķķi als op bij het recept. Nou ja, volgende keer beter *O*
Jep, volgende keer beter, al heb ik wel even hard staan vloeken. :')
pi_144860459
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
we noemen dat "rustiek" :7
pi_144860476
Rustiek is voor amateurs! }:|

;)
pi_144860528
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:45 schreef Isabeau het volgende:
en ik las dat het dit weekend alweer over de 20 kon worden! KOmt mooi uit, want ik wilde nog steeds naar het Archeon. Nog mensen die mee wilden?
Ik bedacht misschien 25km te gaan wandelen zondag :') En zaterdag moet ik huishouden, sporten en toetje maken het etentje 's avonds. Helaas dus -O-
pi_144860544
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef minilot het volgende:
Rustiek is voor amateurs! }:|

;)
Klopt :P Amateurtje *)
pi_144860607
Ik vraag me wel eens af of ik hier in de buurt nou degene ben die gewoon het minste zeurt/cared over dingen, of dat ik asociaal ben. :{

Volgens onze schuin-boven-buurvrouw heeft onze recht-boven-buurvrouw last van geluidsoverlast en vinden ze, allebei, onze tuin een bende. Nu is onze tuin inderdaad niet fantastisch bijgehouden, maar het is geen vuilnisbelt en de hond doet er niet z'n behoefte. wb geluidsoverlast hebben we, natuurlijk, wel eens ruzie (en schreeuwt lief heel hard dan. ;( ) maar verder geen feestjes, geen harde tv, geen harde muziek.
De recht-boven-buurvrouw zelf, die dus klaagt over geluidsoverlast (maar dan niet tegen ons) is zelf ontzettend luidruchtig. Gezellige, harde, arabische muziek en tv. Rondrennende kinderen, vriendinnen (en zijzelf) die niet op normaal niveau kunnen communiceren, soms tot 2 uur 's nachts op doordeweekse dagen. En daar klaag ik nooit over. Ik erger me er wel aan, maar dat hou ik voor mezelf. Tot op zekere hoogte zijn dat nou eenmaal de geluiden die je hebt als je in huisjes woont met dunne wandjes.

Maar ben ik dan ontzettend makkelijk en asociaal? Of zeurt iedereen gewoon?
pi_144860651
Foto van tuin. Anders kunnen we er niks over zeggen hč? *)
En niet stiekem eerst opruimen! :D
pi_144860674
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik bedacht misschien 25km te gaan wandelen zondag :') En zaterdag moet ik huishouden, sporten en toetje maken het etentje 's avonds. Helaas dus -O-
Wat voor toetje ga je maken? :)
pi_144860777
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:59 schreef minilot het volgende:
Foto van tuin. Anders kunnen we er niks over zeggen hč? *)
En niet stiekem eerst opruimen! :D
Je hebt ooit al een foto van m'n voortuin gezien. ;)

De achtertuin is veel gras, dat gemaaid moet worden hoor, dat wel. (maar wel platgetrapt is door hond)
Maar geen afval ofzo (tenminste, als de recht-boven-buurvrouw geen los afval op haar balkon legt wat dan in onze tuin waait)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 september 2014 @ 17:05:49 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144860883
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Kunnen we ze ergens bekijken? Hier ook volop herfst.
Zal evt zo wat uploaden. :+
Zijn gewoon simpele foto's met mijn Canon nogwat. De gymzaal, sportvelden, rotonde, station Driehuis, bushalte, speelplaatsen enz. De collectie van Velsen mocht wel worden uitgebreid. Staat toch even net wat beter om een lokale foto te gebruiken dan een algemene.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_144861141
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De achtertuin is veel gras, dat gemaaid moet worden hoor, dat wel. (maar wel platgetrapt is door hond)
Maar geen afval ofzo (tenminste, als de recht-boven-buurvrouw geen los afval op haar balkon legt wat dan in onze tuin waait)
Als het alleen om te hoog gras gaat dan is het inderdaad gezeur! Maar dat weten we pas écht als we een foto hebben gezien. ;)
pi_144861181
Oeeeee. Victoriaanse sugarplums!

http://brytontaylor.com/f(...)rian-sugarplums.html

Tof, maar je moet wel gedurende twaalf uur achter elkaar in de buurt van de oven blijven. :')
pi_144861630
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ik hier in de buurt nou degene ben die gewoon het minste zeurt/cared over dingen, of dat ik asociaal ben. :{

Volgens onze schuin-boven-buurvrouw heeft onze recht-boven-buurvrouw last van geluidsoverlast en vinden ze, allebei, onze tuin een bende. Nu is onze tuin inderdaad niet fantastisch bijgehouden, maar het is geen vuilnisbelt en de hond doet er niet z'n behoefte. wb geluidsoverlast hebben we, natuurlijk, wel eens ruzie (en schreeuwt lief heel hard dan. ;( ) maar verder geen feestjes, geen harde tv, geen harde muziek.
De recht-boven-buurvrouw zelf, die dus klaagt over geluidsoverlast (maar dan niet tegen ons) is zelf ontzettend luidruchtig. Gezellige, harde, arabische muziek en tv. Rondrennende kinderen, vriendinnen (en zijzelf) die niet op normaal niveau kunnen communiceren, soms tot 2 uur 's nachts op doordeweekse dagen. En daar klaag ik nooit over. Ik erger me er wel aan, maar dat hou ik voor mezelf. Tot op zekere hoogte zijn dat nou eenmaal de geluiden die je hebt als je in huisjes woont met dunne wandjes.

Sommige mensen klagen gewoon graag. Ik irriteer me ook aan sommige buren, maar niet erg genoeg om mensen erop aan te spreken. En je eigen herrie en rommel zie je natuurlijk niet. :)
pi_144861693
Hier onweert het :o

En ik heb net tempeh gebakken, maar ik vind het echt niet lekker :') Misschien heb ik iets fout gedaan, maar voortaan laat ik het geloof ik liggen in de winkel.. :{
pi_144861767
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:58 schreef Lonaa het volgende:

Misschien beseffen ze wel niet echt waar het geluid vandaan komt ;) Ze klagen misschien wel over elkaar, maar denken dat jij het bent omdat jij er tussenin zit :)
pi_144861780
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:29 schreef Selestha het volgende:
En ik heb net tempeh gebakken, maar ik vind het echt niet lekker :') Misschien heb ik iets fout gedaan, maar voortaan laat ik het geloof ik liggen in de winkel.. :{
Wat heb je er verder mee gedaan? Want in basis zit er weinig smaak aan.. Inderdaad niet bepaald lekker.

Maar als je het zo klaarmaakt vreet ik mijn vingers erbij op!
http://www.aziatische-ingredienten.nl/recept-tempeh-kering/

Foto RobinOok:

O+ :9
pi_144861837
Ik heb besloten me er niet meer druk over te maken. ^O^

De tuin moet sowieso 1 van deze weekenden winterklaar gemaakt worden. Dan wordt ie automatisch opgeruimder en met gemaaid gras en al.
pi_144861851
Sinds er een paar nieuwe mensen in het appartementencomplex zijn komen wonen hebben wij ook veel meer geluidsoverlast -O-
Een van de redenen waarom we wellicht eerder gaan kopen.
pi_144861863
Zo.. Net eens met Bonduelle gebeld! Jaja. :)

Zij verkopen namelijk, volgens hun website, pruimen op siroop:

Alleen, die heb ik hier nooit ergens in een supermarkt zien staan.
Nou, de vriendelijke Vlaming van de klantenservice gaat mij straks een lijst met verkoopadressen in mijn postcodegebied sturen. Jeej!

Toch nog sugarplums maken dit weekend! *)
pi_144861900
Oh lekker mini. :9

Ik heb nog een kilo heel erg rijpe pruimen liggen en nog geen doel.
pi_144861901
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:34 schreef Sarabi het volgende:
Sinds er een paar nieuwe mensen in het appartementencomplex zijn komen wonen hebben wij ook veel meer geluidsoverlast -O-
Een van de redenen waarom we wellicht eerder gaan kopen.
Wij zijn vorig jaar ook mede wegens geluidoverlast van de bovenburen verhuisd. }:|
pi_144861913
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat heb je er verder mee gedaan? Want in basis zit er weinig smaak aan.. Inderdaad niet bepaald lekker.

Foto RobinOok:
[ afbeelding ]

Het ligt misschien aan het type tempeh, ik zie net dat het rijst-tempeh is? Ik heb geloof ik niet zo opgelet. Ik vond dit in ieder geval chemisch smaken; en dat wat jij gelinkt hebt is inderdaad heerlijk :9

Ik had het gebakken met sambal en geserveerd met pindasaus.
pi_144861920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Wij zijn vorig jaar ook mede wegens geluidoverlast van de bovenburen verhuisd. }:|
Jammer is dat.
Het is hier niet echt erg genoeg om over te klagen, maar ik hou gewoon heel erg van mijn rust.

Maar goed vriendlief moet eerst 'even' afstuderen.
pi_144861953
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:36 schreef Selestha het volgende:

[..]

Het ligt misschien aan het type tempeh, ik zie net dat het rijst-tempeh is? Ik heb geloof ik niet zo opgelet. Ik vond dit in ieder geval chemisch smaken; en dat wat jij gelinkt hebt is inderdaad heerlijk :9

Ik had het gebakken met sambal en geserveerd met pindasaus.
Huh, rijst-tempeh?! Daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord! Foto van verpakking? Ben nou wel benieuwd naar wat je hebt gekocht! :)
pi_144861966
Hier vanavond de couscoussalde. Vroeg thuis van het wrk, dus hij staat al in de koelkast. Nu wachten tot de duutser thuis is, en dan nog even haloumni bakken.

Erbij een sap van ananas, appel en mint. Gister hadden we ook een lekker sapje van wortel, gember, appel en sinaasappel. Best een tof ding, zo'n sapcentrifuge!
pi_144862015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Best een tof ding, zo'n sapcentrifuge!
Ja, dat lijkt me ook wel. Maar ik vind ze zo duuuuuur. En ik heb nog drie euro en twintig cent over tot het einde van deze week. :')

Wat voor sapcentrifuge heb je? :)
pi_144862038
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Huh, rijst-tempeh?! Daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord! Foto van verpakking? Ben nou wel benieuwd naar wat je hebt gekocht! :)

Deze van de biowinkel, maar dan de rijstversie. Mijn verpakking ligt onder een berg gebakken tempeh :P
pi_144862074
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg balen, heb ik ook een keer moeten doen.

In feite is dit, nu je het zegt; het eerste huis waar ik zelfstandig gewoond heb zķnder geluidsoverlast O+
pi_144862077
quote:
12s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:39 schreef Selestha het volgende:
Deze van de biowinkel, maar dan de rijstversie. Mijn verpakking ligt onder een berg gebakken tempeh :P
:D

Maar die op de foto ziet er inderdada gewoon uit als normale tempeh, waarmee je RobinOoks geniale recept prima mee kunt maken.
Rijsttempeh: zou het niet weten! Maar als ik het tegenkom, laten liggen dus? ;)
pi_144862092
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me ook wel. Maar ik vind ze zo duuuuuur. En ik heb nog drie euro en twintig cent over tot het einde van deze week. :')

Wat voor sapcentrifuge heb je? :)
wij hebben er eentje van philips. Koste rond de 100 euro, in de aanbieding voor 50 euro gekost. Dat vond ik best een okaye prijs! Deze: http://www.bol.com/nl/p/p(...)00/9200000010997934/
pi_144862094
quote:
15s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Selestha het volgende:
In feite is dit, nu je het zegt; het eerste huis waar ik zelfstandig gewoond heb zķnder geluidsoverlast O+
Verrukkelijk! :) :Y
pi_144862105
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef PdeHoog het volgende:

Waarom kan je niet wandelen in het Archeon? :P
pi_144862149
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef minilot het volgende:

[..]

:D

Maar die op de foto ziet er inderdada gewoon uit als normale tempeh, waarmee je RobinOoks geniale recept prima mee kunt maken.
Rijsttempeh: zou het niet weten! Maar als ik het tegenkom, laten liggen dus? ;)
Ja het is tempeh die dus voor 60% uit soyabonen bestaat en de rest is dus gefermenteerde rijst ofzo. Ik weet niet. Het was niet mijn smaak ;)

Ik geniet nu trouwens wel van een andere verassing: mijn vader had blikjes kokosmelk voor mij gekocht toen ik hier net kwam wonen en eentje bleek geen kokosmelk maar kokoscrčme voor pina colada te zijn en die ben ik nu heerlijk aan het opdrinken in een cocktail O+
pi_144862163
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wij hebben er eentje van philips. Koste rond de 100 euro, in de aanbieding voor 50 euro gekost. Dat vond ik best een okaye prijs! Deze: http://www.bol.com/nl/p/p(...)00/9200000010997934/
O, dat is inderdaad best te doen! Ik sla 'm even op, voor als ik ooit weer geld heb. :)

En ah, ik zie dat Coolblue 'm ook in het assortiment heeft. Fijn, want daar gaat dan flink wat personeelskorting vanaf. 8-)
pi_144862177
quote:
12s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:43 schreef Selestha het volgende:
..en die ben ik nu heerlijk aan het opdrinken in een cocktail O+
Je bent in een paradijsje voor jezelf thuisgekomen! :D *O*
pi_144862205
Cocktails. :9
pi_144862209
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar kan je best kilometers maken :Y ;)
pi_144862210
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Je bent in een paradijsje voor jezelf thuisgekomen! :D *O*
Ja zo voelt het echt ja :D

Ik heb het gevoel dat ik het nu zelfs beter heb dan voor ik wegga ;)
pi_144862272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat voor toetje ga je maken? :)
Ik heb ooit eens een errug lekkere sinaasappelmousse gemaakt naar een recept van Cees Holtkamp. Die wilde ik in de herhaling doen :9

Tenzij je briljante andere suggesties hebt :? Het moet klaar zijn als ik hier de deur uit ga. Wil er daar niets meer aan hoeven doen, anders dan misschien nog ff slagroom kloppen en erop spuiten :Y)
pi_144862289
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Foto RobinOok:
[ afbeelding ]

Dat spul is echt zo mega lekker :9~
pi_144862310
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef Lonaa het volgende:
Oh lekker mini. :9

Ik heb nog een kilo heel erg rijpe pruimen liggen en nog geen doel.
Pruimencake, Pruimen Tarte Tartin, gewoon zo, pruimenjam, pruimensap :9~
pi_144862362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tajine met pruimen, stoofvlees met pruimen, pruimenchutney O+
pi_144862368
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

pruimencrumble met bruine suiker en kaneel. pruimen en kaneel is zo lekker!
pi_144862374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat me dat meer kost dan die EUR 2.50 die ik nu ga betalen voor de http://www.geuzendag.nl/geuzenwandeling.htm :Y) En wandelen in het Archeon gaat vast niet met een, hopelijk, gemiddelde snelheid van 5-5,5 km / uur. Ik voorzie heel veel slenterwerk :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')