Oh zonde.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was een flink spektakel dat stoffenspektakel![]()
4 mooie stofjes op de kop getikt, daar kan ik nog wel ff mee voort![]()
@ Lonaa: denk het niet @ morgen
Kunnen we ze ergens bekijken? Hier ook volop herfst.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:31 schreef borisz het volgende:
Loop je een rondje buiten plots een zeer lokale bui. Gelukkig stond ik in Beeckestijn onder veel bomen en viel de regen voor mij mee.
Al was het wel leuk voor enkele foto's. Was wat foto's van de gemeente aan het maken zodat we die kunnen gebruiken als kop bij een artikel op onze d66 pagina.
Gorgonzola!!quote:Op woensdag 24 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
Ik lust eigenlijk alles wel, alleen ansjovis vind ik niet zo lekker als er ergens hele in zitten. Maar bijvoorbeeld door een warme saus verwerkt vind ik het niet erg. En blauwe kaas moet ik nog aan wennen.
Oesters en mosselen vind ik niet geweldig, maar ook niet smerig.
Mooi! Het stomme is dat je wel eens hoort dat mensen het irritant vinden als ze weer vakantiefoto's moeten kijken bij familie/vrienden, maar ik vind dat stiekem reuze leukquote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Onze blog van de vakantie staat nu mooi op 1 pagina en alle dagen netjes onder elkaar... was ff een dingetje voor g
Heerlijk om nog ff terug te zien.
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou! Half refo-Overijssel liep er, nou dan weet je het wel
Er is veel blauwe stof verkocht Isa![]()
Het ziet er heerlijk uit, alleen dus niet zo móói als op bij het recept. Nou ja, volgende keer beterquote:Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
O, en ik had een bakblunder vanmorgen!Gebeurt ook wel 'es.
![]()
Kijk, deze karwijzaad/sesambroodjes zien er op zich best lieftallig uit:
[ afbeelding ]
Behalve als je weet dat ze eigenlijk zo hadden moeten worden:
http://www.soulkitchenrec(...)/twisted-snail-buns/
Een essentiële stap, te weten het inkwasten van het uitgerolde deeg met olijfolie, ben ik glad vergeten, waardoor de laagjes bij de tweede rijs weer helemaal aan elkaar groeiden en ik dus een veel te compact broodje had. Grrr.
Nou ja, lekker waren ze wel!
Jep, volgende keer beter, al heb ik wel even hard staan vloeken.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ziet er heerlijk uit, alleen dus niet zo móói als op bij het recept. Nou ja, volgende keer beter
we noemen dat "rustiek"quote:Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
O, en ik had een bakblunder vanmorgen!Gebeurt ook wel 'es.
![]()
Ik bedacht misschien 25km te gaan wandelen zondagquote:Op woensdag 24 september 2014 16:45 schreef Isabeau het volgende:
en ik las dat het dit weekend alweer over de 20 kon worden! KOmt mooi uit, want ik wilde nog steeds naar het Archeon. Nog mensen die mee wilden?
Kloptquote:
Wat voor toetje ga je maken?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedacht misschien 25km te gaan wandelen zondagEn zaterdag moet ik huishouden, sporten en toetje maken het etentje 's avonds. Helaas dus
Je hebt ooit al een foto van m'n voortuin gezien.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:59 schreef minilot het volgende:
Foto van tuin. Anders kunnen we er niks over zeggen hè?![]()
En niet stiekem eerst opruimen!
Zal evt zo wat uploaden.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kunnen we ze ergens bekijken? Hier ook volop herfst.
Als het alleen om te hoog gras gaat dan is het inderdaad gezeur! Maar dat weten we pas écht als we een foto hebben gezien.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt ooit al een foto van m'n voortuin gezien.
De achtertuin is veel gras, dat gemaaid moet worden hoor, dat wel. (maar wel platgetrapt is door hond)
Maar geen afval ofzo (tenminste, als de recht-boven-buurvrouw geen los afval op haar balkon legt wat dan in onze tuin waait)
Sommige mensen klagen gewoon graag. Ik irriteer me ook aan sommige buren, maar niet erg genoeg om mensen erop aan te spreken. En je eigen herrie en rommel zie je natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ik hier in de buurt nou degene ben die gewoon het minste zeurt/cared over dingen, of dat ik asociaal ben.
Volgens onze schuin-boven-buurvrouw heeft onze recht-boven-buurvrouw last van geluidsoverlast en vinden ze, allebei, onze tuin een bende. Nu is onze tuin inderdaad niet fantastisch bijgehouden, maar het is geen vuilnisbelt en de hond doet er niet z'n behoefte. wb geluidsoverlast hebben we, natuurlijk, wel eens ruzie (en schreeuwt lief heel hard dan.) maar verder geen feestjes, geen harde tv, geen harde muziek.
De recht-boven-buurvrouw zelf, die dus klaagt over geluidsoverlast (maar dan niet tegen ons) is zelf ontzettend luidruchtig. Gezellige, harde, arabische muziek en tv. Rondrennende kinderen, vriendinnen (en zijzelf) die niet op normaal niveau kunnen communiceren, soms tot 2 uur 's nachts op doordeweekse dagen. En daar klaag ik nooit over. Ik erger me er wel aan, maar dat hou ik voor mezelf. Tot op zekere hoogte zijn dat nou eenmaal de geluiden die je hebt als je in huisjes woont met dunne wandjes.
Maar ben ik dan ontzettend makkelijk en asociaal? Of zeurt iedereen gewoon?
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt ooit al een foto van m'n voortuin gezien.
De achtertuin is veel gras, dat gemaaid moet worden hoor, dat wel. (maar wel platgetrapt is door hond)
Maar geen afval ofzo (tenminste, als de recht-boven-buurvrouw geen los afval op haar balkon legt wat dan in onze tuin waait)
Misschien beseffen ze wel niet echt waar het geluid vandaan komtquote:Op woensdag 24 september 2014 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ik hier in de buurt nou degene ben die gewoon het minste zeurt/cared over dingen, of dat ik asociaal ben.
Volgens onze schuin-boven-buurvrouw heeft onze recht-boven-buurvrouw last van geluidsoverlast en vinden ze, allebei, onze tuin een bende. Nu is onze tuin inderdaad niet fantastisch bijgehouden, maar het is geen vuilnisbelt en de hond doet er niet z'n behoefte. wb geluidsoverlast hebben we, natuurlijk, wel eens ruzie (en schreeuwt lief heel hard dan.) maar verder geen feestjes, geen harde tv, geen harde muziek.
De recht-boven-buurvrouw zelf, die dus klaagt over geluidsoverlast (maar dan niet tegen ons) is zelf ontzettend luidruchtig. Gezellige, harde, arabische muziek en tv. Rondrennende kinderen, vriendinnen (en zijzelf) die niet op normaal niveau kunnen communiceren, soms tot 2 uur 's nachts op doordeweekse dagen. En daar klaag ik nooit over. Ik erger me er wel aan, maar dat hou ik voor mezelf. Tot op zekere hoogte zijn dat nou eenmaal de geluiden die je hebt als je in huisjes woont met dunne wandjes.
Maar ben ik dan ontzettend makkelijk en asociaal? Of zeurt iedereen gewoon?
Wat heb je er verder mee gedaan? Want in basis zit er weinig smaak aan.. Inderdaad niet bepaald lekker.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:29 schreef Selestha het volgende:
En ik heb net tempeh gebakken, maar ik vind het echt niet lekkerMisschien heb ik iets fout gedaan, maar voortaan laat ik het geloof ik liggen in de winkel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |