abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2014 @ 06:38:57 #256
3878 Vork
Manisch creatief
pi_144914955
Ja hoi.
pi_144914987
Momenteel minder koud op de fiets dan afgelopen dinsdag. Fijn. :)
#gaap
Let me see you stripped down to the bone
pi_144914998
Ik twijfel nog over de fiets :P Ik heb ook een flinke dreun in mijn kop op dit moment. Heel irritant.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144915077
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag lag de brief ook bij mij op de mat.
http://www.nu.nl/economie(...)fors-bezuinigen.html

Laten we hopen dat ik er niet weer uitlig komend jaar :(
Balen zeg! :*
En dan dit ook:
"Bos schrijft dat de bezuinigingen nodig zijn omdat de kosten sneller stijgen dan de opbrengsten. Het ziekenhuis doet grote investeringen, onder meer in een elektronisch patiëntendossier dat het deelt met het AMC."
Daar zit jij toch voor in een werkgroep? Wat rottig dat je als ziekenhuis op zo'n manier toch wat afgestraft wordt voor vooruitgang. Maar misschien zie ik dat verkeerd hoor, weet er niet zoveel vanaf,
pi_144915078
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 06:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel nog over de fiets :P Ik heb ook een flinke dreun in mijn kop op dit moment. Heel irritant.
Dreun? :*
pi_144915097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is het voor soort film?
Dystopisch! O+

Ik vond 'm trouwens wel heel leuk, maar verder niet héél goed. Veel beter dan Divergent, veel minder goed dan The Hunger Games. Maar is qua plot en young adult-doelgroep wel helemaal van hetzelfde laken een pak. :Y
Toffe setting in elk geval, en wel een heel prettig sfeertje in de eerste helft van de film. Beetje Lord of The Flies-light. *)
Heb me uitstekend vermaakt, maar meer ook niet. :)
pi_144915134
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Dreun? :*
Koppijn. Denk te weinig water na het sporten gister.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144915186
Ah zo. Liter water drinken, asperientje erin en hop: de frisse lucht in!
pi_144915197
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:31 schreef minilot het volgende:
Ah zo. Liter water drinken, asperientje erin en hop: de frisse lucht in!
Je weet dat je lichaam maar een kwart tot een halve liter per kwartier aankan he :P
pi_144915236
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:12 schreef minilot het volgende:
Dystopisch! O+

Ik vond 'm trouwens wel heel leuk, maar verder niet héél goed. Veel beter dan Divergent, veel minder goed dan The Hunger Games. Maar is qua plot en young adult-doelgroep wel helemaal van hetzelfde laken een pak. :Y
Toffe setting in elk geval, en wel een heel prettig sfeertje in de eerste helft van de film. Beetje Lord of The Flies-light. *)
Oh, dat vind ik samen met post-apocalyptische films altijd leuk :Y

Ik ga zo ook lekker fietsen. Dinsdag was het idd best koud 's morgens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144915247
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je weet dat je lichaam maar een kwart tot een halve liter per kwartier aankan he :P
Nee, wist ik niet!
Ik drink zodra ik wakker wordt graag meteen drie grote longdrinkglazen koud water. In één minuut.
Moet ik me zorgen maken? :o
pi_144915251
Welnee :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144915302
Dacht ik al! :7
  vrijdag 26 september 2014 @ 08:07:28 #269
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_144915455
Eerste echte "schooldag" vandaag, ik zal proberen niet te huilen op het schoolplein straks :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_144915465
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:07 schreef TAV74 het volgende:
Eerste echte "schooldag" vandaag, ik zal proberen niet te huilen op het schoolplein straks :P
Wacht Sun je vanmiddag weer op bij het hek? En mag je dan een ijsje als je zoet bent geweest? O+
pi_144915473
Ik zit thuis met een kopje thee en een koekje op hem te wachten :+
pi_144915848
:W
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_144915873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:07 schreef TAV74 het volgende:
Have fun :7
pi_144915875
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:41 schreef roos85 het volgende:
pi_144915955
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, wist ik niet!
Ik drink zodra ik wakker wordt graag meteen drie grote longdrinkglazen koud water. In één minuut.
Moet ik me zorgen maken? :o
Bij het dubbele wel :P En bij extreem warm (zweterig) weer ook.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_144915971
Gisteren bij Shabu Shabu gegeten :9
Zat ineens na ronde 3 bomvol :') terwijl ik vrij veel honger had en niet de rondes vol benutte :D
pi_144915975
Arghl.. Waarom is het reizen naar Londen toch altijd prijzig? Stomme Noordzee! }:|
pi_144916005
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Bij het dubbele wel :P En bij extreem warm (zweterig) weer ook.
Weet ik hoor. ;) Na een paar jaar rare rave-feestjes (met heel veel rondgaande MDMA) bezocht te hebben is het concept van téveel water drinken er goed ingepeperd. *)
pi_144916038
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Weet ik hoor. ;) Na een paar jaar rare rave-feestjes (met heel veel rondgaande MDMA) bezocht te hebben is het concept van téveel water drinken er goed ingepeperd. *)
ORS FTW :P

Ook tegen katers trouwens.
pi_144916043
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
Arghl.. Waarom is het reizen naar Londen toch altijd prijzig? Stomme Noordzee! }:|
Omdat je dat soort dingen iets vroeger moet plannen :P
pi_144916051
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

ORS FTW :P

Ook tegen katers trouwens.
ORS?
pi_144916076
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

ORS?
Oral Rehydration Solution. Water met zout en suiker. Neemt je lichaam beter op dan water. Kater is uitdroging, dus het opnemen van water helpt :)
pi_144916087
pi_144916106
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Oral Rehydration Solution. Water met zout en suiker. Neemt je lichaam beter op dan water. Kater is uitdroging, dus het opnemen van water helpt :)
Ah. Weer wat geleerd :D
pi_144916148
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Kokoswater! :Y :9
pi_144916157
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Kokoswater! :Y :9
Ja, of Ayran (Turkse yoghurtdrank met zout).
pi_144916164
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
Heb je al tickets geboekt? Anders kunnen ze je misschien hier helpen aan goedkope tickets:
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #30
pi_144916171
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Omdat je dat soort dingen iets vroeger moet plannen :P
Snap ik, maar het is gewoon balen dat die plas water er tussen zit. Bij auto-bestemmingen binnen Europa hoef je vooraf niet na te denken: de snelweg erheen kost altijd evenveel. :)
pi_144916185
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Snap ik, maar het is gewoon balen dat die plas water er tussen zit. Bij auto-bestemmingen binnen Europa hoef je vooraf niet na te denken: de snelweg erheen kost altijd evenveel. :)
Klopt :D
pi_144916207
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:59 schreef roos85 het volgende:

[..]

Heb je al tickets geboekt? Anders kunnen ze je misschien hier helpen aan goedkope tickets:
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #30
Nah, zelf vliegtickets vinden lukt altijd wel (en er is voor volgende week naar Londen niks dat ecth goedkoop is - logisch ook wel), maar we vinden juist met de auto zo lollig. Links rijden, moeilijk doen: O+ En als we gaan volgende week, gaan we toch alleen naar Kew Gardens, niet de stad Londen zelf in.
pi_144916275
Neem de boot :) Waarschijnlijk niet goedkoper, kost meer tijd, maar je kan je auto meenemen en het is leuk :D :P
pi_144916344
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Neem de boot :) Waarschijnlijk niet goedkoper, kost meer tijd, maar je kan je auto meenemen en het is leuk :D :P
Ja, da's voor nu de beste optie. :Y Ik vond zojuist een aardige prijs voor een overtocht via Duinkerken-Dover, zeventig euro voor een retourtje auto + 2 personen. Veerboot doet er nod geen twee uur over. Best te doen, en Duinkerken is voor ons heel wat dichterbij dan Calais! :)

(Al een paar keer met de auto in Engeland geweest, is altijd dolle pret. :) Boot an sich wat minder, lief neigt al gauw naar zeeziek worden. Watje! >:) )

Niettemin, ik ben nu een keer of twaalf naar Londen gegaan en het blijft gewoon altijd wel een beetje gedoe en gemiep voor iets dat gevoelsmatig zo dichtbij ligt.

Op zaterdagavond besluiten dat je de volgende dag wel een dagje Disneyland Parijs wilt betekent een paar krentenbollen in een tas gooien, 's ochtends op een zelfgekozen tijd in de auto gaan zitten en hoppa. Het zou fijn zijn als het met Londen ook zo zou werken. :)
  vrijdag 26 september 2014 @ 09:17:55 #293
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_144916461
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, da's voor nu de beste optie. :Y Ik vond zojuist een aardige prijs voor een overtocht via Duinkerken-Dover, zeventig euro voor een retourtje auto + 2 personen. Veerboot doet er nod geen twee uur over. Best te doen, en Duinkerken is voor ons heel wat dichterbij dan Calais! :)

(Al een paar keer met de auto in Engeland geweest, is altijd dolle pret. :) Boot an sich wat minder, lief neigt al gauw naar zeeziek worden. Watje! >:) )

Niettemin, ik ben nu een keer of twaalf naar Londen gegaan en het blijft gewoon altijd wel een beetje gedoe en gemiep voor iets dat gevoelsmatig zo dichtbij ligt.

Op zaterdagavond besluiten dat je de volgende dag wel een dagje Disneyland Parijs wilt betekent een paar krentenbollen in een tas gooien, 's ochtends op een zelfgekozen tijd in de auto gaan zitten en hoppa. Het zou fijn zijn als het met Londen ook zo zou werken. :)
Heel wat dichterbij is ook wat overdreven :P. De twee steden liggen op ongeveer 45 km van elkaar vandaan.
pi_144916494
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Nah, zelf vliegtickets vinden lukt altijd wel (en er is voor volgende week naar Londen niks dat ecth goedkoop is - logisch ook wel), maar we vinden juist met de auto zo lollig. Links rijden, moeilijk doen: O+ En als we gaan volgende week, gaan we toch alleen naar Kew Gardens, niet de stad Londen zelf in.
Was goed bedoelde tip ;)

Wist niet dat je een auto had :D
pi_144916517
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:17 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Heel wat dichterbij is ook wat overdreven :P. De twee steden liggen op ongeveer 45 km van elkaar vandaan.
Scheelt ruim een half uur. En wij wonen al flink in het zuidwesten hè, dus da's best een aardig hapje van de totale reistijd. :)
pi_144916531
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:19 schreef roos85 het volgende:

[..]

Was goed bedoelde tip ;)

Wist niet dat je een auto had :D
Ikzelf heb geen rijbewijs, maar mijn lief wel en we hebben een klein en zeer zuinig autootje :)

Dank voor het meedenken hoor! O+
  vrijdag 26 september 2014 @ 09:32:40 #297
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144916727
Kwam deze tegen in het fundatopic, vond het zo mooi

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_144916787
Goedemorgen :W

Beetje een kater van het optreden, was niet ons beste ooit helaas.
Nu nog even een drukke ochtend vol met inpakken, poetsen etc en dan een weekje relaxen.
  vrijdag 26 september 2014 @ 09:38:06 #299
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144916830
Ben ook nog aan het wakker worden, sinds zes uur, maar lukt niet en heb een deadline.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_144917066
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Dystopisch! O+

Ik vond hem duisterder dan de Hunger Games (die is trouwens ook mijn favoriet) maar zeker heel erg tof en ik vind hem wel een aanrader ;) Ligt er net aan wat je zoekt denk ik.

Maar tof dat je het leuk gehad heb :D
pi_144917073
Dicht dan maar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')