abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144900713
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Haha. 1 van de afhalers plaatste een "dankjewel" op m'n facebookpagina. Of ie volgende week donderdag weer wat af kan halen. :D

Misschien moet ik donderdag maar afhaaldag maken. :D
Leuk idee :D

Denk dat de kip-chorizo-stoof van Ainsley Harriot echt wel een goed receptje is voor dat soort dagen :Y In grote hoeveelheden te fabriceren :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144900974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Leuk idee :D

Denk dat de kip-chorizo-stoof van Ainsley Harriot echt wel een goed receptje is voor dat soort dagen :Y In grote hoeveelheden te fabriceren :9
Dat klinkt wel lekker. :9 even receptje zoeken
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144902159
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat klinkt wel lekker. :9 even receptje zoeken
Is goed te vinden :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 25 september 2014 @ 20:12:36 #229
63722 z80
I fink you freaky
pi_144902454
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y maar het is wel heel lelijk Engels, dat Nederlandse Engels.
moet je een keer Frans Engels horen. :X dat is echt een ramp. daarbij klinkt Duits Engels nog goed.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:36 schreef Aure het volgende:
Dit is orzo:
[ afbeelding ]

Rijstpasta achtig iets. Vandaag voor het eerst gegeten, erg lekker!
de grieken gebruiken deze pasta graag in stoofpotten.zowel met lam als met rund vlees.

quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik snap het ook direct hoor! :Y Wel fijn dat we elkaar daarin kunnen vinden.

Net als die techneuten, die altijd fastfood bestellen als ze moeten werken, die vinden het ook echt een enorme uitkomst voor af en toe.
en net die optie wordt bij ons wegbezuinigd. enkel de bobo's houden de catering.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_144902518
Nou de 'stage' make-up zit er weer op.
Ziet er niet uit :D ben normaal alleen maar van de mascara, als ik al iets van make-up gebruik.

Over 2 uurtjes optreden en dan vakantie *O*
pi_144902546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:14 schreef Sarabi het volgende:
Nou de 'stage' make-up zit er weer op.
Ziet er niet uit :D ben normaal alleen maar van de mascara, als ik al iets van make-up gebruik.

Over 2 uurtjes optreden en dan vakantie *O*
Het is ook bedoeld om goed te zien vanaf een afstandje hè :7 Lekker overdreven dus 8-)
Veel plezier! Met beide dingen ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144902591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is ook bedoeld om goed te zien vanaf een afstandje hè :7 Lekker overdreven dus 8-)
Veel plezier! Met beide dingen ;)
Das waar :D maar nu durft mijn vriendje niet meer dichtbij te komen.

Dankjewel! Gaat goed komen :)
pi_144902643
Hij is natuurlijk bang dat je afgeeft haha!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 25 september 2014 @ 20:44:46 #234
63722 z80
I fink you freaky
pi_144903649
@ Mini
pi_144904454
Ik ben Orphan Black aan het kijken, best interessant *O*
Alleen eindigen alle afleveringen tot nu toe met een major cliffhanger }:|
pi_144904519
quote:
6s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:44 schreef z80 het volgende:
@ Mini
[ afbeelding ]
:D!
Let me see you stripped down to the bone
pi_144904550
Hoi vanaf de Pathèweecee. Bijna tijd voor The Maze Runner!
pi_144904633
O, en we overwegen volgende week uit te wijken naar Londen voor een dagje Kew Gardens (want dat zou ik supergraag eens zien!), en dan slapen in zo'n luizig appartementje van een paar tientjes via AirBnB. :) Verder niet teveel Londen zelf in, want dat kost teveel :')
pi_144904861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:06 schreef minilot het volgende:
Hoi vanaf de Pathèweecee. Bijna tijd voor The Maze Runner!
Oh ik ben er net van terug! Geweldig O+

Ik vond deze film echt indrukkwekkend, heel spannend en grijpt je aan. Ik kijk uit naar de volgende en ga de boeken ook lezen. Aanrader!

Laat weten wat jij vindt ;)
pi_144905303
Vast leuk! Ik hou meestal wel van dit soort films :)
pi_144905671
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef minilot het volgende:
Vast leuk! Ik hou meestal wel van dit soort films :)
Wat is het voor soort film?
pi_144905735
Goedenavond *O* Terug van sporten. Techniek liet de boel in de steek -O- Apparaat met mijn trainingsprogramma was dood. Logisch want draait nog op XP :')

Nou maar een beetje uit mijn hoofd gedaan :')
pi_144905955
Ik heb een zelf gemaakt A4tje aan mijn bidon gemaakt met mijn trainingsprogramma :+ Gaat nooit kapot! Nou ja, en als het stuk is kan ik een nieuwe uitprinten *)
pi_144906348
Kew gardens...eindelijk iemand die ervan heeft gehoord ( en ik ben er geweest ooit).
Met de boot erheen op de Thames, als het water niet té hoog staat, want dan kan die niet onder de brug door. :D

En de musea zijn nog steeds gratis ? in Londen. O-)

Succes, Saar. *O*
pi_144906462
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een zelf gemaakt A4tje aan mijn bidon gemaakt met mijn trainingsprogramma :+ Gaat nooit kapot! Nou ja, en als het stuk is kan ik een nieuwe uitprinten *)
Slim :Y Bidon moet ik ook nog eens scoren. Zo'n spa-flesje is op den duur niet heel hygienisch meer :P
pi_144906581
Ik krijg mijn schema sowieso gewoon op papier :+ maar weet het na een tijdje wel uit mijn hoofd ;)
  donderdag 25 september 2014 @ 21:51:55 #247
63722 z80
I fink you freaky
pi_144906684
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Slim :Y Bidon moet ik ook nog eens scoren. Zo'n spa-flesje is op den duur niet heel hygienisch meer :P
neem een wat grotere bidon en het liefst een doorzichtige. zeker als je langer gaat sporten of lopen is een wat grotere fles wel handig. en een doorzichtige is makkelijke met schoonmaken. kun je tenminste zien of deze schoon is.
pi_144906965
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik krijg mijn schema sowieso gewoon op papier :+ maar weet het na een tijdje wel uit mijn hoofd ;)
Ze werken bij ons met van die sleutels :) En we hebben net vorige week nieuw schema uitgedacht dus dat zit nog niet helemaal in mijn systeem. Moet zeggen dat ik een aardig eind kwam wel.
pi_144907002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:51 schreef z80 het volgende:

[..]

neem een wat grotere bidon en het liefst een doorzichtige. zeker als je langer gaat sporten of lopen is een wat grotere fles wel handig. en een doorzichtige is makkelijke met schoonmaken. kun je tenminste zien of deze schoon is.
Als ik ga lopen in Delft neem ik niets mee. Als ik tochten ga doen, vul ik 1 of 2 waterflessen van aluminium. Ideaal spul. Maar ik ga wel ff op zoek naar een 3/4 liter bidon. Dat past nog wel in alle houders denk ik :P
pi_144907252
*burb*
Gemengde gevoelens over het restaurant. Recensie komt morgen wel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')