Hmmm...klinkt bijna net zo lekker als de appel-stroopwafel-crumblequote:Op woensdag 24 september 2014 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
pruimencrumble met bruine suiker en kaneel. pruimen en kaneel is zo lekker!
Mousse van Cees klinkt prima!quote:Op woensdag 24 september 2014 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een errug lekkere sinaasappelmousse gemaakt naar een recept van Cees Holtkamp. Die wilde ik in de herhaling doen
Tenzij je briljante andere suggesties hebtHet moet klaar zijn als ik hier de deur uit ga. Wil er daar niets meer aan hoeven doen, anders dan misschien nog ff slagroom kloppen en erop spuiten
Heb je een smartphone? Volgens mij wel he? Zet voor de grap gewoon eens een runkeeper of zo aanquote:Op woensdag 24 september 2014 17:53 schreef minilot het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoeveel kilometer ik maak als ik een dagje in de Efteling ben (gemiddeld elke twee weken een keer). Ik loop er ook altijd stevig door. Niks van dat geslenter!
Ik weet toevallig dat de volledige Sprookjesbosroute zo'n twee kilometer is en dat het voltallige pretpark ongeveer zeventig hectare beslaat, maar hoever ik nou loop op een gemiddelde dag? Geen idee!
O, dat is eigenlijk wel gewoon een goed idee. Ik heb gewoon Endomondo, die ik ook gebruik bij halfslachtige stukjes hardlopen en als ik verre stukken ga fietsen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je een smartphone? Volgens mij wel he? Zet voor de grap gewoon eens een runkeeper of zo aan
Ik ben ook wel nieuwsgierig, dus eigenbelangquote:Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat is eigenlijk wel gewoon een goed idee. Ik heb gewoon Endomondo, die ik ook gebruik bij halfslachtige stukjes hardlopen en als ik verre stukken ga fietsen.
Niet eerder aan gedacht om het ook eens bij te houden voor al die dagen in de Efteling, terwijl ik daar toch steeds weer flink wat kilometers maak. Ik interpreteer dat helemaal niet als lichaamsbeweging, maar dat is het natuurlijk wel!
Dank voor de tip Pee!![]()
Je hoort het na mijn eerstvolgende Eftelingbezoekje, ergens volgende weekquote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig, dus eigenbelang
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Je hoort het na mijn eerstvolgende Eftelingbezoekje, ergens volgende week
Pfff. De Efteling en privequote:
Nou, ik was met Lein een hele tijd geleden in zo'n Hippe Biowinkel en ik vond het echt 10x niksquote:Op woensdag 24 september 2014 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wij krijgen een mega-estafette biowinkel hier
de bio tent hier in Kleve vind ik ook niets. veel te duur voor wat ze hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik was met Lein een hele tijd geleden in zo'n Hippe Biowinkel en ik vond het echt 10x niksZou daar nooit echt mijn boodschappen gaan doen, eerlijk gezegd.
Ik ga het eerst eens aanschouwen voor ik gillend weer naar buiten renquote:Op woensdag 24 september 2014 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik was met Lein een hele tijd geleden in zo'n Hippe Biowinkel en ik vond het echt 10x niksZou daar nooit echt mijn boodschappen gaan doen, eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |