quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, nee joh, dan ken je mijn baas niet. Laten storten scheelt één-achtste eurocent aan rente hč?Maandag pas, denk ik.
Succeeeees!quote:Op donderdag 25 september 2014 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Vanmiddag naar de tandartsGoedemorgen!
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef minilot het volgende:
(waar ik zelf 'ns ns in een paneldiscussie zat toen de beurs in 2011 in Londen was:
Lig gerust even dubbel om mijn beroerde Engels:Haha tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest wazige monoloog, eindigend in dubbelligen vanaf plusminus 19:20)
![]()
Ik was vooraf stikzenuwachtig: een zaal vol pretparkdirecteuren en marketingmanagers en mijn Engels is qua spraak (in tegenstelling tot schrift) echt belabberd en ik had sinds spreekbeurten op de middelbare school niet meer voor een groep gesproken.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik was vooraf stikzenuwachtig: een zaal vol pretparkdirecteuren en marketingmanagers en mijn Engels is qua spraak (in tegenstelling tot schrift) echt belabberd en ik had sinds spreekbeurten op de middelbare school niet meer voor een groep gesproken.
Maar het bleek zo te zijn: áls ik eenmaal begin te lullen, dan gá ik ook. Beetje genant hoe je duidelijk kunt zien dat ik wiebelend en ongeduldig op mijn beurt zit te wachten als iemand anders aan het woord is.
Da's omdat ik verschrikkelijk mijn best zit te doen om nog enigzins serieus over te komen. Privé piep ik als Calimeroquote:Op donderdag 25 september 2014 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]je stem is lager dan ik had gedacht
hij klinkt zoals die van mij in mijn hoofd (maar niet op band, dan klink ik dus hoger..)
Oh, ik begreep dat zij gelegerd worden in Jordanië.quote:
O, wat jammer/onhandigaar een specifieke reden voor? Iets waar misschien iets aan te doen is? Skype is wel zo verschrikkelijk handig om in contact te blijven met mensen die ver weg zijn!quote:Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:
Skypen heeft geen zin, want degenen die wij evt. willen bellen, doen daar niet aan.
je kunt met skype ook redelijk voordelig naar gewone telefoons bellen. Moet je wat geld op je skype account storten. Zo bel ik altijd met m'n ouders, want die zijn nooit online op skype. Skype out heet het.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ik begreep dat zij gelegerd worden in Jordanië.
Ja, dus?!
Dacht ik een handige app te hebben om via de ipad internationaal te bellen voor weinig...werkt het niet![]()
Skypen heeft geen zin, want degenen die wij evt. willen bellen, doen daar niet aan.
Ringcredible is uncredible![]()
Heeft iemand een andere tip?
En anders bellen wij maar niet voor ruim een euro per minuut.
Mini![]()
Het waren allemaal dames, die kweelden zoetige teksten.
Lachten niet, keken in het tekstboek en niet de zaal in, staan stokstijf op het podium en treden vaker op in de regio.
Begin november is er een Korendag met workshops, en dan ook juryrapport.
Wij zingen en swingen en lachen en letten op de pianiste/ dirigente dan alleen maar.
ja, dat was gezellig.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:33 schreef AnneX het volgende:
Ja skype...ik vond het zo grappig dat JT vertelde hoe zij en de duutser ieder in het thuisland, samen zaten te werken.![]()
90+ heeft een vaste lijn.
Zwagers zijn noobs en digibeet.
Wij mailen dan maar.
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Weet je, soms mis ik het in andere landen wonen wel eens, je hebt op een hele andere manier contact. Gek he!
Ik was dat van plan, en hij zei dat ook te zijn. Hij gedraagt zich er alleen helaas niet naar, maar misschien is het nu nog even te pijnlijk voor hem. Kan natuurlijk ook een fase zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 13:21 schreef minilot het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Lonaa, heb je ook nog klanten via Thuissafgehaald momenteel?
Ik zit nog steeds te wikken en wegen of ik dat wil gaan doen
[..]
Jemig, dat is wel heftig. Ik dacht dat jullie van plan waren om dikke vrienden te blijven. Of heb ik dat verkeerd onthouden?
[..]
O, brr!
jazeker, en behoefte aan het huis eens helemaal voor mezelf te hebben...quote:Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.Al zal het deels ook wel een beetje nostalgie zijn, denk je niet?
Mja, dat hoor ik heel vaak om me heem van mensen in een relatie, maar dat gevoel ken ik dan weer niet. Als mijn lief thuis is zit -ie me op geen enkele manier in de weg en ik denk echt nķķit: was -ie maar even de deur uit. Ik vind het maar ongezellig als -ie niet ergens in een hoekje met een laptop zit terwijl ik aan het rondhobbelen ben in huis.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jazeker, en behoefte aan het huis eens helemaal voor mezelf te hebben...
Maar dat je het daar dan niet over hebt joh! Als je een tijdje samen hebt gewoond en zelf staat je neus de kant van vriendschap op en iemand ontwijkt je zodra de wegen van elkaar gescheiden zijn, dan pols je toch even hoe de vork in de steel zit bij de ander, lijkt me? Ik zou wel benieuwd zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:26 schreef Selestha het volgende:
Ik was dat van plan, en hij zei dat ook te zijn. Hij gedraagt zich er alleen helaas niet naar, maar misschien is het nu nog even te pijnlijk voor hem. Kan natuurlijk ook een fase zijn
oh, hij zit me ook helemaal niet in de weg, maar ik vind echt alleen zijn erg fijn soms. Waarschijnlijk omdat ik het ook zo sterk gewend ben in die 3 jaar op afstand relatie. Maar, vind het ook heerlijk als hij er is!quote:Op donderdag 25 september 2014 15:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Mja, dat hoor ik heel vaak om me heem van mensen in een relatie, maar dat gevoel ken ik dan weer niet. Als mijn lief thuis is zit -ie me op geen enkele manier in de weg en ik denk echt nķķit: was -ie maar even de deur uit. Ik vind het maar ongezellig als -ie niet ergens in een hoekje met een laptop zit terwijl ik aan het rondhobbelen ben in huis.
Heb ik ook gevraagd. Antwoord is dat hij niet zo'n prater is en dat hij dingen op afstand wil houden. Ik heb hem constant gepolst, maar het betekent niet dat hij in gesprek gaat. Helaasquote:Op donderdag 25 september 2014 15:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar dat je het daar dan niet over hebt joh! Als je een tijdje samen hebt gewoond en zelf staat je neus de kant van vriendschap op en iemand ontwijkt je zodra de wegen van elkaar gescheiden zijn, dan pols je toch even hoe de vork in de steel zit bij de ander, lijkt me? Ik zou wel benieuwd zijn.
Mja, da's wel pech hebben. Nou ja, count your blessings zou ik zeggen: het gaat je zoetjes voor de wind sinds je weer in Nederland bent, toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:42 schreef Selestha het volgende:
[..]
Heb ik ook gevraagd. Antwoord is dat hij niet zo'n prater is en dat hij dingen op afstand wil houden. Ik heb hem constant gepolst, maar het betekent niet dat hij in gesprek gaat. Helaas
Wat heb je precies gemaakt?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Er staat een experiment-taartje in de oven.
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je kunt met skype ook redelijk voordelig naar gewone telefoons bellen. Moet je wat geld op je skype account storten. Zo bel ik altijd met m'n ouders, want die zijn nooit online op skype. Skype out heet het.
Een tarte tatin met pruimen zonder receptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |