abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144880204
Heeeeeerlijk gezongen, bijgekletst en geborreld. Wat een warm bad is dit popkoor geworden.
Er stoppen mensen met zingen maar er komen ook mensen bij, die moeiteloos worden opgenomen en bijgepraat over voorgaande thema's en hoe we het allemaal organiseren!

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 25-09-2014 00:25:50 ]
pi_144881188
Op onze repetitieavond hadden wij een optreden op een Korenavond, in de Week van de Hospice.,
Wij waren de uitsmijter van de avond met vrolijke popsongs, een stuk of 8.
De reacties waren enthousiast met meeklappen etc.
Er was een koor met lieflijke a cappella...ik vond het meer poesiealbumliedjes.
Een koor dat prachtig zong met diverse klassiekere liederen, a capella.
En een groot smartlappenkoor, beetje monotoon. w/

Leuk dat jullie weer een enthousiaste start hebben :7
pi_144881643
Wij zingen gewoon in de leukste koren AX *O*

poesiealbumliedjes _O-
pi_144881957
Goedemorgen :O Vandaag maar een half dagje. Vanmiddag wat dingen thuis regelen :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144882345
Mogge. Eens kijken of ik vandaag wat vorderingen kan maken met de studie. :s)
pi_144882357
Vanmiddag naar de tandarts -O- Goedemorgen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 25 september 2014 @ 07:59:18 #132
3878 Vork
Manisch creatief
pi_144882378
'morgen, nog altijd vanuit een grote fietsenfabriek hier in de buurt. Zolang ze mij hier klussen toe blijven schuiven, lijkt het net of ik werk heb.
pi_144882398
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts -O- Goedemorgen!
Ik moet maandag :s)
pi_144882658
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 07:59 schreef Vork het volgende:
'morgen, nog altijd vanuit een grote fietsenfabriek hier in de buurt. Zolang ze mij hier klussen toe blijven schuiven, lijkt het net of ik werk heb.
^O^
pi_144882675
In het kader van de experimentjes vandaag eens met hartslagmonitor om naar kantoor gefietst. De hoeveelheid verbrande kcals nam met 50% af :P Wat is nu betrouwbaarder is de grote vraag :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144882707
De tabellen van verbruik bij inspanning en in rust vind je op inet.
Ik zou naar de cm'c kijken en mate van strakheid én welbevinden. *O*

Sportschool B-)

# goed bezig.
pi_144882773
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:27 schreef AnneX het volgende:
De tabellen van verbruik bij inspanning en in rust vind je op inet.
Ik zou naar de cm'c kijken en mate van strakheid én welbevinden. *O*

Sportschool B-)

# goed bezig.
Het gaat om het experiment en het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid, Anne :Y) De rest zit wel goed :7

edit: hoewel...het mag allemaal wat strakker eigenlijk wel :P

[ Bericht 7% gewijzigd door PdeHoog op 25-09-2014 08:38:37 ]
pi_144882780
Goedemorgen. :W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144882900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het gaat om het experiment en het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid, Anne :Y) De rest zit wel goed :7

edit: hoewel...het mag allemaal wat strakker eigenlijk wel :P
Nou dan heb ik goed nieuws voor je.
Het is fijn en meegenomen dat de sportschool dicht bij je huis is en dat je er uiteindelijk geen erge hekel aan hebt.
Het gaat wel even duren...strakheid. *O* een goed doel.

Goeiemorgen allemaal.
Tof nieuws voor Vork en ( ook nog) voor Selestha met de goeie start ^O^
  donderdag 25 september 2014 @ 08:52:47 #140
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_144883080
Jippie, eindelijk weer wat sollicitaties lopen. Projectcoördinator bij een vertaalbureau (dat is een long shot, maar toch), medewerker webcare/klantenservice (voor verschillende bedrijven) en inval-schoonmaakster. Duim voor me!! ;)
pi_144883461
Goedemorgen :W

Raar dagje vandaag.
Eerst werken en vanavond om half 11 pas optreden.
En tussendoor inpakken en het huis opruimen omdat ik morgen op vakantie ga.
pi_144883914
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Thanks, dan hoef ik niet terug te kijken :P

En trouwens, wat heerlijk om te lezen dat je leven zo fijn op de rails is komen te zitten! Superknap gedaan!
Heb je nog contact met je ex?
Dankjewel :)

We hebben nog wel contact, maar niet erg soepel. Hij communiceert alleen sporadisch iets praktisch, ieder ander contact vermijdt hij. Zegt dat hij niets te zeggen heeft. Dus als het praktische aspect over is, vermoed ik dat hij het contact gaat verbreken.
pi_144883941
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:00 schreef Lonaa het volgende:
Morgen is het afhaaldag. :D
Ik ga een weeshuisportie boerenkool maken. Er worden 4 porties afgehaald, 1 portie bewaar ik in de vriezer voor iemand, we moeten er zelf van eten en het zou tof zijn als er dan nog 2 porties overblijven voor ons in de vriezer. 9 maaltijden dus. :D
Succes vandaag! Laat weten wat de reacties zijn ;)
pi_144884009
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:38 schreef Selestha het volgende:

[..]

Succes vandaag! Laat weten wat de reacties zijn ;)
Thanks! Het zijn allemaal mensen die ik ken, en voor sommige heb ik bij Atak al wel eens gekookt. Vind het wel leuk, niet heel erg spannend. En ik heb een 15 liter pan, das ook wel makkelijk. :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144885108
Sooo, spierballen om zo veel kilo's aard te stampen voor boerenkool voor zo veel pp.

En gaat Broer Borisz nu naar Jordanië? met de f16's mee. Bah.
pi_144889799
Hoi allemaal! :W

Lonaa, heb je ook nog klanten via Thuissafgehaald momenteel?
Ik zit nog steeds te wikken en wegen of ik dat wil gaan doen :)

quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:37 schreef Selestha het volgende:
We hebben nog wel contact, maar niet erg soepel. Hij communiceert alleen sporadisch iets praktisch, ieder ander contact vermijdt hij. Zegt dat hij niets te zeggen heeft. Dus als het praktische aspect over is, vermoed ik dat hij het contact gaat verbreken.
Jemig, dat is wel heftig. Ik dacht dat jullie van plan waren om dikke vrienden te blijven. Of heb ik dat verkeerd onthouden?

quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef AnneX het volgende:
met de f16's mee. Bah.
O, brr! :{

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 25-09-2014 13:28:02 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_144890031
Bleeh, paar vrienden (incl. beste vriend) zitten nu op de EAS, de jaarlijkse Europese pretparkbeurs, dit keer in Amsterdam..

(waar ik zelf 'ns ns in een paneldiscussie zat toen de beurs in 2011 in Londen was:
Lig gerust even dubbel om mijn beroerde Engels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest wazige monoloog, eindigend in dubbelliggen vanaf plusminus 19:20 :+ )

..en ik ben gewoon aan het werk omdat ik te laat was om een kaartje te regelen. }:| En daarbij geen geld heb om naar Amsterdam te reizen :')

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 25-09-2014 14:06:52 ]
pi_144890035
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef AnneX het volgende:
En gaat Broer Borisz nu naar Jordanië? met de f16's mee. Bah.
Irak he :D Niet naar Jordanië.
pi_144890051
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef minilot het volgende:
Bleeh, paar vrienden (incl. beste vriend) zitten nu op de EAS, de jaarlijkse Europese pretparkbeurs, dit keer in Amsterdam..

(waar ik zelf 'ns ns in een paneldiscussie zat toen de beurs in 2011 in Londen was: )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
)

..en ik ben gewoon aan het werk omdat ik te laat was om een kaartje te regelen. }:| En daarbij geen geld heb om naar Amsterdam te reizen :')
Salaris nog niet gestort :? Hier wel gelukkig :P
pi_144890080
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Salaris nog niet gestort :? Hier wel gelukkig :P
Haha, nee joh, dan ken je mijn baas niet. Laten storten scheelt één-achtste eurocent aan rente hè? :+ Maandag pas, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')