abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144890545
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef minilot het volgende:

(waar ik zelf 'ns ns in een paneldiscussie zat toen de beurs in 2011 in Londen was:
Lig gerust even dubbel om mijn beroerde Engels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest wazige monoloog, eindigend in dubbelligen vanaf plusminus 19:20 :+ )

Haha tof :D
pi_144890898
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Haha tof :D
Ik was vooraf stikzenuwachtig: een zaal vol pretparkdirecteuren en marketingmanagers en mijn Engels is qua spraak (in tegenstelling tot schrift) echt belabberd en ik had sinds spreekbeurten op de middelbare school niet meer voor een groep gesproken.
Maar het bleek zo te zijn: áls ik eenmaal begin te lullen, dan gá ik ook. Beetje genant hoe je duidelijk kunt zien dat ik wiebelend en ongeduldig op mijn beurt zit te wachten wanneer iemand anders eens aan het woord is. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_144890937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik was vooraf stikzenuwachtig: een zaal vol pretparkdirecteuren en marketingmanagers en mijn Engels is qua spraak (in tegenstelling tot schrift) echt belabberd en ik had sinds spreekbeurten op de middelbare school niet meer voor een groep gesproken.
Maar het bleek zo te zijn: áls ik eenmaal begin te lullen, dan gá ik ook. Beetje genant hoe je duidelijk kunt zien dat ik wiebelend en ongeduldig op mijn beurt zit te wachten als iemand anders aan het woord is. :')
:D je stem is lager dan ik had gedacht :D hij klinkt zoals die van mij in mijn hoofd (maar niet op band, dan klink ik dus hoger..)
pi_144890981
mini, via thuisafgehaald eigenlijk niet. Dat is bij die ene keer gebleven. Heb het idee dat weinig mensen afhalen.

Er staat een experiment-taartje in de oven. Ga zo eens aardappels schillen. En ik heb zin in vanavond. *O* *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144890984
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D je stem is lager dan ik had gedacht :D hij klinkt zoals die van mij in mijn hoofd (maar niet op band, dan klink ik dus hoger..)
Da's omdat ik verschrikkelijk mijn best zit te doen om nog enigzins serieus over te komen. Privé piep ik als Calimero >:)

Edit: O gut, vanaf 03:23 in het filmpje ook een langdurige closeup! CUL-SC, ontmoet mijn hazentanden! :+ :D

[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 25-09-2014 14:06:38 ]
pi_144891883
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Irak he :D Niet naar Jordanië.
Oh, ik begreep dat zij gelegerd worden in Jordanië.
Ja, dus?!

Dacht ik een handige app te hebben om via de ipad internationaal te bellen voor weinig...werkt het niet o|O
Skypen heeft geen zin, want degenen die wij evt. willen bellen, doen daar niet aan.
Ringcredible is uncredible -O-
Heeft iemand een andere tip?
En anders bellen wij maar niet voor ruim een euro per minuut. 8)7

Mini :W
Het waren allemaal dames, die kweelden zoetige teksten.
Lachten niet, keken in het tekstboek en niet de zaal in, staan stokstijf op het podium en treden vaker op in de regio.
Begin november is er een Korendag met workshops, en dan ook juryrapport.
Wij zingen en swingen en lachen en letten op de pianiste/ dirigente dan alleen maar.
pi_144891935
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:
Skypen heeft geen zin, want degenen die wij evt. willen bellen, doen daar niet aan.
O, wat jammer/onhandigaar een specifieke reden voor? Iets waar misschien iets aan te doen is? Skype is wel zo verschrikkelijk handig om in contact te blijven met mensen die ver weg zijn!
pi_144892070
Ja skype...ik vond het zo grappig dat JT vertelde hoe zij en de duutser ieder in het thuisland, samen zaten te werken. *)
90+ heeft een vaste lijn.
Zwagers zijn noobs en digibeet.

Wij mailen dan maar.
pi_144892256
Aaah, okee. Negentigplus, dan snap ik het :)
pi_144892846
O, die broodjes die gisteren mislukt waren wegens overgeslagen stapje in het recept?
Vanmorgen nog een keer gemaakt, nu volgens de instructies! *)

pi_144893089
Die zien er mooi uit Mini ^O^
pi_144893189
Nog niet perfect, maar dichterbij wat de bedoeling is in elk geval! :)
pi_144893411
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh, ik begreep dat zij gelegerd worden in Jordanië.
Ja, dus?!

Dacht ik een handige app te hebben om via de ipad internationaal te bellen voor weinig...werkt het niet o|O
Ringcredible is uncredible -O-
Heeft iemand een andere tip?
En anders bellen wij maar niet voor ruim een euro per minuut. 8)7

Mini :W
Het waren allemaal dames, die kweelden zoetige teksten.
Lachten niet, keken in het tekstboek en niet de zaal in, staan stokstijf op het podium en treden vaker op in de regio.
Begin november is er een Korendag met workshops, en dan ook juryrapport.
Wij zingen en swingen en lachen en letten op de pianiste/ dirigente dan alleen maar.
je kunt met skype ook redelijk voordelig naar gewone telefoons bellen. Moet je wat geld op je skype account storten. Zo bel ik altijd met m'n ouders, want die zijn nooit online op skype. Skype out heet het.
pi_144893419
Zeg mensen, eens even een vraagje..

Mijn lief en ik willen volgende week samen een nachtje weg in Belgie, Duitsland, Luxemburg of in de noordelijke helft van Frankrijk.

We hebben weinig geld, maar we willen wel een tof mini-tripje maken. Ik ben even op zoek naar inspiratie. Betaalbare overnachtingsplekken vinden lukt meestal probleemloos via Booking.com maar ik weet even niet waar we eens naar kunnen gaan kijken, als bezienswaardigheid/activiteit zeg maar.

Onze interesses zijn momenteel vooral:
- Negentiende-eeuw
- Vleesetende planten en andere exotische flora
- Kassen (waar je van die flora in kunt stoppen)
- Merkwaardige natuur (zoals rare grottenstelsels)
- Wetenschap

Dus. Weet iemand iets om te doen/bekijken in de ons omliggende landen dat een beetje bij ons past en wat echt niet te missen is? Nou ja, behalve grotten dan,w ant daarvan hebben er er de laatste maanden al een aantal gezien.

Ik wil zelf ook graag online gaan grasduinen maar ik heb het zo druuuuuuuk. Tips zijn dus superwelkom.

[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 25-09-2014 15:33:26 ]
pi_144893428
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:33 schreef AnneX het volgende:
Ja skype...ik vond het zo grappig dat JT vertelde hoe zij en de duutser ieder in het thuisland, samen zaten te werken. *)
90+ heeft een vaste lijn.
Zwagers zijn noobs en digibeet.

Wij mailen dan maar.
ja, dat was gezellig.

Weet je, soms mis ik het in andere landen wonen wel eens, je hebt op een hele andere manier contact. Gek he!
pi_144893733
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Weet je, soms mis ik het in andere landen wonen wel eens, je hebt op een hele andere manier contact. Gek he!
Dat snap ik wel. :Y Al zal het deels ook wel een beetje nostalgie zijn, denk je niet?
pi_144893803
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:21 schreef minilot het volgende:
Hoi allemaal! :W

Lonaa, heb je ook nog klanten via Thuissafgehaald momenteel?
Ik zit nog steeds te wikken en wegen of ik dat wil gaan doen :)

[..]

Jemig, dat is wel heftig. Ik dacht dat jullie van plan waren om dikke vrienden te blijven. Of heb ik dat verkeerd onthouden?

[..]

O, brr! :{
Ik was dat van plan, en hij zei dat ook te zijn. Hij gedraagt zich er alleen helaas niet naar, maar misschien is het nu nog even te pijnlijk voor hem. Kan natuurlijk ook een fase zijn ;)

En mijn uitkering is toegekend, morgen of maandag wordt het eerste bedrag gestort! *O*
pi_144893853
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. :Y Al zal het deels ook wel een beetje nostalgie zijn, denk je niet?
jazeker, en behoefte aan het huis eens helemaal voor mezelf te hebben...
pi_144894117
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

jazeker, en behoefte aan het huis eens helemaal voor mezelf te hebben...
Mja, dat hoor ik heel vaak om me heem van mensen in een relatie, maar dat gevoel ken ik dan weer niet. Als mijn lief thuis is zit -ie me op geen enkele manier in de weg en ik denk echt nóóit: was -ie maar even de deur uit. Ik vind het maar ongezellig als -ie niet ergens in een hoekje met een laptop zit terwijl ik aan het rondhobbelen ben in huis. :)
pi_144894161
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:26 schreef Selestha het volgende:
Ik was dat van plan, en hij zei dat ook te zijn. Hij gedraagt zich er alleen helaas niet naar, maar misschien is het nu nog even te pijnlijk voor hem. Kan natuurlijk ook een fase zijn ;)
Maar dat je het daar dan niet over hebt joh! Als je een tijdje samen hebt gewoond en zelf staat je neus de kant van vriendschap op en iemand ontwijkt je zodra de wegen van elkaar gescheiden zijn, dan pols je toch even hoe de vork in de steel zit bij de ander, lijkt me? Ik zou wel benieuwd zijn. :)
pi_144894180
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Mja, dat hoor ik heel vaak om me heem van mensen in een relatie, maar dat gevoel ken ik dan weer niet. Als mijn lief thuis is zit -ie me op geen enkele manier in de weg en ik denk echt nóóit: was -ie maar even de deur uit. Ik vind het maar ongezellig als -ie niet ergens in een hoekje met een laptop zit terwijl ik aan het rondhobbelen ben in huis. :)
oh, hij zit me ook helemaal niet in de weg, maar ik vind echt alleen zijn erg fijn soms. Waarschijnlijk omdat ik het ook zo sterk gewend ben in die 3 jaar op afstand relatie. Maar, vind het ook heerlijk als hij er is!
pi_144894366
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar dat je het daar dan niet over hebt joh! Als je een tijdje samen hebt gewoond en zelf staat je neus de kant van vriendschap op en iemand ontwijkt je zodra de wegen van elkaar gescheiden zijn, dan pols je toch even hoe de vork in de steel zit bij de ander, lijkt me? Ik zou wel benieuwd zijn. :)
Heb ik ook gevraagd. Antwoord is dat hij niet zo'n prater is en dat hij dingen op afstand wil houden. Ik heb hem constant gepolst, maar het betekent niet dat hij in gesprek gaat. Helaas :{
pi_144894421
quote:
12s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:42 schreef Selestha het volgende:

[..]

Heb ik ook gevraagd. Antwoord is dat hij niet zo'n prater is en dat hij dingen op afstand wil houden. Ik heb hem constant gepolst, maar het betekent niet dat hij in gesprek gaat. Helaas :{
Mja, da's wel pech hebben. Nou ja, count your blessings zou ik zeggen: het gaat je zoetjes voor de wind sinds je weer in Nederland bent, toch? :*
pi_144894777
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Er staat een experiment-taartje in de oven.
Wat heb je precies gemaakt? :)
pi_144894866
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

je kunt met skype ook redelijk voordelig naar gewone telefoons bellen. Moet je wat geld op je skype account storten. Zo bel ik altijd met m'n ouders, want die zijn nooit online op skype. Skype out heet het.
^O^ ga ik naar kijken.
pi_144895025
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat heb je precies gemaakt? :)
Een tarte tatin met pruimen zonder recept :P

Boter en suiker in de pan, halve pruimen erop, even laten karameliseren.
Deeg gemaakt van bloem, suiker, boter, karnemelk en baking soda. En kaneel.
Kneden tot het als een lekker deeg voelde, uitrollen, over de pruimen, in de oven.

Ik heb m omgekeerd en mezelf gebrand aan pruimen/suikersap, maar hij is heel en ziet er lekker uit. Straks na de boerenkool maar even proeven. :9
pi_144895277
Weliswaar nog geen 90+, maar wij skypen ook niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_144896158
Hmmm opeens een brief van de belastingdienst dat we de zorgtoeslag van 2013 moeten terugbetalen.
Maar daar zijn we al meebezig en uberhaupt maar een half jaar in 2013 gehad.
pi_144896780
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef minilot het volgende:
Bleeh, paar vrienden (incl. beste vriend) zitten nu op de EAS, de jaarlijkse Europese pretparkbeurs, dit keer in Amsterdam..

(waar ik zelf 'ns ns in een paneldiscussie zat toen de beurs in 2011 in Londen was:
Lig gerust even dubbel om mijn beroerde Engels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest wazige monoloog, eindigend in dubbelliggen vanaf plusminus 19:20 :+ )

..en ik ben gewoon aan het werk omdat ik te laat was om een kaartje te regelen. }:| En daarbij geen geld heb om naar Amsterdam te reizen :')
* Isabeau zet filmpje aan
Ross: What's that about?
Isa: (uitleg over amusementparcs)
Ross: My god, they sound so dutch :{

:D

Tandarts overleeft. Zonder verdoving, want dat vind ik het allerallerergste. Ze heeft wel 5x gevraagd of ik het zeker wist. Tweehonderd euro armer. Wel 1,5 uur in het gezelschap van twee erg leuke meiden. De autogarage is duurder, zeg maar.

Salad in a jar: pot 4, dag 3, ijsbergsla klein beetje slapjes aan het worden, niet ernstig of zo. Tomaatjes zalig gemarineerd in vinaigrette. Ben de Griekse salade helemaal beu :') Nòg een dag Griekse salade.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144896943
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm opeens een brief van de belastingdienst dat we de zorgtoeslag van 2013 moeten terugbetalen.
Inderdaad nagekeken en een (deel) van dat bedrag zijn we al een tijd aan het afbetalen -O-
Wat een gezeur weer, eens kijken hoe we dit duidelijk kunnen maken aan de BD.
pi_144897159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Isabeau zet filmpje aan
Ross: What's that about?
Isa: (uitleg over amusementparcs)
Ross: My god, they sound so dutch :{
Tja.. dat zijn ze nu eenmaal he :+
pi_144897196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja.. dat zijn ze nu eenmaal he :+
:Y maar het is wel heel lelijk Engels, dat Nederlandse Engels.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144897225
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja vind ik ook. Ik vraag me wel eens af of mensen uit andere landen dat ook vinden. En of ze het ook bij hun eigen 'Engels-vorm' hebben, dat ze het lelijk vinden..
pi_144897253
quote:

[..]

Duits-engels is nog erger vind ik. Zweeds engels is wel charmant. Maar, omdat de Zweden hun werkwoorden niet vervoegen, vergeten ze steeds de s achter werkwoorden bij hij/zij/het...rete-irritant!
pi_144897288
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:14 schreef Jagärtrut het volgende:

Duits-engels is nog erger vind ik. Zweeds engels is wel charmant. Maar, omdat de Zweden hun werkwoorden niet vervoegen, vergeten ze steeds de s achter werkwoorden bij hij/zij/het...rete-irritant!
Ja, Duits Engels is zowaar misschien nog wel lelijker. Zweeds Engels ken ik niet!
pi_144897336
Een goed schots accent aanleren zou voor Nederlanders makkelijker zijn dan het 'hoog-Engels' :Y Klinkt nog warmer ook O+
pi_144897422
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Een goed schots accent aanleren zou voor Nederlanders makkelijker zijn dan het 'hoog-Engels' :Y Klinkt nog warmer ook O+
Ross kan dat ook heel mooi :D Maar goed, ik vind zijn stem sowieso geweldig :@
pi_144897612
quote:

[..]

Die dame aan de rechterkant van het panel (voor de kijkers) is Duits hè? ;)
pi_144897740
Maar Isa, Ross zal toch ook Nederlands spreken met een accent?

Misschien intussen héél licht, maar ik denk dat je het lang bij mensen blijft horen, waar ze vandaan komen.

Maar misschien is hij wel zo'n Timmermans-toptalent. Die heb je wel natuurlijk. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_144897801
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar Isa, Ross zal toch ook Nederlands spreken met een accent?
Nou, verbazingwekkend genoeg heeft Ross amper een accent :o Ik sta er zelf van te kijken! Hij klinkt helemaal niet zoals 'vooral doorgaan' Barrie Stevens :D
pi_144897933
Mijn zonder-recept-tarte-tatin :9 en hij is lekker!
pi_144897949
Yum, mag ik ook een stukje, Lonaa *O*
pi_144897961
Vanavond voor de verandering tijdens deze vakantie maar weer eens uit eten. :O
We gaan naar een voor ons onbekend restaurant.

SPOILER
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_144897967
:Y Kom maar halen!

Alle afhalers krijgen ook een stukje als ze willen. :Y
pi_144897978
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:42 schreef golfer het volgende:

SPOILER
Ik ga voor de verandering (en dan echt voor de verandering) eens sparen. :')

SPOILER
pi_144898071
Ik ben gelukkig niet chronisch ziek *O*
pi_144898159
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gelukkig niet chronisch ziek *O*
pi_144898200
Zo weer een uurtje teksten geoefend en gezongen.
Hoop tekst, vooral dat liedje Fantasy :o
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 september 2014 @ 17:54:30 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144898259
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:42 schreef golfer het volgende:

SPOILER
Heb er 1x heerlijk gegeten. ^O^. Al weer tig jaar geleden in de tweede editie van de restaurantweek.

edit: in 2008 dus. Verslagje teruggevonden. Foto's helaas niet. :+

[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 25-09-2014 18:04:32 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_144898261
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Zo'n mededeling kreeg ik ook!
Inmiddels -toen- stopgezet.

Mmmmlekker pruimen tarte tatin. :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')