SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Nou nouquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke minuut dat ik niet met jou post beschouw ik als verloren![]()
Ja die ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die wk voetbal experts?
wauw wat een narcist ben jij, niet eens mij quotenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
En voor die maar 1 kans geven.
Tja.. ik moet met mijn status wel oppassen natuurlijk.
Had het gezien ja, zag er niet heel geweldig uit nee. Wanneer ga je weer naar ZH of iets?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, had geen zin om in bed te blijven dus effe paar spelletjes gedaan. Ga straks weer richting bed, dacht kom nog even vlug SC'en. Mja verder, same old. Had 'n foto gepost in 't topic, dan kun je ook (als je dat wilt) zien van hoe of wat. dAar?
Daar is het me veel te laat en warrig voor. Heck, ik weet niet eens welke dag het isquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
Goeie TT overigens wel Toto. Al had ik stiekem gehoopt op een TT over tafelmodel ventilatoren op zonne-energie.
Ik heb er ook wel eens van gehoord. Ik geloof dat ze een goede samenwerking hadden met #teamjohannes. Ooit van gehoord?quote:
Vrijdagquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar is het me veel te laat en warrig voor. Heck, ik weet niet eens welke dag het is
En dan beschuldig je mij van te snel conclusies trekkenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wauw wat een narcist ben jij, niet eens mij quoten
Ik word over 1.5 week of zo gebeld.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had het gezien ja, zag er niet heel geweldig uit nee. Wanneer ga je weer naar ZH of iets?
Ja wel goed, heb vandaag LOI-pakket binnengekregen dus kan aan de slag
Jazeker, dat schijnen bijzonder sympathieke types te zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens van gehoord. Ik geloof dat ze een goede samenwerking hadden met #teamjohannes. Ooit van gehoord?
Het is vandaag natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar is het me veel te laat en warrig voor. Heck, ik weet niet eens welke dag het is
Klinkt als een goed team!quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker, dat schijnen bijzonder sympathieke types te zijn.
two days before the day after tomorrowquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is de dag na gisteren.
Hm wel beter voor je ja. Al blijf ik het wel rare actie vinden van d`rquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik word over 1.5 week of zo gebeld.
Andere gedoe is wel uitgepraat overigens, lijkt aan de beterende hand. Ik zal ook maar eerlijk zijn dat ik zelf ook flink fout zat, alleen ik wist niet hoe erg ik was![]()
Nice , wat ga je doen? Heb ik gemist geloof ik
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:28 schreef Ro-ald het volgende:
elke dag genieten van het leven. Ook al voel je je kut.
Mijn vader doet dat altijd met verjaardagen. Dan zingt hij Hoera, hoerb, hoerc. Een paar jaar geleden heb ik hem een knalroze t-shirt gegeven voor zijn verjaardag met de tekstquote:
Ja, maar, laten we eerlijk zijn, wat ik deed was nou ook niet heel erg slim of zo. Al was het puur uit emotie, maar toch. Ik dm je wel ff.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm wel beter voor je ja. Al blijf ik het wel rare actie vinden van d`r
Dierverzorging![]()
Wilde eerst BBL doen, daarna BOL, ging allemaal niet, dus nu maar thuisstudie
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat altijd met verjaardagen. Dan zingt hij Hoera, hoerb, hoerc. Een paar jaar geleden heb ik hem een knalroze t-shirt gegeven voor zijn verjaardag met de tekst
HOER A
HOER B
HOER C
Dat was grappig als je er bij was.
Gooi het eruitquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan met niemand praten over mijn gevoelens.
Hij heeft hem wel eens aan gehad onder zijn werkshirt. Maar dan steekt er dus af en toe een stuk roze stof onder uitquote:
Heeft iedereen toch weleens, je hebt wel gewoon vrienden waar je af en toe heen kan toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Voel mij soms gewoon een beetje alleen dat is alles
johannes als je onze vriendschap op een schaal van 1 tot 49 zou beoordelen, wat zou je het gevenquote:
Maar een paar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft iedereen toch weleens, je hebt wel gewoon vrienden waar je af en toe heen kan toch?
Gelukkig zijn wij er nog, je FOK! vriendenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Voel mij soms gewoon een beetje alleen dat is alles
40-45quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
johannes als je onze vriendschap op een schaal van 1 tot 49 zou beoordelen, wat zou je het geven
Nu niet meerquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat altijd met verjaardagen. Dan zingt hij Hoera, hoerb, hoerc. Een paar jaar geleden heb ik hem een knalroze t-shirt gegeven voor zijn verjaardag met de tekst
HOER A
HOER B
HOER C
Dat was grappig als je er bij was.
Sowieso altijd leuk dat jullie nog wakker zijn rond dit tijdstip.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er nog, je FOK! vrienden
Dat is beter dan niemand, geloof mequote:
Daarom zette ik het er even bij.quote:
hoi ik ben Johannesquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
Waarom denken jongens toch altijd dat 'originele' openingszinnen nodig zijn. Zeg toch gewoon 'hoi, ik ben ....' oid.
Dat was het 'Voordat je reageert' zinnetje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stond dat niet vroeger in de OP?
Long long time ago
Ja preciesquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hoi ik ben Johannes
Zo goed?
Ja klopt. Ik praat nooit over mijn gevoelens maar zal wel eens lekker zijn om daarover te praten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is beter dan niemand, geloof meWees daar blij om en steek daar energie in, komt het wel goed
Er zijn zoveel Voordat je reageert zinnetjes geweest johquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was het 'Voordat je reageert' zinnetje.
en nu?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Toto is lief.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja klopt, maar 'Feel the lovequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn zoveel Voordat je reageert zinnetjes geweest joh
Eigenlijk ben ik niet helemaal eerlijk geweest, want in het echt heet ik geen Johannes.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Hoi Johannes, ik ben ess.
Er moet nog eenquote:
Beetje jammer dit. Ik had gehoopt dat je die titel zou veranderenquote:
aightquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Ik had gehoopt dat je die titel zou veranderen
Oh, maar ik heet in het echt ook geen ess, dus dat leugentje kunnen we tegen elkaar wegstrepenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet helemaal eerlijk geweest, want in het echt heet ik geen Johannes.
quote:
phew, gelukkig maarquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar ik heet in het echt ook geen ess, dus dat leugentje kunnen we tegen elkaar wegstrepen
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
phew, gelukkig maar
#TeamJohannEss
Heeft LR weer zijn mond voorbij gepraat?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Johannes Vermeer Rembrandt heet
Stiekem heet hij Vincent.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Johannes Vermeer Rembrandt heet
Of Leonardoquote:
Ess. Toch?quote:
Ja hoor, wist niet dat je in Groningen woont joh.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:36 schreef Ro-ald het volgende:
Johannes keer chillen in Groningen dan?
En heb ik een flinke oor blessurequote:
Ik woon in Almere maar wil wel een keer naar Groningen komen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ess. Toch?
[..]
Ja hoor, wist niet dat je in Groningen woont joh.
[..]
En heb ik een flinke oor blessure
Wow, wat een eerquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik woon in Almere maar wil wel een keer naar Groningen komen.
Als ik kan blijven pitten is het goed.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, wat een eer
Hier in Groningen wonen gelukkig vele FOK! vrienden zoals Pax en Etsu dus dat wordt vast een gezellige dag.
Je kan kiezen om het uitklapbed van Pax of een matje bij mijquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik kan blijven pitten is het goed.
Nee joh! Kom gezellig langsquote:
Zielig man.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:40 schreef Ro-ald het volgende:
Volgende week een kat uit het asiel kopen.
Klopt. Pax is van mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Om dat bed van Pax zul je waarschijnlijk met Fylax moeten vechten.
johannes zal ik ook binnenkort gezellig langs komen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan kiezen om het uitklapbed van Pax of een matje bij mij
[..]
Nee joh! Kom gezellig langs
Als mensen helemaal naar Groningen willen reizen heet ik ze altijd van harte welkomquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
johannes zal ik ook binnenkort gezellig langs komen?
Maar dat is ruim 3 uur reizen voor mijquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan kiezen om het uitklapbed van Pax of een matje bij mij
[..]
Nee joh! Kom gezellig langs
Katten zijn toch territoriaal dus gewend aan hun omgeving of ziet ie pas kort in dat asiel.quote:
mja zo ver is het niet voor mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als mensen helemaal naar Groningen willen reizen heet ik ze altijd van harte welkom
Katten wennen snel hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Katten zijn toch territoriaal dus gewend aan hun omgeving of ziet ie pas kort in dat asiel.
Dit inderdaad. Sowieso geef je ze een betere leefomgeving dus.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is ruim 3 uur reizen voor mijMaakt niet uit vanaf hier of bij m'n ouders vandaan
Kom jij ook een keer op date met sof naar Groningen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Katten zijn toch territoriaal dus gewend aan hun omgeving of ziet ie pas kort in dat asiel.
Op date nog welquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom jij ook een keer op date met sof naar Groningen?
Ik verblijf momenteel in mijn residentie in Delft jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ik weet niet precies waar je woont, maar het klopt eigenlijk wel dat het lang duurt, ik ging laatst naar Delft, dat was ook 3 uur ofzo... Gelukkig kon ik toen daar blijven slapen.
Moest ook een keer van Groningen naar Middelburg
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom jij ook een keer op date met sof naar Groningen?
johannesquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mja zo ver is het niet voor mij.
Iedereen is welkom. Ik wil niet zeggen: ook jij, ik wil zeggen: vooral jij Fok-Itquote:
Lasagne kan ik ook perfect maken zoals je gisteren hebt gezien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Op date nog welwe schelen minimaal 10 jaar, maar wil best een keer je legendarische nasi komen proeven hoor
Gewoon over de busbaan rijden toch.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:47 schreef Ro-ald het volgende:
Niet wonen in je eigen stad en een kwartiertje naar je werk moeten reizen
Groningen - PSGquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Ik wil niet zeggen: ook jij, ik wil zeggen: vooral jij Fok-It
[..]
Lasagne kan ik ook perfect maken zoals je gisteren hebt gezien.
En in het sfeervolle Groningen is het altijd goed vertoeven, zo zaten Pax en ik er gisteren bij.
[ afbeelding ]
Kom morgen biertje drinken dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon over de busbaan rijden toch.
Morgen ben ik in Almere mattie
kom chillen danquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon over de busbaan rijden toch.
Morgen ben ik in Almere mattie
Lasagne lijkt me ook lekker, komt Etsu dan ook?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Ik wil niet zeggen: ook jij, ik wil zeggen: vooral jij Fok-It
[..]
Lasagne kan ik ook perfect maken zoals je gisteren hebt gezien.
En in het sfeervolle Groningen is het altijd goed vertoeven, zo zaten Pax en ik er gisteren bij.
[ afbeelding ]
Ja, maar ik ga wel even wachten hem officieel uit te nodigen want dat doet hij ook bij mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Lasagne lijkt me ook lekker, komt Etsu dan ook?
`Even aan m`n moeder vragen''quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:48 schreef Fylax het volgende:
naar groningen is beetje duur en ver vanaf mij
Wacht tot je studenten ov hebt!quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:48 schreef Fylax het volgende:
naar groningen is beetje duur en ver vanaf mij
ja amsterdam man, welk bedrijf>?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Woon je Amsterdam zekerBen maar een uurtje daar auto moet naar schade expert
ja nog iets minder dan n jaartjequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht tot je studenten ov hebt!
Wachten tot hij naar buiten durft lijkt me een betere eerste stapquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima ideequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
''Mam mag ik naar volwassenen toe in Groningen''
wordt volgend jaar afgeschaftquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Care of zo heet het hahaha /care snap je mquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja amsterdam man, welk bedrijf>?
uh neequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wordt volgend jaar afgeschaft
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
Ik ga nog eens kijken of lasagne ook te maken is met paprikapuree.
is dat lasagne met paprika ipv tomaat?quote:
Heb je wel de troonrede gekeken?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel, studiefinanciering wordt afgeschaft en dus ook studenten ov
Nee man heb je zitten slapen eergisterenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel, studiefinanciering wordt afgeschaft en dus ook studenten ov
quote:Met de hervorming van de studiefinanciering en de introductie van het studievoorschot komt op termijn 1 miljard euro vrij voor beter hoger onderwijs. Dit geld wordt onder andere ingezet voor meer contacturen, intensievere begeleiding van studenten en het bevorderen van excellentie. De ov-kaart blijft bestaan en komt beschikbaar voor alle mbo'ers.
Ik ga na het MBO HBO doen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
fylax gaat er nu al vanuit dat ie zijn leven gaat verneuken
Ik hoefde vanmorgen niet vroeg op te staan, en dat was maar goed ook want ik kwam pas laat in slaap vannacht. En toen was ik evengoed vanmorgen om half 8 al wakker. En ik draaide me letterlijk om, voelde me ineens een stuk uitgeruster, keek weer op de klok en het was kwart over 10quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man heb je zitten slapen eergisteren
ik heb mbo diploma wajong en ik verdien nu mijn eigenlijk met werkquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)en_verdwijnt___.html
mbo'ers straks allemaal werkeloos
Het is dan ook voor de mbo'ers die niet in een stad wonen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom de fuck krijgen mboers nou weer die shit
je hebt een mbo school in vrijwel elke stad
domme oveheid
Neequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
is dat lasagne met paprika ipv tomaat?
Ik ga niet naar het ROC in mijn stad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
domme oveheid
Wat een ongekende weelde zeg.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoefde vanmorgen niet vroeg op te staan, en dat was maar goed ook want ik kwam pas laat in slaap vannacht. En toen was ik evengoed vanmorgen om half 8 al wakker. En ik draaide me letterlijk om, voelde me ineens een stuk uitgeruster, keek weer op de klok en het was kwart over 10
En niet elke mbo-school heeft dezelfde opleidingen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
domme oveheid
Echt duh hequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is dan ook voor de mbo'ers die niet in een stad wonen.
zelfs in kleine steden met 15k pop heb je rocs en dergelijkequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is dan ook voor de mbo'ers die niet in een stad wonen.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Wel met liefde gemaakt en opgegeten.
nee slaat alsnog nergens op, iedereen zal binnen een radius van 15km wonen van een stad; zo is het land verdeelt.quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een ongekende weelde zeg.
Dan zul je je wel topfit gevoeld hebben de gehele dag
Ik voor mijn school 35 km.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee slaat alsnog nergens op, iedereen zal binnen een radius van 15km wonen van een stad; zo is het land verdeelt.
de mensen die elke dag 200km moet reizen voor een uni moeten zon ding krigjen
echt kk bullshit
al die opleidingen heb je toch geen reet aanquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En niet elke mbo-school heeft dezelfde opleidingen?
In Nederland hoeft niemand 200 km te reizen voor een uni, zo is het land verdeeltquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee slaat alsnog nergens op, iedereen zal binnen een radius van 15km wonen van een stad; zo is het land verdeelt.
echt kk bullshit
Die krijgen er toch óók een, waar maak je je druk om man. Sommige mbo-opleidingen heb je nu eenmaal niet in stad a maar wel in stad b en dus moeten mensen reizen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
echt kk bullshit
uh jawel hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Nederland hoeft niemand 200 km te reizen voor een uni, zo is het land verdeelt
Ik zit er 30 vandaanquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
echt kk bullshit
Nee precies, lekker allemaal universitaire studie gaan doen en de laag betaalde baantjes maar helemaal n iet meer uitvoeren lijkt me een beter planquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
al die opleidingen heb je toch geen reet aan
In Amsterdam wonen en Uutje uni volgen of hoe zie je dat voor je dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uh jawel hoor![]()
100km heen, 100km terug bijvoorbeeld?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uh jawel hoor![]()
100km heen, 100km terug bijvoorbeeld?
in die tekst staat dat alleen mbo'ers het krijgen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Die krijgen er toch óók een, waar maak je je druk om man. Sommige mbo-opleidingen heb je nu eenmaal niet in stad a maar wel in stad b en dus moeten mensen reizen.
En waar ik ben opgegroeid (nee echt geen klein kutdorpje) moet je toch echt iets van 25km verderop wezen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zelfs in kleine steden met 15k pop heb je rocs en dergelijke
Hmmm klinkt goedquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik had gister forel (een hele) uit de oven (met tijm, peper en zout en citroenplakjes) met aardappelgalette en gegrilde courgette . (ik ben alvast aan het nadenken voor Kerst)
Uh nee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in die tekst staat dat alleen mbo'ers het krijgen?
als alle studenten het krijgen dan boeit het niet idd
nee er staat dat het voor alle mbo-ers beschikbaar komt omdat het eerst voor mbo-ers boven de 18 wasquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in die tekst staat dat alleen mbo'ers het krijgen?
als alle studenten het krijgen dan boeit het niet idd
Ik volg wel topics daar, maar ik post er niet zoveelquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmmm klinkt goedal eens een topic in CUL overwogen?
Is goed voor je online status heb ik gemerkt.
Maar het is nu bijna 1:00 tijd om naar bed te gaan, trusten allemaal
bijv. als je op een technische universiteit zit, waar er maar 2 van zijn en je woont ver, dan kun je al meer dan 200 km elke dag moeten reizenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
In Amsterdam wonen en Uutje uni volgen of hoe zie je dat voor je dan?
Slaap lekkerquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee.
Er staat dát ze het krijgen, niet dat ze de enige groep zijn die het krijgen
oh okequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee er staat dat het voor alle mbo-ers beschikbaar komt omdat het eerst voor mbo-ers boven de 18 was
Vanavond F'noord gekeken man man wat een paupertv was datquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:00 schreef Ro-ald het volgende:
ik ga nog even pauper televisie kijken. Misschien zo meteen terug en anders ben ik slapen
Die volg ik jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:00 schreef Elan het volgende:
CUL / Kerstdiner 2014! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic
Ess
heb ik je gekwetst ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
IsaacCuenca heeft ook moeite met begrijpend lezenZo slecht zal zo`n ROC niet voor hem zijn
Die kleine schaaltjes met stoofpot en dan een deksel van pie er op zijn wel tof he .quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die volg ik ja
Vorig jaar heb ik daar ook het menu gepost dat ik toen met Kerst heb gemaakt. 6 heerlijke gangen
Ja ik ben diep geraaktquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kleine schaaltjes met stoofpot en dan een deksel van pie er op zijn wel tof he .
Zoveel gangen is wel tof trouwens wat had je dan zoal gemaakt, of is er ergens p FOK! een samenvatting ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Maar vorig jaar had ik al 2 stoofpotjes als hoofdgerecht
Moet toch weten bij welke kinderboerderij je dit jaar je konijnen en kip haalt voor je het weet is iemand je voorquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Waarom zou je in godsnaam al op 1 september willen discussiëren over je kerstmaalAlsof dat zo belangrijk is
I see what you did therequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet toch weten bij welke kinderboerderij je dit jaar je konijnen en kip haalt voor je het weet is iemand je voor
waarom niet eerst havo doen dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:04 schreef Fylax het volgende:
Wat vinden jullie van deze opleidingen (voor mij)
http://jongeren.rijnijsse(...)eidinggevende%20BOL/
http://jongeren.rijnijsse(...)%20ondernemer%20BOL/
http://jongeren.rijnijsse(...)y%20executive%20BOL/
http://jongeren.rijnijsse(...)20Frontoffice%20BOL/
Ik moet wel genoeg tijd hebben om te kunnen nadenken en te experimenteren en eventueel naar smaak aan te passen etc. enzoquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Waarom zou je in godsnaam al op 1 september willen discussiëren over je kerstmaalAlsof dat zo belangrijk is
Je kunt beter eerst aan je psychische problemen werken je durft niet eens naar de fucking supermarkt en met zo'n opleiding wil je er leiding gaan geven? Hoe zie je dat voor jequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:04 schreef Fylax het volgende:
denk niet dat ik dat aankanquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom niet eerst havo doen dan?
Ik ga even zoeken naar het lijstje van vorig jaarquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel gangen is wel tof trouwens wat had je dan zoal gemaakt, of is er ergens p FOK! een samenvatting ben wel benieuwd
los van mijn psychische problemen. wat vind je van die opleidingen (voor mij)quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst aan je psychische problemen werken je durft niet eens naar de fucking supermarkt en met zo'n opleiding wil je er leiding gaan geven? Hoe zie je dat voor je
Ken jou verder niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
los van mijn psychische problemen. wat vind je van die opleidingen (voor mij)
dikzakquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:07 schreef essnhills het volgende:
Een salade met kiprollade, sinaasappeldressing en amandelschaafsel
Stokbroodjes met kruidenboter en een kruidenmengsel met gebakken champignons
Courgette carpaccio met fijn gehakte sperzieboontjes, champignons, walnoten, rauwe ham en zelfgemaakte paprikapesto
Kalfsragoût in bladerdeegvormpjes
Twee stoofpotjes: Een runderstoofpotje met kersen en een vegetarische (Palak Dal) Met rode linzen en spinazie geserveerd met crostini's
Bladerdeeg met abrikoos uit de oven met vanille-roomijs
Voor 10 personen
Tuurlijk niet mattie we strijden samen tegen onze gezamenlijke vijand GGMMquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
elan ik hoop dat onze relatie niet verslechtert is na de hevige diskussie van toen net ;s
dat kan volgens mij niet eens.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken jou verder niet.
Waarom ga je geen opleiding tot DJ volgen dan daar ligt toch veel meer je hart
Ja ik weet niet, vind het altijd beetje overdreven. Mensen die ook zoveel gangen gaan kokenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet wel genoeg tijd hebben om te kunnen nadenken en te experimenteren en eventueel naar smaak aan te passen etc. enzo
En het is gewoon leuk
GGMM gaat hier posten in 3... 2... 1...quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet mattie we strijden samen tegen onze gezamenlijke vijand GGMM
Tot nu toe vind ik jou helemaal niet zo lief.quote:
Klinkt heerlijk, wel pokkeveel werk zeker om alles op tijd klaar te krijgen of had je flink hulp gekregenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:07 schreef essnhills het volgende:
Een salade met kiprollade, sinaasappeldressing en amandelschaafsel
Stokbroodjes met kruidenboter en een kruidenmengsel met gebakken champignons
Courgette carpaccio met fijn gehakte sperzieboontjes, champignons, walnoten, rauwe ham en zelfgemaakte paprikapesto
Kalfsragoût in bladerdeegvormpjes
Twee stoofpotjes: Een runderstoofpotje met kersen en een vegetarische (Palak Dal) Met rode linzen en spinazie geserveerd met crostini's
Bladerdeeg met abrikoos uit de oven met vanille-roomijs
Voor 10 personen
GGMM je moeder stinktquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
GGMM gaat hier posten in 3... 2... 1...
Ach ja, ik vind koken leukquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, vind het altijd beetje overdreven. Mensen die ook zoveel gangen gaan koken![]()
Wij hadden vorig jaar een lamscurry ipv elk jaar maar standaard vlees en gourmet. Was goed bevallen
Niks vooraf, wel ijs na natuurlijk
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:04 schreef Fylax het volgende:
Zie jou zo snel geen leidinggeven lijkt me dat je eerst je eigen sores moet oplossen voor je überhaupt aan welke opleiding dan ook kan beginnen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat kan volgens mij niet eens.
oke maar wat vind jevan de opleidingen
quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst aan je psychische problemen werken je durft niet eens naar de fucking supermarkt en met zo'n opleiding wil je er leiding gaan geven? Hoe zie je dat voor je
Het was wel veel werk jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, wel pokkeveel werk zeker om alles op tijd klaar te krijgen of had je flink hulp gekregen
En hoe vonden ze het smaken?
Hij moet wel ergens aan beginnen. Je kan niet op je 15de al een jaar thuis gaan zittenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie jou zo snel geen leidinggeven lijkt me dat je eerst je eigen sores moet oplossen voor je überhaupt aan welke opleiding dan ook kan beginnen.
En nee dat is geen diss maar hoe zie je het zelf voor je
ja maar ik ga er aan geholpen worden dus wat als ik er vanaf ben voordat mijn opleiding begint en daarbij in klas 1 geef je nog geen leidingquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie jou zo snel geen leidinggeven lijkt me dat je eerst je eigen sores moet oplossen voor je überhaupt aan welke opleiding dan ook kan beginnen.
En nee dat is geen diss maar hoe zie je het zelf voor je
Van die eerste ga je het meeste leren , ook voor je persoonlijke ontwikkeling.quote:
Klant: Ja hallo ik wil NU de chef spreken er zitten wormpjes in mijn brocolli.quote:
Je doet nu toch havo? Wanneer heb je examen danquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik ga er aan geholpen worden dus wat als ik er vanaf ben voordat mijn opleiding begint en daarbij in klas 1 geef je nog geen leiding
uhu want dan heb ik nog steeds problemen als het zo ver isquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Klant: Ja hallo ik wil NU de chef spreken er zitten wormpjes in mijn brocolli.
Medewerker: Moment ik zal hem even roepen hij zit namelijk te hyperventileren in het magazijn.
Ongeschikt.
Het is broccoliquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Klant: Ja hallo ik wil NU de chef spreken er zitten wormpjes in mijn brocolli.
Medewerker: Moment ik zal hem even roepen hij zit namelijk te hyperventileren in het magazijn.
Ongeschikt.
ik doe vmbo en heb dit jaar mijn examenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet nu toch havo? Wanneer heb je examen dan
Waarom volg je dat advies niet op van eerst havo gaan doen kun je mooi ondertussen je shit oplossen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik doe vmbo en heb dit jaar mijn examen
Broccoli is juist lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk schat ik eet die bende toch niet
denk niet dat k dat aankanquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom volg je dat advies niet op van eerst havo gaan doen kun je mooi ondertussen je shit oplossen.
Lust geen groente althans bijna niks, Inso is het hier mee eensquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Broccoli is juist lekkerLekker heel kort koken en daarna even meewokken met wat je aan het maken bent, in een hartige taart, of met een lekker champignon of kaassausje eroverheen
![]()
![]()
Maar je moet het niet tot snot koken
Bloemkool > Broccoliquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Broccoli is juist lekkerLekker heel kort koken en daarna even meewokken met wat je aan het maken bent, in een hartige taart, of met een lekker champignon of kaassausje eroverheen
![]()
![]()
Maar je moet het niet tot snot koken
quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
Altijd bij mc donalds sla en augurk van elke random burger halen
waarom niet gewoon vragen ipv zelf afhalenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
Altijd bij mc donalds sla en augurk van big tasty halen
quote:
Die saus is echt tering nastyquote:
Doen ze niet hier of je moet fucking lang wachten want dan maken ze hem apart voor jequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom niet gewoon vragen ipv zelf afhalen
Van Big Mac ja de zure sausquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Die saus is echt tering nasty
Groente kan zo lekker zijn johquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Lust geen groente althans bijna niks, Inso is het hier mee eens
Vraag om een burger zonder sla en augurk. Niet alleen hoef je dan je vingers niet vies te maken, maar dan weet je ook dat je altijd een kraakverse en warme burger hebt. Worden ze veel lekkerder vanquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
Altijd bij mc donalds sla en augurk van big tasty halen
Oke ik vertrouw je als er ooit een meet komt mag je voor johannes en mij koken als je wilt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Groente kan zo lekker zijn johAls je maar weet hoe je het moet bereiden
![]()
Vroeger wel eens als ik bij vriendinnen bleef eten, wat die ouders soms op tafel neerzetten![]()
Gatver, geen wonder dat je dan geen groente lust
Maar het kan echt lekker zijn
Dat is ook echt fucking ranzig en het heeft niets met groente te maken. Van die tot pulp gekookte bloemkool ook zeker.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke ik vertrouw je als er ooit een meet komt mag je voor johannes en mij koken als je wilt.
Vroeger moesten we bloemkool eten met kaassaus echt kankervies is dat
Dat wel maar is niet altijd chill als je met een groepje bent, hun krijgen dan namelijk koud eten aangezien ze alles in één keer serveren vaak als je met een paar mensen komtquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag om een burger zonder sla en augurk. Niet alleen hoef je dan je vingers niet vies te maken, maar dan weet je ook dat je altijd een kraakverse en warme burger hebt. Worden ze veel lekkerder van
Dat is juist lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke ik vertrouw je als er ooit een meet komt mag je voor johannes en mij koken als je wilt.
Ja echt hequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook echt fucking ranzig en het heeft niets met groente te maken. Van die tot pulp gekookte bloemkool ook zeker.
Snotbloemkool toevallig?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh, meestal leveren ze shit bij mij dan gewoon na. Als ik met een grote groep ben doe ik het natuurlijk niet maar anders bestel ik vaak burgers zonder augurk (terwijl ik dat best lekker vind) zodat ik zeker weet dat ik niet een of ander warmgehouden klef ding krijg.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wel maar is niet altijd chill als je met een groepje bent, hun krijgen dan namelijk koud eten aangezien ze alles in één keer serveren vaak als je met een paar mensen komt
El Ahmadi speelde matig maar nu overdrijf je toch een beetje Mikequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kk zooi die Marokkanen
[ afbeelding ]
Echt hè? Als je het toch al tot snot kookt, maak er dan gewoon een soepje van. Wat lekkere kruiden erdoor, dan is het misschien nog eetbaar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja echt he
Met gekookte aardappelen er ook bij
Zijn er maar twee Marokkanen in Nederland? Jemig, wist niet dat dat plan van Wilders zo snel zou werken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kk zooi die Marokkanen
[ afbeelding ]
Wat is jouw definitie van sletjes?quote:
Jep met gekookte aardappelen en jus (quote:
Eigenlijk is elke burger van de Mac wel een redelijk klef dingquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, meestal leveren ze shit bij mij dan gewoon na. Als ik met een grote groep ben doe ik het natuurlijk niet maar anders bestel ik vaak burgers zonder augurk (terwijl ik dat best lekker vind) zodat ik zeker weet dat ik niet een of ander warmgehouden klef ding krijg.
Dat ik met haar afgesproken heb en ze gaat met een bekende er vandoor terwijl ze het leuk en gezellig vond met mijquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van sletjes?
Heb je het nieuws niet gelezen ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
El Ahmadi speelde matig maar nu overdrijf je toch een beetje Mike
Dus omdat ze jou afwijst is ze een slet?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat ik met haar afgesproken heb en ze gaat met een bekende er vandoor terwijl ze het leuk en gezellig vond met mij
Gekookte aardappel is ook niet mijn favoriet neequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep met gekookte aardappelen en jus (![]()
) daarbij.
Sinds ik uit huis ben geen gekookte aardappel meer op zo'n 10 jaar
Nee ze had mij niet afgewezen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus omdat ze jou afwijst is ze een slet?
Ben jij toevallig een Marokkaan
Dagelijkse kostquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je het nieuws niet gelezen ?
Twee van die dappere helden hebben een vijftienjarig meisje kapot getrapt.
Die gast uit American History X is kapot getrapt. Dat meisje is zwaar mishandeld.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach man dat wijf was toch ook een kankertokkie zoals ze daar stond laten we het niet groter maken dan het isquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Allemaal terug naar Istanbulquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rare definitie van sletje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat ik met haar afgesproken heb en ze gaat met een bekende er vandoor terwijl ze het leuk en gezellig vond met mij
Ikke niet begrijp.quote:
Is gewoon kut want ze kwam helemaal vanuit Limburg en ik vond haar leuk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rare definitie van sletje.
En ook een leuke generalisatie, 1 ervaring naar bijna alle vrouwen.
Geen spel tussen te krijgen,
supersofquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Wie dacht nou hier in deze SC een keer dat Istanbul een land was
Geen idee. Maar volgens mij is Istanbul de enige stad die op 2 continenten ligt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Wie dacht nou hier in deze SC een keer dat Istanbul een land was
Neequote:
Correct!quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee. Maar volgens mij is Istanbul de enige stad die op 2 continenten ligt.
Klopt. Verbonden door een mooie brugquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee. Maar volgens mij is Istanbul de enige stad die op 2 continenten ligt.
Dit inderdaad zal graag een paar messteken bij hem doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:26 schreef Tchock het volgende:
Die gast met dat gele vest is trouwens wel echt een verschrikkelijke pussy. Wachten tot een meisje op de grond ligt en dan op haar hoofd schoppen, dan ben je echt niet goed in je hoofd
Ja, dat is kut.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is gewoon kut want ze kwam helemaal vanuit Limburg en ik vond haar leuk.
Wie gaat ze dan een gepaste straf opleggen ? De rechter niet hoor dan staan ze even een dagje een plantsoen te schoffelen en vervolgens doen ze het weer. Net laat ze dan maar gewurgd worden door wat facebook gekkies.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:26 schreef Tchock het volgende:
Serieus, elke keer weer hetzelfde gemekker. Alle Marokkanen kut, dood- en lijfstraffen, daders opzoeken op Facebook!
Er zijn tienduizenden mishandelingen per jaar. Alle daders daarvan moeten opgepakt worden en een passende straf krijgen. Niet alleen degenen met een bepaalde afkomst of die toevallig gefilmd zijn. En het is sowieso niet de taak van internetridders om die straf op te leggen.
Je weet niet wat er aan vooraf gegaan is hequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:26 schreef Tchock het volgende:
Die gast met dat gele vest is trouwens wel echt een verschrikkelijke pussy. Wachten tot een meisje op de grond ligt en dan op haar hoofd schoppen, dan ben je echt niet goed in je hoofd
Doe het alsjeblieft. Oh wacht, je hebt waarschijnlijk internet in de nor. Laat dan maar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit inderdaad zal graag een paar messteken bij hem doen
quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit inderdaad zal graag een paar messteken bij hem doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |