Katten zijn toch territoriaal dus gewend aan hun omgeving of ziet ie pas kort in dat asiel.quote:
mja zo ver is het niet voor mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als mensen helemaal naar Groningen willen reizen heet ik ze altijd van harte welkom
Katten wennen snel hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Katten zijn toch territoriaal dus gewend aan hun omgeving of ziet ie pas kort in dat asiel.
Dit inderdaad. Sowieso geef je ze een betere leefomgeving dus.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is ruim 3 uur reizen voor mijMaakt niet uit vanaf hier of bij m'n ouders vandaan
Kom jij ook een keer op date met sof naar Groningen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Katten zijn toch territoriaal dus gewend aan hun omgeving of ziet ie pas kort in dat asiel.
Op date nog welquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom jij ook een keer op date met sof naar Groningen?
Ik verblijf momenteel in mijn residentie in Delft jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ik weet niet precies waar je woont, maar het klopt eigenlijk wel dat het lang duurt, ik ging laatst naar Delft, dat was ook 3 uur ofzo... Gelukkig kon ik toen daar blijven slapen.
Moest ook een keer van Groningen naar Middelburg
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom jij ook een keer op date met sof naar Groningen?
johannesquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mja zo ver is het niet voor mij.
Iedereen is welkom. Ik wil niet zeggen: ook jij, ik wil zeggen: vooral jij Fok-Itquote:
Lasagne kan ik ook perfect maken zoals je gisteren hebt gezien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Op date nog welwe schelen minimaal 10 jaar, maar wil best een keer je legendarische nasi komen proeven hoor
Gewoon over de busbaan rijden toch.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:47 schreef Ro-ald het volgende:
Niet wonen in je eigen stad en een kwartiertje naar je werk moeten reizen
Groningen - PSGquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Ik wil niet zeggen: ook jij, ik wil zeggen: vooral jij Fok-It
[..]
Lasagne kan ik ook perfect maken zoals je gisteren hebt gezien.
En in het sfeervolle Groningen is het altijd goed vertoeven, zo zaten Pax en ik er gisteren bij.
[ afbeelding ]
Kom morgen biertje drinken dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon over de busbaan rijden toch.
Morgen ben ik in Almere mattie
kom chillen danquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon over de busbaan rijden toch.
Morgen ben ik in Almere mattie
Lasagne lijkt me ook lekker, komt Etsu dan ook?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Ik wil niet zeggen: ook jij, ik wil zeggen: vooral jij Fok-It
[..]
Lasagne kan ik ook perfect maken zoals je gisteren hebt gezien.
En in het sfeervolle Groningen is het altijd goed vertoeven, zo zaten Pax en ik er gisteren bij.
[ afbeelding ]
Ja, maar ik ga wel even wachten hem officieel uit te nodigen want dat doet hij ook bij mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Lasagne lijkt me ook lekker, komt Etsu dan ook?
`Even aan m`n moeder vragen''quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:48 schreef Fylax het volgende:
naar groningen is beetje duur en ver vanaf mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |