phew, gelukkig maarquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar ik heet in het echt ook geen ess, dus dat leugentje kunnen we tegen elkaar wegstrepen
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
phew, gelukkig maar
#TeamJohannEss
Heeft LR weer zijn mond voorbij gepraat?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Johannes Vermeer Rembrandt heet
Stiekem heet hij Vincent.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Johannes Vermeer Rembrandt heet
Of Leonardoquote:
Ess. Toch?quote:
Ja hoor, wist niet dat je in Groningen woont joh.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:36 schreef Ro-ald het volgende:
Johannes keer chillen in Groningen dan?
En heb ik een flinke oor blessurequote:
Ik woon in Almere maar wil wel een keer naar Groningen komen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ess. Toch?
[..]
Ja hoor, wist niet dat je in Groningen woont joh.
[..]
En heb ik een flinke oor blessure
Wow, wat een eerquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik woon in Almere maar wil wel een keer naar Groningen komen.
Als ik kan blijven pitten is het goed.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, wat een eer
Hier in Groningen wonen gelukkig vele FOK! vrienden zoals Pax en Etsu dus dat wordt vast een gezellige dag.
Je kan kiezen om het uitklapbed van Pax of een matje bij mijquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als ik kan blijven pitten is het goed.
Nee joh! Kom gezellig langsquote:
Zielig man.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:40 schreef Ro-ald het volgende:
Volgende week een kat uit het asiel kopen.
Klopt. Pax is van mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Om dat bed van Pax zul je waarschijnlijk met Fylax moeten vechten.
johannes zal ik ook binnenkort gezellig langs komen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan kiezen om het uitklapbed van Pax of een matje bij mij
[..]
Nee joh! Kom gezellig langs
Als mensen helemaal naar Groningen willen reizen heet ik ze altijd van harte welkomquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
johannes zal ik ook binnenkort gezellig langs komen?
Maar dat is ruim 3 uur reizen voor mijquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan kiezen om het uitklapbed van Pax of een matje bij mij
[..]
Nee joh! Kom gezellig langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |