hoi ik ben Johannesquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
Waarom denken jongens toch altijd dat 'originele' openingszinnen nodig zijn. Zeg toch gewoon 'hoi, ik ben ....' oid.
Dat was het 'Voordat je reageert' zinnetje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stond dat niet vroeger in de OP?
Long long time ago
Ja preciesquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hoi ik ben Johannes
Zo goed?
Ja klopt. Ik praat nooit over mijn gevoelens maar zal wel eens lekker zijn om daarover te praten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is beter dan niemand, geloof meWees daar blij om en steek daar energie in, komt het wel goed
Er zijn zoveel Voordat je reageert zinnetjes geweest johquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was het 'Voordat je reageert' zinnetje.
en nu?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Toto is lief.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja klopt, maar 'Feel the lovequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn zoveel Voordat je reageert zinnetjes geweest joh
Eigenlijk ben ik niet helemaal eerlijk geweest, want in het echt heet ik geen Johannes.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Hoi Johannes, ik ben ess.
Er moet nog eenquote:
Beetje jammer dit. Ik had gehoopt dat je die titel zou veranderenquote:
aightquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Ik had gehoopt dat je die titel zou veranderen
Oh, maar ik heet in het echt ook geen ess, dus dat leugentje kunnen we tegen elkaar wegstrepenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet helemaal eerlijk geweest, want in het echt heet ik geen Johannes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |