Bedankt Hansquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:28 schreef Ro-ald het volgende:
elke dag genieten van het leven. Ook al voel je je kut.
Mijn vader doet dat altijd met verjaardagen. Dan zingt hij Hoera, hoerb, hoerc. Een paar jaar geleden heb ik hem een knalroze t-shirt gegeven voor zijn verjaardag met de tekstquote:
Ja, maar, laten we eerlijk zijn, wat ik deed was nou ook niet heel erg slim of zo. Al was het puur uit emotie, maar toch. Ik dm je wel ff.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm wel beter voor je ja. Al blijf ik het wel rare actie vinden van d`r
Dierverzorging![]()
Wilde eerst BBL doen, daarna BOL, ging allemaal niet, dus nu maar thuisstudie
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat altijd met verjaardagen. Dan zingt hij Hoera, hoerb, hoerc. Een paar jaar geleden heb ik hem een knalroze t-shirt gegeven voor zijn verjaardag met de tekst
HOER A
HOER B
HOER C
Dat was grappig als je er bij was.
Gooi het eruitquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan met niemand praten over mijn gevoelens.
Hij heeft hem wel eens aan gehad onder zijn werkshirt. Maar dan steekt er dus af en toe een stuk roze stof onder uitquote:
Heeft iedereen toch weleens, je hebt wel gewoon vrienden waar je af en toe heen kan toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Voel mij soms gewoon een beetje alleen dat is alles
johannes als je onze vriendschap op een schaal van 1 tot 49 zou beoordelen, wat zou je het gevenquote:
Maar een paar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft iedereen toch weleens, je hebt wel gewoon vrienden waar je af en toe heen kan toch?
Gelukkig zijn wij er nog, je FOK! vriendenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Voel mij soms gewoon een beetje alleen dat is alles
40-45quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
johannes als je onze vriendschap op een schaal van 1 tot 49 zou beoordelen, wat zou je het geven
Nu niet meerquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat altijd met verjaardagen. Dan zingt hij Hoera, hoerb, hoerc. Een paar jaar geleden heb ik hem een knalroze t-shirt gegeven voor zijn verjaardag met de tekst
HOER A
HOER B
HOER C
Dat was grappig als je er bij was.
Sowieso altijd leuk dat jullie nog wakker zijn rond dit tijdstip.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er nog, je FOK! vrienden
Dat is beter dan niemand, geloof mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |