SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Nou nouquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke minuut dat ik niet met jou post beschouw ik als verloren![]()
Ja die ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die wk voetbal experts?
wauw wat een narcist ben jij, niet eens mij quotenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
En voor die maar 1 kans geven.
Tja.. ik moet met mijn status wel oppassen natuurlijk.
Had het gezien ja, zag er niet heel geweldig uit nee. Wanneer ga je weer naar ZH of iets?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, had geen zin om in bed te blijven dus effe paar spelletjes gedaan. Ga straks weer richting bed, dacht kom nog even vlug SC'en. Mja verder, same old. Had 'n foto gepost in 't topic, dan kun je ook (als je dat wilt) zien van hoe of wat. dAar?
Daar is het me veel te laat en warrig voor. Heck, ik weet niet eens welke dag het isquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
Goeie TT overigens wel Toto. Al had ik stiekem gehoopt op een TT over tafelmodel ventilatoren op zonne-energie.
Ik heb er ook wel eens van gehoord. Ik geloof dat ze een goede samenwerking hadden met #teamjohannes. Ooit van gehoord?quote:
Vrijdagquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar is het me veel te laat en warrig voor. Heck, ik weet niet eens welke dag het is
En dan beschuldig je mij van te snel conclusies trekkenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wauw wat een narcist ben jij, niet eens mij quoten
Ik word over 1.5 week of zo gebeld.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had het gezien ja, zag er niet heel geweldig uit nee. Wanneer ga je weer naar ZH of iets?
Ja wel goed, heb vandaag LOI-pakket binnengekregen dus kan aan de slag
Jazeker, dat schijnen bijzonder sympathieke types te zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens van gehoord. Ik geloof dat ze een goede samenwerking hadden met #teamjohannes. Ooit van gehoord?
Het is vandaag natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar is het me veel te laat en warrig voor. Heck, ik weet niet eens welke dag het is
Klinkt als een goed team!quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker, dat schijnen bijzonder sympathieke types te zijn.
two days before the day after tomorrowquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is de dag na gisteren.
Hm wel beter voor je ja. Al blijf ik het wel rare actie vinden van d`rquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik word over 1.5 week of zo gebeld.
Andere gedoe is wel uitgepraat overigens, lijkt aan de beterende hand. Ik zal ook maar eerlijk zijn dat ik zelf ook flink fout zat, alleen ik wist niet hoe erg ik was![]()
Nice , wat ga je doen? Heb ik gemist geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |