*kijkt achterom* IK ZIE NIEMAND, Moet ik me zorgen maken?quote:
Ja heuj, geen wonder dat ik die ess niet zie, ik ben niet zo groot, ik kan niet over die heuvels kijken.quote:
Ja nee te laat, je hebt nu je ware aard al laten zien, die kun je niet meer verbergen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik snap exact wat je bedoelt, jij en ik dan ;s
Beter. Wat doe je nog op?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Redelijk maar ik moet niet zeuren.
Pas als je horrormuziek hoort op de achtergrondquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
*kijkt achterom* IK ZIE NIEMAND, Moet ik me zorgen maken?
[..]
Ja heuj, geen wonder dat ik die ess niet zie, ik ben niet zo groot, ik kan niet over die heuvels kijken.
Hoi.quote:
Ik ben de famous ess. Van #teamess.quote:
ah jij bent dus zo'n iemand die iemand maar 1 kans geeftquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee te laat, je hebt nu je ware aard al laten zien, die kun je niet meer verbergen.
Heeyquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Ik ben de famous ess. Van #teamess.
Dat zijn toch van die wk voetbal experts?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Ik ben de famous ess. Van #teamess.
ben jij mod?quote:
Ik hoor spontaan van die krijsende violenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pas als je horrormuziek hoort op de achtergrond
Ga slapen dan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb morgen 9:00 college.
Grrr.
Suc6quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb morgen 9:00 college.
Grrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |