Wacht tot je studenten ov hebt!quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:48 schreef Fylax het volgende:
naar groningen is beetje duur en ver vanaf mij
ja amsterdam man, welk bedrijf>?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Woon je Amsterdam zekerBen maar een uurtje daar auto moet naar schade expert
ja nog iets minder dan n jaartjequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht tot je studenten ov hebt!
Wachten tot hij naar buiten durft lijkt me een betere eerste stapquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima ideequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
''Mam mag ik naar volwassenen toe in Groningen''
wordt volgend jaar afgeschaftquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Care of zo heet het hahaha /care snap je mquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja amsterdam man, welk bedrijf>?
uh neequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wordt volgend jaar afgeschaft
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:49 schreef essnhills het volgende:
Ik ga nog eens kijken of lasagne ook te maken is met paprikapuree.
is dat lasagne met paprika ipv tomaat?quote:
Heb je wel de troonrede gekeken?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel, studiefinanciering wordt afgeschaft en dus ook studenten ov
Nee man heb je zitten slapen eergisterenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jawel, studiefinanciering wordt afgeschaft en dus ook studenten ov
quote:Met de hervorming van de studiefinanciering en de introductie van het studievoorschot komt op termijn 1 miljard euro vrij voor beter hoger onderwijs. Dit geld wordt onder andere ingezet voor meer contacturen, intensievere begeleiding van studenten en het bevorderen van excellentie. De ov-kaart blijft bestaan en komt beschikbaar voor alle mbo'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |