Ach ja, ik vind koken leukquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, vind het altijd beetje overdreven. Mensen die ook zoveel gangen gaan koken![]()
Wij hadden vorig jaar een lamscurry ipv elk jaar maar standaard vlees en gourmet. Was goed bevallen
Niks vooraf, wel ijs na natuurlijk
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:04 schreef Fylax het volgende:
Wat vinden jullie van deze opleidingen (voor mij)
http://jongeren.rijnijsse(...)eidinggevende%20BOL/
http://jongeren.rijnijsse(...)%20ondernemer%20BOL/
http://jongeren.rijnijsse(...)y%20executive%20BOL/
http://jongeren.rijnijsse(...)20Frontoffice%20BOL/
Zie jou zo snel geen leidinggeven lijkt me dat je eerst je eigen sores moet oplossen voor je überhaupt aan welke opleiding dan ook kan beginnen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat kan volgens mij niet eens.
oke maar wat vind jevan de opleidingen
quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt beter eerst aan je psychische problemen werken je durft niet eens naar de fucking supermarkt en met zo'n opleiding wil je er leiding gaan geven? Hoe zie je dat voor je
Het was wel veel werk jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, wel pokkeveel werk zeker om alles op tijd klaar te krijgen of had je flink hulp gekregen
En hoe vonden ze het smaken?
Hij moet wel ergens aan beginnen. Je kan niet op je 15de al een jaar thuis gaan zittenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie jou zo snel geen leidinggeven lijkt me dat je eerst je eigen sores moet oplossen voor je überhaupt aan welke opleiding dan ook kan beginnen.
En nee dat is geen diss maar hoe zie je het zelf voor je
ja maar ik ga er aan geholpen worden dus wat als ik er vanaf ben voordat mijn opleiding begint en daarbij in klas 1 geef je nog geen leidingquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie jou zo snel geen leidinggeven lijkt me dat je eerst je eigen sores moet oplossen voor je überhaupt aan welke opleiding dan ook kan beginnen.
En nee dat is geen diss maar hoe zie je het zelf voor je
Van die eerste ga je het meeste leren , ook voor je persoonlijke ontwikkeling.quote:
Klant: Ja hallo ik wil NU de chef spreken er zitten wormpjes in mijn brocolli.quote:
Je doet nu toch havo? Wanneer heb je examen danquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik ga er aan geholpen worden dus wat als ik er vanaf ben voordat mijn opleiding begint en daarbij in klas 1 geef je nog geen leiding
uhu want dan heb ik nog steeds problemen als het zo ver isquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Klant: Ja hallo ik wil NU de chef spreken er zitten wormpjes in mijn brocolli.
Medewerker: Moment ik zal hem even roepen hij zit namelijk te hyperventileren in het magazijn.
Ongeschikt.
Het is broccoliquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Klant: Ja hallo ik wil NU de chef spreken er zitten wormpjes in mijn brocolli.
Medewerker: Moment ik zal hem even roepen hij zit namelijk te hyperventileren in het magazijn.
Ongeschikt.
ik doe vmbo en heb dit jaar mijn examenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet nu toch havo? Wanneer heb je examen dan
Waarom volg je dat advies niet op van eerst havo gaan doen kun je mooi ondertussen je shit oplossen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik doe vmbo en heb dit jaar mijn examen
Broccoli is juist lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk schat ik eet die bende toch niet
denk niet dat k dat aankanquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom volg je dat advies niet op van eerst havo gaan doen kun je mooi ondertussen je shit oplossen.
Lust geen groente althans bijna niks, Inso is het hier mee eensquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Broccoli is juist lekkerLekker heel kort koken en daarna even meewokken met wat je aan het maken bent, in een hartige taart, of met een lekker champignon of kaassausje eroverheen
![]()
![]()
Maar je moet het niet tot snot koken
Bloemkool > Broccoliquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Broccoli is juist lekkerLekker heel kort koken en daarna even meewokken met wat je aan het maken bent, in een hartige taart, of met een lekker champignon of kaassausje eroverheen
![]()
![]()
Maar je moet het niet tot snot koken
quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
Altijd bij mc donalds sla en augurk van elke random burger halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |