Nee precies, lekker allemaal universitaire studie gaan doen en de laag betaalde baantjes maar helemaal n iet meer uitvoeren lijkt me een beter planquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
al die opleidingen heb je toch geen reet aan
In Amsterdam wonen en Uutje uni volgen of hoe zie je dat voor je dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uh jawel hoor![]()
100km heen, 100km terug bijvoorbeeld?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uh jawel hoor![]()
100km heen, 100km terug bijvoorbeeld?
in die tekst staat dat alleen mbo'ers het krijgen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Die krijgen er toch óók een, waar maak je je druk om man. Sommige mbo-opleidingen heb je nu eenmaal niet in stad a maar wel in stad b en dus moeten mensen reizen.
En waar ik ben opgegroeid (nee echt geen klein kutdorpje) moet je toch echt iets van 25km verderop wezen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zelfs in kleine steden met 15k pop heb je rocs en dergelijke
Hmmm klinkt goedquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik had gister forel (een hele) uit de oven (met tijm, peper en zout en citroenplakjes) met aardappelgalette en gegrilde courgette . (ik ben alvast aan het nadenken voor Kerst)
Uh nee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in die tekst staat dat alleen mbo'ers het krijgen?
als alle studenten het krijgen dan boeit het niet idd
nee er staat dat het voor alle mbo-ers beschikbaar komt omdat het eerst voor mbo-ers boven de 18 wasquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in die tekst staat dat alleen mbo'ers het krijgen?
als alle studenten het krijgen dan boeit het niet idd
Ik volg wel topics daar, maar ik post er niet zoveelquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmmm klinkt goedal eens een topic in CUL overwogen?
Is goed voor je online status heb ik gemerkt.
Maar het is nu bijna 1:00 tijd om naar bed te gaan, trusten allemaal
bijv. als je op een technische universiteit zit, waar er maar 2 van zijn en je woont ver, dan kun je al meer dan 200 km elke dag moeten reizenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
In Amsterdam wonen en Uutje uni volgen of hoe zie je dat voor je dan?
Slaap lekkerquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee.
Er staat dát ze het krijgen, niet dat ze de enige groep zijn die het krijgen
oh okequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee er staat dat het voor alle mbo-ers beschikbaar komt omdat het eerst voor mbo-ers boven de 18 was
Vanavond F'noord gekeken man man wat een paupertv was datquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:00 schreef Ro-ald het volgende:
ik ga nog even pauper televisie kijken. Misschien zo meteen terug en anders ben ik slapen
Die volg ik jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:00 schreef Elan het volgende:
CUL / Kerstdiner 2014! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic
Ess
heb ik je gekwetst ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
IsaacCuenca heeft ook moeite met begrijpend lezenZo slecht zal zo`n ROC niet voor hem zijn
Die kleine schaaltjes met stoofpot en dan een deksel van pie er op zijn wel tof he .quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die volg ik ja
Vorig jaar heb ik daar ook het menu gepost dat ik toen met Kerst heb gemaakt. 6 heerlijke gangen
Ja ik ben diep geraaktquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kleine schaaltjes met stoofpot en dan een deksel van pie er op zijn wel tof he .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |