Ik ga na het MBO HBO doen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
fylax gaat er nu al vanuit dat ie zijn leven gaat verneuken
Ik hoefde vanmorgen niet vroeg op te staan, en dat was maar goed ook want ik kwam pas laat in slaap vannacht. En toen was ik evengoed vanmorgen om half 8 al wakker. En ik draaide me letterlijk om, voelde me ineens een stuk uitgeruster, keek weer op de klok en het was kwart over 10quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man heb je zitten slapen eergisteren
ik heb mbo diploma wajong en ik verdien nu mijn eigenlijk met werkquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)en_verdwijnt___.html
mbo'ers straks allemaal werkeloos
Het is dan ook voor de mbo'ers die niet in een stad wonen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom de fuck krijgen mboers nou weer die shit
je hebt een mbo school in vrijwel elke stad
domme oveheid
Neequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
is dat lasagne met paprika ipv tomaat?
Ik ga niet naar het ROC in mijn stad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
domme oveheid
Wat een ongekende weelde zeg.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoefde vanmorgen niet vroeg op te staan, en dat was maar goed ook want ik kwam pas laat in slaap vannacht. En toen was ik evengoed vanmorgen om half 8 al wakker. En ik draaide me letterlijk om, voelde me ineens een stuk uitgeruster, keek weer op de klok en het was kwart over 10
En niet elke mbo-school heeft dezelfde opleidingen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
domme oveheid
Echt duh hequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is dan ook voor de mbo'ers die niet in een stad wonen.
zelfs in kleine steden met 15k pop heb je rocs en dergelijkequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is dan ook voor de mbo'ers die niet in een stad wonen.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Wel met liefde gemaakt en opgegeten.
nee slaat alsnog nergens op, iedereen zal binnen een radius van 15km wonen van een stad; zo is het land verdeelt.quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een ongekende weelde zeg.
Dan zul je je wel topfit gevoeld hebben de gehele dag
Ik voor mijn school 35 km.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee slaat alsnog nergens op, iedereen zal binnen een radius van 15km wonen van een stad; zo is het land verdeelt.
de mensen die elke dag 200km moet reizen voor een uni moeten zon ding krigjen
echt kk bullshit
al die opleidingen heb je toch geen reet aanquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En niet elke mbo-school heeft dezelfde opleidingen?
In Nederland hoeft niemand 200 km te reizen voor een uni, zo is het land verdeeltquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee slaat alsnog nergens op, iedereen zal binnen een radius van 15km wonen van een stad; zo is het land verdeelt.
echt kk bullshit
Die krijgen er toch óók een, waar maak je je druk om man. Sommige mbo-opleidingen heb je nu eenmaal niet in stad a maar wel in stad b en dus moeten mensen reizen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
echt kk bullshit
uh jawel hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Nederland hoeft niemand 200 km te reizen voor een uni, zo is het land verdeelt
Ik zit er 30 vandaanquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
echt kk bullshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |