waarom niet gewoon vragen ipv zelf afhalenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
Altijd bij mc donalds sla en augurk van big tasty halen
quote:
Die saus is echt tering nastyquote:
Doen ze niet hier of je moet fucking lang wachten want dan maken ze hem apart voor jequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
waarom niet gewoon vragen ipv zelf afhalen
Van Big Mac ja de zure sausquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Die saus is echt tering nasty
Groente kan zo lekker zijn johquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Lust geen groente althans bijna niks, Inso is het hier mee eens
Vraag om een burger zonder sla en augurk. Niet alleen hoef je dan je vingers niet vies te maken, maar dan weet je ook dat je altijd een kraakverse en warme burger hebt. Worden ze veel lekkerder vanquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
Altijd bij mc donalds sla en augurk van big tasty halen
Oke ik vertrouw je als er ooit een meet komt mag je voor johannes en mij koken als je wilt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Groente kan zo lekker zijn johAls je maar weet hoe je het moet bereiden
![]()
Vroeger wel eens als ik bij vriendinnen bleef eten, wat die ouders soms op tafel neerzetten![]()
Gatver, geen wonder dat je dan geen groente lust
Maar het kan echt lekker zijn
Dat is ook echt fucking ranzig en het heeft niets met groente te maken. Van die tot pulp gekookte bloemkool ook zeker.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke ik vertrouw je als er ooit een meet komt mag je voor johannes en mij koken als je wilt.
Vroeger moesten we bloemkool eten met kaassaus echt kankervies is dat
Dat wel maar is niet altijd chill als je met een groepje bent, hun krijgen dan namelijk koud eten aangezien ze alles in één keer serveren vaak als je met een paar mensen komtquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag om een burger zonder sla en augurk. Niet alleen hoef je dan je vingers niet vies te maken, maar dan weet je ook dat je altijd een kraakverse en warme burger hebt. Worden ze veel lekkerder van
Dat is juist lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke ik vertrouw je als er ooit een meet komt mag je voor johannes en mij koken als je wilt.
Ja echt hequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook echt fucking ranzig en het heeft niets met groente te maken. Van die tot pulp gekookte bloemkool ook zeker.
Snotbloemkool toevallig?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh, meestal leveren ze shit bij mij dan gewoon na. Als ik met een grote groep ben doe ik het natuurlijk niet maar anders bestel ik vaak burgers zonder augurk (terwijl ik dat best lekker vind) zodat ik zeker weet dat ik niet een of ander warmgehouden klef ding krijg.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wel maar is niet altijd chill als je met een groepje bent, hun krijgen dan namelijk koud eten aangezien ze alles in één keer serveren vaak als je met een paar mensen komt
El Ahmadi speelde matig maar nu overdrijf je toch een beetje Mikequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kk zooi die Marokkanen
[ afbeelding ]
Echt hè? Als je het toch al tot snot kookt, maak er dan gewoon een soepje van. Wat lekkere kruiden erdoor, dan is het misschien nog eetbaar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja echt he
Met gekookte aardappelen er ook bij
Zijn er maar twee Marokkanen in Nederland? Jemig, wist niet dat dat plan van Wilders zo snel zou werken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kk zooi die Marokkanen
[ afbeelding ]
Wat is jouw definitie van sletjes?quote:
Jep met gekookte aardappelen en jus (quote:
Eigenlijk is elke burger van de Mac wel een redelijk klef dingquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, meestal leveren ze shit bij mij dan gewoon na. Als ik met een grote groep ben doe ik het natuurlijk niet maar anders bestel ik vaak burgers zonder augurk (terwijl ik dat best lekker vind) zodat ik zeker weet dat ik niet een of ander warmgehouden klef ding krijg.
Dat ik met haar afgesproken heb en ze gaat met een bekende er vandoor terwijl ze het leuk en gezellig vond met mijquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van sletjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |