Heb je het nieuws niet gelezen ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
El Ahmadi speelde matig maar nu overdrijf je toch een beetje Mike
Dus omdat ze jou afwijst is ze een slet?quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat ik met haar afgesproken heb en ze gaat met een bekende er vandoor terwijl ze het leuk en gezellig vond met mij
Gekookte aardappel is ook niet mijn favoriet neequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep met gekookte aardappelen en jus (![]()
) daarbij.
Sinds ik uit huis ben geen gekookte aardappel meer op zo'n 10 jaar
Nee ze had mij niet afgewezen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus omdat ze jou afwijst is ze een slet?
Ben jij toevallig een Marokkaan
Dagelijkse kostquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je het nieuws niet gelezen ?
Twee van die dappere helden hebben een vijftienjarig meisje kapot getrapt.
Die gast uit American History X is kapot getrapt. Dat meisje is zwaar mishandeld.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach man dat wijf was toch ook een kankertokkie zoals ze daar stond laten we het niet groter maken dan het isquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Allemaal terug naar Istanbulquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rare definitie van sletje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat ik met haar afgesproken heb en ze gaat met een bekende er vandoor terwijl ze het leuk en gezellig vond met mij
Ikke niet begrijp.quote:
Is gewoon kut want ze kwam helemaal vanuit Limburg en ik vond haar leuk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rare definitie van sletje.
En ook een leuke generalisatie, 1 ervaring naar bijna alle vrouwen.
Geen spel tussen te krijgen,
supersofquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Wie dacht nou hier in deze SC een keer dat Istanbul een land was
Geen idee. Maar volgens mij is Istanbul de enige stad die op 2 continenten ligt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Wie dacht nou hier in deze SC een keer dat Istanbul een land was
Neequote:
Correct!quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee. Maar volgens mij is Istanbul de enige stad die op 2 continenten ligt.
Klopt. Verbonden door een mooie brugquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee. Maar volgens mij is Istanbul de enige stad die op 2 continenten ligt.
Dit inderdaad zal graag een paar messteken bij hem doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:26 schreef Tchock het volgende:
Die gast met dat gele vest is trouwens wel echt een verschrikkelijke pussy. Wachten tot een meisje op de grond ligt en dan op haar hoofd schoppen, dan ben je echt niet goed in je hoofd
Ja, dat is kut.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is gewoon kut want ze kwam helemaal vanuit Limburg en ik vond haar leuk.
Wie gaat ze dan een gepaste straf opleggen ? De rechter niet hoor dan staan ze even een dagje een plantsoen te schoffelen en vervolgens doen ze het weer. Net laat ze dan maar gewurgd worden door wat facebook gekkies.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:26 schreef Tchock het volgende:
Serieus, elke keer weer hetzelfde gemekker. Alle Marokkanen kut, dood- en lijfstraffen, daders opzoeken op Facebook!
Er zijn tienduizenden mishandelingen per jaar. Alle daders daarvan moeten opgepakt worden en een passende straf krijgen. Niet alleen degenen met een bepaalde afkomst of die toevallig gefilmd zijn. En het is sowieso niet de taak van internetridders om die straf op te leggen.
Je weet niet wat er aan vooraf gegaan is hequote:Op vrijdag 19 september 2014 01:26 schreef Tchock het volgende:
Die gast met dat gele vest is trouwens wel echt een verschrikkelijke pussy. Wachten tot een meisje op de grond ligt en dan op haar hoofd schoppen, dan ben je echt niet goed in je hoofd
Doe het alsjeblieft. Oh wacht, je hebt waarschijnlijk internet in de nor. Laat dan maar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit inderdaad zal graag een paar messteken bij hem doen
quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit inderdaad zal graag een paar messteken bij hem doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |