SPOILER: Deze censuur wordt mede mogelijk gemaakt dankzij KnutdeIJsbeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat hij clementie kort voor #4045 krijgt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef Elan het volgende:
Wanneer zou hmf ditkeer weer terugkomen
Of als Feyenoord voor die tijd kampioen wordt, zo'n juichmoment gun ik hem welquote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat hij clementie kort voor #4045 krijgt.
OP basis hiervan kan je feyenoord afschrijven als topclub trouwens. Niet dat mensen dat nog deden.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord gaat wel heel ver in hun anti joden, pro Hitler grappen.
[ afbeelding ]
33 kwam hij toch aan de macht?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Op basis van deze post schrijf ik jou geestelijk af.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
OP basis hiervan kan je feyenoord afschrijven als topclub trouwens. Niet dat mensen dat nog deden.
Of als ze net uitgeschakeld zijn voor het kampioenschap. Zodat hij gelijk weer gebanned kan worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of als Feyenoord voor die tijd kampioen wordt, zo'n juichmoment gun ik hem wel
Dat zijn ze toch al?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Of als ze net uitgeschakeld zijn voor het kampioenschap. Zodat hij gelijk weer gebanned kan worden.
Dat mag, maar kom op. Historisch gezien wellicht, maar 33 keer CL gespeeld tussen 92 en '14 is voor een topclub bar weinig hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Op basis van deze post schrijf ik jou geestelijk af.
#swagquote:Op woensdag 17 september 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier een foto van Feyenoord in Sevilla.
[ afbeelding ]
gr gr
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 17 september 2014 13:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat mag, maar kom op. Historisch gezien wellicht, maar 33 keer CL gespeeld tussen 92 en '14 is voor een topclub bar weinig hoor.
http://www.voetbalprimeur(...)nderste-cl-goal-ajaxquote:Op woensdag 17 september 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
Wel genant dat Ajax op 121 goals staat en nummer 100 waarschijnlijk ergens in 96 gemaakt is
Ja natuurlijk dat weet ik ook wel ouwe reus. Ze hebben voor het laatst in 2001/2002 meegedaan geloof ik. Gaat helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat mag, maar kom op. Historisch gezien wellicht, maar 33 keer CL gespeeld tussen 92 en '14 is voor een topclub bar weinig hoor.
Die schedel die de Russen hadden bleek toch authentiek?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
Leuk. Hitler is precies 100 jaar en 10 dagen ouder dan dat ik ben. En hij is exact 44 jaar voor ik geboren ben doodgegaan.
Als hij niet ergens in Argentinie rondwandelde daarna dan.
Geen idee. Ik verdiep me niet zo graag in het pijnlijke verlies van de Duitsers. Negatieve ervaringen ontwijk ik liever.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Die schedel die de Russen hadden bleek toch authentiek?
AJ Auxerrequote:Op woensdag 17 september 2014 13:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)nderste-cl-goal-ajax
Mijn whatsapp achtergrond is een plaatje van mijn hond.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gad ik serieus al![]()
[ afbeelding ]
Oké Stijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee. Ik verdiep me niet zo graag in het pijnlijke verlies van de Duitsers. Negatieve ervaringen ontwijk ik liever.
Met 2-1 verliezen van fucking Auxerrequote:Op woensdag 17 september 2014 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AJ Auxerre![]()
Die bleven vorig seizoen ternauwernood op het tweede niveau.
Schuld van Martin Jol.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Met 2-1 verliezen van fucking Auxerre![]()
![]()
![]()
Ajax is echt een heel matig elftal eigenlijk. Sinds 2003 al.
Vanmorgen had je nog een andere mening, pilletje genomen?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
![]()
True.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
![]()
03 dacht ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dat weet ik ook wel ouwe reus. Ze hebben voor het laatst in 2001/2002 meegedaan geloof ik. Gaat helemaal nergens meer over.
Dit dus. Voor mij duurt de 2e wo van 39 tot winter 42quote:Op woensdag 17 september 2014 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee. Ik verdiep me niet zo graag in het pijnlijke verlies van de Duitsers. Negatieve ervaringen ontwijk ik liever.
Dat ik Ajax een matig elftal vind hebben zegt niets over de kansen die ze maken tegen andere elftallen. Ik mag hopen dat je dat begrijpt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vanmorgen had je nog een andere mening, pilletje genomen?
Inderdaad, nu immers nog en ajax krijgt jantje.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:15 schreef Tarado het volgende:
Verhoek mist de klassieker, wordt een makkie
neequote:Op woensdag 17 september 2014 13:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ik Ajax een matig elftal vind hebben zegt niets over de kansen die ze maken tegen andere elftallen. Ik mag hopen dat je dat begrijpt.
Ajax wint.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, nu immers nog en ajax krijgt jantje.
Dat kan. Alzheimer zal wel vroeg inzetten.quote:
Speelt Klassen uberhaupt?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wint.
0-1 Van Rhijn (4')
0-2 Klaassen (48')
Oke jaapquote:
Wie de fuck noemt zijn kind bickel? Het is toch geen hondquote:'Amanda Krabbé verliest kindje'
van onze redactie
Amanda Krabbé zou haar kindje na een zwangerschap van vier maanden zijn verloren.
De ex van Martijn was in verwachting van haar nieuwe liefde Harrie Kolen. Ze bevestigde het blijde nieuws een maand geleden, toen zij ruim drie maanden zwanger was. Amanda en Harrie zijn 'ontroostbaar', meldt Story.
De 40-jarige moeder van vier verwachtte een meisje. Met Martijn kreeg ze zoons Bickel en Achilles en dochters Jasmijn en Michelle. Amanda verloor in 2007 een kindje als gevolg van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Ik verwacht er eentje van El Ghazi, is wel traditiequote:Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wint.
0-1 Van Rhijn (4')
0-2 Klaassen (48')
Mijn moeder. Bedankt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)liest_kindje___.html
[..]
Wie de fuck noemt zijn kind bickel? Het is toch geen hond
Ik zet El Ghazi ook standaard neer als speler van de week in de VBL eredivisievoorspellerquote:Op woensdag 17 september 2014 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht er eentje van El Ghazi, is wel traditie
achilles vind ik ook meer een naam voor een korfbalclubquote:Op woensdag 17 september 2014 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)liest_kindje___.html
[..]
Wie de fuck noemt zijn kind bickel? Het is toch geen hond
Stijn kan ons hier meer over vertellen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
achilles vind ik ook meer een naam voor een korfbalclub
Die Kazim is 110quote:Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
10-1 omdat abouthaleb besluit de wedstrijd ook zonder uitspelers af te werken.
10 kools khazim en Immers e.d.
Ben bang van niet, zou wel topshow zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
morgen onafhankelijkheid Schotland toch?
Minder belasting, goeiekopere whiskyquote:Op woensdag 17 september 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben bang van niet, zou wel topshow zijn.
110% Feyenoord ja. Die gast is een beer, de tering.quote:
Britse*quote:Op woensdag 17 september 2014 13:23 schreef Dven het volgende:
Hoop dat dat gekanker van die Schotten dan eindelijk klaar is. Wordt schijtziek van die vijf schotten hier in de stad. Kunnen het over niets anders hebben.
Als het een 'nee' wordt ga ik de Engelse vlag uithangen
ja Kazidetti, ze hebben er weer één, hij is nog aan het bijkomen van die invalbeurtquote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
110% Feyenoord ja. Die gast is een beer, de tering.
Nee. De Engelse ga ik uithangen. Omdat ze weten dat ze dan lekker samen verder moeten met dat kutvolk.quote:
vrijdag met het vliegtuigquote:Op woensdag 17 september 2014 13:06 schreef Elan het volgende:
Wanneer zou hmf ditkeer weer terugkomen
Ik vind jou echt een enorme meerwaarde hebben in dit topicquote:Op woensdag 17 september 2014 13:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je het sec bekijkt dan heeft Ajax geen beter elftal dan Feyenoord.
Vorig jaar ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hoe secquote:Op woensdag 17 september 2014 13:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gedreven mannetje wel hopen dat hij a la Guidetti en Pelle deze kans grijpt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
110% Feyenoord ja. Die gast is een beer, de tering.
In Den Haag is Achilles als korfbalclub gevestigd. Het is maar wat ze een sportveld noemen. Als je daar komt, waan je je op een bouwplaats zoals PEC Zwolle-fans dat wel eens hebbenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn kan ons hier meer over vertellen.
Hij is gewoon fit nu, 8packje alles. Die doet planks van een uur.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja Kazidetti, ze hebben er weer één, hij is nog aan het bijkomen van die invalbeurt
Feyenoord heeft een kutverdediging, geen spits en tegelijkertijd een overkill aan middenvelders.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ajax heb een kutverdediging, geen spits, een beroerd middenveld en een keeper met negen vingers.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een kutverdediging, geen spits en tegelijkertijd een overkill aan middenvelders.
Gewoon weer slecht ingekocht.
Een reservekeeper met negen vingers, piet.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ajax heb een kutverdediging, geen spits, een beroerd middenveld en een keeper met negen vingers.
Ik volg het half. Roemer was echt geniaal slecht.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet me op waarde te schatten, dat doet mij deugd.
Nog meer mensen die de APB volgen?
Daarom PSV kampioen dit seizoen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ajax heb een kutverdediging, geen spits, een beroerd middenveld en een keeper met negen vingers.
Ja ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet me op waarde te schatten, dat doet mij deugd.
Nog meer mensen die de APB volgen?
Prioriteitenlijstjes zijn altijd discutabelquote:Op woensdag 17 september 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg het half. Roemer was echt geniaal slecht.
lijkt op de baskische vlag manquote:
waaromquote:Op woensdag 17 september 2014 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typisch en Jancees ik had door jullie een nachtmerrie
Buiten Cambuur rekenenquote:
Roemer had zich gewoon niet ingelezen, de idioot. Kreeg terecht de wind van voren.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prioriteitenlijstjes zijn altijd discutabel
Ja door dat gezeik over kinderen van jullie.quote:
Dan PEC sowieso geen Ajax dit seizoen wat een baggerselectie hebben die.quote:
Die gun ik wel plek 2quote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Cambuur rekenen
HENKIE MAAKT ONS KAMPIOEN
PEC of Cambuur inderdaad. Die worden 1 en 2, PSV 3, Ajax 4.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie moet er dan kampioen worden? PEC? Cambuur? Het is allemaal matig.
Ik ook, maar dat lijkt me logischquote:
Overigens maakt Bontes het helemaal bont.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roemer had zich gewoon niet ingelezen, de idioot. Kreeg terecht de wind van voren.
Ook zo'n enorm lulverhaal over de zorg.
Ja ik gun mezelf de loterij ook wel. Gebeurt toch allemaal niet. Uiteindelijk weer Ajax 1 en PSV 2.quote:
Heer marianne al van zich laten horen?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Overigens maakt Bontes het helemaal bont.
denk het ook, misschien kan Twente nog gaan aanhakenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja ik gun mezelf de loterij ook wel. Gebeurt toch allemaal niet. Uiteindelijk weer Ajax 1 en PSV 2.
Lijkt me niet. Zal wel Ajax 1 PSV 2 worden helaas. Maar tis leuk om te roepen dat SCC kampioen wordt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook, misschien kan Twente nog gaan aanhaken
Heb haar nog niet gehoord, maar heb niet alles kunnen horen. Heb soms ook een afspraak.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heer marianne al van zich laten horen?
Ik wil wolven in Nederland. En IJsberen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb haar nog niet gehoord, maar heb niet alles kunnen horen. Heb soms ook een afspraak.
Hij had m.b.t. de zorgverzekeraars en hun buffers 100%. http://www.groene.nl/artikel/misleiding-over-zorgpremiepotten. Wat Roemer heel makkelijk naar zijn hand had kunnen zetten mits hij zich inderdaad beter had ingelezen en zijn bronnen paraat had.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roemer had zich gewoon niet ingelezen, de idioot. Kreeg terecht de wind van voren.
Ook zo'n enorm lulverhaal over de zorg.
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie moet er dan kampioen worden? PEC? Cambuur? Het is allemaal matig.
PSV speelt gewoon geen kampioenswaardig voetbal. Er zit geen idee achter. Het is vaag reactievoetbal vlak voor eigen zestien. Geen stabiele verdediging en een zeer matige keeper. Trainer die er geen drol van snapt. Let maar op.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan PEC sowieso geen Ajax dit seizoen wat een baggerselectie hebben die.
Zoals je terecht zelf al opmerkt net.
Spelen niet Europees, hebben aardig ingekocht en er zit wel voetbal in.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Zal wel Ajax 1 PSV 2 worden helaas. Maar tis leuk om te roepen dat SCC kampioen wordt.
Die gaan zondag verliezen denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook, misschien kan Twente nog gaan aanhaken
Tegen wie?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die gaan zondag verliezen denk ik.
Pasveer is beter dan Zoet.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
PSV speelt gewoon geen kampioenswaardig voetbal. Er zit geen idee achter. Het is vaag reactievoetbal vlak voor eigen zestien. Geen stabiele verdediging en een zeer matige keeper. Trainer die er geen drol van snapt. Let maar op.
Ga lekker naar Blijdorp.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil wolven in Nederland. En IJsberen.
Cambuur krijgt geen inzinking. Winnen zondag gewoon.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die nu al zijn mening op de resultaten van de maand Augustus baseert.
Alsof PEC Zwolle dit eeuwen vol gaat houden. Die krijgen op zeker een inzinking (iets minder erg dan vorig seizoen).
Voor Ajax vanavond?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef Saind het volgende:
Ik begin langzaamaan zenuwachtig te worden
Moet Van de Streek wel in de basis ipv Bakker.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur krijgt geen inzinking. Winnen zondag gewoon.
Gewoon uitgaan van een kansloze nederlaag. Kan het alleen maar mee vallen. Doe ik in de CL bij Juve ook altijd.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef Saind het volgende:
Ik begin langzaamaan zenuwachtig te worden
Zo weet ook iedereen dat Groningen aan het einde rond plek 7 gaat eindigen. Dus dan is het ook logisch als je potjes als Cambuur uit gewoon verliest.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die nu al zijn mening op de resultaten van de maand Augustus baseert.
Alsof PEC Zwolle dit eeuwen vol gaat houden. Die krijgen op zeker een inzinking (iets minder erg dan vorig seizoen).
Bleef wel lang 0-0 tegen Malmo zeg.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon uitgaan van een kansloze nederlaag. Kan het alleen maar mee vallen. Doe ik in de CL bij Juve ook altijd.
Bij Ajax wel dan? Die Veltman gaat op deze manier een shitload aan punten verspelenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
PSV speelt gewoon geen kampioenswaardig voetbal. Er zit geen idee achter. Het is vaag reactievoetbal vlak voor eigen zestien. Geen stabiele verdediging en een zeer matige keeper. Trainer die er geen drol van snapt. Let maar op.
Zakelijke overwinning noemen ze dat.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bleef wel lang 0-0 tegen Malmo zeg.
Het is balen dat ze een redelijk onervaren trainer hebben die als het niet lukt alsnog vast blijft houden aan zijn systeem.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Ajax wel dan? Die Veltman gaat op deze manier een shitload aan punten verspelen![]()
Daarbij: Ze wonnen vrij eenvoudig van Ajax in de Arena, wat nou ook niet bepaald een geďnspireerde indruk maakte.
Al ligt het er een beetje aan hoelang onze vriend Memphis in de ziekenboeg blijft want dat scheelt nogal zoals tegen PEC te zien was..
Zijn daar ijsberen?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oosvaardersplassen. Topshow man.
Depay is een goede speler, maar we moeten het niet overdrijven. PSV heeft genoeg andere spelers in de selectie die in de Eredivisie prima uit de voeten kunnen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Ajax wel dan? Die Veltman gaat op deze manier een shitload aan punten verspelen![]()
Daarbij: Ze wonnen vrij eenvoudig van Ajax in de Arena, wat nou ook niet bepaald een geďnspireerde indruk maakte.
Al ligt het er een beetje aan hoelang onze vriend Memphis in de ziekenboeg blijft want dat scheelt nogal zoals tegen PEC te zien was..
Ze misten echt heel veel kansen. Elke keer de laatste pass die verkeerd was, maar Tevez was echt beest. Heb je de goals gezien?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bleef wel lang 0-0 tegen Malmo zeg.
Nee wel zeearendenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn daar ijsberen?Vet
Locadia en De Jong...quote:Op woensdag 17 september 2014 13:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Depay is een goede speler, maar we moeten het niet overdrijven. PSV heeft genoeg andere spelers in de selectie die in de Eredivisie prima uit de voeten kunnen.
Wel genieten ja als je daar met de trein langs rijdt. Een keertje lag er sneeuw, machtig mooi.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oosvaardersplassen. Topshow man.
Met deze keeper en verdedigin word je nooit kampioen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Depay is een goede speler, maar we moeten het niet overdrijven. PSV heeft genoeg andere spelers in de selectie die in de Eredivisie prima uit de voeten kunnen.
Je overdrijft heel erg. Ajax speelt alleen wat meer aanvallend dan vorig jaar. Daardoor krijg je een meer open verdediging waardoor er goed gecounterd kan worden. PSV had dus beduidend meer ruimte dan vorig jaar. Aanvallend kan het wel wat scherper/overzichterlijker. Dat verdedigen is trainbaar en daarbij, Ajax had gewoon moeten winnen van PSV. Dat je beweert dat PSV vrij eenvoudig wint, is vrij overdreven.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe ziet een blaarkopvlag eruit denk jequote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dit wel een mooie vlag
[ afbeelding ]
Koppeltje De Jong Depay is een fucking doelpuntenmachine verder weinig mensen die daar een fatsoenlijke voorzet kunnen geven.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goeie analysequote:Op woensdag 17 september 2014 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overdrijft heel erg. Ajax speelt alleen wat meer aanvallend dan vorig jaar. Daardoor krijg je een meer open verdediging waardoor er goed gecounterd kan worden. PSV had dus beduidend meer ruimte dan vorig jaar. Aanvallend kan het wel wat scherper/overzichterlijker. Dat verdedigen is trainbaar en daarbij, Ajax had gewoon moeten winnen van PSV. Dat je beweert dat PSV vrij eenvoudig wint, is vrij overdreven.
PSV had gewoon iedere wedstrijd moeite met de tegenstander tot nu toe. Dat ze slechts 6 tegengoals hebben (waarvan 3 tegen PEC), is mij een verbazing/wonder.
De Jong?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Koppeltje De Jong Depay is een fucking doelpuntenmachine verder weinig mensen die daar een fatsoenlijke voorzet kunnen geven.
Je kan best een hert meenemen voor je vrouw komende winter worden ze toch weer afgeschotenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zouden best wolven kunnen zitten. Genoeg vlees.
Zijn er Japanse wolven hequote:Op woensdag 17 september 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zouden best wolven kunnen zitten. Genoeg vlees.
Knut zelf houdt ook wel van een jong hertje op zijn tijd.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan best een hert meenemen voor je vrouw komende winter worden ze toch weer afgeschoten
Rondpompen van geld inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:44 schreef napoleonfour het volgende:
Schaf die toeslagen nou gewoon af.
Dat jaar dat we ze gingen laten uithongeren omdat dat de "natuur" wasquote:Op woensdag 17 september 2014 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan best een hert meenemen voor je vrouw komende winter worden ze toch weer afgeschoten
Zag Ajax wel prima combineren met name in de slotfase dus voetbal zit er wel in maar verdomde weinig kansen creëren en die IJslander is nou ook niet bepaald een killer in de spits dus leg mij maar uit waar de kools dan vandaan moeten komen dit seizoen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overdrijft heel erg. Ajax speelt alleen wat meer aanvallend dan vorig jaar. Daardoor krijg je een meer open verdediging waardoor er goed gecounterd kan worden. PSV had dus beduidend meer ruimte dan vorig jaar. Aanvallend kan het wel wat scherper/overzichterlijker. Dat verdedigen is trainbaar en daarbij, Ajax had gewoon moeten winnen van PSV. Dat je beweert dat PSV vrij eenvoudig wint, is vrij overdreven.
PSV had gewoon iedere wedstrijd moeite met de tegenstander tot nu toe. Dat ze slechts 6 tegengoals hebben (waarvan 3 tegen PEC), is mij een verbazing/wonder.
Dat is dan ook gewoon natuur. Als er te weinig voedsel is, is er een probleem in het eco systeem en de natuur kan dat perfect opvangen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat jaar dat we ze gingen laten uithongeren omdat dat de "natuur" was![]()
Sowieso natuurbeheer in Nederlandquote:Op woensdag 17 september 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat jaar dat we ze gingen laten uithongeren omdat dat de "natuur" was![]()
Nederland is te klein voor dat soort ideeen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon natuur. Als er te weinig voedsel is, is er een probleem in het eco systeem en de natuur kan dat perfect opvangen.
Nederland is met 17 miljoen groot genoeg en er staat voldoende leeg. Heel veel bouwen is niet meer van deze tijd.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso natuurbeheer in Nederland, beter gewoon alles volbouwen en mooie stadsparken aanleggen
JohndeJapanseWolf, goede vriend met JaapdeJapanseZeeleeuwquote:
Nee, dat zie je foutief. Aangezien dat stukje 'natuur' geen natuur is maar een door mensen gecreeerd bioop. Als er dieren verhongeren, dan is dat geen natuur maar een menselijke fout.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon natuur. Als er te weinig voedsel is, is er een probleem in het eco systeem en de natuur kan dat perfect opvangen.
Wat staat er voldoende leeg? Kantoorpanden? Ja, dat zeker. En dat zal ook wel zo blijven. Woningnood is er daarentegen wel degelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nederland is met 17 miljoen groot genoeg en er staat voldoende leeg. Heel veel bouwen is niet meer van deze tijd.
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toen gingen van die dierenknuffelaars zelfs helicopters huren om hooi in te droppen
Met kutkantoren jaquote:Op woensdag 17 september 2014 13:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nederland is met 17 miljoen groot genoeg en er staat voldoende leeg. Heel veel bouwen is niet meer van deze tijd.
godverdomme lieve beer jongenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
Kankerlijers die naar Bulgarije komen om onze beren af te knallen![]()
![]()
[ afbeelding ]
ZOU ZIJN HELE SNOR PLUKKEN MET DIE TEVREDEN KANKERGRIJNS OP ZN SMOEL
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
Kankerlijers die naar Bulgarije komen om onze beren af te knallen![]()
![]()
[ afbeelding ]
ZOU ZIJN HELE SNOR PLUKKEN MET DIE TEVREDEN KANKERGRIJNS OP ZN SMOEL
Er is nauwelijks woningnood. Alleen rond Amsterdam is er echt druk op de woningmarkt en er is een beperkt tekort op betaalbare huurwoningen/studentenwoningen e.d.. Je kunt je wel afvragen of de verdeling klopt, maar het aantal woningen is op de meeste plekken echt voldoende.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat staat er voldoende leeg? Kantoorpanden? Ja, dat zeker. En dat zal ook wel zo blijven. Woningnood is er daarentegen wel degelijk.
Een gouden kiwi.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Typisch het volgende:
Wat zal ik zo halen in mijn pauze? Ik ga langs de supermarkt en geen idee wat te eten.
Net zoals vorig jaar van het collectief. Met een collectief speel ik liever dan met een individuenploeg die veel kwetsbaarder is. Een ondergrens bij een collectief ligt al veel hoger dan bij een individuenploeg.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag Ajax wel prima combineren met name in de slotfase dus voetbal zit er wel in maar verdomde weinig kansen creëren en die IJslander is nou ook niet bepaald een killer in de spits dus leg mij maar uit waar de kools dan vandaan moeten komen dit seizoen.
Jaquote:
ik heb dit niet gelezenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zoals vorig jaar van het collectief. Met een collectief speel ik liever dan met een individuenploeg die veel kwetsbaarder is. Een ondergrens bij een collectief ligt al veel hoger dan bij een individuenploeg.
Ook vorig seizoen schoot Sigthorsson er weinig in, maar raad eens: in de wedstrijden waar het om draaide deed hij het wel. PSV laat het op die momenten altijd afweten. Dat Ajax dan verliest van PSV en FC Groningen is bij mij geen verrassing omdat die aanvallend vrij sterk zijn en verdedigend vrij matig. Alleen tegen Groningen was het aanvallend vrij kwetsbaar.
Ik baseer mijn mening niet op de papieren selectie. Als je zo gaat redeneren hoort PSV al volgens de seizoensgidsen 20 jaar regerend kampioen te zijn. Ook op TV zijn ze allemaal zo verbaasd als PSV weer eens op een afgebeund knollenveld een nederlaag te verwerken krijgt. Cocu is gewoon een matige trainer die ook dit seizoen niet heeft aan kunnen stippen bij Brands dat er geďnvesteerd moet worden in de verdediging. Nu gaat hij op dezelfde hout verder. Reactievoetbal met een sterkk bezette aanvallende linie terwijl de verdediging (+VM) in en in matig is en die keeper ziet zijn eigen fouten ook niet in. Ajax heeft een veel en veel betere basis liggen. PSV moet volgend seizoen weer gaan investeren omdat Rekik, Isimat-Marin en Guardado dan weg zijn en misschien zijn Gini en Memphis dan ook wel weg. Ajax voert beleid met een idee en speelt met een idee. PSV doet dat niet en dat is veel en veel meer risicovoller. Mocht PSV kampioen worden, geef ik met alle liefde mijn complimenten want dat zou uitermate knap zijn, maar dan wordt 2015/16 een veel pittiger seizoen voor ze
Begin een blog en val ons er hier niet mee lastig.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zoals vorig jaar van het collectief. Met een collectief speel ik liever dan met een individuenploeg die veel kwetsbaarder is. Een ondergrens bij een collectief ligt al veel hoger dan bij een individuenploeg.
Ook vorig seizoen schoot Sigthorsson er weinig in, maar raad eens: in de wedstrijden waar het om draaide deed hij het wel. PSV laat het op die momenten altijd afweten. Dat Ajax dan verliest van PSV en FC Groningen is bij mij geen verrassing omdat die aanvallend vrij sterk zijn en verdedigend vrij matig. Alleen tegen Groningen was het aanvallend vrij kwetsbaar.
Ik baseer mijn mening niet op de papieren selectie. Als je zo gaat redeneren hoort PSV al volgens de seizoensgidsen 20 jaar regerend kampioen te zijn. Ook op TV zijn ze allemaal zo verbaasd als PSV weer eens op een afgebeund knollenveld een nederlaag te verwerken krijgt. Cocu is gewoon een matige trainer die ook dit seizoen niet heeft aan kunnen stippen bij Brands dat er geďnvesteerd moet worden in de verdediging. Nu gaat hij op dezelfde hout verder. Reactievoetbal met een sterkk bezette aanvallende linie terwijl de verdediging (+VM) in en in matig is en die keeper ziet zijn eigen fouten ook niet in. Ajax heeft een veel en veel betere basis liggen. PSV moet volgend seizoen weer gaan investeren omdat Rekik, Isimat-Marin en Guardado dan weg zijn en misschien zijn Gini en Memphis dan ook wel weg. Ajax voert beleid met een idee en speelt met een idee. PSV doet dat niet en dat is veel en veel meer risicovoller. Mocht PSV kampioen worden, geef ik met alle liefde mijn complimenten want dat zou uitermate knap zijn, maar dan wordt 2015/16 een veel pittiger seizoen voor ze
Niet gelezenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
quote:Ongelofelijk waar ons belastinggeld aan wordt verspild. Goed wrappen kost ongeveer 6 a 8duizend euro en dan nog de huur voor die auto... belastingen blijven nog wel even omhoog gaan (de verlaging die de regering claimt voor volgend jaar, is bijv. geen absolute verlaging, het is alleen maar een verlaging van de verhoging waar ze 2 jaar geleden mee zijn begonnne. Per saldo betaal je nog steeds meer!)
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik denk ook dat de joden weer kampioen worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad. In Need for Speed: Hot Pursuit rijden er alleen al meer politie Veyron's rond dan genoemd in het bericht.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:04 schreef Saind het volgende:
Van de Bugatti Veyron zijn slechts 300 exemplaren gemaakt. De politieversie is slechts één keer van de productiebanden gerold.
Wat een onzin
1 verkeersdrempel verkeerd nemen en hij is kapot.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Delft gaat het tuig eindelijk serieus aanpakken in hun nieuwe wagen.
[ afbeelding ]http://www.omroepwest.nl/(...)tti-als-politiewagen
Jan is er niet blij mee overigens.
[..]
Bulgaren jagen hier niet. Hebben er het geld niet eens voorquote:
Is iedere keer dezelfde, je ziet er zelden meer dan 1.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. In Need for Speed: Hot Pursuit rijden er alleen al meer politie Veyron's rond dan genoemd in het bericht.
Kip met sperziebonen in een tomatensaus denk ik zo.quote:
Frietekes.quote:
ben te vinden in de wok op het catharinapleinquote:
Je moet naar die om de hoek gaan bij de pathé, sowieso beterquote:Op woensdag 17 september 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben te vinden in de wok op het catharinaplein
Afslag Delft Noord - Ypenburg vanaf de richting Den Haag.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is dit de A13. Wat denken jullie? Ik herken de weg uit A2 racer
[ afbeelding ]
Ik kan echt heel erg genieten van dit soort mensen
[ afbeelding ]
Op zo'n snelle jelle fiets je zo naar Azië.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
bananen, energierepen en snelle jelles.
nee dat is als je er mee gaat roeien.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op zo'n snelle jelle fiets je zo naar Azië.
Theoretisch geen speld tussen te krijgen maar in de praktijk lijkt het toch anders uit te pakken, Ajax speelt misschien meer met een collectief en een idee maar als het je vervolgens gewoon aan kwaliteit van individuele spelers ontbreekt heb je daar ook vrij weinig aan.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut roeit niet, maar denk dat fietsen ook moet lukken.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee dat is als je er mee gaat roeien.
Ridge en Brooke zullen enorm blij zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens groot nieuws!
Ferry Doedel krijgt een bijrol in The Bold and The Beautiful![]()
[ afbeelding ]
rawr
Ergens heeft Maria wel een punt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is dit de A13. Wat denken jullie? Ik herken de weg uit A2 racer
[ afbeelding ]
Ik kan echt heel erg genieten van dit soort mensen
[ afbeelding ]
Is dit de broer van Stromae?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens groot nieuws!
[ afbeelding ]
rawr
Wat een plastic hoofdquote:Op woensdag 17 september 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens groot nieuws!
[ afbeelding ]
rawr
Real doll.quote:
Pas op met wat je zegt. Homohater.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:19 schreef Typisch het volgende:
Wat vind ik die Krol toch een misselijke vent.Van de 50+ partij that is.
Wist niet eens dat hij homo is.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Real doll.
[..]
Pas op met wat je zegt. Homohater.
Jij dacht dat een hetero leiding gaf aan de gaykrant?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wist niet eens dat hij homo is.
Had KNut al gepostquote:Op woensdag 17 september 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké. Ik ga jullie nog één willekeurig bericht gunnen. Wat is dit nou weer voor een belachelijk idee
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-van-overledene.html
Wie zit hier nou op te wachten
Ben niet zo kapot van de kwaliteit van de aardappels de laatste jaren. Vaak veel te kruimelig.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gekookt eet ik ze nooit meer, behalve dan in een stamppot. Gebakken heb ik het liever.
Sowieso is de kwaliteit van Nederlandse producten vaak matig. Leuk hoor een komkommer voor 29 cent of een kilo tomaten voor nog geen euro, maar er zit 0 smaak aan.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben niet zo kapot van de kwaliteit van de aardappels de laatste jaren. Vaak veel te kruimelig.
Die aardappels die je snijden kon waren
Je kunt nog prima goeie aardappelen krijgen man. Moet je wat verder kijken dan de appiequote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben niet zo kapot van de kwaliteit van de aardappels de laatste jaren. Vaak veel te kruimelig.
Die aardappels die je snijden kon waren
De tomaten in Nederland worden wel beterquote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso is de kwaliteit van Nederlandse producten vaak matig. Leuk hoor een komkommer voor 29 cent of een kilo tomaten voor nog geen euro, maar er zit 0 smaak aan.
ga eens naar de boer en haal je spul daar.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso is de kwaliteit van Nederlandse producten vaak matig. Leuk hoor een komkommer voor 29 cent of een kilo tomaten voor nog geen euro, maar er zit 0 smaak aan.
Daar stopt de tram niet voor de deur.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga eens naar de boer en haal je spul daar.
Aardappelhalletje in G'malsenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor kwaliteit betaal je.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik rij op de racefiets veel door het westland enzo, staan van die kraampjes waar je dan geld in moet doen en mag je tomaten of wat dan ook pakken, maar die dingen zijn nog duurder dan bij de Lidl
Heb je die aanbieding voor ajuinen gezien bij de Lidlquote:Op woensdag 17 september 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik rij op de racefiets veel door het westland enzo, staan van die kraampjes waar je dan geld in moet doen en mag je tomaten of wat dan ook pakken, maar die dingen zijn nog duurder dan bij de Lidl
Bintjes noem je diequote:Op woensdag 17 september 2014 14:32 schreef Elan het volgende:
Binten zijn lekker om patat van te maken helaas zie je die bijna nergens meer te koop.
Nee?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je die aanbieding voor ajuinen gezien bij de Lidl
Om te huilen?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je die aanbieding voor ajuinen gezien bij de Lidl
In Zeeland had je dan ook altijd van die paupers die met een emmer na het rooien over zo'n akker liepen, nog een beetje in de aarde wroeten om een vergeten aardappel uit te gravenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:31 schreef JanCees het volgende:
Vorige week werden er nog piepers gerooid tegenover mijn huis
Heerlijk JC. Gewoon Hollandse kost. Niets lekkerder dan dat.quote:
In een tweepersoonshuishouden rotten die dingen te snel weg, of je moet het iedere dag eten en de winderigheid op de koop toe nemen.quote:
Soberzo haal ik fruit of groentes nooit bij de supermercado of grootgrutter.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pauper.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorige keer dat ze deze aanbieding hadden heb ik oprecht een tyfusgrote pot uiensoep gemaaktquote:Op woensdag 17 september 2014 14:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In een tweepersoonshuishouden rotten die dingen te snel weg, of je moet het iedere dag eten en de winderigheid op de koop toe nemen.
Kleintjes wel ja.quote:
Als bulgarije straks de euro krijgt ga je het dan ook ebpo noemenquote:
Nee dan zijn wij al lang terug naar de guldenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Als bulgarije straks de euro krijgt ga je het dan ook ebpo noemen
Okequote:Op woensdag 17 september 2014 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dan zijn wij al lang terug naar de gulden
Ik zou het op facebook zetten.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
Bij deze even een shout out naar de moeder van nap4. De enige ter wereld die wel facebook heeft maar er niet actief mee bezig is
Heb ik gedaan. 0 R+R. Gelijk vanaf gehaald dus.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het op facebook zetten.
Die kans lijkt me inderdaad groterquote:Op woensdag 17 september 2014 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dan zijn wij al lang terug naar de gulden
Ik hoop het van hartequote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kans lijkt me inderdaad groter
Gaat de komende 100 jaar niet gebeuren hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen facebook. Bespaart me de ergernis.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
Bij deze even een shout out naar de moeder van nap4. De enige ter wereld die wel facebook heeft maar er niet actief mee bezig is
Misschien stuurt ze wel PB'tjes naar iedereen.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
Groentes haal je gewoon bij de boerderijwinkel. Niet bij de Lidl. Ook al zijn die al 8 jaar op rij uitgeroepen tot beste versafdelingsupermarkt van de wereld.quote:
Jouw oma is sowieso erg bij de tijd.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oma plaatste laatst nog "Ziet er gezellig uit" bij een foto van een vriend waarin ik getagged was en keihard aan het zuipen was.
Ik moest wel lachen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oma plaatste laatst nog "Ziet er gezellig uit" bij een foto van een vriend waarin ik getagged was en keihard aan het zuipen was.
Ik moest wel lachen.
Heb ik toch geen tijd voor man.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Groentes haal je gewoon bij de boerderijwinkel. Niet bij de Lidl. Ook al zijn die al 8 jaar op rij uitgeroepen tot beste versafdelingsupermarkt van de wereld.
Niet meer op gaan zitten.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Saind het volgende:
M'n oordoppies zijn kapot
wie heeft tips
Zijn dezelfde groentes?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Groentes haal je gewoon bij de boerderijwinkel. Niet bij de Lidl. Ook al zijn die al 8 jaar op rij uitgeroepen tot beste versafdelingsupermarkt van de wereld.
Doe normaal man. De enige reden dat Bulgarije nog geen euro heeft is omdat ze zelf de boot afhouden om ERMII toe te treden omdat ze Europa niet stabiel genoeg vinden momenteel. Aan alle andere voorwaarden is voldaan. Die euro is er dus echt wel binnen een paar jaar.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sennheiserquote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Saind het volgende:
wie heeft tips
Dat doet de deur dicht.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik toch geen tijd voor man.
Nee natuurlijk niet.quote:
Koptelefoon. Beter geluid. Betere bouwkwaliteit.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Saind het volgende:
wie heeft tips
China en dan gelijk 5 stuks halen voor als ze nog eens stuk gaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Saind het volgende:
wie heeft tips
Had ik altijd vroegah maar voor oordoppies vond ik ze matig.quote:
Niet op de fiets hčquote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Koptelefoon. Beter geluid. Betere bouwkwaliteit.
Broccoli voor de boerderijwinkel gaat eerst door een speciale selectie of hoe zie je dat.quote:
Die kun je toch niet in je broekzak frommelen joh.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Koptelefoon. Beter geluid. Betere bouwkwaliteit.
Zelf iets zingen.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Saind het volgende:
wie heeft tips
Altijd effe naar de boerderijwinkel in strijp he. Je bent zo lekker gewon geblevenquote:
Slory waarschijnlijk naar Dord. Toptalenten van weleer.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Bruins terug bij Excelsior. HMF kom er maar in.
Gewoon nonchalant op je nek laten rusten.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die kun je toch niet in je broekzak frommelen joh.
Lans kweekt champignons onder zn voorhuid.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd effe naar de boerderijwinkel in strijp he. Je bent zo lekker gewon gebleven
Genneper Hoeve jonguhquote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd effe naar de boerderijwinkel in strijp he. Je bent zo lekker gewon gebleven
Klopt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Broccoli voor de boerderijwinkel gaat eerst door een speciale selectie of hoe zie je dat.
Gaan sowieso topwedstrijden spelen tegen Feyenoord. Genot dit.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Slory waarschijnlijk naar Dord. Toptalenten van weleer.
Ik snap echt niet waarom mensen dat zichzelf aandoen.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon nonchalant op je nek laten rusten.
Gewon is mijn middle name.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Stinkzwammenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lans kweekt champignons onder zn voorhuid.
Iedereen moet je toffe Beats Dr Dre toch kunnen zien?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen dat zichzelf aandoen.
Heb nu Beyerdynamic MMX nog wat die waren 85 euro maar zijn wel goed, komen ook in diverse tests goed tot zeer goed naar voren.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Had ik altijd vroegah maar voor oordoppies vond ik ze matig.
M'n koptelefoon is nog wel baas.
Dacht zelf aan Klipsch maar die zijn 60 euro ofzo.
Je kan lullen wat je wil maar ik ben niet op mijn hoofd gevallenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe normaal man. De enige reden dat Bulgarije nog geen euro heeft is omdat ze zelf de boot afhouden om ERMII toe te treden omdat ze Europa niet stabiel genoeg vinden momenteel. Aan alle andere voorwaarden is voldaan. Die euro is er dus echt wel binnen een paar jaar.
Als jij denkt dat Nederland teruggaat naar de gulden (die gekoppeld zal worden aan de euro, de ironie) dan weet ik niet wat er vandaag met jou aan de hand is maar dan is het al het zoveelste voorbeeld van complete nonsens die je uitslaat. Je toevoeging aan Duitsland is alweer een nieuwe.
Waar ben je in hemelsnaam mee bezig???
Hierdoor moet ik aan de Lama's denken.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |