ga eens naar de boer en haal je spul daar.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso is de kwaliteit van Nederlandse producten vaak matig. Leuk hoor een komkommer voor 29 cent of een kilo tomaten voor nog geen euro, maar er zit 0 smaak aan.
Daar stopt de tram niet voor de deur.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga eens naar de boer en haal je spul daar.
Aardappelhalletje in G'malsenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor kwaliteit betaal je.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik rij op de racefiets veel door het westland enzo, staan van die kraampjes waar je dan geld in moet doen en mag je tomaten of wat dan ook pakken, maar die dingen zijn nog duurder dan bij de Lidl
Heb je die aanbieding voor ajuinen gezien bij de Lidlquote:Op woensdag 17 september 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik rij op de racefiets veel door het westland enzo, staan van die kraampjes waar je dan geld in moet doen en mag je tomaten of wat dan ook pakken, maar die dingen zijn nog duurder dan bij de Lidl
Bintjes noem je diequote:Op woensdag 17 september 2014 14:32 schreef Elan het volgende:
Binten zijn lekker om patat van te maken helaas zie je die bijna nergens meer te koop.
Nee?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je die aanbieding voor ajuinen gezien bij de Lidl
Om te huilen?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je die aanbieding voor ajuinen gezien bij de Lidl
In Zeeland had je dan ook altijd van die paupers die met een emmer na het rooien over zo'n akker liepen, nog een beetje in de aarde wroeten om een vergeten aardappel uit te gravenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:31 schreef JanCees het volgende:
Vorige week werden er nog piepers gerooid tegenover mijn huis
Heerlijk JC. Gewoon Hollandse kost. Niets lekkerder dan dat.quote:
In een tweepersoonshuishouden rotten die dingen te snel weg, of je moet het iedere dag eten en de winderigheid op de koop toe nemen.quote:
Soberzo haal ik fruit of groentes nooit bij de supermercado of grootgrutter.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pauper.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorige keer dat ze deze aanbieding hadden heb ik oprecht een tyfusgrote pot uiensoep gemaaktquote:Op woensdag 17 september 2014 14:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In een tweepersoonshuishouden rotten die dingen te snel weg, of je moet het iedere dag eten en de winderigheid op de koop toe nemen.
Kleintjes wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |