Je moet naar die om de hoek gaan bij de pathé, sowieso beterquote:Op woensdag 17 september 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben te vinden in de wok op het catharinaplein
Afslag Delft Noord - Ypenburg vanaf de richting Den Haag.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is dit de A13. Wat denken jullie? Ik herken de weg uit A2 racer
[ afbeelding ]
Ik kan echt heel erg genieten van dit soort mensen
[ afbeelding ]
Op zo'n snelle jelle fiets je zo naar Azië.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
bananen, energierepen en snelle jelles.
nee dat is als je er mee gaat roeien.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op zo'n snelle jelle fiets je zo naar Azië.
Theoretisch geen speld tussen te krijgen maar in de praktijk lijkt het toch anders uit te pakken, Ajax speelt misschien meer met een collectief en een idee maar als het je vervolgens gewoon aan kwaliteit van individuele spelers ontbreekt heb je daar ook vrij weinig aan.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zoals vorig jaar van het collectief. Met een collectief speel ik liever dan met een individuenploeg die veel kwetsbaarder is. Een ondergrens bij een collectief ligt al veel hoger dan bij een individuenploeg.
Ook vorig seizoen schoot Sigthorsson er weinig in, maar raad eens: in de wedstrijden waar het om draaide deed hij het wel. PSV laat het op die momenten altijd afweten. Dat Ajax dan verliest van PSV en FC Groningen is bij mij geen verrassing omdat die aanvallend vrij sterk zijn en verdedigend vrij matig. Alleen tegen Groningen was het aanvallend vrij kwetsbaar.
Ik baseer mijn mening niet op de papieren selectie. Als je zo gaat redeneren hoort PSV al volgens de seizoensgidsen 20 jaar regerend kampioen te zijn. Ook op TV zijn ze allemaal zo verbaasd als PSV weer eens op een afgebeund knollenveld een nederlaag te verwerken krijgt. Cocu is gewoon een matige trainer die ook dit seizoen niet heeft aan kunnen stippen bij Brands dat er geïnvesteerd moet worden in de verdediging. Nu gaat hij op dezelfde hout verder. Reactievoetbal met een sterkk bezette aanvallende linie terwijl de verdediging (+VM) in en in matig is en die keeper ziet zijn eigen fouten ook niet in. Ajax heeft een veel en veel betere basis liggen. PSV moet volgend seizoen weer gaan investeren omdat Rekik, Isimat-Marin en Guardado dan weg zijn en misschien zijn Gini en Memphis dan ook wel weg. Ajax voert beleid met een idee en speelt met een idee. PSV doet dat niet en dat is veel en veel meer risicovoller. Mocht PSV kampioen worden, geef ik met alle liefde mijn complimenten want dat zou uitermate knap zijn, maar dan wordt 2015/16 een veel pittiger seizoen voor ze
Knut roeit niet, maar denk dat fietsen ook moet lukken.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee dat is als je er mee gaat roeien.
Ridge en Brooke zullen enorm blij zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens groot nieuws!
Ferry Doedel krijgt een bijrol in The Bold and The Beautiful![]()
[ afbeelding ]
rawr
Ergens heeft Maria wel een punt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is dit de A13. Wat denken jullie? Ik herken de weg uit A2 racer
[ afbeelding ]
Ik kan echt heel erg genieten van dit soort mensen
[ afbeelding ]
Is dit de broer van Stromae?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens groot nieuws!
[ afbeelding ]
rawr
Wat een plastic hoofdquote:Op woensdag 17 september 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens groot nieuws!
[ afbeelding ]
rawr
Real doll.quote:
Pas op met wat je zegt. Homohater.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:19 schreef Typisch het volgende:
Wat vind ik die Krol toch een misselijke vent.Van de 50+ partij that is.
Wist niet eens dat hij homo is.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Real doll.
[..]
Pas op met wat je zegt. Homohater.
Jij dacht dat een hetero leiding gaf aan de gaykrant?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wist niet eens dat hij homo is.
Had KNut al gepostquote:Op woensdag 17 september 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké. Ik ga jullie nog één willekeurig bericht gunnen. Wat is dit nou weer voor een belachelijk idee
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-van-overledene.html
Wie zit hier nou op te wachten
Ben niet zo kapot van de kwaliteit van de aardappels de laatste jaren. Vaak veel te kruimelig.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gekookt eet ik ze nooit meer, behalve dan in een stamppot. Gebakken heb ik het liever.
Sowieso is de kwaliteit van Nederlandse producten vaak matig. Leuk hoor een komkommer voor 29 cent of een kilo tomaten voor nog geen euro, maar er zit 0 smaak aan.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben niet zo kapot van de kwaliteit van de aardappels de laatste jaren. Vaak veel te kruimelig.
Die aardappels die je snijden kon waren
Je kunt nog prima goeie aardappelen krijgen man. Moet je wat verder kijken dan de appiequote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben niet zo kapot van de kwaliteit van de aardappels de laatste jaren. Vaak veel te kruimelig.
Die aardappels die je snijden kon waren
De tomaten in Nederland worden wel beterquote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso is de kwaliteit van Nederlandse producten vaak matig. Leuk hoor een komkommer voor 29 cent of een kilo tomaten voor nog geen euro, maar er zit 0 smaak aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |