abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144621931
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:44 schreef Dven het volgende:

[..]

Zijn er Japanse wolven he
Jep
pi_144621954
Oh kak uitgestorven :'(
  woensdag 17 september 2014 @ 13:47:16 #153
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_144621961
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat jaar dat we ze gingen laten uithongeren omdat dat de "natuur" was :') _O-
Dat is dan ook gewoon natuur. Als er te weinig voedsel is, is er een probleem in het eco systeem en de natuur kan dat perfect opvangen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_144621986
quote:

[..]

Dat jaar dat we ze gingen laten uithongeren omdat dat de "natuur" was :') _O-
Sowieso natuurbeheer in Nederland :{ , beter gewoon alles volbouwen en mooie stadsparken aanleggen
blablablabla
pi_144621998
Thieme nu Knut!
pi_144622011
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:47 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Dat is dan ook gewoon natuur. Als er te weinig voedsel is, is er een probleem in het eco systeem en de natuur kan dat perfect opvangen.
Nederland is te klein voor dat soort ideeen.
pi_144622032
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Sowieso natuurbeheer in Nederland :{ , beter gewoon alles volbouwen en mooie stadsparken aanleggen
Nederland is met 17 miljoen groot genoeg en er staat voldoende leeg. Heel veel bouwen is niet meer van deze tijd.
  woensdag 17 september 2014 @ 13:49:42 #158
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144622040
quote:
Oh kak uitgestorven :'(
JohndeJapanseWolf, goede vriend met JaapdeJapanseZeeleeuw

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 17 september 2014 @ 13:50:27 #159
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144622058
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:47 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Nee, dat zie je foutief. Aangezien dat stukje 'natuur' geen natuur is maar een door mensen gecreeerd bioop. Als er dieren verhongeren, dan is dat geen natuur maar een menselijke fout.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 17 september 2014 @ 13:51:30 #160
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144622090
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:49 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Nederland is met 17 miljoen groot genoeg en er staat voldoende leeg. Heel veel bouwen is niet meer van deze tijd.
Wat staat er voldoende leeg? Kantoorpanden? Ja, dat zeker. En dat zal ook wel zo blijven. Woningnood is er daarentegen wel degelijk.
pi_144622100
Toen gingen van die dierenknuffelaars zelfs helicopters huren om hooi in te droppen :')
  woensdag 17 september 2014 @ 13:52:13 #162
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144622112
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toen gingen van die dierenknuffelaars zelfs helicopters huren om hooi in te droppen :')
_O_
pi_144622119
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:49 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Met kutkantoren ja
blablablabla
  woensdag 17 september 2014 @ 13:53:01 #164
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144622130
- Doe eens rustug joh -

[ Bericht 30% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 17-09-2014 13:56:33 ]
pi_144622148
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
Kankerlijers die naar Bulgarije komen om onze beren af te knallen :r :r :r

[ afbeelding ]

ZOU ZIJN HELE SNOR PLUKKEN MET DIE TEVREDEN KANKERGRIJNS OP ZN SMOEL
godverdomme lieve beer jongen :(
pi_144622149
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:53 schreef Dven het volgende:
Kankerlijers die naar Bulgarije komen om onze beren af te knallen :r :r :r

[ afbeelding ]

ZOU ZIJN HELE SNOR PLUKKEN MET DIE TEVREDEN KANKERGRIJNS OP ZN SMOEL
:r
pi_144622151
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat staat er voldoende leeg? Kantoorpanden? Ja, dat zeker. En dat zal ook wel zo blijven. Woningnood is er daarentegen wel degelijk.
Er is nauwelijks woningnood. Alleen rond Amsterdam is er echt druk op de woningmarkt en er is een beperkt tekort op betaalbare huurwoningen/studentenwoningen e.d.. Je kunt je wel afvragen of de verdeling klopt, maar het aantal woningen is op de meeste plekken echt voldoende.
pi_144622159
Mag dat gewoon dven? :(
pi_144622173
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Met kutkantoren ja
Kantoren, winkels, voorzieningen, bedrijfspanden enz.
pi_144622178
Wat zal ik zo halen in mijn pauze? Ik ga langs de supermarkt en geen idee wat te eten. :{
pi_144622190
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Typisch het volgende:
Wat zal ik zo halen in mijn pauze? Ik ga langs de supermarkt en geen idee wat te eten. :{
Een gouden kiwi.
pi_144622193
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Zag Ajax wel prima combineren met name in de slotfase dus voetbal zit er wel in maar verdomde weinig kansen creëren en die IJslander is nou ook niet bepaald een killer in de spits dus leg mij maar uit waar de kools dan vandaan moeten komen dit seizoen.
Net zoals vorig jaar van het collectief. Met een collectief speel ik liever dan met een individuenploeg die veel kwetsbaarder is. Een ondergrens bij een collectief ligt al veel hoger dan bij een individuenploeg.

Ook vorig seizoen schoot Sigthorsson er weinig in, maar raad eens: in de wedstrijden waar het om draaide deed hij het wel. PSV laat het op die momenten altijd afweten. Dat Ajax dan verliest van PSV en FC Groningen is bij mij geen verrassing omdat die aanvallend vrij sterk zijn en verdedigend vrij matig. Alleen tegen Groningen was het aanvallend vrij kwetsbaar.

Ik baseer mijn mening niet op de papieren selectie. Als je zo gaat redeneren hoort PSV al volgens de seizoensgidsen 20 jaar regerend kampioen te zijn. Ook op TV zijn ze allemaal zo verbaasd als PSV weer eens op een afgebeund knollenveld een nederlaag te verwerken krijgt. Cocu is gewoon een matige trainer die ook dit seizoen niet heeft aan kunnen stippen bij Brands dat er geïnvesteerd moet worden in de verdediging. Nu gaat hij op dezelfde hout verder. Reactievoetbal met een sterkk bezette aanvallende linie terwijl de verdediging (+VM) in en in matig is en die keeper ziet zijn eigen fouten ook niet in. Ajax heeft een veel en veel betere basis liggen. PSV moet volgend seizoen weer gaan investeren omdat Rekik, Isimat-Marin en Guardado dan weg zijn en misschien zijn Gini en Memphis dan ook wel weg. Ajax voert beleid met een idee en speelt met een idee. PSV doet dat niet en dat is veel en veel meer risicovoller. Mocht PSV kampioen worden, geef ik met alle liefde mijn complimenten want dat zou uitermate knap zijn, maar dan wordt 2015/16 een veel pittiger seizoen voor ze
  woensdag 17 september 2014 @ 13:55:54 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144622198
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mag dat gewoon dven? :(
Ja :r :r :r

pi_144622206
En nu ga ik naar school voor het laatste uurtje. Geschiedenis over de Nederlanden :9
pi_144622231
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Net zoals vorig jaar van het collectief. Met een collectief speel ik liever dan met een individuenploeg die veel kwetsbaarder is. Een ondergrens bij een collectief ligt al veel hoger dan bij een individuenploeg.

Ook vorig seizoen schoot Sigthorsson er weinig in, maar raad eens: in de wedstrijden waar het om draaide deed hij het wel. PSV laat het op die momenten altijd afweten. Dat Ajax dan verliest van PSV en FC Groningen is bij mij geen verrassing omdat die aanvallend vrij sterk zijn en verdedigend vrij matig. Alleen tegen Groningen was het aanvallend vrij kwetsbaar.

Ik baseer mijn mening niet op de papieren selectie. Als je zo gaat redeneren hoort PSV al volgens de seizoensgidsen 20 jaar regerend kampioen te zijn. Ook op TV zijn ze allemaal zo verbaasd als PSV weer eens op een afgebeund knollenveld een nederlaag te verwerken krijgt. Cocu is gewoon een matige trainer die ook dit seizoen niet heeft aan kunnen stippen bij Brands dat er geïnvesteerd moet worden in de verdediging. Nu gaat hij op dezelfde hout verder. Reactievoetbal met een sterkk bezette aanvallende linie terwijl de verdediging (+VM) in en in matig is en die keeper ziet zijn eigen fouten ook niet in. Ajax heeft een veel en veel betere basis liggen. PSV moet volgend seizoen weer gaan investeren omdat Rekik, Isimat-Marin en Guardado dan weg zijn en misschien zijn Gini en Memphis dan ook wel weg. Ajax voert beleid met een idee en speelt met een idee. PSV doet dat niet en dat is veel en veel meer risicovoller. Mocht PSV kampioen worden, geef ik met alle liefde mijn complimenten want dat zou uitermate knap zijn, maar dan wordt 2015/16 een veel pittiger seizoen voor ze
ik heb dit niet gelezen

Stijn, maak je eens niet zo druk. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')