abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144622234
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Net zoals vorig jaar van het collectief. Met een collectief speel ik liever dan met een individuenploeg die veel kwetsbaarder is. Een ondergrens bij een collectief ligt al veel hoger dan bij een individuenploeg.

Ook vorig seizoen schoot Sigthorsson er weinig in, maar raad eens: in de wedstrijden waar het om draaide deed hij het wel. PSV laat het op die momenten altijd afweten. Dat Ajax dan verliest van PSV en FC Groningen is bij mij geen verrassing omdat die aanvallend vrij sterk zijn en verdedigend vrij matig. Alleen tegen Groningen was het aanvallend vrij kwetsbaar.

Ik baseer mijn mening niet op de papieren selectie. Als je zo gaat redeneren hoort PSV al volgens de seizoensgidsen 20 jaar regerend kampioen te zijn. Ook op TV zijn ze allemaal zo verbaasd als PSV weer eens op een afgebeund knollenveld een nederlaag te verwerken krijgt. Cocu is gewoon een matige trainer die ook dit seizoen niet heeft aan kunnen stippen bij Brands dat er geïnvesteerd moet worden in de verdediging. Nu gaat hij op dezelfde hout verder. Reactievoetbal met een sterkk bezette aanvallende linie terwijl de verdediging (+VM) in en in matig is en die keeper ziet zijn eigen fouten ook niet in. Ajax heeft een veel en veel betere basis liggen. PSV moet volgend seizoen weer gaan investeren omdat Rekik, Isimat-Marin en Guardado dan weg zijn en misschien zijn Gini en Memphis dan ook wel weg. Ajax voert beleid met een idee en speelt met een idee. PSV doet dat niet en dat is veel en veel meer risicovoller. Mocht PSV kampioen worden, geef ik met alle liefde mijn complimenten want dat zou uitermate knap zijn, maar dan wordt 2015/16 een veel pittiger seizoen voor ze
Begin een blog en val ons er hier niet mee lastig.
pi_144622243
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Een gouden kiwi.
Nee man.
pi_144622283
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 september 2014 @ 13:59:03 #179
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_144622285
quote:

[..]

Net zoals vorig jaar van het collectief. Met een collectief speel ik liever dan met een individuenploeg die veel kwetsbaarder is. Een ondergrens bij een collectief ligt al veel hoger dan bij een individuenploeg.

Ook vorig seizoen schoot Sigthorsson er weinig in, maar raad eens: in de wedstrijden waar het om draaide deed hij het wel. PSV laat het op die momenten altijd afweten. Dat Ajax dan verliest van PSV en FC Groningen is bij mij geen verrassing omdat die aanvallend vrij sterk zijn en verdedigend vrij matig. Alleen tegen Groningen was het aanvallend vrij kwetsbaar.

Ik baseer mijn mening niet op de papieren selectie. Als je zo gaat redeneren hoort PSV al volgens de seizoensgidsen 20 jaar regerend kampioen te zijn. Ook op TV zijn ze allemaal zo verbaasd als PSV weer eens op een afgebeund knollenveld een nederlaag te verwerken krijgt. Cocu is gewoon een matige trainer die ook dit seizoen niet heeft aan kunnen stippen bij Brands dat er geïnvesteerd moet worden in de verdediging. Nu gaat hij op dezelfde hout verder. Reactievoetbal met een sterkk bezette aanvallende linie terwijl de verdediging (+VM) in en in matig is en die keeper ziet zijn eigen fouten ook niet in. Ajax heeft een veel en veel betere basis liggen. PSV moet volgend seizoen weer gaan investeren omdat Rekik, Isimat-Marin en Guardado dan weg zijn en misschien zijn Gini en Memphis dan ook wel weg. Ajax voert beleid met een idee en speelt met een idee. PSV doet dat niet en dat is veel en veel meer risicovoller. Mocht PSV kampioen worden, geef ik met alle liefde mijn complimenten want dat zou uitermate knap zijn, maar dan wordt 2015/16 een veel pittiger seizoen voor ze
Niet gelezen :)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 september 2014 @ 13:59:29 #180
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_144622299
quote:
_O-
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_144622312
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja :r :r :r

[ afbeelding ]
Wat een kutland :(
pi_144622398
Bananen _O_

Bananen in pyama's _O_
pi_144622413
Delft gaat het tuig eindelijk serieus aanpakken in hun nieuwe wagen.

http://www.omroepwest.nl/(...)tti-als-politiewagen

Jan is er niet blij mee overigens.
quote:
Ongelofelijk waar ons belastinggeld aan wordt verspild. Goed wrappen kost ongeveer 6 a 8duizend euro en dan nog de huur voor die auto... belastingen blijven nog wel even omhoog gaan (de verlaging die de regering claimt voor volgend jaar, is bijv. geen absolute verlaging, het is alleen maar een verlaging van de verhoging waar ze 2 jaar geleden mee zijn begonnne. Per saldo betaal je nog steeds meer!)
pi_144622437
quote:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt. Ik denk ook dat de joden weer kampioen worden.

Maar je spreekt je zelf wel tegen. Als je namelijk een zwakke defensie hebt dat is de keuze van Cocu om reactievoetbal te spelen helemaal zo een gekke niet. Dortmund deed dat gisteren ook, terwijl Arsenal positiespel probeerden te spelen. Dat pakte niet zo lekker uit.

Ik snap dat jij jouw Ajax heilig verklaart en dat alle andere teams (op Feyenoord na dan) kut zijn, maar ik mis daarin vaak wat objectiviteit.
pi_144622441
Van de Bugatti Veyron zijn slechts 300 exemplaren gemaakt. De politieversie is slechts één keer van de productiebanden gerold.

Wat een onzin
pi_144622470
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:04 schreef Saind het volgende:
Van de Bugatti Veyron zijn slechts 300 exemplaren gemaakt. De politieversie is slechts één keer van de productiebanden gerold.

Wat een onzin
Inderdaad. In Need for Speed: Hot Pursuit rijden er alleen al meer politie Veyron's rond dan genoemd in het bericht.
pi_144622476
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Delft gaat het tuig eindelijk serieus aanpakken in hun nieuwe wagen.

[ afbeelding ]http://www.omroepwest.nl/(...)tti-als-politiewagen

Jan is er niet blij mee overigens.

[..]

1 verkeersdrempel verkeerd nemen en hij is kapot.
pi_144622490
Ik ben echt blij met mn nieuwe heino-foon.
  woensdag 17 september 2014 @ 14:05:45 #189
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144622495
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wat een kutland :(
Bulgaren jagen hier niet. Hebben er het geld niet eens voor :') Wil je een beer schieten ben je zo 10.000 euro kwijt.

De crisis is dan ook goed geweest voor de natuur.

In Zweden jagen ze ook enorm veel. Vlak bij waar mijn vader zijn camping heeft is ook een voederplek voor elanden. Die raken er aan gewoon en komen er dus steeds terug. Ze bouwen een hut in een boom op 20 meter afstand en gaan dan met een jachtgeweer afwachten.

Ze schieten de moeder want die willen ze en dan de jonkies ook omdat ze het zonder moeder niet overleven :')

Toen ik daar maanden zat ben ik de voederplek gaan vernietigen. Geen jacht in mijn territorium :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144622499
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Inderdaad. In Need for Speed: Hot Pursuit rijden er alleen al meer politie Veyron's rond dan genoemd in het bericht.
Is iedere keer dezelfde, je ziet er zelden meer dan 1.
pi_144622506
wat eten jullie vanavond
pi_144622520
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:06 schreef Saind het volgende:
wat eten jullie vanavond
piepers
  woensdag 17 september 2014 @ 14:06:43 #193
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_144622521
quote:
wat eten jullie vanavond
Kip met sperziebonen in een tomatensaus denk ik zo.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_144622524
quote:
wat eten jullie vanavond
Nog geen idee. Ga voor iets makkelijks met weinig afwas. Ben alleen vanavond.
  woensdag 17 september 2014 @ 14:06:46 #195
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144622525
Goede docu

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144622552
Volgens mij is dit de A13. Wat denken jullie? Ik herken de weg uit A2 racer

Ik kan echt heel erg genieten van dit soort mensen
pi_144622555
Heb net een bagel op met roomkaas, rosbief, sla, kappertjes, rode ui en tomaat.
Niks mis mee.
pi_144622563
quote:
wat eten jullie vanavond
Frietekes.
pi_144622582
quote:
wat eten jullie vanavond
bananen, energierepen en snelle jelles.
  Redactie Sport woensdag 17 september 2014 @ 14:08:32 #200