ga eens naar de boer en haal je spul daar.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso is de kwaliteit van Nederlandse producten vaak matig. Leuk hoor een komkommer voor 29 cent of een kilo tomaten voor nog geen euro, maar er zit 0 smaak aan.
Daar stopt de tram niet voor de deur.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga eens naar de boer en haal je spul daar.
Aardappelhalletje in G'malsenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor kwaliteit betaal je.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik rij op de racefiets veel door het westland enzo, staan van die kraampjes waar je dan geld in moet doen en mag je tomaten of wat dan ook pakken, maar die dingen zijn nog duurder dan bij de Lidl
Heb je die aanbieding voor ajuinen gezien bij de Lidlquote:Op woensdag 17 september 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik rij op de racefiets veel door het westland enzo, staan van die kraampjes waar je dan geld in moet doen en mag je tomaten of wat dan ook pakken, maar die dingen zijn nog duurder dan bij de Lidl
Bintjes noem je diequote:Op woensdag 17 september 2014 14:32 schreef Elan het volgende:
Binten zijn lekker om patat van te maken helaas zie je die bijna nergens meer te koop.
Nee?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je die aanbieding voor ajuinen gezien bij de Lidl
Om te huilen?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je die aanbieding voor ajuinen gezien bij de Lidl
In Zeeland had je dan ook altijd van die paupers die met een emmer na het rooien over zo'n akker liepen, nog een beetje in de aarde wroeten om een vergeten aardappel uit te gravenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:31 schreef JanCees het volgende:
Vorige week werden er nog piepers gerooid tegenover mijn huis
Heerlijk JC. Gewoon Hollandse kost. Niets lekkerder dan dat.quote:
In een tweepersoonshuishouden rotten die dingen te snel weg, of je moet het iedere dag eten en de winderigheid op de koop toe nemen.quote:
Soberzo haal ik fruit of groentes nooit bij de supermercado of grootgrutter.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pauper.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vorige keer dat ze deze aanbieding hadden heb ik oprecht een tyfusgrote pot uiensoep gemaaktquote:Op woensdag 17 september 2014 14:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In een tweepersoonshuishouden rotten die dingen te snel weg, of je moet het iedere dag eten en de winderigheid op de koop toe nemen.
Kleintjes wel ja.quote:
Als bulgarije straks de euro krijgt ga je het dan ook ebpo noemenquote:
Nee dan zijn wij al lang terug naar de guldenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Als bulgarije straks de euro krijgt ga je het dan ook ebpo noemen
Okequote:Op woensdag 17 september 2014 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dan zijn wij al lang terug naar de gulden
Ik zou het op facebook zetten.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
Bij deze even een shout out naar de moeder van nap4. De enige ter wereld die wel facebook heeft maar er niet actief mee bezig is
Heb ik gedaan. 0 R+R. Gelijk vanaf gehaald dus.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het op facebook zetten.
Die kans lijkt me inderdaad groterquote:Op woensdag 17 september 2014 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dan zijn wij al lang terug naar de gulden
Ik hoop het van hartequote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kans lijkt me inderdaad groter
Gaat de komende 100 jaar niet gebeuren hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen facebook. Bespaart me de ergernis.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
Bij deze even een shout out naar de moeder van nap4. De enige ter wereld die wel facebook heeft maar er niet actief mee bezig is
Misschien stuurt ze wel PB'tjes naar iedereen.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
Groentes haal je gewoon bij de boerderijwinkel. Niet bij de Lidl. Ook al zijn die al 8 jaar op rij uitgeroepen tot beste versafdelingsupermarkt van de wereld.quote:
Jouw oma is sowieso erg bij de tijd.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oma plaatste laatst nog "Ziet er gezellig uit" bij een foto van een vriend waarin ik getagged was en keihard aan het zuipen was.
Ik moest wel lachen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oma plaatste laatst nog "Ziet er gezellig uit" bij een foto van een vriend waarin ik getagged was en keihard aan het zuipen was.
Ik moest wel lachen.
Heb ik toch geen tijd voor man.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Groentes haal je gewoon bij de boerderijwinkel. Niet bij de Lidl. Ook al zijn die al 8 jaar op rij uitgeroepen tot beste versafdelingsupermarkt van de wereld.
Niet meer op gaan zitten.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Saind het volgende:
M'n oordoppies zijn kapot
wie heeft tips
Zijn dezelfde groentes?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Groentes haal je gewoon bij de boerderijwinkel. Niet bij de Lidl. Ook al zijn die al 8 jaar op rij uitgeroepen tot beste versafdelingsupermarkt van de wereld.
Doe normaal man. De enige reden dat Bulgarije nog geen euro heeft is omdat ze zelf de boot afhouden om ERMII toe te treden omdat ze Europa niet stabiel genoeg vinden momenteel. Aan alle andere voorwaarden is voldaan. Die euro is er dus echt wel binnen een paar jaar.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sennheiserquote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Saind het volgende:
wie heeft tips
Dat doet de deur dicht.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik toch geen tijd voor man.
Nee natuurlijk niet.quote:
Koptelefoon. Beter geluid. Betere bouwkwaliteit.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Saind het volgende:
wie heeft tips
China en dan gelijk 5 stuks halen voor als ze nog eens stuk gaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Saind het volgende:
wie heeft tips
Had ik altijd vroegah maar voor oordoppies vond ik ze matig.quote:
Niet op de fiets hèquote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Koptelefoon. Beter geluid. Betere bouwkwaliteit.
Broccoli voor de boerderijwinkel gaat eerst door een speciale selectie of hoe zie je dat.quote:
Die kun je toch niet in je broekzak frommelen joh.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Koptelefoon. Beter geluid. Betere bouwkwaliteit.
Zelf iets zingen.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Saind het volgende:
wie heeft tips
Altijd effe naar de boerderijwinkel in strijp he. Je bent zo lekker gewon geblevenquote:
Slory waarschijnlijk naar Dord. Toptalenten van weleer.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Bruins terug bij Excelsior. HMF kom er maar in.
Gewoon nonchalant op je nek laten rusten.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die kun je toch niet in je broekzak frommelen joh.
Lans kweekt champignons onder zn voorhuid.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd effe naar de boerderijwinkel in strijp he. Je bent zo lekker gewon gebleven
Genneper Hoeve jonguhquote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd effe naar de boerderijwinkel in strijp he. Je bent zo lekker gewon gebleven
Klopt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Broccoli voor de boerderijwinkel gaat eerst door een speciale selectie of hoe zie je dat.
Gaan sowieso topwedstrijden spelen tegen Feyenoord. Genot dit.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Slory waarschijnlijk naar Dord. Toptalenten van weleer.
Ik snap echt niet waarom mensen dat zichzelf aandoen.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon nonchalant op je nek laten rusten.
Gewon is mijn middle name.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Stinkzwammenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lans kweekt champignons onder zn voorhuid.
Iedereen moet je toffe Beats Dr Dre toch kunnen zien?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen dat zichzelf aandoen.
Heb nu Beyerdynamic MMX nog wat die waren 85 euro maar zijn wel goed, komen ook in diverse tests goed tot zeer goed naar voren.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Had ik altijd vroegah maar voor oordoppies vond ik ze matig.
M'n koptelefoon is nog wel baas.
Dacht zelf aan Klipsch maar die zijn 60 euro ofzo.
Je kan lullen wat je wil maar ik ben niet op mijn hoofd gevallenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe normaal man. De enige reden dat Bulgarije nog geen euro heeft is omdat ze zelf de boot afhouden om ERMII toe te treden omdat ze Europa niet stabiel genoeg vinden momenteel. Aan alle andere voorwaarden is voldaan. Die euro is er dus echt wel binnen een paar jaar.
Als jij denkt dat Nederland teruggaat naar de gulden (die gekoppeld zal worden aan de euro, de ironie) dan weet ik niet wat er vandaag met jou aan de hand is maar dan is het al het zoveelste voorbeeld van complete nonsens die je uitslaat. Je toevoeging aan Duitsland is alweer een nieuwe.
Waar ben je in hemelsnaam mee bezig???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |