Nee dan zijn wij al lang terug naar de guldenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Als bulgarije straks de euro krijgt ga je het dan ook ebpo noemen
Okequote:Op woensdag 17 september 2014 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dan zijn wij al lang terug naar de gulden
Ik zou het op facebook zetten.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
Bij deze even een shout out naar de moeder van nap4. De enige ter wereld die wel facebook heeft maar er niet actief mee bezig is
Heb ik gedaan. 0 R+R. Gelijk vanaf gehaald dus.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het op facebook zetten.
Die kans lijkt me inderdaad groterquote:Op woensdag 17 september 2014 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dan zijn wij al lang terug naar de gulden
Ik hoop het van hartequote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kans lijkt me inderdaad groter
Gaat de komende 100 jaar niet gebeuren hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen facebook. Bespaart me de ergernis.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
Bij deze even een shout out naar de moeder van nap4. De enige ter wereld die wel facebook heeft maar er niet actief mee bezig is
Misschien stuurt ze wel PB'tjes naar iedereen.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
Groentes haal je gewoon bij de boerderijwinkel. Niet bij de Lidl. Ook al zijn die al 8 jaar op rij uitgeroepen tot beste versafdelingsupermarkt van de wereld.quote:
Jouw oma is sowieso erg bij de tijd.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oma plaatste laatst nog "Ziet er gezellig uit" bij een foto van een vriend waarin ik getagged was en keihard aan het zuipen was.
Ik moest wel lachen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oma plaatste laatst nog "Ziet er gezellig uit" bij een foto van een vriend waarin ik getagged was en keihard aan het zuipen was.
Ik moest wel lachen.
Heb ik toch geen tijd voor man.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Groentes haal je gewoon bij de boerderijwinkel. Niet bij de Lidl. Ook al zijn die al 8 jaar op rij uitgeroepen tot beste versafdelingsupermarkt van de wereld.
Niet meer op gaan zitten.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Saind het volgende:
M'n oordoppies zijn kapot
wie heeft tips
Zijn dezelfde groentes?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Groentes haal je gewoon bij de boerderijwinkel. Niet bij de Lidl. Ook al zijn die al 8 jaar op rij uitgeroepen tot beste versafdelingsupermarkt van de wereld.
Doe normaal man. De enige reden dat Bulgarije nog geen euro heeft is omdat ze zelf de boot afhouden om ERMII toe te treden omdat ze Europa niet stabiel genoeg vinden momenteel. Aan alle andere voorwaarden is voldaan. Die euro is er dus echt wel binnen een paar jaar.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |