Ja ik gun mezelf de loterij ook wel. Gebeurt toch allemaal niet. Uiteindelijk weer Ajax 1 en PSV 2.quote:
Heer marianne al van zich laten horen?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Overigens maakt Bontes het helemaal bont.
denk het ook, misschien kan Twente nog gaan aanhakenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja ik gun mezelf de loterij ook wel. Gebeurt toch allemaal niet. Uiteindelijk weer Ajax 1 en PSV 2.
Lijkt me niet. Zal wel Ajax 1 PSV 2 worden helaas. Maar tis leuk om te roepen dat SCC kampioen wordt.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook, misschien kan Twente nog gaan aanhaken
Heb haar nog niet gehoord, maar heb niet alles kunnen horen. Heb soms ook een afspraak.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heer marianne al van zich laten horen?
Ik wil wolven in Nederland. En IJsberen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb haar nog niet gehoord, maar heb niet alles kunnen horen. Heb soms ook een afspraak.
Hij had m.b.t. de zorgverzekeraars en hun buffers 100%. http://www.groene.nl/artikel/misleiding-over-zorgpremiepotten. Wat Roemer heel makkelijk naar zijn hand had kunnen zetten mits hij zich inderdaad beter had ingelezen en zijn bronnen paraat had.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roemer had zich gewoon niet ingelezen, de idioot. Kreeg terecht de wind van voren.
Ook zo'n enorm lulverhaal over de zorg.
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie moet er dan kampioen worden? PEC? Cambuur? Het is allemaal matig.
PSV speelt gewoon geen kampioenswaardig voetbal. Er zit geen idee achter. Het is vaag reactievoetbal vlak voor eigen zestien. Geen stabiele verdediging en een zeer matige keeper. Trainer die er geen drol van snapt. Let maar op.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan PEC sowieso geen Ajax dit seizoen wat een baggerselectie hebben die.
Zoals je terecht zelf al opmerkt net.
Spelen niet Europees, hebben aardig ingekocht en er zit wel voetbal in.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Zal wel Ajax 1 PSV 2 worden helaas. Maar tis leuk om te roepen dat SCC kampioen wordt.
Die gaan zondag verliezen denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook, misschien kan Twente nog gaan aanhaken
Tegen wie?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die gaan zondag verliezen denk ik.
Pasveer is beter dan Zoet.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
PSV speelt gewoon geen kampioenswaardig voetbal. Er zit geen idee achter. Het is vaag reactievoetbal vlak voor eigen zestien. Geen stabiele verdediging en een zeer matige keeper. Trainer die er geen drol van snapt. Let maar op.
Ga lekker naar Blijdorp.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil wolven in Nederland. En IJsberen.
Cambuur krijgt geen inzinking. Winnen zondag gewoon.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die nu al zijn mening op de resultaten van de maand Augustus baseert.
Alsof PEC Zwolle dit eeuwen vol gaat houden. Die krijgen op zeker een inzinking (iets minder erg dan vorig seizoen).
Voor Ajax vanavond?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef Saind het volgende:
Ik begin langzaamaan zenuwachtig te worden
Moet Van de Streek wel in de basis ipv Bakker.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur krijgt geen inzinking. Winnen zondag gewoon.
Gewoon uitgaan van een kansloze nederlaag. Kan het alleen maar mee vallen. Doe ik in de CL bij Juve ook altijd.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef Saind het volgende:
Ik begin langzaamaan zenuwachtig te worden
Zo weet ook iedereen dat Groningen aan het einde rond plek 7 gaat eindigen. Dus dan is het ook logisch als je potjes als Cambuur uit gewoon verliest.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die nu al zijn mening op de resultaten van de maand Augustus baseert.
Alsof PEC Zwolle dit eeuwen vol gaat houden. Die krijgen op zeker een inzinking (iets minder erg dan vorig seizoen).
Bleef wel lang 0-0 tegen Malmo zeg.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon uitgaan van een kansloze nederlaag. Kan het alleen maar mee vallen. Doe ik in de CL bij Juve ook altijd.
Bij Ajax wel dan? Die Veltman gaat op deze manier een shitload aan punten verspelenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
PSV speelt gewoon geen kampioenswaardig voetbal. Er zit geen idee achter. Het is vaag reactievoetbal vlak voor eigen zestien. Geen stabiele verdediging en een zeer matige keeper. Trainer die er geen drol van snapt. Let maar op.
Zakelijke overwinning noemen ze dat.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bleef wel lang 0-0 tegen Malmo zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |